Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь
Очікувана вартість
42 530,00 UAH
UA-2020-09-11-006645-b ● 3380e578fad54831a949f4ae33949ad5
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38925709 |
Місцезнаходження: | 20001, Україна , Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Соборна, 47 |
Контактна особа: |
Микола Максимчук +380680508633 musstangxxx@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 42 530,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 212,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь (тара 5л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, ШЕВЧЕНКА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 штуки
Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь (тара 1 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, ШЕВЧЕНКА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: після отримання товару замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів. Днем отримання товару вважається день підписання видаткової накладної обома сторонами | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 10:32 |
_Техн_чне_завдання (1).doc | |
16 вересня 2020 10:31 |
_Оголошення.doc | |
11 вересня 2020 12:51 |
Форма ц_нової пропозиц_ї.docx | |
11 вересня 2020 12:51 |
_Квал_ф_кац_я.docx | |
11 вересня 2020 12:51 |
Проект Договору.docx | |
11 вересня 2020 12:51 |
форма_в_домост_ про учасника.docx |
16 вересня 2020 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2020 10:32 |
_Техн_чне_завдання (1).doc
|
|||
16 вересня 2020 10:31 |
_Оголошення.doc
|
|||
11 вересня 2020 12:51 |
Форма ц_нової пропозиц_ї.docx
|
|||
11 вересня 2020 12:51 |
_Квал_ф_кац_я.docx
|
|||
11 вересня 2020 12:51 |
Проект Договору.docx
|
|||
11 вересня 2020 12:51 |
форма_в_домост_ про учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-11-006645-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 15 вересня 2020 15:57
Вимагаємо прибрати з МТВ вимоги, які не стосуються закладів освіти та не мають реальної потреби у працюючих закладах освіти!
Шановний, Замовник! Запитання: поясніть, будь ласка, чим ваша установа керувалася, коли прописувала такі вимоги: Дезінфекція виробів медичного призначення (вкл. жорсткі, гнучкі ендоскопи та інструменти до них), кількість робочого розчину з 1л концентрату при експозиції 5 хв не менше 200л;
- Наявність окремих режимів для достерилізаційного очищення інструментів;
- Стерилізація термолабільних інструментів (вкл. жорсткі та гнучкі ендоскопи та інструменти до них) при експозиції не > 15хв;
- ДВР гнучких та жорстких ендоскопів та інструментів до них при експозиції не >5 хв;
Можливість багаторазового використання робочого розчину для дезінфекції, достерилізаційного очищення виробів медичного призначення та ДВР гнучких ендоскопів.
Ви там у школах та дитячих садочках вже кабінети ФГС відчинили? І які термолабільні інструменти є у ваших закладах, які треба стерилізувати? У двох позиціях є все про заклади охорони здоров’я і ні слова про заклади освіти! Ви що спонсор місцевої лікарні?
Вимоги по термінам:Термін придатності робочих розчинів – не менше 15 діб за умови зберігання у тарі із щільно закритою кришкою.
Термін придатності робочого розчину не > 16 діб
Ось поясніть, де ви збираєтесь тримати таку кількість робочих розчинів, якщо для проведення дезінфекції поверхонь їх використовують одноразово! Чи у вас одним відром миють класи впродовж 16 діб?
Вимога: Дезінфекція поверхонь за допомогою відповідних технологічних установок (типу туманогенератор) при нормі витрати робочого розчину не > 30 мл/м²;
Норми витрат при використанні різних електричних установ (типу туманогенератор) залежать від того, які дисперсні частки утворює ваша установка, а ще від того який тип поверхонь ви плануєте обробляти. Виробники ж дезінфекційних засобів, відповідають лише за концентрацію робочого розчину і експозицію. До того ж, такі роботи дозволено проводити тільки спеціалізованим закладам та установам, які мають у своєму штаті кваліфікованих спеціалістів та дозвіл на проведення дезінфекційних робіт.
Всі вищевказані вимоги до предмету закупівлі можна трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Отже, Замовник заздалегідь запланував перемогу учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо прибрати з МТВ вимоги, які не стосуються закладів освіти та не мають реальної потреби у працюючих закладах освіти!
Розгорнути
Згорнути
- Наявність окремих режимів для достерилізаційного очищення інструментів;
- Стерилізація термолабільних інструментів (вкл. жорсткі та гнучкі ендоскопи та інструменти до них) при експозиції не > 15хв;
- ДВР гнучких та жорстких ендоскопів та інструментів до них при експозиції не >5 хв;
Можливість багаторазового використання робочого розчину для дезінфекції, достерилізаційного очищення виробів медичного призначення та ДВР гнучких ендоскопів.
Ви там у школах та дитячих садочках вже кабінети ФГС відчинили? І які термолабільні інструменти є у ваших закладах, які треба стерилізувати? У двох позиціях є все про заклади охорони здоров’я і ні слова про заклади освіти! Ви що спонсор місцевої лікарні?
Вимоги по термінам:Термін придатності робочих розчинів – не менше 15 діб за умови зберігання у тарі із щільно закритою кришкою.
Термін придатності робочого розчину не > 16 діб
Ось поясніть, де ви збираєтесь тримати таку кількість робочих розчинів, якщо для проведення дезінфекції поверхонь їх використовують одноразово! Чи у вас одним відром миють класи впродовж 16 діб?
