Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення та омолодження дерев на території КНП «МПБ № 1» ДМР (1. Послуги з видалення дерев, 2. Послуги з омолодження дерев)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-09-11-002984-b ● b5044c4a2c8b4f979b373505cc603bd1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984524 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Оксана Мосійчук +380679043405,+380567785210 roddom_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Послуги з видалення дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
33 послуга
Послуги з омолодження дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2020 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2020 10:36 |
Дод. 2 пропозиція .docx | |
11 вересня 2020 10:36 |
оголошення.doc | |
11 вересня 2020 10:36 |
Дод 1 Технічне завдання.docx | |
11 вересня 2020 10:36 |
Дод 3 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-11-002984-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 01 жовтня 2020 09:53
Неправомірне визначення переможця спрощеної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради, як замовник в спрощеній процедурі Послуги з видалення та омолодження дерев на території КНП «МПБ № 1» ДМР (1. Послуги з видалення дерев, 2. Послуги з омолодження дерев) Код ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, UA-2020-09-11-002984-b, 30.09.2020 року прийняв рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівлі та намір укласти договір. Я не погоджуюсь з даним рішенням, вважаю його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а також мої законні права та інтереси. Нижче наводжу аргументацію помилковості та необґрунтованості прийнятого замовником рішення.
1. Відповідно до п. 12 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції повинні бути надані копії аналогічного договору разом з копією Акту прийому-здачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором. ФОП Ткачова О.Г. надала у складі пропозиції 2 аналогічних договора, один з яких (замовник – КП «СпецЕко», косіння трави) не відповідає предмету закупівлі, а інший (замовник – Родинська міська рада, дог. №55 від 26.11.2019 р.) не містить актів прийому-здачі виконаних послуг. Точніше, вони у складі пропозиції є, але до дог. №55 від 10.12.2019 р., а лист-відгук не може вважатися документом, який підтверджує фактичне виконання послуг за договором, оскільки це не визначено законодавством. Тому даний договір не може вважатись документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору. Тому Учасник є таким, що не виконав вимоги Оголошення.
2. Відповідно до Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції повинен бути наданий розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахування всіх витрат. Наданий ФОП Ткачова О.Г. розрахунок вартості не відповідає державним і галузевим нормативам (норм) (ДСТУ) а також чинному законодавству України, оскільки зарплата робітників у кошторисному розрахунку становить 4000,00 грн., що суперечить як встановленим стандартам (9954,78 грн.) так і чинному законодавству, оскільки вона є меншою за мінімальну заробітну плату, яка з 01.09.2020 р. становить 5000,00 грн. Також у кошторисному розрахунку не враховано послуги з навантаження та вивезення гілля, що є обов’язковою вимогою Замовника, яка зазначена у Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури. Крім того, розрахунок локального кошторису з видалення дерев не відповідає дійсності та містить занижені у декілька раз об’єми послуг (м3). Згідно ньому, всі дерева, які підлягають видаленню, мають висоту не більше 3-5 метрів, що є повною нісенітницею. Крім того, ціна за видалення дерева не може бути нижчою за омолодження, а тим паче, у 4 рази. Тому Учасник є таким, що не виконав вимоги Оголошення.
Спираючись на все вищезазначене, можна дійти висновку, що пропозиція ФОП Ткачова О.Г. є такою, що не відповідає вимогам Оголошення та підлягає відхиленню. Тому ми вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП Ткачова О.Г. переможцем спрощеної процедури закупівлі, відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам Оголошення та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У разі незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутись до головного розпорядника коштів Комунальне некомерційне підприємство «Міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради та інших контролюючих органів з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п. 12 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції повинні бути надані копії аналогічного договору разом з копією Акту прийому-здачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором. ФОП Ткачова О.Г. надала у складі пропозиції 2 аналогічних договора, один з яких (замовник – КП «СпецЕко», косіння трави) не відповідає предмету закупівлі, а інший (замовник – Родинська міська рада, дог. №55 від 26.11.2019 р.) не містить актів прийому-здачі виконаних послуг. Точніше, вони у складі пропозиції є, але до дог. №55 від 10.12.2019 р., а лист-відгук не може вважатися документом, який підтверджує фактичне виконання послуг за договором, оскільки це не визначено законодавством. Тому даний договір не може вважатись документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору. Тому Учасник є таким, що не виконав вимоги Оголошення.
2. Відповідно до Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції повинен бути наданий розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахування всіх витрат. Наданий ФОП Ткачова О.Г. розрахунок вартості не відповідає державним і галузевим нормативам (норм) (ДСТУ) а також чинному законодавству України, оскільки зарплата робітників у кошторисному розрахунку становить 4000,00 грн., що суперечить як встановленим стандартам (9954,78 грн.) так і чинному законодавству, оскільки вона є меншою за мінімальну заробітну плату, яка з 01.09.2020 р. становить 5000,00 грн. Також у кошторисному розрахунку не враховано послуги з навантаження та вивезення гілля, що є обов’язковою вимогою Замовника, яка зазначена у Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури. Крім того, розрахунок локального кошторису з видалення дерев не відповідає дійсності та містить занижені у декілька раз об’єми послуг (м3). Згідно ньому, всі дерева, які підлягають видаленню, мають висоту не більше 3-5 метрів, що є повною нісенітницею. Крім того, ціна за видалення дерева не може бути нижчою за омолодження, а тим паче, у 4 рази. Тому Учасник є таким, що не виконав вимоги Оголошення.
