Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт міжквартальних проїздів по пл. Привокзальній, 4 в м. Коломиї)
Очікувана вартість
275 356,00 UAH
UA-2020-09-11-000204-b 210c5d6b14e14d45920ece25efaaa1a9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 08:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 275 356,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 376,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт міжквартальних проїздів по пл. Привокзальній, 4 в м. Коломиї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 08:31
Технічне завдання привокзальна4.docx
11 вересня 2020 08:31
Проект договору.docx
11 вересня 2020 08:31
Оголошення_МіжКварт.проїзд по Привокзальній4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШЛЯХ-ІФ" 251 832,00
UAH з ПДВ
251 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
20 вересня 2020 15:11
Електронний підпис
18 вересня 2020 22:19
14 Кошторис.pdf
18 вересня 2020 22:19
13 Ліцензія.pdf
18 вересня 2020 22:19
12 Пропозиція.pdf
18 вересня 2020 22:19
10 Проєкт договору.pdf
18 вересня 2020 22:19
07 Захист довкілля.pdf
18 вересня 2020 22:19
06 Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2020 22:19
05 Уповноважена особа.pdf
18 вересня 2020 22:19
02 Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШЛЯХ-ІФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШЛЯХ-ІФ"
#41943686
Переможець 251 832,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 16:56

Документи

22 вересня 2020 16:56
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:55
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШЛЯХ-ІФ"
#41943686
251 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2020 16:56
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:55
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 15:51
Додаткова угода_2 до 468.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:53
Додаткова угода_1 до дог. 468.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 14:05
Договір_468.pdf укладений
01 жовтня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором, в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 468
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до фактичного обсягу видатків замовника, затверджених рішенням сесії Коломийської міської ради від 24.12.2020 р. № 125-4/2020 «Про бюджет Коломийської міської територіальної громади на 2021 рік», внесення змін у Додаток № 2 до Договору № 468 від 01.10.2020 року «Календарний план виконання та фінансування робіт» та зміна платіжних реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 468
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/468
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 251 475,60
UAH (в тому числі ПДВ 41 912,60 UAH)