Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт бульвару Щепотьєва у місті Полтава
Очікувана вартість
6 442 185,60 UAH
UA-2020-09-10-010744-b 554c5493a4ff4b2288c305efb8d7f6e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 19:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 12:16
Очікувана вартість: 6 442 185,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,78%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Назва предмета закупівлі згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт бульвару Щепотьєва у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, бульвар Щепотьєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Підрядник повинен здати Замовнику виконані роботи, на суму коштів сплачених Замовником як попередня оплата, які він отримав у 2020 році на протязі 3-х місяців з моменту отримання попередньої оплати (але не пізніше 10.12.2020) та які він отримав у 2021 році на протязі 3-х місяців з моменту отримання попередньої оплати Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-010744-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "АТРОЩЕНКО МАКСИМ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3160500798
Дата подання: 11 вересня 2020 08:40
Файл
Вимагаємо завантажити на сайт ТД з форматом який можливо скачати і прочитати
Ваші файли пошкоджені і їх неможливо відкрити
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:54
Тендерним комітетом було перевірено інформацію зазначену учасником у вимозі, та виявлено, що файли: «Тендерна документація бульвар Щепотьєва2» та «Оголошення про проведення відкритих торгів 10.09», які були завантажені разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронної системі закупівель за посиланням «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-10-010744-b» завантажуються у читаємому форматі з розширенням *docx у чому учасник може самостійно переконатися зайшовши в електронну систему закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-10-010744-b. Враховуючи вищезазначене вимога учасника відхиляється

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 5 764 595,30
UAH з ПДВ
5 660 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 962 000 Документи
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" 5 660 296,78
UAH з ПДВ
5 557 142,84
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 889 999.99 Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 5 848 240,46
UAH з ПДВ
5 798 240,45
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 058 768.31 Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
26 жовтня 2020 16:22
Статут з описом.pdf
21 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:37
Довідка.zip
21 жовтня 2020 16:37
Довідка (2).zip
21 жовтня 2020 16:37
документи переможця ч2.pdf
20 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:21
документи переможця ч2.pdf
20 жовтня 2020 16:21
документи переможця ч1.pdf
29 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:34
техчастина 2.pdf
29 вересня 2020 09:34
Договiр БГ.PDF
29 вересня 2020 09:34
кваліфікація 1.pdf
29 вересня 2020 09:34
Garantiya_32 000.zip
29 вересня 2020 09:34
Статут з описом.pdf
29 вересня 2020 09:34
техчастина 1.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 18:33
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:31
Лист супровідний.pdf
02 жовтня 2020 18:31
Гарантійний лист.pdf
29 вересня 2020 09:46
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:46
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:45
База.pdf
29 вересня 2020 09:29
Довідки 1.pdf
29 вересня 2020 09:28
Договори.pdf
28 вересня 2020 22:47
Електронний підпис
28 вересня 2020 22:44
Установчі.pdf
28 вересня 2020 22:44
Довідки 2.pdf
28 вересня 2020 22:44
Банківська гарантія.rar
28 вересня 2020 22:44
Довідки 1.pdf
28 вересня 2020 22:44
Витяг.pdf
28 вересня 2020 22:44
Банк Договір.PDF
28 вересня 2020 22:44
cd0c456a-1a61-4a41-9d4b-353244404493.pdf
28 вересня 2020 22:44
Договори.pdf
28 вересня 2020 22:44
Накази на працівників.pdf
28 вересня 2020 22:44
Матер тех база.pdf
28 вересня 2020 22:44
штатний розпис.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"
#40294145
Відхилено 5 557 142,84
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 15:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Переможець 5 660 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 17:36

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Капітальний ремонт бульвару Щепотьєва у місті Полтава», 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (№UA-2020-09-10-010744-b). Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Гадячшляхбуд» ЄДРПОУ: 40294145. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: № 1. П.п.