Спираючись на все вищезазначене, можна дійти висновку, що пропозиція ФОП Ткачова О.Г. є такою, що не відповідає вимогам Оголошення та підлягає відхиленню. Тому ми вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП Ткачова О.Г. переможцем спрощеної процедури закупівлі, відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам Оголошення та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». У разі незадоволення даної вимоги ми будемо вимушені звернутись до головного розпорядника коштів Комунальне некомерційне підприємство «Міський пологовий будинок № 1» Дніпровської міської ради та інших контролюючих органів з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2020 09:55
Замовником уважно розглянуто вимогу учасника ФОП Яловенко О.О., за результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
1. Предметом даної закупівлі є згідно з кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень; згідно з конкретним найменуванням послуг — послуги з видалення дерев, послуги з омолодження дерев; згідно з технічним завданням — видалення та обрізка дерев.
Пунктом 12 Оголошення для проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник повинен надати у складі пропозиції зокрема:
– Копію аналогічного договору із попереднім Замовником (додатки до договору не обов’язкові). *Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 2-х років.
– Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-здачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договорами.
В складі наданої учасником ФОП Ткачова О.Г. пропозиції наявні:
- файл "Договір, Кошторис, Акт, Лист-відгук - Родинська міська рада 26.11.2019" в якому містяться договір № 55 від 26.11.2019 року укладений з Роднинською міською радою, предметом якого є надання послуг з видалення та обрізки дерев, а також акт за формою КБ-2в від 19.12.2019 року (склад наданих послуг зазначений в акті відповідає складу послуг зазначеному в кошторисі до договору), який підтверджує надання послуг в обсязі, визначеному договором, і лист-відгук №02-44/92 від 07.05.2020 року згідно з яким послуги по договору № 55 від 26.11.2019 року надані виконавцем в повному обсязі.
- файл "77310000-6 Договір,Кошторис,Акт,Лист-відгук - СпецЕко 01.07.2020" в якому містяться договір №1164 від 01.07.2020 року укладений з Комунальним підприємством "СпецЕко" Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, предметом якого згідно з кодом ДК 021:2015: 77310000-6 є "Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень", а також акт за формою КБ-2в від 16.07.2020 року, який підтверджує надання послуг в обсязі, визначеному договором, і лист-відгук № 671 від 16.07.2020 року згідно з яким послуги по договору № 1164 від 01.07.2020 року надані належним чином та в повному обсязі.
Таким чином, учасником ФОП Ткачова О.Г. надано належне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в спосіб і порядок, встановлені документацією. Документація не містить окремих вимог щодо змісту чи конкретних найменувань документів, які надаються на підтвердження фактичного виконання, отже висновки заявника вимоги щодо того, що акт від 19.12.2019 року, який за змістом відповідає договору, або відгук від замовника за договором не можуть вважатись документами, які підтверджують фактичне виконання послуг, безпідставні та не ґрунтуються на вимогах закупівлі. Також документація не містить вимог щодо необхідності точного збігу і коду ДК і конкретного найменування та змісту послуг в договорі, наданому в якості аналогічного, обидва надані договори відповідають встановленим критеріям.
2. Додатком 1 до оголошення визначено, що Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які будуть доручатися для виконання третім особам або субпідрядникам, в разі їх залучення до надання послуг.
Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Приміткою до вказаного додатку обумовлено, що по пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахування всіх витрат.
В складі наданої учасником ФОП Ткачова О.Г. пропозиції наявний розрахунок вартості послуг (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунки до договірної ціни та кошторису) виконаний в програмному комплексі АВК-5, який відповідає діючим державним і галузевим нормативам (нормам).
Окремих вимог щодо рівня заробітної плати, застосовуваного в розрахунку, чи обов'язкового включення до розрахунків певних елементів кошторисних норм, документацію на закупівлю не містить. Натомість в документації чітко зазначено про те, що не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Неврахування учасником при розрахунку вартості послуг доплат працівникам до встановленої мінімальної чи стандартної для даного виду послуг (робіт) заробітної плати, або неврахування окремих складових послуг, таких як витрати на навантаження і вивезення гілля, не може спричинити відхилення поданої пропозиції, яка є економічно вигідною для замовника, та тягне за собою виключно додаткове (понад розрахункове) навантаження на учасника, який за будь-яких умов має виконати повний обсяг послуг, передбачений технічним завданням.
