Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the section of the road T-10-27 Kyiv semi-ring from Vatutina Street to Odesa Square
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Corporation "Kyivavtodor" |
National ID: | 03359026 |
Contact point: |
Babenko Oleksandr Igerevich 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2020 15:32 |
Очікувана вартість: | 1 446 363 492,85 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 231 817,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7231000 UAH |
Publication date: | 11 вересня 2020 09:00 |
Enquiries until: | 05 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 листопада 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 446 363 493 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 231 817 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. На підставі листа Виконавця Замовник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів для прийняття рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. У разі порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати, Виконавець зобов’язаний сплатити Замовнику неустойку в розмірі облікової ставки НБУ від суми невикористаного авансу за кожен день такої затримки. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2020 09:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2020 09:05 |
Зміни №3 КР Київське півкільце.doc | |
06 листопада 2020 09:04 |
ТД - КР Київське півкільце (нова редакція №3).doc | |
28 жовтня 2020 17:08 |
Зміни №2 КР Київське півкільце.doc | |
28 вересня 2020 15:12 |
Зміни №1 КР Київське півкільце.doc | |
11 вересня 2020 09:00 |
Оголошення про проведення торгів 454.doc |
06 листопада 2020 09:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
06 листопада 2020 09:05 |
Зміни №3 КР Київське півкільце.doc
|
||||||||||||
06 листопада 2020 09:04 |
ТД - КР Київське півкільце (нова редакція №3).doc
|
||||||||||||
28 жовтня 2020 17:08 |
Зміни №2 КР Київське півкільце.doc
|
||||||||||||
28 вересня 2020 15:12 |
Зміни №1 КР Київське півкільце.doc
|
||||||||||||
11 вересня 2020 09:00 |
Оголошення про проведення торгів 454.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічна позиція респондується із нормами частини 1 статті 371 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» якою встановлено, що господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 було затверджено Перелік видів робіт із запровадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Зазначений перелік втратив чинність відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 13.03.2020 № 219.
Однак, постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 406 затверджено Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію (далі - Перелік).
Вказаний Перелік є вичерпним та до нього не включено виконання робіт з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, зокрема капітальний ремонт доріг загального користування місцевого значення.
Відповідно до п. 1 листа Міністерства юстиції України від 30.01.2009
№ Н-35267-18 «Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами», у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу.
Таким чином, з питань ліцензування необхідно керуватися нормами Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Поряд з цим зазначаємо, що 18.03.2020 набрали чинності дві постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 218) та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (далі – Постанова 219).
Згідно з Постановою № 218 ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію, яка здійснювала ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури.
Постановою № 219 було внесено зміни до Положення про Міністерство розвитку громад та територій України (затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30.04.2014 № 197), згідно з яким рішення про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій тепер приймає Мінрегіон.
З огляду на вищевикладене, зважаючи на те, що виконання робіт з капітального ремонту ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі відноситься до робіт з класом наслідків СС3, а умовами тендерної документації передбачається підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен мати відповідну ліцензію.
Відповідно до того ж пункту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вартість будівництва, визначена на стадії проектування, є складовою частиною інвесторської кошторисної документації, а у пункті 5.1.1 вказаного ДСТУ зазначено, що кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва та проведення процедури закупівлі, тобто надається Замовнику виконання будівельних робіт для визначення граничної вартості таких робіт при підготовці тендерної документації.
На підставі викладеного вище, Замовник не може надати кошторисну документацію на розгляд учасників процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, ознайомитись з технічною документацією Ви можете 24.09.2020 року о 10:00 у відділі проектування управління капітального будівництва, дотримуючись постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Контактна особа:
начальник відділу проектування управління капітального будівництва Кірпа Юрій Михайлович
Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочими проектами будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єктів видається експертними організаціями замовникам будівництва.
Тому, отримуючи від замовників листи-відгуки, Учаснику слід також отримати і копію Експертного звіту.
