Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі
Overhaul of the section of the road T-10-27 Kyiv semi-ring from Vatutina Street to Odesa Square
Очікувана вартість
1 446 363 492,85 UAH
UA-2020-09-11-000552-b 48ab1370d53f4a9b9f762ab224ccb36d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 15:32
Очікувана вартість: 1 446 363 492,85 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7 231 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 231 817,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 11 вересня 2020 09:00
Enquiries until: 05 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 1 446 363 493 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 231 817 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 7 231 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Overhaul of the section of the road T-10-27 Kyiv semi-ring from Vatutina Street to Odesa Square
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. На підставі листа Виконавця Замовник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів для прийняття рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. У разі порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику неустойку в розмірі облікової ставки НБУ від суми невикористаного авансу за кожен день такої затримки. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дозвільних документів
Дата подання: 14 вересня 2020 10:24
Дата відповіді: 15 вересня 2020 16:58
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на закупівлю робіт з будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відноситься, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Аналогічна позиція респондується із нормами частини 1 статті 371 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» якою встановлено, що господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 було затверджено Перелік видів робіт із запровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Зазначений перелік втратив чинність відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 13.03.2020 № 219.
Однак, постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 406 затверджено Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію (далі - Перелік).
Вказаний Перелік є вичерпним та до нього не включено виконання робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, зокрема капітальний ремонт доріг загального користування місцевого значення.
Відповідно до п. 1 листа Міністерства юстиції України від 30.01.2009
№ Н-35267-18 «Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами», у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу.
Таким чином, з питань ліцензування необхідно керуватися нормами Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Поряд з цим зазначаємо, що 18.03.2020 набрали чинності дві постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 218) та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (далі – Постанова 219).
Згідно з Постановою № 218 ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію, яка здійснювала ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури.
Постановою № 219 було внесено зміни до Положення про Міністерство розвитку громад та територій України (затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 № 197), згідно з яким рішення про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій тепер приймає Мінрегіон.
З огляду на вищевикладене, зважаючи на те, що виконання робіт з капітального ремонту ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі відноситься до робіт з класом наслідків СС3, а умовами тендерної документації передбачається підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен мати відповідну ліцензію.
Технічне завдання
Дата подання: 16 вересня 2020 14:16
Дата відповіді: 17 вересня 2020 16:52
Доброго дня. Для уникнення непорозумінь і більш детальної підготовки тендерної пропозиції прохання надати кошторис для ознайомлення.
Відповідь: Відповідно до пункту 4.9 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», обов’язкового при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, вартість будівництва на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) визначається в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів, тобто учасник торгів повинен самостійно скласти кошторис виконання робіт, керуючись обсягами робіт, зазначеними у тендерній документації.
Відповідно до того ж пункту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вартість будівництва, визначена на стадії проектування, є складовою частиною інвесторської кошторисної документації, а у пункті 5.1.1 вказаного ДСТУ зазначено, що кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва та проведення процедури закупівлі, тобто надається Замовнику виконання будівельних робіт для визначення граничної вартості таких робіт при підготовці тендерної документації.
На підставі викладеного вище, Замовник не може надати кошторисну документацію на розгляд учасників процедури закупівлі.
Технічна документація
Дата подання: 21 вересня 2020 11:36
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:04
Шановний замовник! Відповідно до п. 3.7 Розділу 3 Тендерної документації з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується: - обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи; - одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника. Учасники мають право ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі, за адресою Замовника у виробничому відділі, який є відповідальним за проведення процедури закупівлі. За номером телефону, який указаний в Тендерній документації, (044) 284-75-57 було повідомлено, що необхідно направити відповідне запитання до процедури через Prozorro для отримання контакту відповідальної особи за ознайомлення та щодо роз’яснення процедури ознайомлення з технічною та проектно-кошторисною документацією об’єкта будівництва: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі). Враховуючи вищевикладене, просимо надати відповідь, яким чином учасник може ознайомитись з технічною та проектно-кошторисною документацією об’єкта будівництва: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі)? А також надати контактний номер телефону відповідальної особи за ознайомлення з технічною та проектно-кошторисною документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 3.7 Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» передбачено, що учасники мають право ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі, за адресою Замовника.
Враховуючи викладене, ознайомитись з технічною документацією Ви можете 24.09.2020 року о 10:00 у відділі проектування управління капітального будівництва, дотримуючись постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Контактна особа:
начальник відділу проектування управління капітального будівництва Кірпа Юрій Михайлович
недостатність інформації для розрахунку цінової пропозиції
Дата подання: 22 вересня 2020 14:50
Дата відповіді: 25 вересня 2020 14:32
Шановний Замовник! Для розрахунку цінової пропозиції інформації, зазначеної в тендерній документації, не достатньо. Просимо додатково оприлюднити креслення: такі як лінійний графік основних геометричних параметрів ділянки дороги, розгорнутий план дороги і т.і.
Відповідь: З поставленого запитання не зрозуміло, з якими саме кресленнями хоче ознайомитись потенційний учасник тендерної процедури. Просимо уточнити назву проектних матеріалів, до якого розділу проектної документації вони відносяться (повинні відноситись) з посиланням на нормативні документи, якими передбачено їх розробку.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 24 вересня 2020 16:32
Дата відповіді: 25 вересня 2020 08:15
Добрий день! Чи може учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме їх мінімальних величин, (обсягів), що зазначені в додатку 2 тендерної документації використовувати кваліфікацію субпідрядної організації, яку учасник планує залучити до виконання робіт, окремо або сумарно із своєю кваліфікацією?
Відповідь: Відповідно до абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 вересня 2020 08:21
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:37
Як учасник може надати експертний звіт? якщо даний звіт видається замовнику а не підряднику?
Відповідь: Частинами 1 та 4 п.п. 1.3.2 п. 1.3 розділу 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям», передбачено, що Учасник повинен надати, з-поміж іншого, скановану копію листа-відгука від замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі та скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту.
Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочими проектами будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єктів видається експертними організаціями замовникам будівництва.
Тому, отримуючи від замовників листи-відгуки, Учаснику слід також отримати і копію Експертного звіту.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 вересня 2020 08:38
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:36
Чи можливе підтвердження обсягів виконання робіт не тільки на об'єктах вулично-дорожньої мережі а й на об'єктах автомобільних доріг державного та місцевого значення?
Відповідь: Відповідно до технічного завдання тендерної документації процедури закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі), складеного на підставі розробленої проектної документації, яка пройшла державну експертизу, в складі виконання робіт з капітального ремонту об’єкту необхідно виконати наступне:
- підготовчі роботи (розбирання/фрезерування покриття проїзної частини, демонтаж люків, розбирання бортового каменю);
- влаштування колекторів дощової каналізації;
- встановлення мережі зовнішнього освітлення;
- влаштування тришарового асфальтобетонного покриття проїзної частини;
- влаштування покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення на тротуарах;
- влаштування вело доріжок;
- перевлаштування світлофорних об’єктів;
- встановлення шумозахисних екранів;
- ОДР.
Враховуючи викладене вище, капітальний ремонт об’єкту вулично-дорожньої мережі міста включає в себе не лише перевлаштування а/бетонного покриття, як на автомобільних дорогах загального користування, а і ряд інших робіт, які в обов’язковому порядку включаються до обсягів робіт, необхідних для ремонту об’єкту вулично – дорожньої мережі міста.
При цьому слід зазначити, що при виконанні робіт з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста, роботи з влаштування а/бетонного покриття є завершальним етапом, якому передує ряд робіт з перевлаштування комунікацій, що не входять до проектів ремонту автомобільних доріг загального користування.
Таким чином, Замовник вважає правомірною вимогу щодо наявності досвіду роботи саме на об’єктах вулично – шляхової мережі міста.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 вересня 2020 09:22
Дата відповіді: 25 вересня 2020 09:38
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в частині мінімальних обсяг, що зазначені в додатку 2 тендерної документації чи може учасник зазначити досвід субпідрядної організації, яку учасник планує залучити до виконання робіт з наданням підтверджуючих документів, що зазначені в пунктів 1.3.2 додатку 2 тендерної документації?
Відповідь: Відповідно до абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 вересня 2020 09:46
Дата відповіді: 25 вересня 2020 15:36
Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж V або за класом наслідків (відповідальності) не нижче ніж CC3 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт (Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник) в натуральних величинах. ** Учасник повинен вказати перелік робіт, що виконувалися/виконуються (згідно проектно-кошторисної документації) та зазначити обсяги виконаних робіт (м2, погонні метри, км тощо), місце знаходження об’єкта (площа, вулиця, майданчик тощо). Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник: 1) фрезерування а/б покриття - 65 000,0 м2; 2) улаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші - 65 000,0 м2; 3) улаштування покриттяз фігурних елементів мощення -17 000,0 м2 Так, як вищезазначений перелік робіт виконується не тільки при виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг на об’єктах вулично-шляхової мережі міста а і при винанні робіт з поточного - середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, просимо надати роз'яснення, щодо можливості надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (основних видів робіт та їх обсягу які має підтвердити учасник ) в частині винання договорів з поточного - середнього ремонту автомобільних доріг загального користування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання тендерної документації процедури закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі), складеного на підставі розробленої проектної документації, яка пройшла державну експертизу, в складі виконання робіт з капітального ремонту об’єкту необхідно виконати наступне:
- підготовчі роботи (розбирання/фрезерування покриття проїзної частини, демонтаж люків, розбирання бортового каменю);
- влаштування колекторів дощової каналізації;
- встановлення мережі зовнішнього освітлення;
- влаштування тришарового асфальтобетонного покриття проїзної частини;
- влаштування покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення на тротуарах;
- влаштування вело доріжок;
- перевлаштування світлофорних об’єктів;
- встановлення шумозахисних екранів;
- ОДР.
Враховуючи викладене вище, капітальний ремонт об’єкту вулично-дорожньої мережі міста включає в себе не лише перевлаштування а/бетонного покриття, як на автомобільних дорогах загального користування, а і ряд інших робіт, які в обов’язковому порядку включаються до обсягів робіт, необхідних для ремонту об’єкту вулично – дорожньої мережі міста.
При цьому слід зазначити, що при виконанні робіт з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста, роботи з влаштування а/бетонного покриття є завершальним етапом, якому передує ряд робіт з перевлаштування комунікацій, що не входять до проектів ремонту автомобільних доріг загального користування.
Таким чином, Замовник вважає правомірною вимогу щодо наявності досвіду роботи саме на об’єктах вулично – шляхової мережі міста.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-000552-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Гюльсан Україна", Код ЄДРПОУ:35945984
Дата подання: 21 вересня 2020 13:19
Лист-відгук
Шановний замовнику!

