Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Лермонтова на ділянці від перехрестя з вул. Лесі Українки до перехрестя з вул. Богдана Хмельницького та вул. Богдана Хмельницького на ділянці від перехрестя з вул. Лермонтова до буд. № 19 в м. Березне Рівненської області
Очікувана вартість
4 831 270,00 UAH
UA-2020-09-10-010092-b 6c902ee71a8845b8a971d74c206708ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:34
Очікувана вартість: 4 831 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 156,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Лермонтова на ділянці від перехрестя з вул. Лесі Українки до перехрестя з вул. Богдана Хмельницького та вул. Богдана Хмельницького на ділянці від перехрестя з вул. Лермонтова до буд. № 19 в м. Березне Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Лермонтова на ділянці від перехрестя з вул. Лесі Українки до перехрестя з вул. Богдана Хмельницького та вул. Богдана Хмельницького на ділянці від перехрестя з вул. Лермонтова до буд. № 19, м. .Березне, Рівненська область, 34600, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Аванс використовується на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними випадками Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 4 704 996,00
UAH з ПДВ
4 704 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 4 830 000,00
UAH з ПДВ
4 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:03
Розрахунок.7z
05 жовтня 2020 15:03
стаття 17.pdf
05 жовтня 2020 15:03
Довідка податки.pdf
28 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:53
Сфера лаб.pdf
28 вересня 2020 17:53
Пропозиція Лермонтова.pdf
28 вересня 2020 17:53
Пропозиція.PDF
28 вересня 2020 17:53
Трудові книжки.zip
28 вересня 2020 17:53
Кваліфікаційна частина.pdf
28 вересня 2020 17:53
Bankivska Licenzia.zip
28 вересня 2020 17:53
Dovirenist Davidchuk.zip
28 вересня 2020 17:53
74.imd
28 вересня 2020 17:53
201582_ГР_2755_24 150.zip
28 вересня 2020 17:53
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
28 вересня 2020 17:53
Виписка.pdf
28 вересня 2020 17:53
74.bdcu
28 вересня 2020 17:53
Договірна ціна.pdf
28 вересня 2020 17:53
Паспорт Григоренко.pdf
28 вересня 2020 17:53
Атестат 26.12.2019.pdf
28 вересня 2020 17:53
ISO.pdf
28 вересня 2020 17:53
Довідка грош покриття.zip

Публічні документи

28 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:27
20238_Сфера.pdf
28 вересня 2020 17:27
д-ка банк.pdf
28 вересня 2020 17:27
протокол створення ТОВ.pdf
28 вересня 2020 17:27
рішення Михасик.pdf
28 вересня 2020 17:27
договір МТБ.pdf
28 вересня 2020 17:27
наказ Михасик.pdf
28 вересня 2020 17:27
договір та атестат ШЕУ.pdf
28 вересня 2020 17:27
ПДВ.pdf
28 вересня 2020 17:27
копія балансу.pdf
28 вересня 2020 17:27
витяг_ПДК_21.09.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 4 704 996,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 23:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 23:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
4 704 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 17:45
договір підряду укладений
15 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:10
ДУ_2_CCF24122020_ЛЕРМОНТОВА_БЕРЕЗНЕ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:09

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 грудня 2020 10:46
4 234 496,40 UAH UA668201720344211023107056317
Департамент буд. арх. Рівненської ОДА
UA923223130000026000000039692
ТзОВ "Будiвельна компанiя "Случ"
Оплачений
24 грудня 2020 10:56
460 635,60 UAH UA668201720344211023107056317
Департамент буд. арх. Рівненської ОДА
UA923223130000026000000039692
ТзОВ "Будiвельна компанiя "Случ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 695 132,00
UAH (в тому числі ПДВ 782 522,00 UAH)