Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічного нагляду об'єкту: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-22 Ізюм – Барвінкове на ділянці км 0+000 – км 29+637 (окремими ділянками) у Харківській області")
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-09-11-001810-b 1f35ef19cba540dfa8b903420e7f6cc2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 11:35
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічного нагляду об'єкту: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-22 Ізюм – Барвінкове на ділянці км 0+000 – км 29+637 (окремими ділянками) у Харківській області")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 3.2 договору - Щомісячні розрахунки за надані Послуги здійснюються при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування на підставі Актів приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду (Додаток 4 Акт приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду), обсягів наданих послуг, обґрунтованих розрахунків з підтвердженням витрат, при наявності відповідних бюджетних надходжень протягом 5 (п'яти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами Пiсляоплата 5 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 вересня 2020 09:55
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 09:55
Тендерна документація.PDF
11 вересня 2020 09:55
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 1 357 998,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА" 1 325 126,39
UAH з ПДВ
1 325 126,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:15
sign.p7s
27 вересня 2020 21:06
sign.p7s
27 вересня 2020 21:05
15.Банківська гарантія.zip
27 вересня 2020 21:05
14.Рішення Учасника (12).pdf
27 вересня 2020 21:05
13.Тех завдання (2).pdf
27 вересня 2020 21:05
12.проект договору (9).pdf
27 вересня 2020 21:05
10Довідка авк.pdf
27 вересня 2020 21:05
9.Гарантійний лист (1).pdf
27 вересня 2020 21:05
7. Довідки-листи.pdf
27 вересня 2020 21:05
4. Фінзвіт_баланс 2019..pdf
27 вересня 2020 21:05
3. Довідка аналог.pdf
27 вересня 2020 21:05
2.Довідка працівники (26).pdf
27 вересня 2020 21:05
2.2. сертифікат геодезист.pdf
27 вересня 2020 21:05
2. 1Документи працівники.pdf
27 вересня 2020 21:05
1.6 свідоцтво автомрбіль.pdf
27 вересня 2020 21:05
1.5свідоцтва про повірку.pdf
27 вересня 2020 21:05
1.3Лицензія АВК 5.pdf
27 вересня 2020 21:05
1.1.Лабораторія.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 15:26
sign.p7s
25 вересня 2020 15:25
Лабораторія.pdf
25 вересня 2020 15:25
Досвід.pdf
25 вересня 2020 15:25
Відповідність.pdf
25 вересня 2020 15:25
Персонал.pdf
25 вересня 2020 15:25
МТБ.pdf
25 вересня 2020 15:25
36 GISS20222.zip
25 вересня 2020 15:25
Кошторис.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 1 300 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 18:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 16:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЖІС УКРАЇНА"
#22916873
Відхилено 1 325 126,39
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 15:43

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – В підтвердження наявності вимірювальної лабораторії надано атестат про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, а не відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей – не надано позитивний лист-відгук від замовника-балансоутримувача доріг до аналогічного договору № 13/08-1 від 13.08.2019р. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 2 .3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати позитивний лист-відгук від замовника-балансоутримувача доріг щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, етапу виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежною виконання умов договору. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи

05 жовтня 2020 18:51
sign.p7s
29 вересня 2020 11:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – В підтвердження наявності вимірювальної лабораторії надано атестат про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017, а не відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей – Інформаційна довідка про наявність в учасника обладнання, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі від 28.09.2020р. не містить інформації про номер та дату документа, що підтверджує приналежність обладання. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.2 Додатку № 2 тендерної документації. 2 .3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання відповідно до Таблиці № 1 Додатку № 2. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей – Не надано інформації про інженера з технічного нагляду за кваліфікаційною категорією «будівництво будівель та споруд» та копії діючого відповідного сертифіката. 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 Додатку № 2 тендерної документації. 3 .3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати інформацію про інженера з технічного нагляду за кваліфікаційною категорією «будівництво будівель та споруд» та копію діючого відповідного сертифіката. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей – Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору від 25.09.2020р. надана не в повному обсязі, а саме відсутня детальна інформація про замовника. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 4 .3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі відповідно до Таблиці № 3 Додатку № 2. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей – Сума виконання по договору № RFP 2 від 12.09.2012р., відповідно до наданих рахунків-фактур, не відповідає зазначеній сумі договору. 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 5 .3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати копії рахунків-фактур на всю суму договору № RFP 2 від 12.09.2012р. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей – Наданий відгук до аналогічного договору № RFP 2 від 12.09.2012р. не містить інформації про якість наданих послуг та класу наслідків (відповідальності)/ категорії складності по об'єкту будівництва). 6.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 6 .3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати позитивний лист - відгук від замовника-балансоутримувача доріг щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, етапу виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежною виконання умов договору. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

08 жовтня 2020 15:21
sign.p7s
08 жовтня 2020 15:21
Протокол № 5.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
08 жовтня 2020 15:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку