Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Тверде паливо» «код ДК 021:2015: 09110000-3 — «Тверде паливо» (Суміш вугілля кам’яного марки ДГ/Г(Г2)/А (20-200)»
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2020-09-11-006085-b ● ce28c850fcf641b6bbb2e5df34899c7a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЗШ І-ІІІ ступенів № 2 смт Крижопіль |
Код ЄДРПОУ: | 23107383 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопіль, вулиця Богдана Хмельницького, 2 |
Контактна особа: |
Сусла Тетяна Афанасіївна +380434026725 kryzhopil_school2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 15:07 |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 т
«Тверде паливо» «код ДК 021:2015: 09110000-3 — «Тверде паливо» (Суміш вугілля кам’яного марки ДГ/Г(Г2)/А (20-200)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24600, Україна, Вінницька область, Крижопіль, вул. Б.Хмельницького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2020 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2020 12:33 |
Тендерна_документацiя_вугiлля(нова редакція).doc | |
12 листопада 2020 12:33 |
Тендерна_документацiя_вугiлля(нова редакція).doc | |
27 жовтня 2020 15:52 |
Перелік змін.docx | |
11 вересня 2020 12:26 |
Додаток_2_проект_договору.doc | |
11 вересня 2020 12:26 |
Додаток_1_тендерна_пропозицiя.doc |
12 листопада 2020 12:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2020 12:33 |
Тендерна_документацiя_вугiлля(нова редакція).doc
|
|||
12 листопада 2020 12:33 |
Тендерна_документацiя_вугiлля(нова редакція).doc
|
|||
27 жовтня 2020 15:52 |
Перелік змін.docx
|
|||
11 вересня 2020 12:26 |
Додаток_2_проект_договору.doc
|
|||
11 вересня 2020 12:26 |
Додаток_1_тендерна_пропозицiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-11-006085-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Подгурская Ирина Николаевна", Код ЄДРПОУ:2709608266
Дата подання: 12 вересня 2020 15:31
марка вугілля не відповідає ДСТУ 7146:2010
1. Замовником оголошено закупівлю суміші вугілля кам’яного марки ДГ/Г(Г2)/А (20-200), проте в ДСТУ 7146:2010 дана марка вугілля та з такою фракцією відсутня. Таким чином, Замовник встановив дискримінаційні вимоги щодо потенційних учасників, адже закуповує вугілля марки, що не відповідає державним стандартам. Такого вугілля в природі не існує. Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько- Волинського басейну. Згідно з пункту 3.1 Стандарту за якісними, технологічними та фізико- механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 даного Стандарту. В даній таблиці взагалі відсутнє вугілля марки ДГ/Г(Г2)/А з розміром кусків 20-200.
Наше підприємство співпрацює з постачальниками, які постачають вугільну продукцію виключно відповідно до вимог Стандарту. У зв'язку з тим, що вимоги національних стандартів є обов’язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, просимо привести предмет закупівлі з показниками якості та розмірами кусків у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
2. Для підтвердження відповідності вугілля вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинну на момент подання пропозицій копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації завірену виробником товару. …… а також гарантійний лист від виробника товару, адресований на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання вищезазначених документів (копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі) та гарантію відвантаження вугілля кам’яного що є предметом закупівлі в складі пропозиції.
Дана вимога є дискримінаційною, необгрунтовною та порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Наше підприємство не співпрацює з виробниками, а лише з постачальниками(продавцями), а тому дану вимогу виконати не можливо, що позбавляє участі у торгах.
Просимо внести зміни щодо завіряння сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик лише виробником, а також виключити вимогу щодо надання гарантійного листа лише від виробника товару, адресований на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання вищезазначених документів (копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі) та виключити з документації гарантію відвантаження вугілля кам’яного що є предметом закупілі лише виробником.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство співпрацює з постачальниками, які постачають вугільну продукцію виключно відповідно до вимог Стандарту. У зв'язку з тим, що вимоги національних стандартів є обов’язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, просимо привести предмет закупівлі з показниками якості та розмірами кусків у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
2. Для підтвердження відповідності вугілля вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинну на момент подання пропозицій копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації завірену виробником товару. …… а також гарантійний лист від виробника товару, адресований на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання вищезазначених документів (копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі) та гарантію відвантаження вугілля кам’яного що є предметом закупівлі в складі пропозиції.
Дана вимога є дискримінаційною, необгрунтовною та порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Наше підприємство не співпрацює з виробниками, а лише з постачальниками(продавцями), а тому дану вимогу виконати не можливо, що позбавляє участі у торгах.
Просимо внести зміни щодо завіряння сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик лише виробником, а також виключити вимогу щодо надання гарантійного листа лише від виробника товару, адресований на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання вищезазначених документів (копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі) та виключити з документації гарантію відвантаження вугілля кам’яного що є предметом закупілі лише виробником.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2020 11:47
1.Предмет закупівлі визначено замовником згідно наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зокрема предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Отже, замовником визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри основного словника (09110000-3 - Тверде паливо), а також зазначено конкретну назву товару чи послуги (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) /А (20-200)). При цьому, конкретна назва товару визначена у відповідності до класифікації вугілля кам’яного, встановленої чинними державними стандартами.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Антимонопольний комітет України розглядав вже оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Тому прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
2.При визначені предмету закупівлі Замовник діяв чітко відповідно до вимог Закону та підзаконних нормативних актів. Згідно зі Статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: - суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; - учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; - виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Також слід зазначити, що на даний час ДСТУ 7146:2010 потребує до опрацювань та внесення відповідних змін, оскільки втратив чинність ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков” з 01.01.2019 року згідно Наказу №185 ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 року . А з 01.08.2016 року набув чинності ДСТУ 3472:2015 ’'Вугілля буре, кам’яне і антрацит. Класифікація" на заміну ДСТУ 3472-96 "Вугілля буре, кам'яне і антрацит. Класифікація". Згідно з ДСТУ 3472:2015 вугілля марки Г (газове) поділяється на групи Г1 га Г2.
ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне і антрацит. Класифікація" поширюються на буре, кам'яне вугілля та антрацит і встановлює їхню класифікацію за марками та групами та не встановлює вимоги до товарної вугільної продукції.
ДСТУ 7146:2010 поширюється на лише на товарну вугільну продукцію, яка зазначена у таблиці 1.
Вся товарна вугільна продукція повинна класифікуватися згідно діючих нормативних документів.
Товарна вугільна продукція суміш вугілля кам’яного ДГ/Г(Г2)/А (20-200) не зазначена у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», тому відвантажується для побутових потреб тільки за технічними умовами підприємства, та при наявності сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик товарної вугільної продукції згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів.
Отже наявність сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик товарної вугільної продукції обов’язкова та чітко передбачена законодавством.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Антимонопольний комітет України розглядав вже оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Тому прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
2.При визначені предмету закупівлі Замовник діяв чітко відповідно до вимог Закону та підзаконних нормативних актів. Згідно зі Статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: - суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; - учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; - виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Також слід зазначити, що на даний час ДСТУ 7146:2010 потребує до опрацювань та внесення відповідних змін, оскільки втратив чинність ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков” з 01.01.2019 року згідно Наказу №185 ДП «УкрНДНЦ» від 14.12.2015 року . А з 01.08.2016 року набув чинності ДСТУ 3472:2015 ’'Вугілля буре, кам’яне і антрацит. Класифікація" на заміну ДСТУ 3472-96 "Вугілля буре, кам'яне і антрацит. Класифікація". Згідно з ДСТУ 3472:2015 вугілля марки Г (газове) поділяється на групи Г1 га Г2.
ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне і антрацит. Класифікація" поширюються на буре, кам'яне вугілля та антрацит і встановлює їхню класифікацію за марками та групами та не встановлює вимоги до товарної вугільної продукції.
ДСТУ 7146:2010 поширюється на лише на товарну вугільну продукцію, яка зазначена у таблиці 1.
Вся товарна вугільна продукція повинна класифікуватися згідно діючих нормативних документів.
Товарна вугільна продукція суміш вугілля кам’яного ДГ/Г(Г2)/А (20-200) не зазначена у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», тому відвантажується для побутових потреб тільки за технічними умовами підприємства, та при наявності сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик товарної вугільної продукції згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів.
Отже наявність сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик товарної вугільної продукції обов’язкова та чітко передбачена законодавством.
Номер вимоги: UA-2020-09-11-006085-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Подгурская Ирина Николаевна", Код ЄДРПОУ:2709608266
Дата подання: 12 вересня 2020 20:29
Додатково до попередньої вимоги
Надаємо для перегляду аналогічні рішення АМКУ щодо встановлення в тендерній документації марок вугілля які НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ДСТУ 7146:2010! Таких рішень вдосталь. АМКУ зобов'язує Замовників приводити документацію у відповідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2020 11:52
При визначені предмету закупівлі Замовник діяв чітко відповідно до вимог Закону та підзаконних нормативних актів. Згідно зі Статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: - суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; - учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; - виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-11-006085-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 21 вересня 2020 14:49
Дата подання: 21 вересня 2020 14:49
СКАРГА про порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2020 19:59
рішення від 23.09.2020№17880+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 19:59
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.10.2020№15514.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 10:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2020№18902.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 18:58
рішення від 07.10.2020№18902.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимоги рішення від 07.10.2020 р № 18902-р/пк-пз виконано
Дата виконання рішення замовником: 16 листопада 2020 09:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
324 000,00
UAH з ПДВ
|
324 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" |
375 600,00
UAH з ПДВ
|
375 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
389 000,00
UAH з ПДВ
|
389 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Відхилено |
324 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 15:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Переможець |
375 600,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 15:57
|
ДОГОВІР | укладений |
14 грудня 2020 15:40
|