Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери вчителя (форм-фактор desktop) для організації освітнього простору Нової української школи )
Очікувана вартість
495 000,00 UAH
UA-2020-09-11-000250-a cbb140e402f04ca0bfd53314163a11e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казьмірук Оксана Миколаївна

+380433324444 raivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та спорту Калинівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141354
Місцезнаходження: 22445, Україна , Вінницька обл., Корделівка, Київська, 4
Контактна особа: Казьмірук Оксана Миколаївна
+380433324444
raivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 09:24
Початок аукціону: 29 вересня 2020 12:38
Очікувана вартість: 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери вчителя (форм-фактор desktop) для організації освітнього простору Нової української школи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, Незалежності 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 13:00
Додаток 3 1.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_5.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_4.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток 2.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_1.docx
11 вересня 2020 09:20
Тендерна_документація.docx
11 вересня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 13:00
Додаток 3 1.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_3.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_5.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_4.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток 2.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_1.docx
11 вересня 2020 09:20
Тендерна_документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 11 вересня 2020 12:29
Дата відповіді: 11 вересня 2020 16:09
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо вам за інформацію та повідомлення, але в останній час побільшало випадків придбання комп’ютерів разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». За інформацією корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від покупця не ліцензійність встановленого програмного забезпечення. Так як предметом закупівлі є Комп’ютерне обладнання з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows, за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для великих виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість не ліцензійної ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу BIOS комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Acer, Lenovo та інші). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому, а не заміна материнської плати з вшитим ключем у BIOS. Тому ми не будемо розглядати звичайну ліцензійну OEM версію Microsoft Windows 10 PRO як, таку, що відповідає вимогам. А також повідомляємо, що згідно ч. 2 п. 3 статті 22 Закону України передбачено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробник», наша тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі, а також згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання придбання неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені такі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації. Також беручи до уваги ваше бажання прийняти участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних послуг та/або товарів, з дотриманням Авторського права.
Уточнення
Дата подання: 15 вересня 2020 05:44
Дата відповіді: 16 вересня 2020 09:58
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Задовільнить тільки поставка. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-000250-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 11 вересня 2020 12:28
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 14:12
Доброго дня!!!
Дякуємо вам за інформацію та повідомлення, але в останній час побільшало випадків придбання комп’ютерів разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». За інформацією корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від покупця не ліцензійність встановленого програмного забезпечення. Так як предметом закупівлі є Комп’ютерне обладнання з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows, за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для великих виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість не ліцензійної ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу BIOS комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Acer, Lenovo та інші). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому, а не заміна материнської плати з вшитим ключем у BIOS. Тому ми не будемо розглядати звичайну ліцензійну OEM версію Microsoft Windows 10 PRO як, таку, що відповідає вимогам. А також повідомляємо, що згідно ч. 2 п. 3 статті 22 Закону України передбачено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробник», наша тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі, а також згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання придбання неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені такі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації. Також беручи до уваги ваше бажання прийняти участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних послуг та/або товарів, з дотриманням Авторського права.
Дякуємо за звернення!!!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-11-000250-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 13 жовтня 2020 17:19
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Тендерним комітетом Замовника, Протоколом № 02-10/2020 від 05 жовтня 2020 року, було прийнято рішення, що тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника та підлягає акцепту. Разом з цим, ми, як Учасник, пропозиція якого не розглядалась, вважаємо, що тендерна пропозиція - ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» є такою, що не відповідає вимогам Замовника та надаємо обґрунтування невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 22:06
рішення від 16.10.2020 № 19395.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 22:05
інформація про перенесення від 28.10.2020 № 17164.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 12:26
рішення від 10.11.2020 № 20848.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 23:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобовязуємось виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України та скасувати рішення тендерного комітету від 05.10.2020 р. №02-10/2020 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер Че" переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2020 16:58

Документи подані скаржником

13 жовтня 2020 16:43
Скарга АМКУ.docx
13 жовтня 2020 16:43
Скарга АМКУ.pdf
13 жовтня 2020 16:43
Додаток 2.docx
13 жовтня 2020 16:43
Додаток 3 1.docx
13 жовтня 2020 16:43
Додаток_1.docx
13 жовтня 2020 16:43
Додаток_4.docx
13 жовтня 2020 16:43
Додаток_5.docx
13 жовтня 2020 16:43
41. Лист Майкрософт.pdf
13 жовтня 2020 16:43
37. Технічний опис.pdf
13 жовтня 2020 17:56
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 416 103,60
UAH з ПДВ
411 151,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 442 495,20
UAH з ПДВ
413 625,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 483 000,00
UAH з ПДВ
452 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:00
6. Протоколи.pdf
05 жовтня 2020 17:00
5. Статут.pdf
05 жовтня 2020 17:00
10. Довідка МВС 09.09.2020.zip
28 вересня 2020 09:07
Електронний підпис
26 вересня 2020 19:02
6. Протокол повноваження.pdf
26 вересня 2020 19:02
41. Лист Майкрософт.pdf
26 вересня 2020 19:02
4. Статут.pdf
26 вересня 2020 19:02
37. Технічний опис.pdf
26 вересня 2020 19:02
36. Порівняльна таблиця.pdf
26 вересня 2020 19:02
34. Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2020 19:02
33. Проект договору.pdf
26 вересня 2020 19:02
3. Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2020 19:02
26. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
26 вересня 2020 19:02
24. Лист щодо довіреності.pdf
26 вересня 2020 19:02
23. Паспорт Лєбєдєва.pdf
26 вересня 2020 19:02
21. Лист про висновки СЕС.pdf
26 вересня 2020 19:02
20. Лист про сертифікацію.pdf
26 вересня 2020 19:02
2. Витяг ЄДРПОУ 16.09.2020.pdf
26 вересня 2020 19:02
13. Лист-гарантія по ст. 17.pdf
26 вересня 2020 19:02
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 17:06
Технічні вимоги.pdf
24 вересня 2020 17:06
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 17:06
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 15:41
ДФС.pdf
27 листопада 2020 15:41
Довідка.pdf.p7s
27 листопада 2020 15:41
Довідка.pdf
27 листопада 2020 15:41
Dovidka_20321584730740973033.pdf.p7s
27 листопада 2020 15:41
Dovidka_20321584730740973033.pdf
25 вересня 2020 18:10
Електронний підпис
25 вересня 2020 18:06
Сертифікати 2E.pdf
25 вересня 2020 18:06
Новий штатний розпис.pdf
25 вересня 2020 18:06
Наказ (директор).pdf
25 вересня 2020 18:06
Лист-відгук (Тульчин).pdf
25 вересня 2020 18:06
Лист-відгук (Вороновиця).pdf
25 вересня 2020 18:06
Лист вiдгук (Якушинцi).pdf
25 вересня 2020 18:06
Довідка про короновірус.pdf
25 вересня 2020 18:06
Довідка (умови поставки).pdf
25 вересня 2020 18:06
Довідка (санкції).pdf
25 вересня 2020 18:06
Довідка (печатка).pdf
25 вересня 2020 18:06
Витяг розширений (ЄДР).pdf
25 вересня 2020 18:06
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
25 вересня 2020 18:06
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 411 151,20
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:58
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 411 151,20
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 17:28
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 413 625,60
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 16:33
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 452 640,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 12:08

Документи

17 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:25
протокол компютера.pdf
17 листопада 2020 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 листопада 2020 16:30
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:26
відхилення.pdf
17 листопада 2020 17:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
452 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:58
ДУ компютера.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 17:04
договір техніка компютерна.pdf укладений
04 грудня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі , за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 194/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 452 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 75 440,00 UAH)