Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) - 3000 кг
Очікувана вартість
107 800,00 UAH
UA-2020-09-11-005428-b 106fa12c165a45a284cceddd977199a0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Анатоліївна Морєва

+380680623886 moreva1604@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР II РІВНЯ»
Код ЄДРПОУ: 01999632
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3
Контактна особа: Ірина Анатоліївна Морєва
+380680623886
moreva1604@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 15:49
Очікувана вартість: 107 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Майора Борищака, 20/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 вересня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:38
Оновлене оголошення.docx
15 вересня 2020 15:13
Зміни.docx
15 вересня 2020 15:13
Оновлений проект договору.docx
11 вересня 2020 11:57
Додаток №1 цінова пропозиція.docx
16 вересня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2020 13:38
Оновлене оголошення.docx
15 вересня 2020 15:13
Оновлене оголошення.docx
11 вересня 2020 11:57
оголошення.docx
15 вересня 2020 15:13
Зміни.docx
15 вересня 2020 15:13
Оновлений проект договору.docx
11 вересня 2020 11:57
Додаток №2 проект договору.docx
11 вересня 2020 11:57
Додаток №1 цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення умов тендерної документації
Дата подання: 14 вересня 2020 21:04
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:59
Шановний Замовнику! Будь ласка, надайте роз'яснення з приводу наступного. Учасники у складі пропозиції повинні надати - Дозвіл Держгірпромнагляду на експлуатацію устаткування для знищення відходів та технологічний регламент поводження з медичними відходами. Однак, Держгірпромнагляд зараз не видає такі дозволи. Їх видає інший орган - Державна служба України з питань праці або її головні управління. Що ж стосується технологічного регламенту, то він розробляється не тільки на медичні відходи, а й на всі відходи поводитись з якими має право суб'єкт господарювання. Крім того, сам по собі технологічний регламент не впливає на кваліфікаційні, якісні показники суб'єкта господарювання під час проведення закупівлі. До того ж цей документ в суб'єктів господарювання може мати різну назву. Тому ця вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники зможуть надати саме документ з назвою "технологічний регламент поводження з медичними відходами". Будь ласка, повідомте, яким нормативно-правовим актом передбачено надання учасниками у складі пропозиції технологічного регламенту поводження з медичними відходами та чи можливе замість дозволу Держгірпромнагляду на експлуатацію устаткування для знищення відходів надання дозволу Державної служби України з питань праці або її головних управлінь та замість технологічного регламену поводження з медичними відходами - надання технологічного регламенту. Зважаючи на вищевикладене, просимо вас внести зміни та привести документацію у відповідності до вимог чинного законодавства шляхом викладення у такій редакції: - Дозвіл Держгірпромнагляду (чи іншого уповноваженого органу) на експлуатацію устаткування для знищення відходів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання Замовник прийняв рішення задовільнити його. Відповідне рішення оформлено протоколом УО та оприлюднене 15.09.2020 р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-005428-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 14 вересня 2020 16:41
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» Код за ЄДРПОУ: 001999632, місцезнаходження: 39600, Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Майора Борищака, 20/3.
2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-09-11-005428-b, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) Кількість відходів до 31.12.2020р. 3000 кг.
3.Підстава подання вимоги: Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня», оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-11-005428-b, за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В пункті 3.4. «Графік надання послуг» зазначено наступне:


з/п Місце надання послуг Периодичність вивозу
1. 39600, Полтавська обл., м.Кременчук, вул.Майора Борищака, 20/3 щоденно

Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів щоденно, тобто 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції.
В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів.