Замовник, діючи з повним і безумовним дотриманням встановлених Законом України "Про публічні закупівлі" принципів закупівель, зокрема таких як максимальна економія та ефективність, керуючись вимогами і умовами документації для проведення спрощеної закупівлі та Закону, правомірно визначив переможцем закупівлі учасника, яким подано економічно найбільш вигідну пропозицію та належним чином підтверджено відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям і спроможність виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
1. Предметом даної закупівлі є згідно з кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень; згідно з конкретним найменуванням послуг — послуги з видалення дерев, послуги з омолодження дерев; згідно з технічним завданням — видалення та обрізка дерев.
Пунктом 12 Оголошення для проведення спрощеної закупівлі встановлено, що учасник повинен надати у складі пропозиції зокрема:
– Копію аналогічного договору із попереднім Замовником (додатки до договору не обов’язкові). *Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 2-х років.
– Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-здачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договорами.
В складі наданої учасником ФОП Ткачова О.Г. пропозиції наявні:
- файл "Договір, Кошторис, Акт, Лист-відгук - Родинська міська рада 26.11.2019" в якому містяться договір № 55 від 26.11.2019 року укладений з Роднинською міською радою, предметом якого є надання послуг з видалення та обрізки дерев, а також акт за формою КБ-2в від 19.12.2019 року (склад наданих послуг зазначений в акті відповідає складу послуг зазначеному в кошторисі до договору), який підтверджує надання послуг в обсязі, визначеному договором, і лист-відгук №02-44/92 від 07.05.2020 року згідно з яким послуги по договору № 55 від 26.11.2019 року надані виконавцем в повному обсязі.
- файл "77310000-6 Договір,Кошторис,Акт,Лист-відгук - СпецЕко 01.07.2020" в якому містяться договір №1164 від 01.07.2020 року укладений з Комунальним підприємством "СпецЕко" Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, предметом якого згідно з кодом ДК 021:2015: 77310000-6 є "Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень", а також акт за формою КБ-2в від 16.07.2020 року, який підтверджує надання послуг в обсязі, визначеному договором, і лист-відгук № 671 від 16.07.2020 року згідно з яким послуги по договору № 1164 від 01.07.2020 року надані належним чином та в повному обсязі.
Таким чином, учасником ФОП Ткачова О.Г. надано належне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в спосіб і порядок, встановлені документацією. Документація не містить окремих вимог щодо змісту чи конкретних найменувань документів, які надаються на підтвердження фактичного виконання, отже висновки заявника вимоги щодо того, що акт від 19.12.2019 року, який за змістом відповідає договору, або відгук від замовника за договором не можуть вважатись документами, які підтверджують фактичне виконання послуг, безпідставні та не ґрунтуються на вимогах закупівлі. Також документація не містить вимог щодо необхідності точного збігу і коду ДК і конкретного найменування та змісту послуг в договорі, наданому в якості аналогічного, обидва надані договори відповідають встановленим критеріям.
2. Додатком 1 до оголошення визначено, що Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які будуть доручатися для виконання третім особам або субпідрядникам, в разі їх залучення до надання послуг.
Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Приміткою до вказаного додатку обумовлено, що по пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) або калькуляції з урахування всіх витрат.
В складі наданої учасником ФОП Ткачова О.Г. пропозиції наявний розрахунок вартості послуг (договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунки до договірної ціни та кошторису) виконаний в програмному комплексі АВК-5, який відповідає діючим державним і галузевим нормативам (нормам).
Окремих вимог щодо рівня заробітної плати, застосовуваного в розрахунку, чи обов'язкового включення до розрахунків певних елементів кошторисних норм, документацію на закупівлю не містить. Натомість в документації чітко зазначено про те, що не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Неврахування учасником при розрахунку вартості послуг доплат працівникам до встановленої мінімальної чи стандартної для даного виду послуг (робіт) заробітної плати, або неврахування окремих складових послуг, таких як витрати на навантаження і вивезення гілля, не може спричинити відхилення поданої пропозиції, яка є економічно вигідною для замовника, та тягне за собою виключно додаткове (понад розрахункове) навантаження на учасника, який за будь-яких умов має виконати повний обсяг послуг, передбачений технічним завданням.
Замовник, діючи з повним і безумовним дотриманням встановлених Законом України "Про публічні закупівлі" принципів закупівель, зокрема таких як максимальна економія та ефективність, керуючись вимогами і умовами документації для проведення спрощеної закупівлі та Закону, правомірно визначив переможцем закупівлі учасника, яким подано економічно найбільш вигідну пропозицію та належним чином підтверджено відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям і спроможність виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Підстави для задоволення вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" |
77 450,00
UAH з ПДВ
|
69 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
84 800,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
95 578,75
UAH з ПДВ
|
95 578,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" #1533511687 |
Переможець |
69 900,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 15:35
|
2240_69900,00_ФОП Ткачова.PDF | укладений |
12 жовтня 2020 15:35
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 листопада 2020 14:27
|
69 900,00 UAH | UA398201720344320001000040731 КНП "МПБ № 1" ДМР |
UA033052990000026004050308870 ФОП ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА |
Оплачений |