Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Друхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Березнівської районної ради по вул.. Шевченка, 121 в с.Друхів Березнівського району Рівненської області (ремонт даху)»
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-09-11-002839-b fa8929e00537496095aeb20523540520
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальчук Алла Юріївна

380672636369 akosvita_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Березнівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38314020
Місцезнаходження: 34600, Україна , Рівненська обл., Березне, вулиця Івана Франка, будинок, 21
Контактна особа: Кальчук Алла Юріївна
380672636369
akosvita_urist@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 11:36
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова якою повинні готуватися пропозиції: українська
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі містяться в Додатку №3 Вимог до предмета закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки є ціна .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Друхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Березнівської районної ради по вул.. Шевченка, 121 в с.Друхів Березнівського району Рівненської області (ремонт даху)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34600, Україна, Рівненська область, Березне, Івана Франка,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки між Сторонами здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів здачі-приймання проектних робіт на протязі 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 10:38
Документація на закупівлю ПКД Друхів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний досвід
Дата подання: 11 вересня 2020 11:12
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:01
просимо уточнити що ви маєте на увазі "виконання аналогічного договору" це проектні роботи по капітальному ремонту будівель шкільних закладів,чи капітальний ремонт дахів будівель? яку кількість договорів треба прикладати? акти прикладати треба?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. По суті порушеного Вами питання, Замовник може повідомити наступне: під визначенням аналогічного договору мається на увазі – надання учасником у складі своєї пропозиції аналогічного договору або договорів на виготовлення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту даху . Відповідно до вимог Документації Учасник може надати копію договору або договорів, тобто однієї копії договору буде достатньо. Копія договору(договорів) зазначених у довідці на виконання аналогічних робіт надається без додатків (п.4 Документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-002839-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 11 вересня 2020 10:56
звіт з обстежень
згідно п.9 додатку №3 ви вимагаєте провести технічне обстеженя та аудит. цей вид робіт має код за ДК 021 7163 https://dk21.dovidnyk.info/index.php?rozd=71631 не відповідає коду даної закупівлі. Тому проектант не можу це виконати тому що предметом закупівлі є послуги із проектування за кодом 7132, а технічне обстеження за кодом 7163, аудит відповідно ДК 021-2015 (CPV) 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва. Просимо надати результати технічного обстеження та привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 12:12
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. По суті порушеного Вами питання, Замовник може повідомити наступне. Відповідно до Настанови щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки технічного стану їх технічного стану(НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ) який поширюється на проведення обстежень об’єктів для діагностування їх технічного стану в період нового будівництва, реконструції, реставрації, капітального ремонту. Перед виконанням проектних робіт провести енергетичний аудит, технічне обстеження будівлі. Результатом виконання обстеження є сертифікат енергетичної ефективності та Звіт з рекомендаціями щодо подальшої безпечної експлуатації будівлі. Ці рекомендації необхідно врахувати під час розроблення проектної документації. Дані роботи входять до складу проекту.
Номер вимоги: UA-2020-09-11-002839-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 11 вересня 2020 11:04
клас наслідків відповідальності
клас наслідків відповідальності визначається згідно вимог ДСТУ 8855:2019. вказана в п.11 додатку №3 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 втратив свою чинність. Категорія складності вже давним давно теж не визначається згідно ст.32 ЗУ №3038-17. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3038-17#Text Просимо привести документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 11:23
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. По суті порушеного Вами питання, Замовник може повідомити наступне.
Відповідно до Статті 32 Закону України “ Про регулювання містобудівної діяльності” клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта: п.6 Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва; п.7 Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.
Категорія складності на даний вид робіт - клас наслідків СС2», тому, що у даному закладі навчається 232 дитини та працює 40 працівників, тому було застосовано клас наслідків «СС2». Призупинення робіт під час заміни покрівлі не планується.
Номер вимоги: UA-2020-09-11-002839-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 11 вересня 2020 11:31
експертиза пкд
зазначена в п.1.3 вимога щодо отримання позитивного висновку експертизи саме в державні експертизі є дискримінаційним і суперечить п.4.ст.14 тому що згідно п.7 ПКМУ №560 Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2011-%D0%BF#Text просимо привести до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2020 11:20
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше запитання. По суті порушеного Вами питання, Замовник може повідомити наступне: обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які: за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення;

Замовником експертизи може виступати фізична особа або юридична особа, яка відповідно до повноважень самостійно звернулась до експертної організації для укладання договору на проведення експертизи, або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектувальних робіт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ПОЛІССЯПРОЕКТ-СЕРВІС" 76 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧОПОВСЬКА ЛАРИСА СВЯТОСЛАВІВНА" 69 222,00
UAH з ПДВ
69 222,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 19:08
лист.pdf
23 вересня 2020 19:08
лист відгук.pdf
23 вересня 2020 19:08
договір01.pdf
23 вересня 2020 19:08
0048.pdf
23 вересня 2020 19:08
0047.pdf
23 вересня 2020 19:08
0046.pdf
23 вересня 2020 19:08
0045.pdf
23 вересня 2020 19:08
0044.pdf
23 вересня 2020 19:08
0043.pdf
23 вересня 2020 19:08
0042.pdf
23 вересня 2020 19:08
0041.pdf
23 вересня 2020 19:08
0040.pdf
23 вересня 2020 19:08
0039.pdf
23 вересня 2020 19:08
0038.pdf
23 вересня 2020 19:08
0037.pdf
23 вересня 2020 19:08
0036.pdf
23 вересня 2020 19:08
0035.pdf
23 вересня 2020 19:08
0034.pdf
23 вересня 2020 19:08
0031.pdf
23 вересня 2020 19:08
0030.pdf
23 вересня 2020 19:08
0029.pdf
23 вересня 2020 19:08
0028.pdf
23 вересня 2020 19:08
0027.pdf
23 вересня 2020 19:08
0026.pdf
23 вересня 2020 19:08
0025.pdf
23 вересня 2020 19:08
0024.pdf
23 вересня 2020 19:08
0023.pdf
23 вересня 2020 19:08
0022.pdf
23 вересня 2020 19:08
0019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ППФ "Поліссяпроект-сервіс"

ФОП "ЧОПОВСЬКА ЛАРИСА СВЯТОСЛАВІВНА"

ФОП СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ПОЛІССЯПРОЕКТ-СЕРВІС"
#35906107
Очікує рішення 60 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 12:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 вересня 2020 15:42
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відміна спрощеної закупівлі робіт на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Друхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Березнівської районної ради по вул.. Шевченка, 121 в с.Друхів Березнівського району Рівненської області (ремонт даху)» - на підставі п.1, ч.17 ст.14 Закону, а саме відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015 код 71320000-7- Послуги з інженерного проектування .
Документи:
29 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:37
Протокол уо 12.pdf
29 вересня 2020 15:37
12 УО відміна закуп..docx