Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комплект навчального обладнання для оснащення кабінету хімії (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне))
Очікувана вартість
400 600,00 UAH
UA-2020-09-11-004937-b d586fc80fcc2421093184f3d26867507
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Іванович Черкашин

+380572521031 pr.mehteh@ptukh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕХАНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 02547783
Місцезнаходження: 62472, Україна , Харківська обл., м. Мерефа, вул. Дніпровська, буд. 207
Контактна особа: Віктор Іванович Черкашин
+380572521031
pr.mehteh@ptukh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:53
Очікувана вартість: 400 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 003,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
комплект навчального обладнання для оснащення кабінету хімії (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Морозова, 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 11:40
тендерна_документацiя_.doc
11 вересня 2020 11:40
Додатки_4.doc
11 вересня 2020 11:40
Додатки_1-3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-20-000020 ● 870c47e74b694cd4a6004035e2004e65
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.12.2022 № 277
(дата)
м.Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 20.12.2022 № 277

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

10 UA-2020-09-11-004937-b 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-20 20:13:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комплект навчального обладнання для оснащення кабінету хімії (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне))» (інформація про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2020-09-11-004937-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. чому під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в тендерну документацію та оголошення, оприлюднення якого передбачено Законом, не зазначено коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до вимог, зазначених в пункті 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082;
3. чому в п. 1 розділу 4 тендерної документації за даною процедурою закупівлі в порушення норми п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
4. надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору від 13.10.2020 № 30/09, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-23 15:06:53

Надання інформаці

Зазначено у вкладеному файлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-20 20:13:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (комплект навчального обладнання для оснащення кабінету хімії (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне))» (інформація про закупівлю оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2020-09-11-004937-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. чому під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в тендерну документацію та оголошення, оприлюднення якого передбачено Законом, не зазначено коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до вимог, зазначених в пункті 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082;
3. чому в п. 1 розділу 4 тендерної документації за даною процедурою закупівлі в порушення норми п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
4. надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору від 13.10.2020 № 30/09, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-23 15:08:09

Надання інформації

Зазначено у вкладеному файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2023-01-10 19:51:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 398 610,00
UAH з ПДВ
398 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЙ.ЛІНК" 399 978,00
UAH з ПДВ
399 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 10:57
Довідка.pdf.p7s
09 жовтня 2020 10:57
Довідка.pdf
09 жовтня 2020 10:57
Dovidka_20239479860630288478.pdf.p7s
09 жовтня 2020 10:57
Dovidka_20239479860630288478.pdf
09 жовтня 2020 10:57
Довідка.pdf
25 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:29
Сертифікати SMART 275.pdf
25 вересня 2020 16:29
Сертифікати Epson L6160.pdf
25 вересня 2020 16:29
Новий штатний розпис.pdf
25 вересня 2020 16:29
Наказ (директор).pdf
25 вересня 2020 16:29
Лист-відгук (ПМСД).pdf
25 вересня 2020 16:29
Лист-вiдгук (Лугинська).pdf
25 вересня 2020 16:29
Лист-вiдгук (Гайсин).pdf
25 вересня 2020 16:29
Інформаційний лист Lenovo.pdf
25 вересня 2020 16:29
Довідка (умови поставки).pdf
25 вересня 2020 16:29
Довідка (санкції).pdf
25 вересня 2020 16:29
Довідка (печатка).pdf
25 вересня 2020 16:29
Витяг розширений (ЄДР).pdf
25 вересня 2020 16:29
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
25 вересня 2020 16:29
Авторизація Lenovo.pdf
25 вересня 2020 16:29
Авторизація Leatcom.pdf
25 вересня 2020 16:29
Авторизація ERC Microsoft.pdf
25 вересня 2020 16:29
Авторизація Epson.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 14:51
Проект договору.pdf
25 вересня 2020 14:51
Сертифікати Epson.pdf
25 вересня 2020 14:51
Сертифікати Acer.pdf
25 вересня 2020 14:51
Висновок СЕС.pdf
25 вересня 2020 14:51
Протокол_3.pdf
25 вересня 2020 14:51
Протокол_2.pdf
25 вересня 2020 14:51
Протокол_1.pdf
25 вересня 2020 14:51
ПДВ.pdf
25 вересня 2020 14:51
Наказ директор.pdf
25 вересня 2020 14:51
Виписка_TOY.LINK.pdf
25 вересня 2020 14:51
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЙ.ЛІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 398 610,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
398 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 19:49
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:09
Договор.PDF укладений
13 жовтня 2020 14:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 398 610,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 435,00 UAH)