Відповідно до абз. 1) п.п. 1.3.2 п. 1.3 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації замовник визначає наступні вимоги до учасника щодо об’єму підтвердження виконання основних робіт: «Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.3.1, Учасник повинен надати:
1) скановану копію листа-відгука від замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинні містити:
- №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності);
- відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи».
Обмеження до предмету аналогічного договору, встановлені замовником, значного обмежують конкуренцію, оскільки є абсолютного необґрунтованими та дискримінаційними, оскільки жодний нормативний акт не визначає такого поняття взагалі.
Не існує жодного нормативно-правового акту, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
На практиці учасник звертається до замовників за договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді – учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити нічого не може, оскільки контрагенти не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує).
За таких обставин, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають відгук у строки, визначений замовником у тендерній документації.
Виходячи з викладеного, якщо лист-відгук буде сформований іншою датою (більш пізньою) ніж визначено замовником, призведе до невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції. Міжнародна практика свідчить про те, що лист відгук може надаватися один раз та учасник не може зобов’язати контрагента надати відгук, а тим паче за формою замовника, оскільки контрагент зазначає тільки ту інформацію, які він вважає за необхідно зазначити.
Дана вимога тендерної документації створю можливості для маніпуляцій та повністю нівелює головні принципи закупівель визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічна правова позиція викладена в наступних рішенням АМКУ: від 11.06.2019 № 7572-р/пк-пз; від 09.08.2019 № 10965-р/пк-пз, від 16.09.2019 № 13019-р/пк-пз (копії рішень додаються).
Враховуючи вищевикладене, просимо викласти абз. 1) п.п. 1.3.2 п. 1.3 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації в наступній редакції:
«Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.3.1, Учасник повинен надати:
1) скановану копію листа-відгука від замовника, який повинні містити:
- №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 11:08
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Вимоги до предмета закупівлі (зокрема його якісні характеристики та перелік документів що їх підтверджують) та кваліфікаційні вимоги до учасника визначаються замовником у тендерній документації, порядок складання якої визначено статтею 22 Закону.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, фінансову спроможність, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Встановивши у тендерній документації кваліфікаційний критерій «наявність досвіду виконання аналогічного договору» замовник на власний розсуд визначає спосіб документального підтвердження відповідності цьому критерію та перелік документів, які учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції. Серед таких документів – копії аналогічних договорів, інформація про які надається учасниками та копії документів, які підтверджують їх виконання (листи-відгуки, копії договорів, акти виконаних робіт, довідки форми КБ3, КБ-2в тощо).
Оскільки замовник має право встановити в умовах документації необхідність підтвердження відповідності учасників всім, декільком або одному кваліфікаційному критерію, важливим аспектом є визначення замовником саме тих критеріїв, які необхідні безпосередньо для участі в оголошеній процедурі закупівлі.
Враховуючи специфіку процедур у сфері будівництва/реконструкції доріг, яка передбачає необхідність наявності в учасника одночасно працівників, обладнання і матеріально-технічної бази та досвіду виконання аналогічних договорів, у більшості випадків замовники визначають в тендерній документації необхідність підтвердження учасниками відповідності одразу всім, передбаченим Законом, кваліфікаційним критеріям.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Жодних вимог до відгуку законодавство України не містить, однак не містить і жодних заборон та обмежень для встановлення таких вимог Замовником самостійно і у випадку належного виконання учасником аналогічних договорів у інших замовників, отримання відгуку (позитивного) за формою, визначеною замовником закупівлі, абсолютно не є проблемою для добросовісного учасника. Оскільки оголошена процедура закупівлі є досить дорогою та складною в плані обсягу закупівлі робіт, Замовник не вбачає проблеми та складності добросовісному учаснику отримати свіжий лист-відгук для підтвердження аналогічного виду робіт.

