Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-09-11-001064-c ● 46a46ed779b0492b9e30f06962e09548
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олександрійський геріатричний пансіонат з спеціальним віддіденням |
Код ЄДРПОУ: | 03190389 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., ОЛЕКСАНДРІЯ, Кіровоградська обл. м. Олександрія вулиця Героїв Сталінграду,10 |
Контактна особа: |
Анна +380984038607 buh-olex@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2020 11:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 11:40 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кілограми
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, вул. Героїв Сталінграду,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2020 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2020 11:51 |
оголошення картопля 09.20.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання, щодо поставки
Дата подання: 14 вересня 2020 15:45
Дата відповіді: 16 вересня 2020 07:42
Добрый день. Подскажите, какой график и количество поставок. Заранее благодарен.
Відповідь: Добрый день! Поставка картошки будет единоразово (все количество сразу).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-11-001064-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 29 вересня 2020 18:32
Щодо визначення переможця
Шановний Замовник!
У відповідності з принципом прозорості здійснення державних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі» та неупередженим розглядом пропозицій учасників закупівлі звертаємо Вашу увагу на невідповідність умовам тендерної документації пропозиції визначеного Вами переможця:
1). В тендерній пропозиції визначеного Вами переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни не вказана інформація щодо ДСТУ предмету закупівлі, що є невідповідністю ТД в цій частині;
2). В тендерній пропозиції визначеного Вами переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни вказана загальна вартість цифрами та словами, натомість коли Ви, як Замовник, вимагали надання цієї інформації виключно словами, що є невідповідністю ТД в цій частині;
3). Не всі копії документів, що надані у складі тендерної пропозиції ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни, засвідчені підписом та печаткою у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації Замовника;
4). За вимогою тендерної документації учасник мав надати у складі своєї пропозиції свідоцтво про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. У складі пропозиції ФОП Дементьєва Ю.І. наданий оригінал виписки, що є невідповідністю ТД в цій частині.
Визначивши ФОП Дементьєву Ю.І. переможцем процедури закупівлі з вказаними вище невідповідностями тендерній документації Ви, як Замовник, грубо порушуєте Закон та дискредитуєте електронну систему закупівель в цілому. А тому звертаємося до Вас з проханням скасувати Ваше рішення щодо визначення переможцем ФОП Дементьєву Ю.І. та перейти до розгляду наступної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що неприйняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обґрунтованої відповіді на нашу вимогу, надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, що призначений захищати інтереси учасників шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
У відповідності з принципом прозорості здійснення державних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі» та неупередженим розглядом пропозицій учасників закупівлі звертаємо Вашу увагу на невідповідність умовам тендерної документації пропозиції визначеного Вами переможця:
1). В тендерній пропозиції визначеного Вами переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни не вказана інформація щодо ДСТУ предмету закупівлі, що є невідповідністю ТД в цій частині;
2). В тендерній пропозиції визначеного Вами переможця ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни вказана загальна вартість цифрами та словами, натомість коли Ви, як Замовник, вимагали надання цієї інформації виключно словами, що є невідповідністю ТД в цій частині;
3). Не всі копії документів, що надані у складі тендерної пропозиції ФОП Дементьєвої Юлії Іванівни, засвідчені підписом та печаткою у відповідності до вимог чинного законодавства та тендерної документації Замовника;
4). За вимогою тендерної документації учасник мав надати у складі своєї пропозиції свідоцтво про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. У складі пропозиції ФОП Дементьєва Ю.І. наданий оригінал виписки, що є невідповідністю ТД в цій частині.
Визначивши ФОП Дементьєву Ю.І. переможцем процедури закупівлі з вказаними вище невідповідностями тендерній документації Ви, як Замовник, грубо порушуєте Закон та дискредитуєте електронну систему закупівель в цілому. А тому звертаємося до Вас з проханням скасувати Ваше рішення щодо визначення переможцем ФОП Дементьєву Ю.І. та перейти до розгляду наступної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що неприйняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обґрунтованої відповіді на нашу вимогу, надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, що призначений захищати інтереси учасників шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 11:21
Оскільки серйозних питань до документів переможця у замовника немає, а сума пропозиції Учасника – переможця дає можливість Замовнику зекономити значну суму бюджетних коштів ( різниця між пропозиціями визнаного переможцем учасника та наступним учасником складає 5220,00грн ) залишити скаргу учасника без задоволення.
Залишити скаргу учасника без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА" |
77 400,00
UAH з ПДВ
|
52 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗЕРНІЙ ВАЛЕНТИНА ДМИТРІВНА" |
60 030,00
UAH з ПДВ
|
57 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пилипенко Володимир Віталійович |
71 550,00
UAH з ПДВ
|
58 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НІШАНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАНОВ О В |
66 600,00
UAH з ПДВ
|
66 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубов Олександр Олександрович |
78 300,00
UAH з ПДВ
|
78 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЕМЕНТЬЄВА ЮЛІЯ ІВАНІВНА" #2769502723 |
Переможець |
52 650,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 09:00
|
додаткова угода 1 картопля.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 13:40
|
договор 170.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 13:39
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 жовтня 2020 13:01
|
2 574,00 UAH | UA198201720344230001000029004 ОГП з СВ |
UA473808050000000026007626689 ФОП Дементьєва Ю.I. |
Оплачений |
27 жовтня 2020 12:24
|
3 240,72 UAH | UA198201720344230001000029004 ОГП з СВ |
UA473808050000000026007626689 ФОП Дементьєва Ю.I. |
Оплачений |
11 листопада 2020 11:51
|
3 742,26 UAH | UA198201720344230001000029004 ОГП з СВ |
UA473808050000000026007626689 ФОП Дементьєва Ю.I. |
Оплачений |
19 листопада 2020 11:39
|
4 687,47 UAH | UA198201720344230001000029004 ОГП з СВ |
UA473808050000000026007626689 ФОП Дементьєва Ю.I. |
Оплачений |
27 листопада 2020 11:45
|
11 368,24 UAH | UA198201720344230001000029004 ОГП з СВ |
UA473808050000000026007626689 ФОП Дементьєва Ю.I. |
Оплачений |
27 листопада 2020 11:45
|
27 037,31 UAH | UA198201720344230001000029004 ОГП з СВ |
UA473808050000000026007626689 ФОП Дементьєва Ю.I. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити п 1.2 розділу 1, виклавши його в такій редакції: п 1.2 Ціни за товар (згідно специфікації що додається) збільшується на 10 % |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |