Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Комплекти комп'ютерної техніки та багатофункціональний пристрій, картриджі, перехідник, оперативна пам'ять)
Очікувана вартість
316 000,00 UAH
UA-2020-09-11-003851-b 22083b8703dd4cf0b97a0136ac1a10a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лятіна

+380661601053 ltanya83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ПРАВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788513
Місцезнаходження: 49068, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Трудова, буд. 1 А
Контактна особа: Тетяна Лятіна
+380661601053
ltanya83@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На підставі п.2, ч.1 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 16:34
Оскарження наміру укласти договір: 22 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

11 вересня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплекти комп'ютерної техніки та багатофункціональний пристрій
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 309 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13 шт
ЛОТ 1- Комплекти комп'ютерної техніки та багатофункціональний пристрій
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49068, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Трудова, 1-А
Дата доставки: 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Переможець 307 800,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:34

Документи

11 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:44
1.jpg
11 вересня 2020 15:44
2.jpg
11 вересня 2020 15:44
3.jpg
11 вересня 2020 15:44
4.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 16:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
307 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 16:34
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:44
1.jpg
11 вересня 2020 15:44
2.jpg
11 вересня 2020 15:44
3.jpg
11 вересня 2020 15:44
4.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 13:43
Скан_003.jpg зміни до договору
13 жовтня 2020 13:30
Скан_004.jpg зміни до договору
13 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 17:44
024.jpg укладений
05 жовтня 2020 17:43
020.jpg укладений
05 жовтня 2020 17:43
023.jpg укладений
05 жовтня 2020 17:43
022.jpg укладений
05 жовтня 2020 17:43
021.jpg укладений
05 жовтня 2020 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.5.1 та в Додаток №1 до Договору №15 від 05.10.2020 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 307 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 300,00 UAH)