Вимога: Дезінфекція поверхонь за допомогою відповідних технологічних установок (типу туманогенератор) при нормі витрати робочого розчину не > 30 мл/м²;
Норми витрат при використанні різних електричних установ (типу туманогенератор) залежать від того, які дисперсні частки утворює ваша установка, а ще від того який тип поверхонь ви плануєте обробляти. Виробники ж дезінфекційних засобів, відповідають лише за концентрацію робочого розчину і експозицію. До того ж, такі роботи дозволено проводити тільки спеціалізованим закладам та установам, які мають у своєму штаті кваліфікованих спеціалістів та дозвіл на проведення дезінфекційних робіт.
Всі вищевказані вимоги до предмету закупівлі можна трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Отже, Замовник заздалегідь запланував перемогу учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо прибрати з МТВ вимоги, які не стосуються закладів освіти та не мають реальної потреби у працюючих закладах освіти!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2020 10:29
Відповідь на вимогу. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-09-11-006645-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна, Код ЄДРПОУ:3094809769
Дата подання: 24 вересня 2020 12:43
неправомірне визнання переможця
Шановний Замовнику! Ви порушуєте всі можливі і не можливі норми та Закони. Нагадуємо Вам про основні принципі здійснення закупівель за Державні кошти, які прописані в Законі України про публічні закупівлі, а саме: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Ви порушили всі шість пунктів!!!
Згідно протоколу №31 від 24.09.2020 року про відхилення пропозиції учасника ФОП Картвелішвілі І.Л. в пункті 1 ви зазначаєте – «Учасник не надав гарантійний лист виробника…», хочемо наголосити, що Гарантійний лист було надано та завантажено на майданчик 21.09.2020 о 16:52:27, за номером Вих.№21/09-01 від 21 вересня 2020року. В пункті 2, ви зазначаєте, що товар не відповідає Технічний специфікації, та замість прописаного 5л було запропоновано 1л. Хочемо звернути вашу увагу, що з вашого боку ніяких заперечень до засобу за функціональним призначенням не виявлено, тобто, засіб задовольняє потреби Замовника у тій сфері застосування, де він буде застосований. А відмінність по пакування вже не один раз була доведена в АМКУ.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо повернути пропозицію Учасника ФОП Картвелішвілі І.Л. на кваліфікацію, та визнати Переможцем, як пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною. В іншому випадку ми вимушені будем звернутися з відповідними заявами до МОЗ, МОН, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Ви порушили всі шість пунктів!!!
Згідно протоколу №31 від 24.09.2020 року про відхилення пропозиції учасника ФОП Картвелішвілі І.Л. в пункті 1 ви зазначаєте – «Учасник не надав гарантійний лист виробника…», хочемо наголосити, що Гарантійний лист було надано та завантажено на майданчик 21.09.2020 о 16:52:27, за номером Вих.№21/09-01 від 21 вересня 2020року. В пункті 2, ви зазначаєте, що товар не відповідає Технічний специфікації, та замість прописаного 5л було запропоновано 1л. Хочемо звернути вашу увагу, що з вашого боку ніяких заперечень до засобу за функціональним призначенням не виявлено, тобто, засіб задовольняє потреби Замовника у тій сфері застосування, де він буде застосований. А відмінність по пакування вже не один раз була доведена в АМКУ.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо повернути пропозицію Учасника ФОП Картвелішвілі І.Л. на кваліфікацію, та визнати Переможцем, як пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною. В іншому випадку ми вимушені будем звернутися з відповідними заявами до МОЗ, МОН, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних дій Замовника.
Скасована
Дата: 24 вересня 2020 13:34
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 13:33
Шановний Учаснику
1. Стосовно гарантійного листа Ваша пропозиція буде повернута на розгляд.
2. Товар не відповідає Технічний специфікації – Згідно технічного завдання умов закупівлі вказано Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь (тара 5л.) – натомість Учасник пропонує дезінфекційний засіб для обробки поверхонь (тара 1л.) Виходячи з вище викладеного відповідно до пункту 7 статті 14. ЗУ Про публічні закупівлі - У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто Учасники мали змогу звернутися за роз’ясненнями щодо можливості розгляду іншої тари товару. Окрім того, Учасника не наділено державно-владними повноваженнями щодо визначення правомірності дій Замовника чи його посадових осіб, а отже, не може робити будь-які висновки щодо діяльності Замовника. Учасники мають можливіть звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
1. Стосовно гарантійного листа Ваша пропозиція буде повернута на розгляд.
2. Товар не відповідає Технічний специфікації – Згідно технічного завдання умов закупівлі вказано Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь (тара 5л.) – натомість Учасник пропонує дезінфекційний засіб для обробки поверхонь (тара 1л.) Виходячи з вище викладеного відповідно до пункту 7 статті 14. ЗУ Про публічні закупівлі - У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто Учасники мали змогу звернутися за роз’ясненнями щодо можливості розгляду іншої тари товару. Окрім того, Учасника не наділено державно-владними повноваженнями щодо визначення правомірності дій Замовника чи його посадових осіб, а отже, не може робити будь-які висновки щодо діяльності Замовника. Учасники мають можливіть звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗ-2018" |
23 020,00
UAH з ПДВ
|
23 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна |
38 250,00
UAH з ПДВ
|
28 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фартунат" |
39 971,40
UAH з ПДВ
|
28 551,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
42 280,00
UAH з ПДВ
|
42 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕЗ-2018" #42617164 |
Відхилено |
23 020,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 10:42
|
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна #3094809769 |
Рішення скасоване |
28 550,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 13:34
|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Рішення скасоване |
28 551,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 13:34
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3230119330 |
Рішення скасоване |
42 280,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 13:34
|
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна #3094809769 |
Відхилено |
28 550,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 13:37
|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
28 551,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 14:14
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3230119330 |
Відхилено |
42 280,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 14:16
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій