Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Очікувана вартість
36 115,00 UAH
UA-2020-09-11-004169-b a9f78d0765e6471a9ed969c972c83c34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Миколайович Слушний

+380432651101
+380432688803
zsh20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26224240
Місцезнаходження: 21023, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Чумацька, 266
Контактна особа: Олег Миколайович Слушний
+380432651101,+380432688803
zsh20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 36 115,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 361,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Чумацька,266. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1188 штуки
Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21023, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Чумацька,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Чумацька,266. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 36 103,32
UAH з ПДВ
36 103,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2020 15:05
Електронний підпис
18 вересня 2020 20:43
Про надання Грифа.pdf
18 вересня 2020 20:43
Рішення про призначення.pdf
18 вересня 2020 20:43
Лист повідомлення.pdf
18 вересня 2020 20:43
Статут ТОВ НОТ.pdf
18 вересня 2020 20:43
Сертифікат ISO 20000-1.pdf
18 вересня 2020 20:43
Лист-згода.pdf
18 вересня 2020 20:43
Довідка згідно ст. 17.pdf
18 вересня 2020 20:43
Проект договору Школа _20.pdf
18 вересня 2020 20:43
Ліцензійна угода.pdf
18 вересня 2020 20:43
Наказ про призначення.pdf
18 вересня 2020 20:43
Експертний висновок ТЗІ.pdf
18 вересня 2020 20:43
Сертифікат ISO 9001.pdf
18 вересня 2020 20:43
Сертифікат ISO 27001.pdf
18 вересня 2020 20:43
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#43002226
Переможець 36 103,32
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 16:21

Документи

25 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:20
Протокол перем ЗШ20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#43002226
36 103,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:20
Протокол перем ЗШ20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 08:42
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 19:25
ДУ№1 ЗШ20.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 19:23
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 19:16
Договір про закупівлю №54 ЗШ №20.pdf укладений
19 жовтня 2020 19:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 103,32
UAH