Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з видалення та омолодження дерев на території КНП «МПБ № 1» ДМР (1. Послуги з видалення дерев, 2. Послуги з омолодження дерев)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-09-11-002984-b b5044c4a2c8b4f979b373505cc603bd1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Мосійчук

+380679043405
+380567785210
roddom_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984524
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 2
Контактна особа: Оксана Мосійчук
+380679043405,+380567785210
roddom_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 11:21
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Послуги з видалення дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
33 послуга
Послуги з омолодження дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 10:36
Дод. 2 пропозиція .docx
11 вересня 2020 10:36
оголошення.doc
11 вересня 2020 10:36
Дод 1 Технічне завдання.docx
11 вересня 2020 10:36
Дод 3 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-002984-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 01 жовтня 2020 09:53
Неправомірне визначення переможця спрощеної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради, як замовник в спрощеній процедурі Послуги з видалення та омолодження дерев на території КНП «МПБ № 1» ДМР (1. Послуги з видалення дерев, 2. Послуги з омолодження дерев) Код ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, UA-2020-09-11-002984-b, 30.09.2020 року прийняв рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівлі та намір укласти договір. Я не погоджуюсь з даним рішенням, вважаю його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а також мої законні права та інтереси. Нижче наводжу аргументацію помилковості та необґрунтованості прийнятого замовником рішення.
1. Відповідно до п. 12 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції повинні бути надані копії аналогічного договору разом з копією Акту прийому-здачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором. ФОП Ткачова О.Г. надала у складі пропозиції 2 аналогічних договора, один з яких (замовник – КП «СпецЕко», косіння трави) не відповідає предмету закупівлі, а інший (замовник – Родинська міська рада, дог. №55 від 26.11.2019 р.) не містить актів прийому-здачі виконаних послуг. Точніше, вони у складі пропозиції є, але до дог. №55 від 10.12.2019 р., а лист-відгук не може вважатися документом, який підтверджує фактичне виконання послуг за договором, оскільки це не визначено законодавством. Тому даний договір не може вважатись документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору. Тому Учасник є таким, що не виконав вимоги Оголошення.
2. Відповідно до Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції повинен бути наданий розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахування всіх витрат. Наданий ФОП Ткачова О.Г. розрахунок вартості не відповідає державним і галузевим нормативам (норм) (ДСТУ) а також чинному законодавству України, оскільки зарплата робітників у кошторисному розрахунку становить 4000,00 грн., що суперечить як встановленим стандартам (9954,78 грн.) так і чинному законодавству, оскільки вона є меншою за мінімальну заробітну плату, яка з 01.09.2020 р. становить 5000,00 грн. Також у кошторисному розрахунку не враховано послуги з навантаження та вивезення гілля, що є обов’язковою вимогою Замовника, яка зазначена у Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури. Крім того, розрахунок локального кошторису з видалення дерев не відповідає дійсності та містить занижені у декілька раз об’єми послуг (м3). Згідно ньому, всі дерева, які підлягають видаленню, мають висоту не більше 3-5 метрів, що є повною нісенітницею. Крім того, ціна за видалення дерева не може бути нижчою за омолодження, а тим паче, у 4 рази. Тому Учасник є таким, що не виконав вимоги Оголошення.
Спираючись на все вищезазначене, можна дійти висновку, що пропозиція ФОП Ткачова О.Г. є такою, що не відповідає вимогам Оголошення та підлягає відхиленню. Тому ми вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП Ткачова О.Г. переможцем спрощеної процедури закупівлі, відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам Оголошення та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У разі незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутись до головного розпорядника коштів Комунальне некомерційне підприємство «Міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради та інших контролюючих органів з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 09:55
Замовником уважно розглянуто вимогу учасника ФОП Яловенко О.О., за результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
1. Предметом даної закупівлі є згідно з кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень; згідно з конкретним найменуванням послуг — послуги з видалення дерев, послуги з омолодження дерев; згідно з технічним завданням — видалення та обрізка дерев.
Пунктом 12 Оголошення для проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник повинен надати у складі пропозиції зокрема:
– Копію аналогічного договору із попереднім Замовником (додатки до договору не обов’язкові). *Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 2-х років.
– Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-здачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договорами.
В складі наданої учасником ФОП Ткачова О.Г. пропозиції наявні:
- файл "Договір, Кошторис, Акт, Лист-відгук - Родинська міська рада 26.11.2019" в якому містяться договір № 55 від 26.11.2019 року укладений з Роднинською міською радою, предметом якого є надання послуг з видалення та обрізки дерев, а також акт за формою КБ-2в від 19.12.2019 року (склад наданих послуг зазначений в акті відповідає складу послуг зазначеному в кошторисі до договору), який підтверджує надання послуг в обсязі, визначеному договором, і лист-відгук №02-44/92 від 07.05.2020 року згідно з яким послуги по договору № 55 від 26.11.2019 року надані виконавцем в повному обсязі.
- файл "77310000-6 Договір,Кошторис,Акт,Лист-відгук - СпецЕко 01.07.2020" в якому містяться договір №1164 від 01.07.2020 року укладений з Комунальним підприємством "СпецЕко" Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, предметом якого згідно з кодом ДК 021:2015: 77310000-6 є "Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень", а також акт за формою КБ-2в від 16.07.2020 року, який підтверджує надання послуг в обсязі, визначеному договором, і лист-відгук № 671 від 16.07.2020 року згідно з яким послуги по договору № 1164 від 01.07.2020 року надані належним чином та в повному обсязі.
Таким чином, учасником ФОП Ткачова О.Г. надано належне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в спосіб і порядок, встановлені документацією. Документація не містить окремих вимог щодо змісту чи конкретних найменувань документів, які надаються на підтвердження фактичного виконання, отже висновки заявника вимоги щодо того, що акт від 19.12.2019 року, який за змістом відповідає договору, або відгук від замовника за договором не можуть вважатись документами, які підтверджують фактичне виконання послуг, безпідставні та не ґрунтуються на вимогах закупівлі. Також документація не містить вимог щодо необхідності точного збігу і коду ДК і конкретного найменування та змісту послуг в договорі, наданому в якості аналогічного, обидва надані договори відповідають встановленим критеріям.
2. Додатком 1 до оголошення визначено, що Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які будуть доручатися для виконання третім особам або субпідрядникам, в разі їх залучення до надання послуг.
Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Приміткою до вказаного додатку обумовлено, що по пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахування всіх витрат.
В складі наданої учасником ФОП Ткачова О.Г. пропозиції наявний розрахунок вартості послуг (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунки до договірної ціни та кошторису) виконаний в програмному комплексі АВК-5, який відповідає діючим державним і галузевим нормативам (нормам).
Окремих вимог щодо рівня заробітної плати, застосовуваного в розрахунку, чи обов'язкового включення до розрахунків певних елементів кошторисних норм, документацію на закупівлю не містить. Натомість в документації чітко зазначено про те, що не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Неврахування учасником при розрахунку вартості послуг доплат працівникам до встановленої мінімальної чи стандартної для даного виду послуг (робіт) заробітної плати, або неврахування окремих складових послуг, таких як витрати на навантаження і вивезення гілля, не може спричинити відхилення поданої пропозиції, яка є економічно вигідною для замовника, та тягне за собою виключно додаткове (понад розрахункове) навантаження на учасника, який за будь-яких умов має виконати повний обсяг послуг, передбачений технічним завданням.
Замовник, діючи з повним і безумовним дотриманням встановлених Законом України "Про публічні закупівлі" принципів закупівель, зокрема таких як максимальна економія та ефективність, керуючись вимогами і умовами документації для проведення спрощеної закупівлі та Закону, правомірно визначив переможцем закупівлі учасника, яким подано економічно найбільш вигідну пропозицію та належним чином підтверджено відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям і спроможність виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 09:53
Вимога.pdf

Документи

06 жовтня 2020 09:55
Відповідь на вимогу.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" 77 450,00
UAH з ПДВ
69 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 84 800,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 95 578,75
UAH з ПДВ
95 578,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 19:15
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:13
Техогляд 2.JPG
23 вересня 2020 19:13
Техогляд 1.JPG
23 вересня 2020 19:13
Технічне завдання.pdf
23 вересня 2020 19:13
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 19:13
Робочий інвентар.pdf
23 вересня 2020 19:13
Проект договору.pdf
23 вересня 2020 19:13
Посвідчення верхолази.pdf
23 вересня 2020 19:13
Паспорт та код ІПН.pdf
23 вересня 2020 19:13
Кошторис.pdf
23 вересня 2020 19:13
Договор АСТРУМ дробилка.pdf
23 вересня 2020 19:13
Договір ЕКОЛОГІЯ Дніпро.pdf
23 вересня 2020 19:13
Довідка працівники.pdf
23 вересня 2020 19:13
Довідка ПДВ.pdf
23 вересня 2020 19:13
довідка мтб.pdf
23 вересня 2020 19:13
Довідка ліцензія.pdf
23 вересня 2020 19:13
Довідка забруднення.pdf
23 вересня 2020 19:13
Довідка аналог_договор.pdf
23 вересня 2020 19:13
Всі сторінки паспота.pdf
23 вересня 2020 19:13
Відомості учасника.pdf
23 вересня 2020 19:13
Витяг з ЄДР 26.08.2020.pdf
23 вересня 2020 19:13
Виписка з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 19:13
бухдовідка.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 11:40
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:36
Посвідчення.pdf
24 вересня 2020 11:36
Паспорт Иванин цветно.pdf
24 вересня 2020 11:36
Листи відгуки.pdf
24 вересня 2020 11:36
Лист про довкілля.pdf.p7s
24 вересня 2020 11:36
Лист про довкілля.pdf
24 вересня 2020 11:36
Документи.pdf.p7s
24 вересня 2020 11:36
Документи.pdf
24 вересня 2020 11:36
Дозвіл.pdf
24 вересня 2020 11:36
Договір красне.pdf
24 вересня 2020 11:36
Акт красне.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 22:00
Електронний підпис
24 вересня 2020 21:59
Кошторис.pdf
24 вересня 2020 21:59
Посвідчення працівники.pdf
24 вересня 2020 21:59
довідка працівники.pdf
24 вересня 2020 21:59
довідка обладнання.pdf
24 вересня 2020 21:59
Лист пояснення.pdf
24 вересня 2020 21:59
Довідка щодо підпису.pdf
24 вересня 2020 21:59
Довідка щодо ліцензії.pdf
24 вересня 2020 21:59
Відомості про учасника.pdf
24 вересня 2020 21:59
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"

ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"
#1533511687
Переможець 69 900,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:13

Документи

30 вересня 2020 10:13
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:12
протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"
#1533511687
69 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 10:13
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:12
протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 15:35
2240_69900,00_ФОП Ткачова.PDF укладений
12 жовтня 2020 15:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 листопада 2020 14:27
69 900,00 UAH UA398201720344320001000040731
КНП "МПБ № 1" ДМР
UA033052990000026004050308870
ФОП ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 900,00
UAH