Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
950 200,00 UAH
UA-2020-09-11-002384-b ● f77a06a460e542929220652b9ec8661e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЛЬВІВСЬКА УСТАНОВА ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ (№19)" |
Код ЄДРПОУ: | 08563978 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 20 |
Контактна особа: |
Марусяк Микола +380322613392 sizo_vigz@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 23:00 |
Очікувана вартість: | 950 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 502,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (п.7 розділу Загальні положення тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118775 метр кубічний
Газове паливо (природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська область, Львів, Городоцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | До десятого числа наступного за звітним місяцем | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 12:45 |
Перелік змін до ТД.docx | |
19 жовтня 2020 12:45 |
Тендер газ_ЛУВП 19 (нова редакція).doc | |
22 вересня 2020 16:54 |
Тендер газ 2020 220920.doc |
19 жовтня 2020 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 жовтня 2020 12:45 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||||||||
19 жовтня 2020 12:45 |
Тендер газ_ЛУВП 19 (нова редакція).doc
|
|||||||||
22 вересня 2020 16:54 |
Тендер газ 2020 220920.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання про мову в оголошенні
Дата подання: 17 вересня 2020 11:45
Дата відповіді: 18 вересня 2020 13:11
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі . Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені в оголошення про проведення закупівлі.
щодо "назви предмета закупівлі"
Дата подання: 17 вересня 2020 11:46
Дата відповіді: 22 вересня 2020 16:28
Шановний Замовнику у тендерній документації, а саме в Розділі «Загальні положення» п.4.1 «назва предмета закупівлі» зазначено: «ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т.ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу», що не відповідає чинному законодавству України з огляду на наступне: 01 травня 2019 року набрала чинності постанова НКРЕКП від 22.04.2019 № 580 “Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП”, якою були внесені зміни, зокрема до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 (далі – Кодекс ГТС). Згідно з пунктом 1 глави 1 розділу IХ Кодексу ГТС оператор газотранспортної системи надає право користування потужністю точок входу/виходу на прозорих та недискримінаційних засадах відповідно до положень цього Кодексу та договору транспортування природного газу. Договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування. Відповідно до пункту 5 глави 1 розділу I Кодексу ГТС замовник послуг транспортування – юридична особа або фізична особа-підприємець, яка на підставі договору транспортування, укладеного з оператором газотранспортної системи, замовляє одну чи декілька складових послуг транспортування природного газу. Відповідно до роз’яснень, що викладені у листі НКРЕКП від 12.08.2019 року № 8475/16.3.2/7-19 щодо складових послуг транспортування природного газу, зокрема послуг потужності, визначення їх вартості та порядку замовлення. Розмір потужності, що надається замовнику послуг транспортування в точці входу/виходу, визначається відповідно до положень Кодексу ГТС та договору транспортування природного газу. Згідно з пунктом 10 глави 1 розділу IХ Кодексу ГТС потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем надається замовникам послуг транспортування відповідно до вимог цього Кодексу на гарантованій основі. Разом з тим, відповідно до пункту 1 глави 1 розділу VIII Кодексу ГТС одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі вчинення дій з врегулювання добового небалансу, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування. Типовий договір транспортування природного газу затверджено постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Згідно з пунктом 2.1 розділу ІІ Типового договору за цим договором Оператор надає Замовнику послугу транспортування природного газу на умовах, визначених у цьому договорі, а Замовник сплачує Оператору, встановлені в цьому Договорі вартість такої послуги та плат (за їх наявності), які виникають при його виконанні. Таким чином, ураховуючи те, що відповідно до вимог чинного законодавства потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем (до споживача, який підключений до газорозподільної системи) надається замовнику послуг транспортування, а отже і вартість замовленої потужності має бути сплачена замовником послуг транспортування (постачальником природного газу) на користь Оператора ГТС. Отже, вартість замовленої потужності сплачується Оператору ГТС постачальником природного газу, який в свою чергу має право включати її до кінцевої вартості природного газу. З огляду на вказане Постачальник не надає послугу замовлення потужності Споживачу, а закуповує її у ОПЕРАТОРА ГТС та включає до складу ціни газу. Враховуючи вказане просимо привести документацію відповідно до чинного законодавства України з урахуванням роз’яснень НКРЕКП, який відповідно до Закону України від 22 вересня 2016 року № 1540-VIII здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В оголошенні змінено предмет закупівлі ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
питання по договору
Дата подання: 17 вересня 2020 12:02
Дата відповіді: 22 вересня 2020 16:24
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 2.5. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: "2.5. Обсяг споживання природного газу Споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу в розмірі ± 3% від підтвердженого обсягу природного газу у відповідну газову добу»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені в тендерну документацію
питання
Дата подання: 17 вересня 2020 12:03
Дата відповіді: 22 вересня 2020 13:27
Шановний Замовнику! В Розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ", п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" зазначено "У складі тендерної пропозиції надається довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати документ, виданий акредитованою установою НААУ з наданням підтверджуючих документів акредитації установи" Просимо надати пояснення, який саме "документ, виданий акредитованою установою НААУ" маєте на увазі? Чи достатньо для виконання вимоги буде надати сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потрібно надати сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" і підтверджуючі документи акредитації установи, яка видала даний сертифікат.
питання щодо зазначення вартості замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи)
Дата подання: 17 вересня 2020 12:04
Дата відповіді: 22 вересня 2020 16:23
Просимо привести у відповідність Проект Договору згідно чинного законодавства, а саме зазначити в Розділі 3. Ціна постачання природного газу "що в ціну входить вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу з 01.03.2020р. становить 136,576грн. (сто тридцять шість гривен 57,6 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ (20%). згідно п.3 Постанови НКРЕКП №3013 від 24.12.2019 року «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання щодо зазначення вартості замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи)
У Проект Договору в Розділі 3. Ціна постачання природного газу
Внесені відповідні зміни в тендерну документацію
У Проект Договору в Розділі 3. Ціна постачання природного газу
Внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-11-002384-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:38772399
Дата подання: 17 вересня 2020 16:44
Дискримінаційна вимога Замовника
Висунута Вами вимога обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 16:49
Вимога щодо працівника, який працює не менше одного року в учасника, має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки з наданням посвідчень)
Відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-11-002384-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 22 вересня 2020 17:10
Дата подання: 22 вересня 2020 17:10
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2020 20:16
рішення від 25.09.2020 № 18051.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 20:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.10.2020№ 18662.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 18:12
рішення від 05.10.2020 №18662.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 20:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: В тендерну документацію внесені зміни відповідно рішення постійно діючої адміністративної колегії №18662-р/пк-пз від 05.10.2020р. Вказані зміни опубліковані в новій редакції, опублікований перелік змін, що вносяться, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначеній 00 год.00 хв. 27.10.2020р.
Дата виконання рішення замовником: 19 жовтня 2020 12:53
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-10-13-000015 • 4456ae947fec4c698aaaf61609691428
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-10-13
•
17:44
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону проведення аукціонів закупівлі за державні (бюджетні) кошти здійснюється за допомогою авторизованих електронних майданчиків і пов’язаного з ними веб-сайту Уповноваженого органу (система "Прозоро").
Відповідно до статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції": "економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку".
Зазначене забезпечення реальної конкуренції можливо лише у випадку дотримання замовниками публічних закупівель принципів закупівель, які закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Як свідчить інформація з веб-сайту Уповноваженого органу за результатами проведеного нашою громадською організацією власного моніторингу, при здійсненні закупівель трапляються випадки спотворення конкуренції при здійсненні закупівель, здобуття переваг одних над іншими суб’єктами господарювання не завдяки власним досягненням, а внаслідок порушення замовниками вимог чинного законодавства України.
Так, зокрема, нами виявлений випадок порушення Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник) процедури закупівлі відкритих торгів на поставку електричної енергії за оголошенням № UA-2020-07-31-005361-c.
Відповідно до процедури проведення аукціону за оголошенням № UA-2020-07-31-005361-c Замовником двічі порушено процедуру закупівлі, що підтверджується наступним.
Відповідно до інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, переможцем процедури закупівлі «відкриті торги з публікацією англійською мовою» за оголошенням № UA-2020-07-31-005361-c визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС», з яким і укладено Договір № ЕЕ2909-4 від 08 жовтня (!) 2020 року.
При цьому, відповідно до оголошення № UA-2020-07-31-005361-c: «Період постачання: з 01 жовтня 2020 року по 31 грудня 2020 року». Тобто, укладення договору відбулося на 8 (!) день після визначеного документацією першого дня постачання електричної енергії, тобто «заднім числом».
Звертаємо увагу, що відповідно до частини четвертої статті 41 Закону: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі».
Зазначений випадок укладання Замовником договору про закупівлю «заднім числом» зі строками (терміном) поставки товару, який не відповідає встановленому у тендерній документації (з різницею у 8 днів) порушує вимоги частини четвертої статті 41 Закону, оскільки умови договору не повинні відрізнятися від пропозиції учасника, яка в свою чергу не може не відповідати тендерній документації. Тобто, укладення договору в інтерпретації «поставка заднім числом» не відповідає вимогам закону, і може призводити до зайвих бюджетних втрат і нецільового їх використання.
Крім того, відповідно до частини шостої статті 33 Закону: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі».
Відповідно до інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, дата і час публікації Повідомлення про намір укласти договір - 18 вересня 2020 13:52.
При цьому, як вже повідомлялося вище, скан-копія Договору № ЕЕ2909-4 від 08 жовтня 2020 року з переможцем процедури закупівлі оприлюднена Замовником лише 13.10.2020, тобто з порушенням встановленого Законом строку для укладання договору про закупівлю, що не відповідає встановленим статтею 33 Закону вимогам. При цьому, на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація стосовно обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю, що також не відповідає вимогам Закону.
Отже, зазначені вище дії Замовника спотворюють принципи Закону України «Про публічні закупівлі» і конкуренцію під час проведення аукціонів, а також порушують принципи, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини третьої статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): "Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Моніторинг закупівель проводить центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його органи на місцях. Порядок проведення моніторингу визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до ст.2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Порядок проведення органом державного фінансового контролю державного фінансового аудиту, інспектування та перевірок державних закупівель установлюється Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 4 Постанови КМУ № 43 від 03.02.2016 "Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України" (далі - Постанова) Держаудитслужба, відповідно до покладених на неї завдань, здійснює контроль, зокрема, за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
За змістом пунктів 1, 7, 8, 10 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" органу державного фінансового контролю надається право: перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення процедур державних закупівель, проводити перевірки фактичної наявності цінностей; пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства; порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства; звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Відповідно до ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг закупівлі здійснюють органи державного фінансового контролю.
Рішення про початок моніторингу закупівлі приймається зокрема з підстав отримання відповідної інформації від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, Держаудитслужба України є органом державної влади, який наділений відповідною компетенцією для прийняття рішень щодо наявності порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з наведеного вище, Громадська організація звертається з наступним проханням:
1. Прийняти до розгляду інформацію, що наведена у цій заяві.
2. Здійснити заходи, в межах компетенції Держаудитслужби, щодо підтвердження фактів порушень Замовником процедури закупівлі за Оголошенням № UA-2020-07-31-005361-c зокрема, щодо порушення вимоги частини четвертої статті 41 Закону у вигляді укладення договору про закупівлю «заднім числом» зі строками (терміном) поставки товару, який не відповідає встановленому у тендерній документації (з різницею у 8 днів), і щодо порушення строку укладення договору про закупівлю, який без належного на те обґрунтування не може перевищувати 20 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір.
3. Про прийняте рішення щодо результатів розгляду цієї заяви повідомити Громадську організацію у встановлений законодавством строк.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Інформація про відміну
Дата відміни
26 жовтня 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій