Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 500 арк.
Очікувана вартість
159 792,00 UAH
UA-2020-09-11-002789-a f202adceec2e44b9ba59130f921492aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабаш Світлана Миколаївна

+380442868361 barabash.kor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 24572267
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Барабаш Світлана Миколаївна
+380442868361
barabash.kor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 17:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 17:06
Початок аукціону: 23 вересня 2020 11:39
Очікувана вартість: 159 792,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1330 пачка
Папір А4 по 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару Постачальником на адресу Покупця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість поставок
Дата подання: 14 вересня 2020 10:11
Дата відповіді: 14 вересня 2020 10:24
Добрий день. Підскажіть скільки очікується поставок?
Відповідь: Доброго дня! Поставка має бути на весь об'єм товару (одноразова) а саме поставка 1330 пачок А4 .в пачці має бути по 500 аркушів. Папір має відповідати технічних характеристикам згідно Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Узгоджена довідка про характеристики товару
Дата подання: 15 вересня 2020 14:57
Дата відповіді: 15 вересня 2020 17:39
Добрий день. ПІдскажіть який саме вигляд повина мати узгоджена довідка з технічними, якісними характеристиками товару відповідно до Додатку 1 до оголошення? Це повинен бути дод 1 з вашою інформацією на нашому бланку? Дякую за відповідь
Відповідь: Доброго дня!Це має бути інформація про технічні , якісні характеристик товару на фірменому бланку (у разі наявності) де відображені технічні,якісні характеристики за додатком 1 або у разі надання товару(аналогу) порівняльна таблиця з технічними,якісними характеристиками до предмета закупівлі який пропонується Вами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-002789-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 15 вересня 2020 11:47
ISO
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2020 17:51
Доброго дня. У відповідь на Вашу Вимогу (звернення) повідомляємо наступне: відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до предмета Закупівлі розробляються та затверджується Замовником і повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики. Додатком 1 та Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником передбачений вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівлі та перелік документів, які має подати учасник.
Сертифікат ISO 9001 універсальний міжнародний стандарт - так як передбачає контроль якості на підприємствах будь-якого типу, розміру і виду діяльності. Але під час сертифікації перевіряється виробництво, а не сам продукт. Надалі впроваджений стандарт дає право на відповідне маркування продукції. Тобто наявність такого сертифікату у виробника свідчить лише про відповідність його виробництва визнаним стандартам, але жодним разом не гарантує якість тієї чи іншої партії товару, яка виготовляється на такому сертифікованому виробництві, для цього існує відділ контролю якості на виробництвах, які і фіксують певні технічні параметри кожної партії в залежності від сировини яку використовували та інших факторів.
Окрім того, включення вимоги щодо надання копії сертифікату ISO може розцінюватися як дискримінаційна вимога у відношенні до Учасників. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону -Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У частині 4 статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того відповідно до Проєкту договору про закупівлю пунктом 5.1. передбачено що «Продавець» гарантує, що поставлений товар є якісним, сертифікованим (визнаним), відповідає всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду, отже таким чином учасник підтверджує якість запропонованого товару. Cертифікат ISO 9001 не є обов’язковим. Це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер, таким чином вважаємо для даної закупівлі достатньо вимог вказаних у додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-11-002789-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 вересня 2020 14:46
Щодо пропозиції переможця
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-09-11-002789-a (Київська обласна рада), який проходив 23.09.2020р.
Згідно Додатку 1 (Технічні вимоги) до Оголошення, учасник Замовником вимагається папір Mondi Maestro Standart Plus або еквівалент, та у разі надання еквіваленту товару, він повинен надати порівняльну таблицю з характеристиками та документи, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації.
Зазначаємо, що у ціновій пропозиції учасника ТОВ «Ромус-Поліграф» вказано «папір Mondi Maestro Standart Plus або еквівалент», та відсутня інформація щодо конкретної торгової марки паперу, що пропонується, а тому неможливо встановити який саме папір мається на увазі, та у випадку надання еквіваленту товару, відсутня порівняльна таблиця із фактичними характеристиками паперу та підтверджуючий документ. Таким чином, інформація зазначена у пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» не дає змогу належним чином оцінити якість та відповідність товару технічним вимогам.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Ромус-Поліграф» згідно п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 17:06
Доброго дня!
Повідомляємо Вам, що учасником спрощеної закупівлі по предмету «Папір А4 500 арк.», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» —30190000-7 — (Офісне устаткування та приладдя різне), ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-11-002789-a, – Товариством з обмеженою відповідальністю «РОМУС-ПОЛІГРАФ»(код ЄДРПОУ 25551379) (далі-Учасник) в складі своєї пропозиції учасником було надано Довідку з технічними характеристика запропонованого Товару, де міститься таблиця з технічними характеристиками пропонованого ним товару, які відповідають заявленим вимогам Замовника. Звертаємо увагу, що Учасником запропоновано папір Mondi Maestro Standart Plus як це вимагалось документацією про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, Учасником в складі своєї пропозиції було надано Гарантійний лист щодо відповідності технічним, якісним та іншим вимогам, відповідно встановлених Тендерною документацією.
У зв’язку з наведеним вище у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції учасника – ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» (код ЄДРПОУ 25551379).

Документи

15 вересня 2020 17:50
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 103 261,20
UAH з ПДВ
96 079,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 111 241,20
UAH з ПДВ
96 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 146 273,40
UAH з ПДВ
109 884,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ» 116 907,00
UAH з ПДВ
109 924,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 16:17
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:16
цп..pdf
21 вересня 2020 16:16
тв..pdf
21 вересня 2020 16:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 вересня 2020 16:16
Протокол.pdf
21 вересня 2020 16:16
Протокол №19.pdf
21 вересня 2020 16:16
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
21 вересня 2020 16:16
проект договору..pdf
21 вересня 2020 16:16
Опис.pdf
21 вересня 2020 16:16
опис товару..pdf
21 вересня 2020 16:16
Наказ.pdf
21 вересня 2020 16:16
Довідка ЄДРПОУ.pdf
21 вересня 2020 16:16
відомості..pdf
21 вересня 2020 16:16
Витяг ПДВ Ромус.pdf
21 вересня 2020 16:16
Витяг з ЄДР від 25.08.2020р..pdf
21 вересня 2020 16:16
Виписка.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 14:22
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:22
Лист про неліцензування.pdf
22 вересня 2020 14:22
Згода з договором.pdf
22 вересня 2020 14:22
Відомості про учасника.pdf
22 вересня 2020 14:22
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 вересня 2020 14:22
ТТ675_Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2020 14:22
ТТ675_Проект договору.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 16:22
Електронний підпис

Публічні документи

22 вересня 2020 14:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ «СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 96 079,20
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 12:54

Документи

29 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:52
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
96 079,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:52
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 19:30
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 18:52
Доп.угода 1 До Договору 12-09-10 папір А4 ТОВ .pdf зміни до договору
06 листопада 2020 18:50
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:06
Договір укладений
12 жовтня 2020 17:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 листопада 2020 10:36
96 079,20 UAH UA558201720344270002000024479
Київська обласна рада
UA233253650000002600101914716
ТОВ "РОМУС-ПОЛIГРАФ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінивши назву Товару Mondi Maestro Standart Plus на нову назву Товару - Mondi «IQ ECONOMY+» , виробництво Словацької Республіки,при цьому надані Сертифікати якості, а також лист щодо відповідності якості Товару.
Номер договору про закупівлю: 12/09-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 079,20
UAH (в тому числі ПДВ 16 013,20 UAH)