Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби ДК 021:2015 код 44220000-8 (Дверний блок відповідний код 44221200-7)
Очікувана вартість
8 688,00 UAH
UA-2020-09-11-000175-a 5112928ee1cf4c51b0a460c219927a2c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаламова Ірина Лівшиц Юлія

+380617074690 ku.zgp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188607
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Європейська, будинок 13-а
Контактна особа: Шаламова Ірина Лівшиц Юлія
+380617074690
ku.zgp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 16:30
Очікувана вартість: 8 688,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Назви кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівл (44221200-7) Категорія Замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення закупівлі в електронній системі закупівель інформація розміщується українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі “Інтернет”, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг),загальноприйняті міжнародні терміни). Використання латинських та інших символів при написанні українських слів не допускається
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Столярні вироби ДК 021:2015 код 44220000-8 (Дверний блок відповідний код 44221200-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Європейська, буд.13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару. Днем передачі товару вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між сторонами у разі та в межах відповідних бюджетних асигнувань затверджених на 2020 рік. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 09:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2020-1.doc
11 вересня 2020 09:02
ОГОЛОШЕННЯ ДВЕРІ 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БОЙКО ІВАН СЕРГІЙОВИЧ 8 680,00
UAH з ПДВ
8 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 11:20
пропозиція ДВЕРІ 2020 _1_.pdf
05 жовтня 2020 14:32
Додаток 1 оновлен.pdf
05 жовтня 2020 14:32
Додаток 3 оновлен.pdf
28 вересня 2020 09:19
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:20
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:19
Лист_про_санкции.pdf
23 вересня 2020 09:19
Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2020 09:19
Технічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БОЙКО ІВАН СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БОЙКО ІВАН СЕРГІЙОВИЧ
#3429802133
Переможець 8 680,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 13:16

Документи

06 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис
06 жовтня 2020 13:10
Протокол двері.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОЙКО ІВАН СЕРГІЙОВИЧ
#3429802133
8 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис
06 жовтня 2020 13:10
Протокол двері.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 09:58
Договір _87 від 12.10.20.PDF укладений
12 жовтня 2020 09:55