Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3021 (Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, або паспорта громадянина України у формі картки)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-09-11-004420-b 511b86f29a3f46d6a49365aefa6fe886
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастушенко Юлія Володимирівна

0665680238 tsnap_gai@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ "Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації" виконавчого комітету Гайсинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43448095
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., ГАЙСИН, вул. 2 провулок Високовича, 2
Контактна особа: Пастушенко Юлія Володимирівна
0665680238
tsnap_gai@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 08:49
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:17
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:17
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Робочої станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, або паспорта громадянина України у формі картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, Гайсин, 2-й провулок Високовича,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про документи підтвердження якості обладнання робочої станції
Дата подання: 15 вересня 2020 23:03
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:58
Шановний Замовник, просимо пояснити наступне. В тендерній документації не міститься вимог щодо підтвердження учасниками у спосіб, передбачений частинами 5, 6 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутні вимоги щодо підтвердження якості товару. 1) Водночас, в п. 2.1 та п. 6.3 проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що "якість товару має відповідати стандартам, зазначеним у нормативній технічній документації виробника, і має відповідні сертифікати якості". Отже, керуючись частиною 5 статті 23 Закону, просимо пояснити, як це можна зробити, оскільки постачальник НЕ МАЄ та ніколи НЕ МАВ доступу до "нормативної технічної документації виробника", який (які) є закордонним(и)? Які сертифікати якості постачальник повинен надати, якщо обладнання робочої станції, що постачатиметься, НЕ НАЛЕЖИТЬ до переліку обладнання обов'язкової сертифікації в Україні? 2) В п. 2.2 проекту договору зазначено, що "Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість, безпеку та строк придатності Товару". Повторимось, обладнання робочої станції, що постачатиметься, НЕ НАЛЕЖИТЬ до переліку обладнання обов'язкової сертифікації в Україні. У зв’язку з цим відповідно до частини 5 статті 23 Закону просимо чітко повідомити, саме які документи підтвердження якості та безпеки обладнання робочої станції повинен надати постачальник? Також просимо повідомити, в якому нормативному документі встановлений СТРОК ПРИДАТНОСТІ обладнання, що постачатиметься, та яким чином це підтвердити постачальнику? Дякуємо за предметну відповідь за суттю!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені, недоліки усунені, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.09.2020 за №32/2020, тендерна документація викладена у новій редакції .
Стосовно виправлення помилок у тендерній документації
Дата подання: 16 вересня 2020 09:04
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:58
Шановний Замовнику, про яку статтю 36 Закону йдетья наприкінці четвертого пункту розділу VI тендерної документації? Про який конкурентний діалог, рамкові угоди та з публікацію англійською мовою йдеться в пункті 1 розділу VI тендерної документації, якщо Вами обрана продедура - відкриті торги? Вами, взагалі, читається ваша же тендерна документація чи ні? Мабуть ні, оскліьки в пункті 2 "Інша інформація" розділу V тендерної документації вкотре два підпункти з номером "4" (прочитйте уважно підпункт 3), а в пункті 3 розділу V повторення підстав відхилення учасника тендеру. Чому вами коригується тендерна документація лише після зовнішних впливів? Приведіть, будь ласка, також вимоги до учасника за статтею 17 Закону в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації у відповідність до частини третьої статті 17 Закону. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені, недоліки усунені, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.09.2020 за №32/2020, тендерна документація викладена у новій редакції .
Про окремі поняття стосовно предмету закупівлі
Дата подання: 16 вересня 2020 10:22
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:57
Добрий день! Просимо пояснити, що таке "первинне налаштування на робочому місці", зазначене в пунктах 1.1 та 2.3 проекту договору? Який обсяг робіт постачальника це передбачає?
Відповідь: Зміни внесені, недоліки усунені, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.09.2020 за №32/2020, тендерна документація викладена у новій редакції .
Уточнення порядку приймання-передачі товару
Дата подання: 16 вересня 2020 11:32
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:55
Просимо уточнити, саме якими законодавчими та нормативними актами визначений порядок приймання-передачі товару, на які посилається у пункті 5.8 проекту договору? Там дуже не конкретно написано. Спасибі.
Відповідь: За договором поставки постачальник зобов'я­зується передати (поставити) у встановлений строк покупцю товар, а покупець – прийняти цей товар і сплатити за нього певну суму (ст. 265 ГК).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-004420-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 16 вересня 2020 10:01
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (щодо виключення дискримінаційних умов тендерної документації та зазначення обов'язкового порядку змін умов проекту договору) з урахуванням рішення Колегії АМКУ від 14.08.2020 № 15570-р/пк-пз
Попре рішення Колегії АМКУ від 14.08.2020 № 15570-р/пк-пз (скарга UA-2020-07-06-001229-c.b2), Замовник знову включив в тендерну документацію, зокрема, в п. 7.3 проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) дискримінаційну по відношенню до учасників умову, а саме, не передбачив для себе жодної відповідальності за порушення ним виконання свого грошового зобов'язання, що не узгоджується зі статтею 625 Цивільного кодексу України та частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, всупереч зазначеного рішення Колегії АМКУ, Замовник знову не зазначив в тендерній документації обов'язковий порядок змін умов проекту договору про закупівлю, що не узгоджується з частиною другою статті 22 Закону у відповідній частині цієї статті.
Враховуючи зазначене, вимагається привести тендерну документацію у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України, Закону, а саме:
1) передбачити в проекті договору додатку 4 до тендерної документації відповідальність покупця за порушення ним виконання свого грошового зобов'язання оплатити прийнятий товар;
2) зазначити в тендерній документації обов'язковий порядок змін умов проекту договору.
Більш детально вимоги виклалені в документі, що додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2020 16:02
Зміни внесені, недоліки усунені, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.09.2020 за №32/2020, тендерна документація викладена у новій редакції .
Номер вимоги: UA-2020-09-11-004420-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 16 вересня 2020 12:55
Вимога про зміну окремих умов проекту договору про закупівлю
Відповідно до статті 181 Господарського кодексу України, з урахуванням частини першої статті 1, частини першої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", абзацу другого пункту 3 розділу VI тендерної документації вимагаємо змінити окремі умови проекту договору про закупівлю, наведеного в додатку 4 до тендерної документації, з метою приведення їх у відповідність до вимог законодавства та усунення дискримінаційних вимог до постачальника предмету закупівлі з урахуванням зауважень та пропозицій, наведених в документі, що додється. Відповідно до статті 181 Господарського кодексу України, а також з урахуванням прийнятих звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, сторона, яка одержала зауваження та пропозиції до проекту договору, повинна вжити заходів для врегулювання розбіжностей та включити до договору всі прийняті зауваження та пропозиції, а також надати мотивовану відповідь про причини неприйняття інших зауважень та пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 вересня 2020 16:00
Зміни внесені, недоліки усунені, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.09.2020 за №32/2020, тендерна документація викладена у новій редакції .