Документи подані скаржником

21 вересня 2020 13:19
рішення від 09.08.2019 № 10965
21 вересня 2020 13:19
рішення від 11.06.2019 № 7572
21 вересня 2020 13:19
рішення від 16.09.2019 № 13019

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-11-000552-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2", Код ЄДРПОУ:35331394
Дата подання: 07 жовтня 2020 17:20
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних умов у документації конкурсних торгів
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних умов у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2020 00:15
рішення від 09.10.2020 № 19019 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 00:15
рішення від 21.10.2020 № 19672.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Були внесені зміни до Тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 06 листопада 2020 09:06

Документи подані скаржником

07 жовтня 2020 15:48
Скарга
07 жовтня 2020 15:48
додаток
20 жовтня 2020 18:32
Договір 15.05.2017.PDF
20 жовтня 2020 18:32
Договір 21.08.17.PDF
20 жовтня 2020 18:32
Лист відповідь.PDF
20 жовтня 2020 18:32
Лист запит.PDF

Документи подані замовником

15 жовтня 2020 15:04
пояснення АМКУ Т -10-27.doc
15 жовтня 2020 15:04
пояснення АМКУ Т -10-27.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000017 ● 2e5c0f7bdcdd46afb3d255343c34177e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-09-11-000552-b 11.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 листопада 2020
UA-2020-09-11-000552-b48ab1370d53f4a9b9f762ab224ccb36d
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
до 17 листопада 2020 15:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114 – IX. 1. Виявлені невідповідності: 1) Учасником надано довідку про наявність парку машин та механізмів, в якій не вистачає позиції «Кран» однієї одиниці, що не відповідає вимогам приміток до пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати виправлену довідку про наявність парку машин та механізмів із зазначеною позицією, а також надати відповідні підтверджуючі документи. 2) Учасником надано довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно до предмету закупівлі ТОВ «БК «Ескадор» та Транспортної філії ТОВ «БК «Ескадор», які не підписані уповноваженою особою з ведення кадрової роботи та головним бухгалтером, що не відповідає вимогам приміток до пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати виправлені довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі зазначених підприємств. 3) Для документального підтвердження інформації, наданої до довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі Транспортної філії ТОВ «БК «Ескадор» Учасником надано накази на призначення працівників на російській мові, що не відповідає вимогам пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати накази на призначення працівників із перекладом на українську мову, здійснений перекладачем, з нотаріальним засвідченням підпису перекладача на території України. 4) Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів та підтверджуючі документи до неї, які не відповідають вимогам приміток до пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати виправлену довідку про виконання аналогічних договорів та підтверджуючі документи до неї.

Документи

15 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 16:34
sign.p7s
13 листопада 2020 16:32
Рішення нове.pdf
13 листопада 2020 16:32
Довіреність Бархоткіна.rar
13 листопада 2020 16:32
гарантія продовження.zip
05 листопада 2020 16:39
sign.p7s
05 листопада 2020 16:31
Ліцензія.rar
05 листопада 2020 16:31
Довіреність.rar
05 листопада 2020 16:31
Гарантія нова.rar
05 листопада 2020 16:31
Рішення засновників нове.pdf
12 жовтня 2020 19:24
sign.p7s
12 жовтня 2020 19:05
гарантія.rar
12 жовтня 2020 16:27
Технічне завдання.PDF
12 жовтня 2020 16:27
Статут Оттема (1).pdf
12 жовтня 2020 16:27
Рішення Оттема (2).PDF
12 жовтня 2020 16:27
Рішення засновників.pdf
12 жовтня 2020 16:27
Проект договору.PDF
12 жовтня 2020 16:27
Довідка за Ст.17.PDF
12 жовтня 2020 16:27
Витяг ПДВ.PDF
12 жовтня 2020 16:27
Довідка по техніці.pdf
12 жовтня 2020 16:27
Накази на працівників.pdf
12 жовтня 2020 16:27
Договір №01-07-ЛК.pdf
12 жовтня 2020 16:27
Відгук Федорова.PDF
12 жовтня 2020 16:27
Відгук Довбуша.PDF
12 жовтня 2020 16:27
Відгук Алма-Атинська.PDF
12 жовтня 2020 16:27
АКТИ ЧЕРВЕНЬ ФЕДОРОВА.pdf
12 жовтня 2020 16:27
АКТИ СЕРПЕНЬ ФЕДОРОВА.pdf
12 жовтня 2020 16:27
АКТИ ЛИПЕНЬ ФЕДОРОВА.pdf
12 жовтня 2020 16:27
АКТИ ГРУДЕНЬ ФЕДОРОВА.pdf
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 червень 2018.pdf
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 серпень 2018.PDF
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 листопад 2018.pdf
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 липень 2018.PDF
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 липень 2018 (3).PDF
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 липень 2018 (2).PDF
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 жовтень 2018.pdf
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 грудень 2018 (3).pdf
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 грудень 2018 (2).pdf
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 грудень 2018 (1).pdf
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 грудень 2017.PDF
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 вересень 2018.PDF
12 жовтня 2020 16:27
КБ-3 вересень 2018 (2).PDF
12 жовтня 2020 16:27
Лист від поставника.pdf
12 жовтня 2020 16:27
Інвентарна картка ОЗ-6.pdf
12 жовтня 2020 16:27
Договір.pdf
12 жовтня 2020 16:27
Договір на атестацію.pdf
12 жовтня 2020 16:27
Довідка по АБЗ.pdf

Документи

15 листопада 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 грудня 2020 16:03
sign.p7s
02 грудня 2020 16:03
sign.p7s
02 грудня 2020 16:01
МВС Бірол Їлдиз.pdf
30 листопада 2020 17:24
Довідки згідно ст 17 Закону.pdf
30 листопада 2020 17:24
Довідка ДПІ.7z
30 листопада 2020 10:57
Договірна ціна.imd
30 листопада 2020 10:57
Розрахунок ЗП 2020.pdf
13 листопада 2020 17:48
sign.p7s
13 листопада 2020 17:48
sign.p7s
13 листопада 2020 17:46
10. Договір надання послуг.pdf
13 листопада 2020 17:46
Виписка 7 231 000,00 грн 3.pdf
04 листопада 2020 16:12
sign.p7s
04 листопада 2020 16:12
sign.p7s
04 листопада 2020 16:07
19.2 Договір 173-10 з актами.pdf
04 листопада 2020 16:07
19.1.1 Акти виконаних робіт 47-10.7z
04 листопада 2020 16:07
19.1 Договір 47-10.pdf
04 листопада 2020 16:07
6. Статут.pdf
04 листопада 2020 16:07
16 Інформація АБЗ.pdf
04 листопада 2020 16:07
24 Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 16:07
10. Договір надання послуг.pdf
04 листопада 2020 16:07
19.4 Експерний звіт на об'єкт.PDF
04 листопада 2020 16:07
13 Договір на базу.pdf
04 листопада 2020 16:07
19.3 Відгук.pdf
04 листопада 2020 16:06
8 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
04 листопада 2020 16:06
6.2 Протокол правочину.pdf
04 листопада 2020 16:06
5. Лист-згода Їлдиз.pdf
04 листопада 2020 16:06
21256 ОНУР К.І. p7s.zip
04 листопада 2020 16:06
Виписка 7 231 000,00 грн 2.pdf
04 листопада 2020 16:06
21256-1 ОНУР К.І.-p7s.zip
04 листопада 2020 16:06
Виписка 7 231 000,00 грн 1.pdf
04 листопада 2020 16:06
18 Договір поставки.pdf
04 листопада 2020 16:06
15 Атестат лабораторія.pdf

