Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери вчителя (форм-фактор desktop) для організації освітнього простору Нової української школи )
Очікувана вартість
495 000,00 UAH
UA-2020-09-11-000250-a cbb140e402f04ca0bfd53314163a11e4
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та спорту Калинівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141354
Місцезнаходження: 22445, Україна , Вінницька обл., Корделівка, Київська, 4
Контактна особа: Казьмірук Оксана Миколаївна
+380433324444
raivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 09:24
Початок аукціону: 29 вересня 2020 12:38
Очікувана вартість: 495 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери вчителя (форм-фактор desktop) для організації освітнього простору Нової української школи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, Незалежності 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 вересня 2020 14:12
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 13:00
Додаток 3 1.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_5.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_4.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток 2.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_1.docx
11 вересня 2020 09:20
Тендерна_документація.docx
11 вересня 2020 14:12
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 09:28
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 13:00
Додаток 3 1.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_3.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_5.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_4.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток 2.docx
11 вересня 2020 09:20
Додаток_1.docx
11 вересня 2020 09:20
Тендерна_документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 11 вересня 2020 12:29
Дата відповіді: 11 вересня 2020 16:09
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо вам за інформацію та повідомлення, але в останній час побільшало випадків придбання комп’ютерів разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». За інформацією корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від покупця не ліцензійність встановленого програмного забезпечення. Так як предметом закупівлі є Комп’ютерне обладнання з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows, за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для великих виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість не ліцензійної ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу BIOS комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Acer, Lenovo та інші). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому, а не заміна материнської плати з вшитим ключем у BIOS. Тому ми не будемо розглядати звичайну ліцензійну OEM версію Microsoft Windows 10 PRO як, таку, що відповідає вимогам. А також повідомляємо, що згідно ч. 2 п. 3 статті 22 Закону України передбачено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробник», наша тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі, а також згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання придбання неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені такі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації. Також беручи до уваги ваше бажання прийняти участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних послуг та/або товарів, з дотриманням Авторського права.
Уточнення
Дата подання: 15 вересня 2020 05:44
Дата відповіді: 16 вересня 2020 09:58
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Задовільнить тільки поставка. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-000250-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 11 вересня 2020 12:28
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 14:12
Доброго дня!!!
Дякуємо вам за інформацію та повідомлення, але в останній час побільшало випадків придбання комп’ютерів разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». За інформацією корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від покупця не ліцензійність встановленого програмного забезпечення. Так як предметом закупівлі є Комп’ютерне обладнання з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows, за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для великих виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість не ліцензійної ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу BIOS комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Acer, Lenovo та інші). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому, а не заміна материнської плати з вшитим ключем у BIOS. Тому ми не будемо розглядати звичайну ліцензійну OEM версію Microsoft Windows 10 PRO як, таку, що відповідає вимогам. А також повідомляємо, що згідно ч. 2 п. 3 статті 22 Закону України передбачено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробник», наша тендерна документація не містить опис конкретної марки чи моделі, а містить опис технічних характеристик предмета закупівлі, а також згідно ч. 3 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за потрібне додати до неї. Тому для запобігання придбання неякісного та не ліцензійного товару, і були встановлені такі вимоги у тендерній документації, які не призводять до дискримінації потенційних учасників та недобросовісної конкуренції.
Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для внесення змін до тендерної документації. Також беручи до уваги ваше бажання прийняти участь у процесі торгів хочемо вказати, що однією з цілей проведення прозорих закупівель – отримання Замовником якісних послуг та/або товарів, з дотриманням Авторського права.
Дякуємо за звернення!!!

Актуальні тендери

До пошуку