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 10:01
Vimoga-usunennja-poruschen_Gajsуn4.pdf

Документи подані скаржником

16 вересня 2020 12:55
Vm-Gsn-4_zmina-umov-proektu-dogovoru.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ 329 670,00
UAH
329 670,00
UAH
Документи
ТОВ "ІНТЕСИС" 330 000,00
UAH
330 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:39
IS20_10a_nakaz-povnovazh_kop.pdf
24 вересня 2020 14:39
IS_Gajsyn4_TV-porivnjalna-tabl.pdf
24 вересня 2020 14:39
IS20_04n_dov-stattja17.pdf
24 вересня 2020 14:39
IS20_03n-5_dov-analog-dogov_vidguk2.pdf
24 вересня 2020 14:39
IS20_03n-5_dov-analog-dogov_vidguk1.pdf
24 вересня 2020 14:39
IS20_03n-1_dov-analog-dogov.pdf
24 вересня 2020 14:39
IS20_02n_dov-pracivniki.pdf
24 вересня 2020 14:39
IS20_01n_dov-mat-teh-basa.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ

ТОВ "ІНТЕСИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ
#41226563
Переможець 329 670,00
UAH
01 жовтня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ
#41226563
329 670,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 10:24
Кінець періоду оскарження: 24 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 24 жовтня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.1 п.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме ,при загрузці інформації на електронному майданчику Public Bid ,була здійснена технічна помилка , очікувана вартість закупівлі була проставлена 330 000,00 грн. без ПДВ, що суперечить вимогам тендерної документації та Оголошенню про проведення відкритих торгів, де вказано що розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі становить 330 000,00 грн.(Триста тридцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.
Документи:
13 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:23
Протокол від 13.10.2020.jpeg