Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
2 335 000,00 UAH
UA-2020-09-11-002398-a 2696fddc772f44fd8134f3664e679534
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко В.В.

380505309655 oeb.eluad@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Нестеренко В.В.
380505309655
oeb.eluad@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 11:06
Очікувана вартість: 2 335 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 л.
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, за адресою посточальника (АЗС м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 15:28
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:28
Додаток 1.docx
11 вересня 2020 15:28
Додаток 2.docx
11 вересня 2020 15:28
Додаток 3.docx
11 вересня 2020 15:28
Додаток 4.docx
11 вересня 2020 15:28
Додаток 5.docx
11 вересня 2020 15:28
Додаток 6.docx
11 вересня 2020 15:28
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 15 вересня 2020 12:50
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:35
Доброго дня! Просимо викласти відповідні пункти договору у наступних редакціях: 6.2.6. Відмовитися від здійснення оплати, в разі поставки неякісних ПММ та повернути Товар Постачальнику. 6.3.5. При відправленні письмового звернення від Замовника, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з АЗС або транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Замовника складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Замовника з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника (оператора АЗС, водіїв та інших), а саме не допуск до роздавальної апаратури, ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. 6.3.6. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Замовнику видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Замовника відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. 6.3.7. Виключити. 6.4. Постачальник має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар відповідно до умов даного договору. 6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника. 6.4.3. Залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають право на виконання договірних відносин з Постачальником, з метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Замовнику зі зберігання. 6.4.4. У разі отримання від Замовника повідомлення про зміну ціни на товар в бік зменшення та підтвердження такої зміни ціни компетентним органом, укласти із Замовником відповідну додаткову угоду протягом 7 днів з моменту отримання відповідного повідомлення. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (відмова у заправці пальним на АЗС тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.3. Замовник звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.10 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування. 7.5. У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту в розмірі ПДВ внаслідок дій Постачальника. 7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неналежної якості. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.7. Виключити. 7.8. У разі відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скетч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 5% вартості тієї кількості Товару, що зазначена в талонах та/або скретч-картках, яку Замовник мав намір отримати на АЗС. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Замовника за підписом не менше трьох осіб представників Замовника). До відмови АЗС у відпуску пального не відносяться ситуації непередбачуваного характеру, такі як технічні збої програмного забезпечення, відсутність електроенергії, тимчасова відсутність виду товару, що зазначений в талоні та/або скретч картці, чи інших обставин, що об’єктивно унеможливлюють видачу товару на даній АЗС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Однак вимушені відмовити Вам з наступних обставин. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Пункти Договору виписані таким чином, для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості.
На нашу думку всі пункти, викладені в проекті Договору, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог до Постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконання умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес-інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-002398-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 15 жовтня 2020 22:56
порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Замовником - КП «ЕЛУАШ» була проведена закупівля ( UA-2020-09-11-002398-a) За результатами проведення аукціону , ціна учасника ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» була визначена системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак Протокольним рішенням Замовник дискваліфікував ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» через зазначенням Учасником у тендерній пропозиції, ніби то, недостовірної інформації про відсутність відкритих кримінальних проваджень відносно учасника за фактами участі у процедурах закупівлі або при виконанні зобов’язань по договору поставки нафтопродуктів. Разом з тим, у протоколі зазначено, що до Замовника надійшла Ухвала суду, в якій міститься інформація про те, що на даний час відкрито кримінальне провадження № 12020080060001109 від 25.04.2020 року. Згідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерної пропозиції якого відхилина, вважає недостатньою аргументацію, зазначену у повідомлені, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою наддати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації , зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією. Вважаємо що рішення Замовника, оформлене Протоколом, про відхилення тендерної пропизиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» є недостатньо аргументованим та таким, що не ґрунтується на нормах законодавства, з огляду на наступне. Відповідно до вимог Закону тендерна документація- документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчика. На виконання вимог розробленої і затвердженої Замовником тендерної документації ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» було сформовано необхідний пакет документів та подано тендерну пропозицію щодо предмету закупівлі. Так відповідно до п. 11 Розділу ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції учаснику необхідно надати довідку, складену у довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи про відсутність відкритих кримінальних проваджень відносно учасника за фактами участі у процедурах закупівлі або при виконанні зобов’язань по Договорам поставки. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надав довідку. Однак, згідно Протокольного рішення Замовником було встановлено, що інформація , зазначена ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» в довідці є недостовірною, у зв’язку з УХВАЛОЮ СУДУ!!! ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» вважає зазначену аргументацію недостатньою для відхилення тендерної пропозиції Товариства, оскільки з Протокольного рішення Замовника не є зрозумілим на підставі якої саме Ухвали, тендерний комітет дійшов висновку про те, що на даний час відносно ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» відкрите кримінальне провадження. При цьому, в ЄДРСР за параметрами пошуку ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» містяться Ухвали суду, і жодна з них не свідчить про те, що відносно ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» відкрите кримінальне провадження за № 12020080060001109 від 25.04.2020 року. З огляду на вище викладене, рішення Замовника, оформлене Протоколом, згідно якого Товариством у тендерній документації зазначено недостовірну інформацію, є недостатньо аргументованим для відхилення тендерної пропозиції Товариства та не ґрунтується на положеннях законодавства. Згідно Додатку № 1 Тендерної документації, учаснику необхідно надати довідку у довільній формі , яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов’язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документального підтверджених підстав, що призвели до таких змін. Вважаємо що рішення Замовника, оформлене Протоколом, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» в цій частині є недостатньо аргументованим та таким, що не ґрунтується на нормах законодавства, з огляду на наступне. Відповідно до додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (2018-2020р.р.) Примітки: 3.1. Під терміном «аналогічні договори» мається на увазі виконання договорів з поставки нафтопродуктів (бензину та/або дизельного палива). 3.2. Для підтвердження інформації до довідки надати копії договорів аналогічних предмету даної закупівлі. Для підтвердження виконання зобов’язань по договорам в повному обсязі, до копій договорів надати копії видаткових накладних, копії податкових накладних, копій актів прийому-передачі талонів, довіреностей на отримання, та позитивних відгуків від Замовника. 3.3. Договори повинні бути виконані в повному обсязі. (інформація про виконання договорів, зазначених в довідці №3 повинна підтверджуватися на веб-порталі Уповноваженого органу ‘https://prozorro.gov.ua). Додатково учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію (довідку) із посиланням на номери всіх закупівель, зазначених в довідці №3.Сума договорів, які перелічені в довідці повинна бути не меншою ніж очікувана вартість закупівлі. 3.4. В позитивному відгуку повинно бути зазначено: назва замовника, назва учасника, дата, номер договору поставки, стан виконання договору, термін поставки, вид та кількість поставленого пального, відсутність претензій. Відгуки повинні бути надані на всі договори, які зазначені в таблиці. 3.5. Крім цього учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. На виконання вимог Тендерної документації Замовника ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договір, а також самі Договори, які укладені між: - ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та КНП «Благоустрій-Пологи» Пологівської міської ради № 1-19 від 14.01.2019 року ; - ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та Дитяча лікарня № 1 № 144 від 04.03.2019 року; - ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та КНП «Запорізький центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» № 58 від 25.03.2019 року. Таким чином ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» виконав вимоги тендерної документації Замовника щодо надання Довідки . яка містить відомості про те, що учасник не вчиняв дії пов’язані з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документального підтвердження. Замовник не має права звертатися до будь-кого щодо отримання від будь-яких органів інформації, яка Учасником не надавалась у складі тендерної пропозиції та відповідно до вимог Закону Замовник ненаділений правом звертатися до будь-яких осіб щодо отримання будь-якої інформації стосовно аналогічних робіт (послуг), про виконання яких учасником не вказувалося у відповідній довідці і інформаця про які відсутня у тендерній пропозиції Учасника. Відповідно будь-яка інформація, яка не надавалась Учасником у складі тендерної пропозиції не має бути перевірена або спростована, тим паче не, яким чином не може вплинути на відхилення пропозиції відповідного учасника. На підставі тендерної документації Замовника підставою для відхилення тендерної пропозиції може бути лише відсутність досвіду виконання аналогічного договору та дії які з ним пов’язані, а не будь-які власні оціночні роздуми чи судження Замовника на тему підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, (відгуків) щодо досвіду виконання аналогічного договору. Встановленні дії Замовника, прямо суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» є протиправним а також порушує такі принципи закупівель як запобігання корупційним діям і зловживанням, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недискримінація учасників. З огляду на вище викладене, рішення Замовника, оформлене Протоколом, згідно якого Товариством у тендерній документації зазначено інформацію яка не відповідає дійсності, є не Законним та недостатньо аргументованим для відхилення тендерної пропозиції Товариства та не ґрунтується на положеннях законодавства. Згідно Додатку 1 то тендерної документації, Учаснику необхідно надати довідку 1.1. Інформація про наявність власної або орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази. ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надав відповідну довідку . Ви дискваліфікували нашу пропозицію у зв’язку з відсутністю АЗС Учасника / або партнерську на відстані не більше 2,5 км від ШЕД № 7 Заводського району. З першого погляду ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» розуміє Ваше вимогу тендерної документації, щодо мінімальної відстані АЗС від підрозділу підприємства, яка повинна бути мінімальною та не повинна перевищувати 2,5 км, у зв’язку з щоденною заправкою вашим підприємством автотранспортних засобів, за для економії часу при переїзді від підприємства до АЗС . Але на томись з другої сторони Ви , як Замовник крім економії часу повинні ще економити бюджетні кошти. Ґрунтовний аналіз практики проведення подібних закупівель, дає підстави зробити висновок про те, що факт наявності Учасників-конкурентів під час проведення відкритих процедур закупівель, внаслідок відкритої та добросовісної конкуренції між ними та електронного аукціону «на зниження ціни», дає можливість Замовнику отримати необхідних товар за цінами, що є значно нижчими за очікувану вартість, що в свою чергу забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. Відповідно до Вашої тендерної документації виконати яку має можливість лише «Ваш» єдиний потенційний Учасник. Відповідно до статистики проведених вами закупівель за 2020 рік, перемогу отримав , саме цей «Потенційний учасник» ціна якого була на багато вища ніж ціна тих учасників, які ви дискваліфікували, за нібито не відповідність Закону України «Про публічні закупівлі» . Всі ваші рішення , призводять до висновку про відсутність у Вас бажання проводити конкурентні та економічно-вигідні закупівлі , за для економії державних коштів. Тому , з огляду на вище сказане, нелогічним є Ваша вимога щодо мінімальної відстані АЗС за для економії холостого пробігу, та визнання переможцем Учасника з ціною, яка набагато більше ціни. що існує на ринку нафтопродуктів. З огляду на вище викладене, рішення Замовника в цій частині, оформлене Протоколом , призвела до не законної дискваліфікації учасника з найбільш вигідною цінової пропозицією, та визнання переможцем торгів учасника ціна , якого на багато більше
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 17:18
вимогу ТОВ "Зог-Рітейл" відхилено
Номер вимоги: UA-2020-09-11-002398-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 15 жовтня 2020 23:08
порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі
ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» приймало участь у тендерні закупівлі UA-2020-09-11-002398-a оголошеній КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ» не погоджуючись з рішенням Замовника , про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» зазначає:
1. Щодо не відповідності вимогам тендерної документації:
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронної системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). А отже, учасники тендеру у відповідності до тендерної документації Замовника, для участі у торгах на закупівлю Товару, у своїй тендерній пропозиції повинні надати документи передбачені тендерною документацією.
1. ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «ФОПРОСТ СІТІ» (переможця) були виявлені грубі порушення вимог тендерної документації, а саме: Розділ «3 ч. 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної документації» ТД про закупівлю «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі». Згідно ксерокопії паспорту, рішення засновників № 1 від 21.12.2018 року, Статуту наданих учасником у складі тендерної пропозиції встановлено що, паспортні данні. а саме підпис уповноваженої особи учасника Директора ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ» Мовчан Марини Олександрівни, відрізняється від підписів зроблених при завіренні копій документів, які входять до складу тендерної пропозиції учасника У разі якщо зазначені документи не містять зразок підпису повноважної особи, то для порівняння підпису повноважної особи разом з цими документами надається
паспорт цієї особи. Справжність підпису повноважної особи встановлюється шляхом порівняння зі зразком підпису в паспорті цієї особи.
2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до Учасників п. 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід» пп. 2.5. « Учаснику необхідно надати копії сторінок трудових книжок (перша сторінка ьа інша) та наказів при призначення ……, які підтверджують зазначені в довідці стаж та працевлаштування на відповідній посаді» Учасником ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» був наданий наказ № 1 від 21.12.2018 року про прийняття на роботу Директором ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» Мовчан Марину Олександрівну з 22.12.2018 року підстава рішення засновників № 1 від 21.12.2018 року, хоча в той же час, відповідно до вищезгаданого рішення засновників Мовчан Марина Олександрівна призначається на посаду директора ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» з моменту державної реєстрації Товариства. Відповідно до Відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» зареєстроване 27.12.2018 року за № 1 103 102 0000045886.
Відповідно до Наказу № 1 від 03 червня 2020 року прийнято рішення в наказі № 1 «Про прийняття на роботу» від 21 грудня 2018 року., виправити з «прийняття на роботу на посаду директора Мовчан Марину Олександрівну з 22 грудня 2018 року на «прийняття на роботу на посаду директора Мовчан Марину Олександрівну з 27 грудня 2018 року.» та внести виправлення у трудову книжку Мовчан Марини Олександрівни для виправлення описки.
Натомість Учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» не виконав умови тендерної документації та не надав трудової книжки на директора ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» Мовчан Марину Олександрівну, з виправленими описками відповідно до Наказу № 1 від 03 червня 2020 року, хоча в інших процедурах закупівлі наприклад ( UA-2020-06-04-005269-b) ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» вже її використовував, тому трудова книжка, яка була надана Учасником в складі тендерної пропозиції не відповідає дійсним обставинам, щодо призначення директора, що є грубим порушенням умов ТД.
Таким чином на підставі вищевикладеного Учасник ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» не виконав умови тендерної документації та не надав всі сторінки трудової книжки на директора ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» Мовчан Марину Олександрівну..
3. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв до учасників п. 3.2.. Для підтвердження інформації до довідки надати копії договорів аналогічних предмету даної закупівлі. Для підтвердження виконання зобов’язань по договорам в повному обсязі, до копій договорів надати копії видаткових накладних, копій актів прийому-передачі талонів (скретч-карток або еквіваленту), копії податкових накладних, довіреностей на отримання, та позитивних відгуків від Замовників.
Так Учасником на виконання даної вимоги був наданий договір № 542 від 15.08.2019 року укладений між ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» та Таврійським державним агротехнологічним університетом на поставку Дизельного палива у кількості 35000 літрів. На підтвердження виконання договору поставки учасником була надана:
- видаткова накладна № 7 від 22.08.2019 року на поставку 2000 л. (палива дизельне) підписана не відомою особою, без зазначення прізвища та ініціалом, а також документа на уповноваження особи на підписання первинної документації (довіреності, наказу тощо), акт прийома-передачі 100 талонів номіналом 20 літрів та довіреність № 63 від 22.08.2019 року на отримання Корнієнко Н. Л. 2000 літрів Палива дизельного та податкову накладну .
- Видаткова накладна № 8 від 03.09.2019 року на поставку дизельного палива в кількості 5000 літрів підписала Корнієнко на підставі Довіреності № 65 від 03.09.2019 року, акт прийому-передачі талонів на відпуск дизельного палива 250 талонів номіналом літрів та вищезазначена довіреність № 65 від 03. 09.2019 року на отримання від ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» цінностей.
- Видаткова накладна № 10 від 0.09.2019 року на поставку дизельного палива в кількості 28000 літрів підписана О.М. Рижковим без надання йому цих повноважень на підписання первинної документаціх (довіреності. Наказу тощо), акт прийому-передач талонів на відпуск дизельного палива 1400 талонів номіналом 20 літрів та податкову накладну.
На підставі вищевикладеного О.М. Рижков, без наявних у нього повноважень, отримав за актом – прийому передач талони на дизельне паливо в кількості 1400 талонів номіналом 20 літрів в той час коли довіреність на отримання від ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» цінностей в кількості 28 000 літрів була у Корнієнко Н.Л.
Учасником на виконання вимоги був наданий Договір № 40/10 від 23.10.2019 року укладений між КОМУНАЛЬНИМ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗЕЛЕНБУД» та ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» про закупівлю товару.
Відповідно до п. 11.10. Постачальник зобов’язаний не пізніше дати підписання цього Договору надати Покупцю оригінал банківської гарантії забезпечення виконання Договору на суму, що становить 5 % (п’ять) відсотків вартості (ціни) Договору. Строк дії банківської гарантії забезпечення виконання Договору повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) місяць. Усі витрати, пов’язані з наданням банківської гарантії. Здійснюється за рахунок коштів Постачальника. Натомість учасник закупівлі не надав вищезазначений Договір (договір банківської гарантії) в складі своєї тендерної пропозиції, хоча будь-який Договір повинен бути наданий в повному обсязі.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник прискіпливо розглядав тендерну пропозицію Скаржника, та знайшов в ньому недоліки. А обрав переможцем Закупівлі учасника, який в складі тендерної пропозиції надає не достовірну інформацію, в якого недоліків також вистачає але він їх чомусь не помітив. Дії Замовника, чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для Замовника негативні наслідки. А відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі Замовнику за визначенням переможцем учасника з пропозицією з недоліками загрожує адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення.
На підставі вищевикладеного можно зробити висновок , що вимоги тендерної документації Замовника, які він складає сам, для одних учасників є обов’язковими зі сторони Замовника і вони повинні дотримуватись цих вимог, а інші учасники можуть не дотримуватись вимог та бути визнанні переможцями.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ" та відхилити пропозицію даного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 17:19
вимогу ТОВ "Зог-Рітейл" відхилено

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 2 334 000,00
UAH з ПДВ
2 334 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 10:09
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:07
Протокол НР.7Z
28 вересня 2020 10:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 вересня 2020 10:07
НАЗК Романенко 23.09.2020.zip
28 вересня 2020 10:07
НАЗК ЗОГ 23.09.2020.zip
28 вересня 2020 10:07
НАЗК Грюков 23.09.2020.zip
28 вересня 2020 10:07
Лист для клієнті1.7z
28 вересня 2020 10:07
ДФС до 02.10.2020.rar
28 вересня 2020 10:07
додаток 7.rar
28 вересня 2020 10:07
додаток 6.rar
28 вересня 2020 10:07
додаток 5.rar
28 вересня 2020 10:07
Додаток 4.rar
28 вересня 2020 10:07
Додаток 3 частина 3.rar
28 вересня 2020 10:07
Додаток 3 частина 2.rar
28 вересня 2020 10:07
додаток 3 частина 1.rar
28 вересня 2020 10:07
додаток 2.rar
28 вересня 2020 10:07
додаток 1 частина 5.rar
28 вересня 2020 10:07
додаток 1 частина 4.rar
28 вересня 2020 10:07
Додаток 1 частина 3.rar
28 вересня 2020 10:07
додаток 1 частина 2.rar
28 вересня 2020 10:07
Додаток 1 частина 1.rar
28 вересня 2020 10:07
довідка МВС Грюков 21.09.rar
28 вересня 2020 10:07
Гарантія 8976-20.7z
28 вересня 2020 10:07
Витяг із Статуту.7z
28 вересня 2020 10:07
Банкрутство 23.09.2020.PDF
28 вересня 2020 10:07
Банківська ліцензі1.7z

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:11
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:10
Dovidka_20267407660550941931.pdf.p7s
12 жовтня 2020 16:10
Dovidka_20267407660550941931.pdf
12 жовтня 2020 16:10
Довідка з ДФС.pdf.p7s
12 жовтня 2020 16:10
Довідка з ДФС.pdf
28 вересня 2020 11:00
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:59
Статутні документи.pdf.p7s
28 вересня 2020 10:59
Статутні документи.pdf
28 вересня 2020 10:59
Реєстр документів.pdf.p7s
28 вересня 2020 10:59
Реєстр документів.pdf
28 вересня 2020 10:59
Додаток 6 Листи-згоди.pdf.p7s
28 вересня 2020 10:59
Додаток 6 Листи-згоди.pdf
28 вересня 2020 10:59
Додаток 1 ч.4 Звіти ЄСВ.pdf.p7s
28 вересня 2020 10:59
Додаток 1 ч.4 Звіти ЄСВ.pdf
28 вересня 2020 10:59
Баланс.pdf.p7s
28 вересня 2020 10:59
Баланс.pdf
28 вересня 2020 10:59
Протокол НР (1).7Z
28 вересня 2020 10:59
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
28 вересня 2020 10:59
Лист для клієнті1.7z
28 вересня 2020 10:59
Гарантія 9071-20.7z
28 вересня 2020 10:59
Витяг із Статуту (1).7z
28 вересня 2020 10:59
Банківська ліцензі1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 2 100 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 14:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Переможець 2 334 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:27

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) учасником ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ" надана довідка про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, у якій подана партнерська АЗС із відстанню 4,4 км. () до ШЕД №7 Заводського району – вул. Цимлянська, 25, тобто є невідповідність у поданій довідці, посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену довідку про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням: переліку АЗС (при цьому обов’язково необхідно вказати відстань до найближчої ШЕД з вказівкою адреси ШЕД), АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином , щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 2,5км від як мінімум 1 АЗС., з усіма підтверджуючими документами згідно Додатку 1 тендерної документації.

Документи

05 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:05
протокол 8.pdf
29 вересня 2020 11:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
2 334 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:05
Договір 78-ез.pdf укладений
26 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 15:23
Додаткова угода 78-ез.pdf укладений
26 жовтня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменьшення ціни
Номер договору про закупівлю: 78/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 316 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 386 000,00 UAH)