Оголошенням зазначено, що загальний обсяг небезпечних відходів, які підлягають вивезення та утилізації до 31.12.2020 року становить 3000 кг. Відповідно, це приблизно 47 кг в день за 64 робочих днів. (В розрахунок беремо 5 робочих днів з жовтня місяця до кінця 2020 року)
Відповідно, немає необхідності вивозити кожен день по 47 кг відходів, оскільки Замовник має можливість забезпечити тимчасове зберігання відходів.
В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо:
Внести зміни до пункту 3.4 Оголошення спрощеної закупівлі щодо періодичності вивозу відходів та викласти зазначений пункт в наступній редакції:
Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 14:56
Доброго дня!
Вашу вимогу про внесення змін до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі ( UA -2020-09-11-005428-b код ДК021: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація) розглянуто.
Повідомляємо, що зміни до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі будуть внесені з урахуванням потреб медичного підприємства.
Зауважимо, що внаслідок оголошення пандемії коронавірусної хвороби COVID-19, в комунальному некомерційному медичному підприємстві «Кременчуцький перинатальний центр II рівня» значно збільшився об'єм медичних відходів категорії В. Дана обставина пов’язана з відкриттям на базі імунологічної лабораторії перинатального центру відділу молекулярно – генетичних досліджень, в якому здійснюється ПЛР- дослідження та ІФА-тестування зразків біологічного матеріалу населення міста Кременчука та районів.
Кількість щоденних досліджень не обмежується пацієнтами закладу не є прогнозована, в наслідок чого об’єми медичних відходів не можуть бути сталими.
Враховуючи вищевикладене, періодичність вивозу відходів категорії В, з урахуванням внесених змін до пункту 3.4.Оголошення спрощеної закупівлі є об’єктивною і зумовленою потребами медичного підприємства, тому не вбачаємо, в діях КНМП «Кременчуцький перинатальний центр II рівня», як Замовника порушень основних принципів закупівель визначених ст.5 ЗУ « Про публічні закупівлі».

Номер вимоги: UA-2020-09-11-005428-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 15 вересня 2020 16:14
в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
1.Найменування Замовнику: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр II рівня»,код ЄДРПОУ: 01999632, Адреса: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-11-005428-b, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами(Послуги з вивезення медичних відходів категорії В та їх утилізація)
3.Підстави подання вимоги: в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр II рівня, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-11-005428-b за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.

В Розділі «Інша інформація» Оголошення зазначено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Цінова пропозиція (Додаток № 1 до оголошення). Якщо під час аукціону суму буде
зменшено, надати оновлену цінову пропозицію протягом 1 робочого дня після
закінчення аукціону, шляхом розміщення (додавання) в електронному вигляді
(скан-копії у форматі РDF або JPEG ) в електронній системі закупівель;


Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:

https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli

Вимагаємо: внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2020 13:35
Доброго дня!
Дякуємо за зауваження. Вашу вимогу розглянуто. До оголошення внесені зміни. Відповідне рішення оформлено протоколом УО та оприлюднене 16.09.2020 р.

Документи подані скаржником

Документи

15 вересня 2020 14:56
протокол про зміни.jpg
15 вересня 2020 14:56
Додаток №1 до протоколу.docx
15 вересня 2020 14:56
Додаток №2 до протоколу.docx