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надання Довідки, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносин та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі*. В учасника для виконання робіт повинна бути наступна техніка (власна та/або орендована, та/або суборендована та/або лізинг та/або залучена на основі договірних відносин та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах), яку він повинен зазначити у довідці, а саме: - автогрейдер не менше 1 од.; - автогудронатор або бітумізатор не менше 1 од.; - автомобіль бортовий не менше 1 од.; - автомобіль-самоскид не менше 1 од.; - компресор пересувний з електродвигуном та/або з двигуном внутрішнього згорання не менше 1 од.; - агрегат зварювальний не менше 1 од.; - асфальтоукладальник не менше 1 од.; - бульдозер не менше 1 од.; - екскаватор на пневмоколісному ходу не менше 1 од.; - коток дорожній самохідний гладковальцевий не менше 1 од.; - коток дорожній не менше 1 од.; - трактор не менше 1 од.; - навантажувач не менше 1 од.; - молоток відбійний не менше 1 од.; - машина маркірувальна не менше 1 од. Надати сканований оригінал документу (-ів), які підтверджують право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку (основних засобів та/або малоцінних необоротних активів) та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або інший документ, що підтверджує право власності тощо) та/або договір(-и ) оренди та/або договір(-и ) лізингу та/або договір(-и ) суборенди та/або договір(-и ), які свідчать про найм, та/або договори про надання послуг та/або залучення технічних можливостей (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах щодо кожного найменування зазначеного у довідці. * У довідці про власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносинах та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі, обов’язково вказати: які технічні можливості є власними, які є орендовані, які є залучені на інших не заборонених чинним законодавством умовах; найменування кожної одиниці із зазначенням їх характеристик: кількості та короткого опису. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця у довідці необхідно зазначити, які саме технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) є технічними можливостями субпідрядника/співвиконавця. Учасник, на виконання вимоги п.п.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації, надав Довідку власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносин та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. У п. 1 цієї Довідки № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. вказаний асфальтоукладач Caterpillar AP 355F та у стовпці 7 зазначено Дог. №01/06-19 від 01.06.2019 з ТОВ «МІБ». У п. 2 цієї Довідки № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. вказаний коток вібраційний Caterpillar СВ 44В 68849АА та у стовпці 7 зазначено Дог. №01/06-19 від 01.06.2019 з ТОВ «МІБ». У п. 3 цієї Довідки № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. вказаний коток дорожний Caterpillar СВ 344D та у стовпці 7 зазначено Дог. №01/06-19 від 01.06.2019 з ТОВ «МІБ». У п. 4 цієї Довідки № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. вказаний навантажувач Caterpillar ТН407С та у стовпці 7 зазначено Дог. №01/06-19 від 01.06.2019 з ТОВ «МІБ». У п. 5 цієї Довідки № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. вказаний MAN 8.163 загальний вантажний платформа та у стовпці 7 зазначено Дог. №01/06-19 від 01.06.2019 з ТОВ «МІБ». У п. 6 цієї Довідки № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. вказаний КАМАЗ 5511 спеціалізований вантажний самоскид ВІ3691 СЕ та у стовпці 7 зазначено Дог. №01/06-19 від 01.06.2019 з ТОВ «МІБ». У п. 7 цієї Довідки № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. вказаний трактор колісний БЕЛАРУС-82.1 та у стовпці 7 зазначено Дог. №01/06-19 від 01.06.2019 з ТОВ «МІБ». Але, ТОВ «Гадячшляхбуд» у своїй тендерній пропозиції не надав Договір №01/06-19 від 01.06.2019 з ТОВ «МІБ». Слід зазначити, що учасник надав у складі тендерної пропозиції надав Договір № 01/07-18 оренди основних засобів від 01.07.2018р. із додатковими угодами, згідно зазначеного Договору № 01/07-18 від 01.07.2018р. ТОВ «Гадячшляхбуд» орендує у ТОВ «МІБ»: коток дорожний Caterpillar СВ 344D 23764 ВІ; асфальтоукладач Caterpillar AP 355F 19140 АІ; коток вібраційний Caterpillar СВ 44В 30964 ВІ; навантажувач телескопічний CАТ ТН407С 27962 ВІ; спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ 5511 ВІ3691СЕ; MAN 8.163 загальний вантажний платформа ВІ1669АО; трактор колісний БЕЛАРУС-82.1 27961ВІ. № 2. П.п. 2.1. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації передбачена вимога надання «гарантійного листа, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі. У гарантійному листі обов’язково повинно бути зазначено: ПІБ (повністю, по-батькові за наявності), найменування посади або професії у розрізі кожного працівника та зазначено на яких умовах він працює (згідно штатного розпису/розкладу або трудового договору, або цивільно-правової угоди/договору тощо), загальний стаж роботи, освіта. Надати сканований оригінал власного штатного розпису (штатний розкладу), а також наказ про призначення або наказ про переведення або цивільно-правовий договір/угоду стосовно кожного працівника, зазначеного в гарантійному листі». ТОВ «Гадячшляхбуд» надав Гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі № ГШБ 83/20 від 28.09.2020. У п. 13 Гарантійного листа № ГШБ 83/20 від 28.09.2020 вказаний працівник – тракторист Коза Олег Григорович, а згідно наданого наказу № 14 від 04.04.2019р про прийняття на роботу Козу Олега Григоровича прийнято на посаду дорожнього робітника. Наказ на прийняття або переведення на посаду тракториста Кози Олега Григоровича ТОВ «Гадячшляхбуд» не надав. № 3. П.п.1.3. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку учасника про те, що учасник гарантує, що учасник процедури закупівлі має, на не заборонених чинним законодавством умовах, необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, для виконання робіт, які є предметом закупівлі (надається у разі, якщо учасник не залучає для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців). Але ТОВ «Гадячшляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції не надав вищезазначений гарантійний лист. Посилання на вимогу в тендерній документації: 1) п.п.1 п.1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 30; 2) п.п. 2.1. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 31; 3) п.п.1.3. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 31. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати Договір №01/06-19 від 01.06.2019 укладений з ТОВ «МІБ» на оренду основних засобів, згідно якого учасник орендує: асфальтоукладач Caterpillar AP 355F; коток вібраційний Caterpillar СВ 44В 68849АА; коток вібраційний Caterpillar СВ 344D ; навантажувач Caterpillar ТН407С; MAN 8.163 загальний вантажний платформа; КАМАЗ 5511 спеціалізований вантажний самоскид ВІ3691 СЕ; трактор колісний БЕЛАРУС-82.1 із зазначенням у цьому договорі цих машин і механізмів, строк дії цього договору повинен бути не менше ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. У разі, якщо у Довідці № ГШБ 84/20 від 28.09.2020р. допущено технічну помилки (описки) надати оновлену довідку власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносин та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання (постачання) предмету закупівлі із виправленими технічними помилками (описками). Оновлена Довідка повинна бути складена відповідно до вимог п.п. 1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, із зазначенням по кожному найменування машин, механізмів, обладнання: які технічні можливості є власними, які є орендовані, які є залучені на інших не заборонених чинним законодавством умовах; найменування кожної одиниці із зазначенням їх характеристик: кількості та короткого опису та за необхідності додатково надати, на підтвердження наявності технічних можливостей учасника, сканований оригінал документу (-ів), які підтверджують право власності ( свідоцтво (-а) на право власності, та/або акт (-и), що посвідчують право власності, та/або документ (-и) бухгалтерського обліку (основних засобів та/або малоцінних необоротних активів) та/або інформація (ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або інший документ, що підтверджує право власності тощо) та/або договір(-и ) оренди та/або договір(-и ) лізингу та/або договір(-и ) суборенди та/або договір(-и ), які свідчать про найм, та/або договори про надання послуг та/або залучення технічних можливостей (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах щодо кожного найменування зазначеного у довідці, якщо такі документи відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гадячшляхбуд». Строк дії договорів (у разі їх додаткового надання) повинен бути не менше ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. Невідповідність № 2 учасник може виправити наступним чином: Надати Наказ на прийняття або переведення на посаду тракториста Кози Олега Григоровича або надати оновлений гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі у якому у п. 13 стовпці 2 вказати посаду працівника Коза Олег Григорович відповідно до наданого у складі своєї тендерної пропозиції наказу № 14 від 04.04.2019р про прийняття на роботу Козу Олега Григоровича. Слід зазначити, що кількість штатних одиниць у штатному розкладу повинно відповідати кількості посад вказаних у вищезазначеному гарантійному листі. У разі необхідності надати оновлений штатний розклад. Невідповідність № 3 учасник може виправити наступним чином: Надати гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку учасника про те, що учасник гарантує, що учасник процедури закупівлі має, на не заборонених чинним законодавством умовах, необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
5 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 09:07
Додаткова угода № 2 від 22.03.2022.pdf укладений
23 березня 2022 09:07
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 10:16
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 27 від 27.10.2020.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 18:31
Договір підряду № 27 від 27.10.2020.PDF укладений
27 жовтня 2020 18:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункт 16.2 та 17.2. Договору підряду № 27 від 27.10.2020 року Капітальний ремонт бульвару Щепотьєва у місті Полтава та виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди: Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт по 31.12.2022 року і викласти п. 10.1 та п. 13.1. Договору підряду 27 від 27.10.2020 року у наступній редакції: «10.1. Строк виконання робіт – з дати підписання договору підряду по 31 липня 2022 року». «13.1. Договір набуває чинності з моменту підписання і діє по 31.07.2022 р., а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 22 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 257 188,98
UAH (в тому числі ПДВ 376 198,16 UAH)
Причини розірвання договору: Враховуючи пункт 11.3 та пункт 12.2 Договору підряду № 27 від 27.10.2020 року Капітальний ремонт бульвару Щепотьєва у місті Полтава, укладений між Замовником та Підрядником, Сторони дійшли до взаємної згоди: 1.1.1. Розірвати договір № 27 від 27.10.2020 року у зв’язку з дією обставин непереборної сили більше ніж 10 днів (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 24 лютого 2022 року, відповідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні») яка підтверджується Листом Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року