Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ультразвукова діагностична система з повним набором датчиків та програмним забезпеченням
ULTRASOUND DIAGNOSTIC SYSTEM WITH FULL SET OF SENSORS AND SOFTWARE
Очікувана вартість
5 604 679,00 UAH
UA-2020-09-11-002699-c e2c59bff8a2749b6a5d7121355d56ad9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масловський Артур Іванович

+380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 43342788
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2
Контактна особа: Масловський Артур Іванович
+380372540870
oknplikarnyatender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Плегуца Олександр Матвійович
+380372540870
lsmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: REGIONAL MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "Chernivtsi Emergency Medical Hospital"
National ID: 43342788
Contact point: Maslovsky Artur Ivanovich
+380372540870
oknplikarnyatender@ukr.net
Additional contacts: Plegutsa Alexander Matviyovych
+380372540870
lsmd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 17:08
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 15:59
Очікувана вартість: 5 604 679,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 023,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 вересня 2020 17:03
Enquiries until: 02 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 жовтня 2020 17:08

Information

Estimated total value: 5 604 679 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 023 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Товар закуповується в рамках проекту «Поліпшення діагностики – запорука якісних медичних послуг у Чернівецькій області та Сучавському повіті (реєстраційна картка проекту (програми)) № 4465
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Ультразвукова діагностична система з повним набором датчиків та програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Фастівська, 2
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

ULTRASOUND DIAGNOSTIC SYSTEM WITH FULL SET OF SENSORS AND SOFTWARE
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за даним договором проводяться після його отримання Замовником та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 17:03
Тенд.док.УЗД.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 жовтня 2020
UA-2020-09-11-002699-ce2c59bff8a2749b6a5d7121355d56ad9
Найменування: ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 43342788
Місцезнаходження: 58023, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Астріум" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 10:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:18
6-12. Технічна частина.pdf
12 жовтня 2020 10:18
2. Форма ТП.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»

ТОВ "Астріум"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Астріум" 5 590 000,00
UAH з ПДВ
5 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» 5 602 000,00
UAH з ПДВ
5 602 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 10:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:18
6-12. Технічна частина.pdf
12 жовтня 2020 10:18
2. Форма ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Астріум"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Астріум"
#33603690
Переможець 5 590 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Астріум"
#33603690
5 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 18:56
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:11
Дод.угода 1 зменш.на ПДВ.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:08
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:05
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 12:11
Договір укладений
03 листопада 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 5 225 748,79 грн. (п’ять мільйонів двісті двадцять п’ять тисяч сімсот сорок вісім грн.79 коп.) та включає товар передбачений пунктом 1.1 Специфікації (Додаток №1), вартість якого складає 5 203 588,79 грн. без ПДВ (ПДВ не передбачено п. 71 Підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України із змінами, внесеними Законом України від 30.03.2020 року № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та товар передбачений пунктом 1.2 Специфікації, вартість якого складає 22 160,00 грн включно з ПДВ 20% - 3693,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 329
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із помилковим неоприлюдненням Додаткової угоди №1 до Договору №329 від 03.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 329
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 225 748,79
UAH (в тому числі ПДВ 3 693,33 UAH)