Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

овочі, фрукти та горіхи (банани, мандарини, капуста білокачанна, цибуля ріпчаста, буряк столовий, морква, часник)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-09-11-001151-c f6d1f4fb13fc43068667ff0d55569a77
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна

+380984038607 buh-olex@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрійський геріатричний пансіонат з спеціальним віддіденням
Код ЄДРПОУ: 03190389
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., ОЛЕКСАНДРІЯ, Кіровоградська обл. м. Олександрія вулиця Героїв Сталінграду,10
Контактна особа: Анна
+380984038607
buh-olex@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 11:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 11:57
Початок аукціону: 24 вересня 2020 14:32
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9520 кілограми
банани, мандарини, капуста білокачанна, цибуля ріпчаста, буряк столовий, морква, часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Героїв Сталінграду,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 12:03
оголошення овочі 09.20.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-001151-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 29 вересня 2020 18:20
Щодо визначення переможця
Шановний Замовник!
У відповідності з принципом прозорості здійснення державних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі» та неупередженим розглядом пропозицій учасників закупівлі UA-2020-09-11-001151-c звертаємо Вашу увагу на невідповідність умовам тендерної документації пропозиції визначеного Вами переможця:

1). В тендерній пропозиції визначеного Вами переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни не вказана інформація щодо ДСТУ предмету закупівлі, що є невідповідністю ТД в цій частині;
2). В тендерній пропозиції визначеного Вами переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни вказана загальна вартість цифрами та словами, натомість коли Ви, як Замовник, вимагали надання цієї інформації виключно словами, що є невідповідністю ТД в цій частині;
3). Пропозиція визначеного Вами переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни не містить будь – якого документу, підтверджуючого якість часнику та відсутнє пояснення за цим фактом, що є невідповідністю ТД в цій частині;
4). Пропозиція визначеного Вами переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни містить у своєму складі експертний висновок № 000382р1-р19/20 від 29.01.20 р., але він наданий не у повному складі, відсутня друга сторінка на яку є посилання у наданому документі;
5). Не всі копії документів, що надані у складі тендерної пропозиції ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни, засвідчені підписом та печаткою у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації Замовника;
6). За вимогою тендерної документації учасник мав надати у складі своєї пропозиції свідоцтво про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. У складі пропозиції ФОП Дементьєва Ю.І. наданий оригінал виписки, що є невідповідністю ТД в цій частині.
Визначивши ФОП Дементьєву Ю.І. переможцем процедури закупівлі з вказаними вище невідповідностями тендерній документації Ви, як Замовник, грубо порушуєте Закон та дискредитуєте електронну систему закупівель в цілому. А тому звертаємося до Вас з проханням скасувати Ваше рішення щодо визначення переможцем ФОП Дементьєву Ю.І. та перейти до розгляду наступної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що неприйняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обґрунтованої відповіді на нашу вимогу, надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, що призначений захищати інтереси учасників шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 10:43
Оскільки серйозних питань до документів переможця у замовника немає, а сума пропозиції Учасника – переможця дає можливість Замовнику зекономити значну суму бюджетних коштів ( різниця між пропозиціями визнаного учасника та наступним учасником складає 23600,00грн) пропоную скаргу учасника без задоволення.
Злишити скаргу учасника без задоволення.

Документи

30 вересня 2020 10:43
Протокол 199.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-15-000005 • 642ec639f5734eccbaa47fea66f1717f
Автор звернення: ФОП Зубов Олександр Олександрович
Дата створення звернення: 2020-10-15 12:34
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність умовам тендерної документації пропозиції визначеного переможця: 1). В тендерній пропозиції визначеного переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни не вказана інформація щодо ДСТУ предмету закупівлі, що є невідповідністю ТД в цій частині; 2). В тендерній пропозиції визначеного переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни вказана загальна вартість цифрами та словами, натомість коли Замовник вимагав надання цієї інформації виключно словами, що є невідповідністю ТД в цій частині; 3). Пропозиція визначеного переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни не містить будь – якого документу, підтверджуючого якість часнику та відсутнє пояснення за цим фактом, що є невідповідністю ТД в цій частині; 4). Пропозиція визначеного переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни містить у своєму складі експертний висновок № 000382р1-р19/20 від 29.01.20 р., але він наданий не у повному складі, відсутня друга сторінка на яку є посилання у наданому документі; 5). Не всі копії документів, що надані у складі тендерної пропозиції ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни, засвідчені підписом та печаткою у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації Замовника; 6). За вимогою тендерної документації учасник мав надати у складі своєї пропозиції свідоцтво про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. У складі пропозиції ФОП Дементьєва Ю.І. наданий оригінал виписки, що є невідповідністю ТД в цій частині.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НІШАНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" 68 000,00
UAH з ПДВ
47 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА" 71 500,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович 71 600,00
UAH з ПДВ
71 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 22:03
2020-09-21-0002.pdf
22 вересня 2020 22:03
2020-09-21-0002.jpg
22 вересня 2020 22:03
2020-09-21-0001.pdf
22 вересня 2020 22:03
2020-09-21-0001.jpg

Публічні документи

21 вересня 2020 12:14
овочі.pdf

Публічні документи

19 вересня 2020 20:02
Електронний підпис
19 вересня 2020 20:01
4. Щодо оподаткування.PDF
19 вересня 2020 20:01
6. Цінова.PDF
19 вересня 2020 20:01
2. Проект договору.PDF
19 вересня 2020 20:01
7. Технічна частина.PDF
19 вересня 2020 20:01
1. Повноваження підпису.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НІШАНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА"

ФОП Зубов О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НІШАНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3013114004
Відхилено 47 999,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 09:40
ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА"
#2769502723
Рішення скасоване 48 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 09:42
ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА"
#2769502723
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 09:43

Документи

29 вересня 2020 09:40
Електронний підпис

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА"
#2769502723
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 08:57
додаткова угода 1 овочі.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:44
договор 171.pdf укладений
09 жовтня 2020 13:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 жовтня 2020 13:01
3 088,20 UAH UA198201720344230001000029004
ОГП з СВ
UA473808050000000026007626689
ФОП Дементьєва Ю.I.
Оплачений
27 жовтня 2020 12:24
12 683,19 UAH UA198201720344230001000029004
ОГП з СВ
UA473808050000000026007626689
ФОП Дементьєва Ю.I.
Оплачений
11 листопада 2020 11:51
9 425,06 UAH UA198201720344230001000029004
ОГП з СВ
UA473808050000000026007626689
ФОП Дементьєва Ю.I.
Оплачений
19 листопада 2020 11:39
17 117,10 UAH UA198201720344230001000029004
ОГП з СВ
UA473808050000000026007626689
ФОП Дементьєва Ю.I.
Оплачений
23 листопада 2020 11:28
2 409,00 UAH UA198201720344230001000029004
ОГП з СВ
UA473808050000000026007626689
ФОП Дементьєва Ю.I.
Оплачений
15 грудня 2020 12:36
3 277,43 UAH UA198201720344230001000029004
ОГП з СВ
UA473808050000000026007626689
ФОП Дементьєва Ю.I.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити п 1,2 розділу 1, виклавши його в такій редакції: п 1.2 Ціни за товар (згідно спеціифікації що додається) збільшується на 10%
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 999,98
UAH