Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) - 3000 кг
Очікувана вартість
107 800,00 UAH
UA-2020-09-11-005428-b ● 106fa12c165a45a284cceddd977199a0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР II РІВНЯ» |
Код ЄДРПОУ: | 01999632 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3 |
Контактна особа: |
Ірина Анатоліївна Морєва +380680623886 moreva1604@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 107 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 539,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Майора Борищака, 20/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 13:38 |
Оновлене оголошення.docx | |
15 вересня 2020 15:13 |
Зміни.docx | |
15 вересня 2020 15:13 |
Оновлений проект договору.docx | |
11 вересня 2020 11:57 |
Додаток №1 цінова пропозиція.docx |
16 вересня 2020 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 вересня 2020 13:38 |
Оновлене оголошення.docx
|
||||||
15 вересня 2020 15:13 |
Зміни.docx
|
||||||
15 вересня 2020 15:13 |
Оновлений проект договору.docx
|
||||||
11 вересня 2020 11:57 |
Додаток №1 цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення умов тендерної документації
Дата подання: 14 вересня 2020 21:04
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:59
Шановний Замовнику! Будь ласка, надайте роз'яснення з приводу наступного.
Учасники у складі пропозиції повинні надати - Дозвіл Держгірпромнагляду на експлуатацію устаткування для знищення відходів та технологічний регламент поводження з медичними відходами.
Однак, Держгірпромнагляд зараз не видає такі дозволи. Їх видає інший орган - Державна служба України з питань праці або її головні управління. Що ж стосується технологічного регламенту, то він розробляється не тільки на медичні відходи, а й на всі відходи поводитись з якими має право суб'єкт господарювання. Крім того, сам по собі технологічний регламент не впливає на кваліфікаційні, якісні показники суб'єкта господарювання під час проведення закупівлі. До того ж цей документ в суб'єктів господарювання може мати різну назву. Тому ця вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники зможуть надати саме документ з назвою "технологічний регламент поводження з медичними відходами".
Будь ласка, повідомте, яким нормативно-правовим актом передбачено надання учасниками у складі пропозиції технологічного регламенту поводження з медичними відходами та чи можливе замість дозволу Держгірпромнагляду на експлуатацію устаткування для знищення відходів надання дозволу Державної служби України з питань праці або її головних управлінь та замість технологічного регламену поводження з медичними відходами - надання технологічного регламенту.
Зважаючи на вищевикладене, просимо вас внести зміни та привести документацію у відповідності до вимог чинного законодавства шляхом викладення у такій редакції: - Дозвіл Держгірпромнагляду (чи іншого уповноваженого органу) на експлуатацію устаткування для знищення відходів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання Замовник прийняв рішення задовільнити його. Відповідне рішення оформлено протоколом УО та оприлюднене 15.09.2020 р.
Розглянувши Ваше питання Замовник прийняв рішення задовільнити його. Відповідне рішення оформлено протоколом УО та оприлюднене 15.09.2020 р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-11-005428-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 14 вересня 2020 16:41
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» Код за ЄДРПОУ: 001999632, місцезнаходження: 39600, Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Майора Борищака, 20/3.
2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-09-11-005428-b, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) Кількість відходів до 31.12.2020р. 3000 кг.
3.Підстава подання вимоги: Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня», оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-11-005428-b, за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В пункті 3.4. «Графік надання послуг» зазначено наступне:
№
з/п Місце надання послуг Периодичність вивозу
1. 39600, Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Майора Борищака, 20/3 щоденно
Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів щоденно, тобто 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції.
В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів.
Оголошенням зазначено, що загальний обсяг небезпечних відходів, які підлягають вивезення та утилізації до 31.12.2020 року становить 3000 кг. Відповідно, це приблизно 47 кг в день за 64 робочих днів. (В розрахунок беремо 5 робочих днів з жовтня місяця до кінця 2020 року)
Відповідно, немає необхідності вивозити кожен день по 47 кг відходів, оскільки Замовник має можливість забезпечити тимчасове зберігання відходів.
В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо:
Внести зміни до пункту 3.4 Оголошення спрощеної закупівлі щодо періодичності вивозу відходів та викласти зазначений пункт в наступній редакції:
Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника.
Розгорнути
Згорнути
2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-09-11-005428-b, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) Кількість відходів до 31.12.2020р. 3000 кг.
3.Підстава подання вимоги: Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня», оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-11-005428-b, за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В пункті 3.4. «Графік надання послуг» зазначено наступне:
№
з/п Місце надання послуг Периодичність вивозу
1. 39600, Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Майора Борищака, 20/3 щоденно
Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів щоденно, тобто 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції.
В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів.
Оголошенням зазначено, що загальний обсяг небезпечних відходів, які підлягають вивезення та утилізації до 31.12.2020 року становить 3000 кг. Відповідно, це приблизно 47 кг в день за 64 робочих днів. (В розрахунок беремо 5 робочих днів з жовтня місяця до кінця 2020 року)
Відповідно, немає необхідності вивозити кожен день по 47 кг відходів, оскільки Замовник має можливість забезпечити тимчасове зберігання відходів.
В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо:
Внести зміни до пункту 3.4 Оголошення спрощеної закупівлі щодо періодичності вивозу відходів та викласти зазначений пункт в наступній редакції:
Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 14:56
Доброго дня!
Вашу вимогу про внесення змін до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі ( UA -2020-09-11-005428-b код ДК021: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) розглянуто.
Повідомляємо, що зміни до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі будуть внесені з урахуванням потреб медичного підприємства.
Зауважимо, що внаслідок оголошення пандемії коронавірусної хвороби COVID-19, в комунальному некомерційному медичному підприємстві «Кременчуцький перинатальний центр II рівня» значно збільшився об'єм медичних відходів категорії В. Дана обставина пов’язана з відкриттям на базі імунологічної лабораторії перинатального центру відділу молекулярно – генетичних досліджень, в якому здійснюється ПЛР- дослідження та ІФА-тестування зразків біологічного матеріалу населення міста Кременчука та районів.
Кількість щоденних досліджень не обмежується пацієнтами закладу не є прогнозована, в наслідок чого об’єми медичних відходів не можуть бути сталими.
Враховуючи вищевикладене, періодичність вивозу відходів категорії В, з урахуванням внесених змін до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі є об’єктивною і зумовленою потребами медичного підприємства, тому не вбачаємо, в діях КНМП «Кременчуцький перинатальний центр II рівня», як Замовника порушень основних принципів закупівель визначених ст.5 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Вашу вимогу про внесення змін до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі ( UA -2020-09-11-005428-b код ДК021: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) розглянуто.
Повідомляємо, що зміни до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі будуть внесені з урахуванням потреб медичного підприємства.
Зауважимо, що внаслідок оголошення пандемії коронавірусної хвороби COVID-19, в комунальному некомерційному медичному підприємстві «Кременчуцький перинатальний центр II рівня» значно збільшився об'єм медичних відходів категорії В. Дана обставина пов’язана з відкриттям на базі імунологічної лабораторії перинатального центру відділу молекулярно – генетичних досліджень, в якому здійснюється ПЛР- дослідження та ІФА-тестування зразків біологічного матеріалу населення міста Кременчука та районів.
Кількість щоденних досліджень не обмежується пацієнтами закладу не є прогнозована, в наслідок чого об’єми медичних відходів не можуть бути сталими.
Враховуючи вищевикладене, періодичність вивозу відходів категорії В, з урахуванням внесених змін до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі є об’єктивною і зумовленою потребами медичного підприємства, тому не вбачаємо, в діях КНМП «Кременчуцький перинатальний центр II рівня», як Замовника порушень основних принципів закупівель визначених ст.5 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-09-11-005428-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 15 вересня 2020 16:14
в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
1.Найменування Замовнику: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр II рівня»,код ЄДРПОУ: 01999632, Адреса: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-11-005428-b, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами(Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація)
3.Підстави подання вимоги: в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр II рівня, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-11-005428-b за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В Розділі «Інша інформація» Оголошення зазначено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Цінова пропозиція (Додаток № 1 до оголошення). Якщо під час аукціону суму буде
зменшено, надати оновлену цінову пропозицію протягом 1 робочого дня після
закінчення аукціону, шляхом розміщення (додавання) в електронному вигляді
(скан-копії у форматі РDF або JPEG ) в електронній системі закупівель;
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli
Вимагаємо: внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Розгорнути
Згорнути
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-11-005428-b, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами(Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація)
3.Підстави подання вимоги: в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр II рівня, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-11-005428-b за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В Розділі «Інша інформація» Оголошення зазначено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Цінова пропозиція (Додаток № 1 до оголошення). Якщо під час аукціону суму буде
зменшено, надати оновлену цінову пропозицію протягом 1 робочого дня після
закінчення аукціону, шляхом розміщення (додавання) в електронному вигляді
(скан-копії у форматі РDF або JPEG ) в електронній системі закупівель;
Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli
Вимагаємо: внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2020 13:35
Доброго дня!
Дякуємо за зауваження. Вашу вимогу розглянуто. До оголошення внесені зміни. Відповідне рішення оформлено протоколом УО та оприлюднене 16.09.2020 р.
Дякуємо за зауваження. Вашу вимогу розглянуто. До оголошення внесені зміни. Відповідне рішення оформлено протоколом УО та оприлюднене 16.09.2020 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
54 000,00
UAH з ПДВ
|
49 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
59 940,00
UAH з ПДВ
|
49 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ" |
100 800,00
UAH з ПДВ
|
52 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
77 760,00
UAH з ПДВ
|
77 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
91 800,00
UAH з ПДВ
|
91 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕКОСФЕРА" |
97 200,00
UAH з ПДВ
|
97 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
49 800,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 11:38
|
договір медичні відходи.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 11:36
|