Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інженера-консультанта на об’єкті будівництва: ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою дороги по вул. Ломоносова в межах вул. Соборна та бульвару Шевченка, м. Лозова Харківської області (коригування)»
Очікувана вартість
176 443,39 UAH
UA-2020-09-11-000359-c 708330669a014c11932ff75c7c062723
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медяник Віктор Олександрович

(05745)22015 uzhkgb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Контактна особа: Медяник Віктор Олександрович
(05745)22015
uzhkgb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 176 443,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 764,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється за кошти Державного бюджету України відповідно до технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Послуги інженера-консультанта на об’єкті будівництва: ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» «Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою дороги по вул. Ломоносова в межах вул. Соборна та бульвару Шевченка, м. Лозова Харківської області (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, який зазначений у цьому Договорі, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович 143 578,95
UAH з ПДВ
143 578,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:45
29_Акт_виiзду.pdf
23 вересня 2020 15:45
24_Статистика.pdf
23 вересня 2020 15:45
17_3Видгук_Даниловка.pdf
23 вересня 2020 15:45
23_Витяг_з_реeстру.pdf
23 вересня 2020 15:45
15_звітність.pdf
23 вересня 2020 15:45
6_Iнвент_ноутбук.pdf
23 вересня 2020 15:45
25_1_довідка_Приватбанк.pdf
23 вересня 2020 15:45
14_Полис_нот_завер_23.09.2020.pdf
23 вересня 2020 15:45
7_Тех_паспорт_на_авто.pdf
23 вересня 2020 15:45
30_санкції.pdf
23 вересня 2020 15:45
17_4Видгук Староверовка.pdf
23 вересня 2020 15:45
22_щодо ПДВ.pdf
23 вересня 2020 15:45
12_трудові книжки.pdf
23 вересня 2020 15:45
14_1_щодо полюсу.pdf
23 вересня 2020 15:45
2_ТЗ.pdf
23 вересня 2020 15:45
32_Декларацiя_2019.pdf
23 вересня 2020 15:45
18_повноваження.pdf
23 вересня 2020 15:45
1_пропозиція.pdf
23 вересня 2020 15:45
27_згода.pdf
23 вересня 2020 15:45
4_обладнання.pdf
23 вересня 2020 15:45
26_card.pdf
23 вересня 2020 15:45
32_Декларацiя_2020.pdf
23 вересня 2020 15:45
1_1Розрахунок ціни.pdf
23 вересня 2020 15:45
19_Код_нот_завер_23.09.2020.pdf
23 вересня 2020 15:45
10_Iнвент_програма.pdf
23 вересня 2020 15:45
16_договори.pdf
23 вересня 2020 15:45
21_Виписка_з_EДРПОУ.pdf
23 вересня 2020 15:45
28_відомості.pdf
23 вересня 2020 15:45
11_працівники.pdf
23 вересня 2020 15:45
3_проект договору.pdf
23 вересня 2020 15:45
25_2_Довідки УкрСиб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Науменко Павло Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович
#2813610150
Переможець 143 578,95
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:25

Документи

28 вересня 2020 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович
#2813610150
143 578,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:57
додаткова угода 1 до договору 455 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:12
Договір Ломоносова 455.pdf укладений
05 жовтня 2020 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п. 1.4. розділу 1. Предмет договору та викласти в наступній редакції: «1.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2020 року у відповідності до Додатку 4 Календарного графіку виконання Робіт.» Внести зміни у п. 2.1. розділу 2. Загальна вартість Робіт та викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Робіт, що будуть виконуватись по даному Договору визначається відповідно до протоколу погодження договірної ціни (Додаток 2) та розрахунку вартості Робіт (Додаток 3) становить 114 210,53 грн. (сто чотирнадцять тисяч двісті десять грн. 53 коп.), в т.ч. єдиний податок 5 % - 5 710,53 грн., без ПДВ. Додаток 2. Протокол погодження договірної ціни, Додаток 3. Кошторис, Додаток 4. Календарний графік виконання Робіт, у розділі 13. Додатки до Договору, викласти в новій редакції (додаються).
Номер договору про закупівлю: 11-20/к/№455
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 114 210,53
UAH (в тому числі ПДВ 19 035,09 UAH)