Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А 4)
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2020-09-11-001197-c ● a7381b38d80c444c92b689d3375ba2aa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39111404 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, майдан Просвіти. буд.2 |
Контактна особа: |
Гарник Ганна Михайлівна +380362430043 cnaprvfin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2020 12:16 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, майдан Просвіти,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 13:12 |
перелік змін.docx | |
22 вересня 2020 13:12 |
Т.Д.папір нова редакція.docx | |
11 вересня 2020 12:16 |
Т.Д.папір .docx |
22 вересня 2020 13:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2020 13:12 |
перелік змін.docx
|
|||
22 вересня 2020 13:12 |
Т.Д.папір нова редакція.docx
|
|||
11 вересня 2020 12:16 |
Т.Д.папір .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-11-001197-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 вересня 2020 12:17
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-09-11-001197-c на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А 4)» де Замовником виступає Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-11-001197-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретної марки. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-09-11-001197-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретної марки. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2020 11:20
В тендерній документації на закупівлю "Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А 4) дані технічні вимоги є загальними для паперу. в зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку. Також в тендерній документації замовником встановлена можливість надання еквіваленту, тому учасниками може бути запропонований папір різних виробників. Характеристики паперу мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах. Таким чином, внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
212 940,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 17:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 10:26
|
2020.PDF | укладений |
22 жовтня 2020 10:23
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 листопада 2020 11:27
|
212 940,00 UAH | UA558201720344250002000087850 УЗНАП Рівненської МР |
UA703226690000026008300470603 ТОВ "Українськiй папiр" |
Оплачений |