Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕХАНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 02547783 |
Місцезнаходження: | 62472, Україна , Харківська обл., м. Мерефа, вул. Дніпровська, буд. 207 |
Контактна особа: |
Віктор Іванович Черкашин +380572521031 pr.mehteh@ptukh.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 400 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 003,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2020 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2020 11:40 |
тендерна_документацiя_.doc | |
11 вересня 2020 11:40 |
Додатки_4.doc | |
11 вересня 2020 11:40 |
Додатки_1-3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-20-000020 ● 870c47e74b694cd4a6004035e2004e65
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 № 277
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 20.12.2022 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2020-09-11-004937-b 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 20:13:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комплект навчального обладнання для оснащення кабінету хімії (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне))» (інформація про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2020-09-11-004937-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. чому під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в тендерну документацію та оголошення, оприлюднення якого передбачено Законом, не зазначено коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до вимог, зазначених в пункті 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082;
3. чому в п. 1 розділу 4 тендерної документації за даною процедурою закупівлі в порушення норми п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
4. надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору від 13.10.2020 № 30/09, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-23 15:06:53
Надання інформаці
Зазначено у вкладеному файлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 20:13:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комплект навчального обладнання для оснащення кабінету хімії (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне))» (інформація про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2020-09-11-004937-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. чому під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в тендерну документацію та оголошення, оприлюднення якого передбачено Законом, не зазначено коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до вимог, зазначених в пункті 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082;
3. чому в п. 1 розділу 4 тендерної документації за даною процедурою закупівлі в порушення норми п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
4. надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору від 13.10.2020 № 30/09, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-23 15:08:09
Надання інформації
Зазначено у вкладеному файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2023-01-10 19:51:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
398 610,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 19:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 14:09
|
Договор.PDF | укладений |
13 жовтня 2020 14:08
|