- підготовчі роботи (розбирання/фрезерування покриття проїзної частини, демонтаж люків, розбирання бортового каменю);
- влаштування колекторів дощової каналізації;
- встановлення мережі зовнішнього освітлення;
- влаштування тришарового асфальтобетонного покриття проїзної частини;
- влаштування покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення на тротуарах;
- влаштування вело доріжок;
- перевлаштування світлофорних об’єктів;
- встановлення шумозахисних екранів;
- ОДР.
Враховуючи викладене вище, капітальний ремонт об’єкту вулично-дорожньої мережі міста включає в себе не лише перевлаштування а/бетонного покриття, як на автомобільних дорогах загального користування, а і ряд інших робіт, які в обов’язковому порядку включаються до обсягів робіт, необхідних для ремонту об’єкту вулично – дорожньої мережі міста.
При цьому слід зазначити, що при виконанні робіт з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста, роботи з влаштування а/бетонного покриття є завершальним етапом, якому передує ряд робіт з перевлаштування комунікацій, що не входять до проектів ремонту автомобільних доріг загального користування.
Таким чином, Замовник вважає правомірною вимогу щодо наявності досвіду роботи саме на об’єктах вулично – шляхової мережі міста.
- підготовчі роботи (розбирання/фрезерування покриття проїзної частини, демонтаж люків, розбирання бортового каменю);
- влаштування колекторів дощової каналізації;
- встановлення мережі зовнішнього освітлення;
- влаштування тришарового асфальтобетонного покриття проїзної частини;
- влаштування покриття з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення на тротуарах;
- влаштування вело доріжок;
- перевлаштування світлофорних об’єктів;
- встановлення шумозахисних екранів;
- ОДР.
Враховуючи викладене вище, капітальний ремонт об’єкту вулично-дорожньої мережі міста включає в себе не лише перевлаштування а/бетонного покриття, як на автомобільних дорогах загального користування, а і ряд інших робіт, які в обов’язковому порядку включаються до обсягів робіт, необхідних для ремонту об’єкту вулично – дорожньої мережі міста.
При цьому слід зазначити, що при виконанні робіт з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста, роботи з влаштування а/бетонного покриття є завершальним етапом, якому передує ряд робіт з перевлаштування комунікацій, що не входять до проектів ремонту автомобільних доріг загального користування.
Таким чином, Замовник вважає правомірною вимогу щодо наявності досвіду роботи саме на об’єктах вулично – шляхової мережі міста.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до абз. 1) п.п. 1.3.2 п. 1.3 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації замовник визначає наступні вимоги до учасника щодо об’єму підтвердження виконання основних робіт: «Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.3.1, Учасник повинен надати:
1) скановану копію листа-відгука від замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинні містити:
- №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності);
- відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи».
Обмеження до предмету аналогічного договору, встановлені замовником, значного обмежують конкуренцію, оскільки є абсолютного необґрунтованими та дискримінаційними, оскільки жодний нормативний акт не визначає такого поняття взагалі.
Не існує жодного нормативно-правового акту, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
На практиці учасник звертається до замовників за договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді – учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити нічого не може, оскільки контрагенти не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує).
За таких обставин, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають відгук у строки, визначений замовником у тендерній документації.
Виходячи з викладеного, якщо лист-відгук буде сформований іншою датою (більш пізньою) ніж визначено замовником, призведе до невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації та відхилення тендерної пропозиції. Міжнародна практика свідчить про те, що лист відгук може надаватися один раз та учасник не може зобов’язати контрагента надати відгук, а тим паче за формою замовника, оскільки контрагент зазначає тільки ту інформацію, які він вважає за необхідно зазначити.
Дана вимога тендерної документації створю можливості для маніпуляцій та повністю нівелює головні принципи закупівель визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічна правова позиція викладена в наступних рішенням АМКУ: від 11.06.2019 № 7572-р/пк-пз; від 09.08.2019 № 10965-р/пк-пз, від 16.09.2019 № 13019-р/пк-пз (копії рішень додаються).
Враховуючи вищевикладене, просимо викласти абз. 1) п.п. 1.3.2 п. 1.3 Таблиці 2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації в наступній редакції:
«Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.3.1, Учасник повинен надати:
1) скановану копію листа-відгука від замовника, який повинні містити:
- №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності)».
Вимоги до предмета закупівлі (зокрема його якісні характеристики та перелік документів що їх підтверджують) та кваліфікаційні вимоги до учасника визначаються замовником у тендерній документації, порядок складання якої визначено статтею 22 Закону.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, фінансову спроможність, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Встановивши у тендерній документації кваліфікаційний критерій «наявність досвіду виконання аналогічного договору» замовник на власний розсуд визначає спосіб документального підтвердження відповідності цьому критерію та перелік документів, які учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції. Серед таких документів – копії аналогічних договорів, інформація про які надається учасниками та копії документів, які підтверджують їх виконання (листи-відгуки, копії договорів, акти виконаних робіт, довідки форми КБ3, КБ-2в тощо).
Оскільки замовник має право встановити в умовах документації необхідність підтвердження відповідності учасників всім, декільком або одному кваліфікаційному критерію, важливим аспектом є визначення замовником саме тих критеріїв, які необхідні безпосередньо для участі в оголошеній процедурі закупівлі.
Враховуючи специфіку процедур у сфері будівництва/реконструкції доріг, яка передбачає необхідність наявності в учасника одночасно працівників, обладнання і матеріально-технічної бази та досвіду виконання аналогічних договорів, у більшості випадків замовники визначають в тендерній документації необхідність підтвердження учасниками відповідності одразу всім, передбаченим Законом, кваліфікаційним критеріям.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Попри те, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Жодних вимог до відгуку законодавство України не містить, однак не містить і жодних заборон та обмежень для встановлення таких вимог Замовником самостійно і у випадку належного виконання учасником аналогічних договорів у інших замовників, отримання відгуку (позитивного) за формою, визначеною замовником закупівлі, абсолютно не є проблемою для добросовісного учасника. Оскільки оголошена процедура закупівлі є досить дорогою та складною в плані обсягу закупівлі робіт, Замовник не вбачає проблеми та складності добросовісному учаснику отримати свіжий лист-відгук для підтвердження аналогічного виду робіт.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 жовтня 2020 17:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-23-000017 ● 2e5c0f7bdcdd46afb3d255343c34177e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-09-11-000552-b 11.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 15:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 398 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 374 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 410 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 375 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
1 374 210 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 13:49
|
Додаткова 15.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 16:53
|
Додаткова 14.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2024 15:32
|
Додаткова 13.pdf | зміни до договору |
10 червня 2024 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:46
|
Додаткова 12.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 10:08
|
Додаткова 11.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 12:19
|
Додаткова 10.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2023 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2022 16:32
|
Додаткова 9.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2022 10:30
|
Додаткова 8.pdf | зміни до договору |
12 липня 2022 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2022 19:24
|
Додаткова 7.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 19:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:19
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:03
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 16:14
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:20
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:20
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:57
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 15:51
|
74-10.pdf | укладений |
07 грудня 2020 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На виконання п. 3.2. Договору Сторони дійшли згоди підписати Лінійний графік виконання робіт (додаток № 4) . 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця Угода є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: «4.1. Вартість виконання робіт у 2020 році відповідно до бюджетних призначень становить: 364 005,12 грн. (триста шістдесят чотири тисячі п’ять грн. 12 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 60 667,52 грн.». Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та додаток № 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна за цим Договором не змінюється та складає: 1 374 210 000,00 грн. 2. Розділ IV Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Вартість фактично виконаних та оплачених робіт у 2020 році становить: 364 005,12 грн. (триста шістдесят чотири тисячі п’ять грн. 12 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 60 667,52 грн.». 4.2. Обсяги фінансування робіт на квітень - вересень 2021 року, відповідно до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2021 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), становлять: 96 488 600,00 грн. (дев’яносто шість мільйонів чотириста вісімдесят вісім тисяч шістсот грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 16 081 433,33 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. В тому числі: по рахунку «UA508201720344381002100042606» - 47 951 200,00 грн. (сорок сім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча двісті грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 7 991 866,66 грн.; по рахунку «UA208201720344311004107042606» - 48 537 400,00 грн. (сорок вісім мільйонів п’ятсот тридцять сім тисяч чотириста грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 8 089 566,67 грн. 4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період, про що Сторонами укладається відповідна додаткова угода до цього Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4.4. Фінансування робіт, визначених цим Договором, здійснюється за рахунок бюджетних коштів.». 3. Абзац 2 пункту 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс.». 4. Після підпункту 6.4.19 пункту 6.4 Розділу VI Договору доповнити новим підпунктом 6.4.20 такого змісту: «6.4.20. Після завершення робіт/частини робіт із встановлення опор зовнішнього освітлення та/або опор контактної мережі типу ОКМ, за свій рахунок замовити у спеціалізованій сертифікованій організації Експертну оцінку (звіт) відповідності нанесеного захисного покриття на такі опори методу, передбаченому технічними умовами та затверджетними проектними рішеннями. Врахувати, що без надання зазначеної Експерної оцінки (звіту) Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) повертаються Замовником Виконавцю без підпису.». У зв’язку з цим підпункти 6.4.20, 6.4.21, 6.4.22 Договору вважати відповідно підпунктами 6.4.21, 6.4.22, 6.4.23. 5. Внести зміни в розділ XXII Договору, виклавши реквізити Замовника в новій редакції. 6. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та додаток № 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодились внести зміни до п.4.2 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни в «Календарний план виконання робіт» (Додаток 2) та «Лінійний графік виконання робіт» (Додаток 4) та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодились внести зміни до п.4.2 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни в «Календарний план виконання робіт» (Додаток 2) та «Лінійний графік виконання робіт» (Додаток 4) та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодились внести зміни до п.4.2 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни в «Календарний план виконання робіт» (Додаток 2) та «Лінійний графік виконання робіт» (Додаток 4) та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Призупинення виконання зобов'язань по Договору на період дії обставин непереборної сили (подій форс-мажору) |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Станом на 01.07.2022 року вартість виконанних та оплачених робіт відповідно до обсягів фінаннсування становить: 561 924 743,76 грн, у тому числі ПДВ 20% - 93 654 123,96 грн. 2. Внести зміни до пункту 6.3. Розділу VI Договору підряду, доповнивши його підпунктом 6.3.3. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до підпункту 6.3.3. пункту 6.3. 2. Внести зміни до пункту 6.3. доповнивши пунктами 6.3.4., 6.3.5. 3. Доповнити підпункт 6.4.21. пункту 6.4. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викладено пункт 4.1. Договору в новій редакції. 2. Викладено пункт 4.2. Договору в новій редакції. 3. Викладено абзац другий підпункту 6.4.21. пункту 6.4. Договору в новій редакції. 4. Викладено пункт 19.1. Договору в новій редакції. 5. Додаток 2 "Календарний план виконання робіт" та Додаток 4 "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.2. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 3. Додаток 4 до Договору "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.2. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 3. Додаток 4 до Договору "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.1. Договору викласти в новій редакції; 2. Пункт 4.2 Договору викласти в новій редакції; 3. Сторони домовились викласти пункт 19.1. Договору у новій редакції; 4. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції; 5. Внести зміни в Розділ XXIII. Договору, а саме викласти в новій редакції реквізити виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни, доповнивши пункт 6.4.14 Розділу VI Договору абзацом 2, а саме: «Укласти договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії з оператором системи розподілу електричної енергії та договір про постачання електричної енергії з постачальником електричної енергії». |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: "4.1 Обсяги фінансування виконання робіт в межах бюджетних призначень на 2024 рік, відповідно до Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.12.2024 р. № Н-243 «Про внесення змін до наказу директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 лютого 2024 року Н-39» у 2024 році, становлять: 2 908 936,32 грн (два мільйона дев'ятсот вісім тисяч дев'ятсот тридцять шість гривень 32 копійки), у т.ч. ПДВ 20% - 484 822,72, але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи." 2. Додаток 2 до Договору - "Календарний план виконання робіт" та Додаток 4 до Договору - "Лінійний графік виконання робіт" викласти в новій редакції, шо додаються та які є невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 74-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |