Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі комунальної власності (будівля стаціонару Омельницької АЗПСМ), в якій розташований Полтавський обласний соціальний центр матері та дитини за адресою вул. Леонова, 10 с.Омельник, Кременчуцького району Полтавської області"
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-09-11-008939-b 7642abfdee7d48f7a9a493ff54b4e9f3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петухова Марія Іванівна

+380967976268 omelnik.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40490537
Місцезнаходження: 39713, Україна , Полтавська обл., c. Омельник, вулиця Центральна, 66
Контактна особа: Петухова Марія Іванівна
+380967976268
omelnik.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 11:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється для задоволення потреб у проведенні капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі комунальної власності (будівля стаціонару Омельницької АЗПСМ), в якій розташований Полтавський обласний соціальний центр матері та дитини за адресою вул. Леонова, 10 с.Омельник, Кременчуцького району Полтавської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39713, Україна, Полтавська область, c. Омельник, вулиця Центральна, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточний розрахунок за якісно виконані роботи здійснюється Замовником після передачі Виконавцем повного комплекту проектної документації на підставі підписаного сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за рахунок коштів державного бюджету протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт, за умови наявності на реєстраційному рахунку Замовника бюджетних коштів цільового призначення для фінансування робіт, передбачених Договором. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 14:54
ОГОЛОШЕННЯ_проектування (нова редакція).docx
11 вересня 2020 14:24
ОГОЛОШЕННЯ_проектування.docx
15 вересня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 14:54
ОГОЛОШЕННЯ_проектування (нова редакція).docx
11 вересня 2020 14:24
ОГОЛОШЕННЯ_проектування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підтвердження фінансової спроможності
Дата подання: 14 вересня 2020 10:24
Дата відповіді: 14 вересня 2020 17:50
Добрий день! Оскільки законодавство передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо: видалити пункт 14.3.1 Про підтвердження фінансової спроможності виконання договору де учасник повинен мати достатньо власних оборотних коштів для виконання робіт в розмірі 100 % очікуваної вартості спрощеної закупівлі. Ця норма є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, окрім визначеної цією ж частиною статті.
Такий критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, встановлений ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що вже свідчить про його законність.
Відповідно до проекту договору про закупівлю остаточний розрахунок за якісно виконані роботи здійснюється Замовником після передачі Виконавцем повного комплекту проектної документації на підставі підписаного сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт за рахунок коштів державного бюджету протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта здавання-приймання виконаних робіт, за умови наявності на реєстраційному рахунку Замовника бюджетних коштів цільового призначення для фінансування робіт, передбачених Договором.
Відповідно до п.п. 14.3.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження фінансової спроможності виконання договору учасник повинен мати достатньо власних оборотніх коштів для виконання робіт в розмірі 100 % очікуваної вартості спрощеної закупівлі. Для підтвердження фінансової спроможності (достатності оборотних коштів) Учасник в складі пропозиції надає довідку з банку про наявність коштів на розрахунковому або депозитному рахунку, видану не раніше 20 днів відносно дати подання пропозиції.
Таку вимогу встановлено з метою підтвердження учасниками їх фінансової спроможності виконання умов договору без передоплати від Замовника (передоплата загалом не передбачена по договору, що буде укладений за результатами цієї закупівлі) та проходження експертизи проектно-кошторисної документації з метою отримання експертного звіту до моменту оплати Замовником виконаних робіт.
З огляду на зазначене, відсутні підстави для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дроб'язко Володимир Олександрович 159 512,00
UAH з ПДВ
159 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 12:00
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:59
Паспорт.pdf
22 вересня 2020 11:58
Візуалізація.pdf
22 вересня 2020 11:58
Сертифікат 2.PDF
22 вересня 2020 11:58
договір експертсмета 2.pdf
22 вересня 2020 11:58
Пропозиція.pdf
22 вересня 2020 11:58
гарантійний лист.pdf
22 вересня 2020 11:58
Інші довідки.pdf
22 вересня 2020 11:58
сертифікат.pdf
22 вересня 2020 11:58
Виписка 2.pdf
22 вересня 2020 11:58
лист згода.pdf
22 вересня 2020 11:58
Виписка 1.pdf
22 вересня 2020 11:58
Зведений кошт.pdf
22 вересня 2020 11:58
договір експертсмета 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дроб'язко Володимир Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дроб'язко Володимир Олександрович
#2449404633
Переможець 159 512,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 14:10

Документи

25 вересня 2020 14:09
протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дроб'язко Володимир Олександрович
#2449404633
159 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 14:09
протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 09:35
Договір 61 від 06.10.2020.PDF укладений
06 жовтня 2020 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 159 512,00
UAH