Документи

15 листопада 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 12:28
sign.p7s
13 листопада 2020 12:28
sign.p7s
13 листопада 2020 12:05
5. Банківська гарантія.7z
13 листопада 2020 12:05
4. Проект договору.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.19. Ліцензія.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.16. Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.11.2. Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.4. Сканований паспорт.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.14.3.1. Лист-відгук Замовника.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.14.2.1. Лист-відгук Замовника.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.14.1.1. Лист-відгук Замовника.pdf

Підстави для відмови в участі

ПП "КИЇВШЛЯХБУД"

Критерій Вимога Підтвердження

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 1 398 000 000,00
UAH з ПДВ
1 374 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 1 410 000 000,00
UAH з ПДВ
1 375 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:03
sign.p7s
02 грудня 2020 16:03
sign.p7s
02 грудня 2020 16:01
МВС Бірол Їлдиз.pdf
30 листопада 2020 17:24
Довідки згідно ст 17 Закону.pdf
30 листопада 2020 17:24
Довідка ДПІ.7z
30 листопада 2020 10:57
Договірна ціна.imd
30 листопада 2020 10:57
Розрахунок ЗП 2020.pdf
13 листопада 2020 17:48
sign.p7s
13 листопада 2020 17:48
sign.p7s
13 листопада 2020 17:46
10. Договір надання послуг.pdf
13 листопада 2020 17:46
Виписка 7 231 000,00 грн 3.pdf
04 листопада 2020 16:12
sign.p7s
04 листопада 2020 16:12
sign.p7s
04 листопада 2020 16:07
19.2 Договір 173-10 з актами.pdf
04 листопада 2020 16:07
19.1.1 Акти виконаних робіт 47-10.7z
04 листопада 2020 16:07
19.1 Договір 47-10.pdf
04 листопада 2020 16:07
6. Статут.pdf
04 листопада 2020 16:07
16 Інформація АБЗ.pdf
04 листопада 2020 16:07
24 Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 16:07
10. Договір надання послуг.pdf
04 листопада 2020 16:07
19.4 Експерний звіт на об'єкт.PDF
04 листопада 2020 16:07
13 Договір на базу.pdf
04 листопада 2020 16:07
19.3 Відгук.pdf
04 листопада 2020 16:06
8 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
04 листопада 2020 16:06
6.2 Протокол правочину.pdf
04 листопада 2020 16:06
5. Лист-згода Їлдиз.pdf
04 листопада 2020 16:06
21256 ОНУР К.І. p7s.zip
04 листопада 2020 16:06
Виписка 7 231 000,00 грн 2.pdf
04 листопада 2020 16:06
21256-1 ОНУР К.І.-p7s.zip
04 листопада 2020 16:06
Виписка 7 231 000,00 грн 1.pdf
04 листопада 2020 16:06
18 Договір поставки.pdf
04 листопада 2020 16:06
15 Атестат лабораторія.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 12:28
sign.p7s
13 листопада 2020 12:28
sign.p7s
13 листопада 2020 12:05
5. Банківська гарантія.7z
13 листопада 2020 12:05
4. Проект договору.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.19. Ліцензія.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.16. Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.11.2. Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.4. Сканований паспорт.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.14.3.1. Лист-відгук Замовника.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.14.2.1. Лист-відгук Замовника.pdf
13 листопада 2020 12:05
2.14.1.1. Лист-відгук Замовника.pdf

Підстави для відмови в участі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 1 374 210 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
1 374 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 грудня 2020 15:51
74-10.pdf укладений
07 грудня 2020 15:47
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2020 10:20
Додаткова 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:20
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2020 16:57
Додаткова 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання п. 3.2. Договору Сторони дійшли згоди підписати Лінійний графік виконання робіт (додаток № 4) . 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 74-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Вартість виконання робіт у 2020 році відповідно до бюджетних призначень становить: 364 005,12 грн. (триста шістдесят чотири тисячі п’ять грн. 12 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 60 667,52 грн.». Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та додаток № 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 74-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку