Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Материнські плати для відновлення робочих станцій).
Очікувана вартість
41 400,00 UAH
UA-2020-09-11-006744-b d47e254dd89840e7bb52b384be73578c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Бескровна

+380563758014
+380509047052
beskrovna_lv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Лілія Бескровна
+380563758014,+380509047052
beskrovna_lv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Дніпровським РСП двічі було проведено процедуру відкритих торгів. Процедури закупівлі були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій:
- перший раз процедура закупівлі UA-2020-06-26-007735-а оприлюднена 26.06.2020;
відмінена системою автоматично 14.07.2020;
- другий раз процедура закупівлі UA-2020-07-22-004329-в оприлюднена 22.07.2020;
відмінена системою автоматично 07.08.2020.
Відповідно до вимог Правил технічної експлуатації наземних засобів радіотехнічного забезпечення в цивільній авіації України, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України 08.05.2007 № 381 (далі - ПТЕ РТЗ ЦА -2007), для відновлення працездатності робочих станцій НР Z420, котрі використовуються на автоматизованій системі керування повітряним рухом «AIRCON 2100/2000» відноситься до засобів радіотехнічного забезпечення, які забезпечують виконання певних функцій обслуговування повітряного руху: оцінювання та прогнозування повітряного руху, вибір керівних дій диспетчера органу обслуговування повітряного руху (ОПР), контроль реалізації дій диспетчера.
У зв’язку з вищевикладеним та відповідно до пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону – «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» – замовником прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі (учасником цієї процедури є ТОВ «НВП ОКТА-СЕРВІС»), відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 13:36
Оскарження наміру укласти договір: 22 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Материнські плати для відновлення робочих станцій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Материнські плати для відновлення робочих станцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату у розмірі 100% за поставлений Товар не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів після отримання від Постачальника рахунку, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

11 вересня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ОКТА-СЕРВІС"
#40123329
Переможець 41 400,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 13:36

Документи

11 вересня 2020 13:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 13:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ОКТА-СЕРВІС"
#40123329
41 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 13:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 12:49
Звіт про виконання договору.pdf укладений
21 жовтня 2020 12:47
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 12:26
0922202001 від 22.09.2020 ДУ 1 від 22.09.2020 НВП ОКТА-СЕРВІС ТОВ.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 12:08
0922202001 від 22.09.2020 НВП ОКТА-СЕРВІС ТОВ.pdf укладений
22 вересня 2020 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0922202001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 22 вересня 2021
Сума оплати за договором: 20 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 450,00 UAH)