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 16:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 54 000,00
UAH з ПДВ
49 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 59 940,00
UAH з ПДВ
49 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ" 100 800,00
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 77 760,00
UAH з ПДВ
77 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 91 800,00
UAH з ПДВ
91 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕКОСФЕРА" 97 200,00
UAH з ПДВ
97 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 12:16
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:12
27. Технічні вимоги.pdf
28 вересня 2020 12:12
20. Паспорт директора.pdf
28 вересня 2020 12:12
17. Дозвіл на викиди.PDF
28 вересня 2020 12:12
11. Статут.PDF
28 вересня 2020 12:12
10. Контактна інформація.pdf
28 вересня 2020 12:12
9. Код директора.pdf
28 вересня 2020 12:12
8. Наказ на директора.PDF
28 вересня 2020 12:12
3. Витяг з ЄДР.pdf
28 вересня 2020 12:12
2. Виписка з ЄДР.pdf
28 вересня 2020 12:12
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 12:46
Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2020 12:46
Статут.PDF
23 вересня 2020 12:46
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 вересня 2020 12:46
Протокол №1.PDF
23 вересня 2020 12:46
Протокол 2016.PDF
23 вересня 2020 12:46
Опис.pdf
23 вересня 2020 12:46
Наказ директор.pdf
23 вересня 2020 12:46
Ліцензія.pdf
23 вересня 2020 12:46
Ліцензія перевезення.pdf
23 вересня 2020 12:46
Лист-відгук КЦРЛ.pdf
23 вересня 2020 12:46
Лист субпідряд.pdf
23 вересня 2020 12:46
Контактна інформація.pdf
23 вересня 2020 12:46
ДОЗВІЛ НА ВИКИДИ 2019.pdf
23 вересня 2020 12:46
Дозвіл держпраці 2.PDF
23 вересня 2020 12:46
Дозвіл держпраці 1.pdf
23 вересня 2020 12:46
Довідка персонал.pdf
23 вересня 2020 12:46
Витяг ПДВ.PDF
23 вересня 2020 12:46
Витяг ЄДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 12:46
Атестат виробництва УТ.pdf
23 вересня 2020 12:46
АВР КЦРЛ.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 12:11
Електронний підпис

Публічні документи

24 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:27
20.11 накази працівників.pdf
24 вересня 2020 17:27
20.10накази Колесник.pdf
22 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:22
9. протокол № 59.pdf
22 вересня 2020 11:22
8. протокол №30 від 04.04.2018.pdf
22 вересня 2020 11:22
7. протокол №38 від 18.09.2019.pdf
22 вересня 2020 11:22
6. Витяг ПДВ.pdf
22 вересня 2020 11:22
5. Витяг ЄДР 19.08.2020.pdf
22 вересня 2020 11:22
4. Виписка 05.04.18 КОПІЯ.pdf
22 вересня 2020 11:22
30. проект договору.pdf
22 вересня 2020 11:22
3. цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2020 11:22
28.7 висновок сєс 20.08.2015.pdf
22 вересня 2020 11:22
28.3 Висновок СЕС 2015.pdf
22 вересня 2020 11:22
28.2 Висновок СЕС 2015 -2.pdf
22 вересня 2020 11:22
16.30 Дозвіл на викидки.pdf
22 вересня 2020 11:22
16.3 Свідоцтво ЗИЛ.pdf
22 вересня 2020 11:22
16.23 ISO 14001 перев.PDF
22 вересня 2020 11:22
16.22 ISO 14001 д-сть.PDF
22 вересня 2020 11:22
16.21 ISO 9001 перев.PDF
22 вересня 2020 11:22
16.20 ISO 9001 д-сть.PDF
22 вересня 2020 11:22
16.19 документи на Huyndai.pdf
22 вересня 2020 11:22
16.16 дозвіл ртуть.pdf
22 вересня 2020 11:22
16.10 Екотром Дозвіл Копія.pdf
22 вересня 2020 11:22
16.1 ЗИЛ УЭП - 1.pdf
22 вересня 2020 11:22
14.3 Статут Опис змін 19.03.19.pdf
22 вересня 2020 11:22
14.2 Статут 20.03.2019.pdf
22 вересня 2020 11:22
14.1 Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 14:21
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:19
цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2020 14:19
Статут 2019 год.pdf
28 вересня 2020 14:19
Протокол_зборiв.pdf
28 вересня 2020 14:19
Протокол заг збор.pdf
28 вересня 2020 14:19
Опис Статут.pdf
28 вересня 2020 14:19
Наказ директор.pdf
28 вересня 2020 14:19
Договір аналог підпр.pdf
28 вересня 2020 14:19
Довідка про працівн.pdf
28 вересня 2020 14:19
Довідка МТБ.pdf
28 вересня 2020 14:19
Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОР-МЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕКОСФЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 49 800,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 09:26

Документи

01 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:25
Протокол №17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
49 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:25
Протокол №17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:38
договір медичні відходи.pdf укладений
08 жовтня 2020 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 800,00
UAH