Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція насосної станції та обладнання, всмоктуючого та напірного трубопроводу насосної станції №VI, ПК 214+15 магістрального каналу Управління Головного Каховського магістрального каналу Інв. №101310149, за адресою Херсонська область, Каховський район»
Очікувана вартість
29 181 459,40 UAH
UA-2020-09-10-009250-b 781b2a2812644d35940871cfcc149be1
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Миколайович Гончаров

+380553641046 dzo.kanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Дмитро Миколайович Гончаров
+380553641046
dzo.kanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 15:38
Очікувана вартість: 29 181 459,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 291 814,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція насосної станції та обладнання, всмоктуючого та напірного трубопроводу насосної станції №VI, ПК 214+15 магістрального каналу Управління Головного Каховського магістрального каналу Інв. №101310149, за адресою Херсонська область, Каховський район»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Каховський район, Насосна станція №VI, ПК 214+15 магістрального каналу Управління Головного Каховського магістрального каналу Інв. №101310149
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 12:33
Додаток 1 із змінами.pdf
16 жовтня 2020 12:33
Зміни до тендерної документації 4.pdf
16 жовтня 2020 12:33
Перелік змін до ТД 4.pdf
15 вересня 2020 15:44
Додаток 3 із змінами.pdf
15 вересня 2020 15:44
Додаток 5 із змінами.pdf
15 вересня 2020 15:44
Додаток 4 із змінами.pdf
10 вересня 2020 16:16
Додаток 2.pdf
10 вересня 2020 16:16
Додаток 6.pdf
10 вересня 2020 16:16
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
16 жовтня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 12:33
Додаток 1 із змінами.pdf
10 вересня 2020 16:16
Додаток 1.pdf
16 жовтня 2020 12:33
Зміни до тендерної документації 4.pdf
02 жовтня 2020 16:03
Зміни до тендерної документації 3.pdf
25 вересня 2020 15:58
Зміни до тендерної документації 2.pdf
25 вересня 2020 15:40
Зміни до тендерної документації 2.pdf
15 вересня 2020 15:44
Зміни до тендерної документації.pdf
10 вересня 2020 16:16
Тендерна документація.pdf
16 жовтня 2020 12:33
Перелік змін до ТД 4.pdf
02 жовтня 2020 16:03
Перелік змін до ТД 3.pdf
25 вересня 2020 15:40
Перелік змін до ТД 2.pdf
15 вересня 2020 15:44
Перелік змін до ТД.pdf
15 вересня 2020 15:44
Додаток 3 із змінами.pdf
10 вересня 2020 16:16
Додаток 3.pdf
15 вересня 2020 15:44
Додаток 5 із змінами.pdf
10 вересня 2020 16:16
Додаток 5.pdf
15 вересня 2020 15:44
Додаток 4 із змінами.pdf
10 вересня 2020 16:16
Додаток 4.pdf
10 вересня 2020 16:16
Додаток 2.pdf
10 вересня 2020 16:16
Додаток 6.pdf
10 вересня 2020 16:16
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно кваліфікації та досвіду працівників
Дата подання: 07 жовтня 2020 12:53
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 14:39
Додатком 1 тендерної документації вимагається підтвердження інформації про інженерно-технічних працівників шляхом надання копії "1ДФ" за всі квартали 2019 року. На теперішній час вже наступив 4 квартал 2020 року, ситуація з працевлаштуванням окремих працівників з 2019 року змінилася. Чи можливо підтвердити трудові відносини з працівником, надавши "1ДФ" за 2 квартала 2020 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, додаток №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» встановлює вимогу у наданні документів, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Умовами пп. 1.2.1 п. 1 додатку №1 до тендерної документації учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації. Додатково до даної довідки учасник повинен надати копії форми «1ДФ» за всі квартали 2019 року. З огляду на вищевстанволену вимогу в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії форми «1ДФ» за всі квартали 2019 року проте тендерний комітет звертає увагу, що учасник додатково може за власної ініціативи надати інш інформацію, зокрема копії форм «1ДФ». Надання інформації та/або документів, які не вимагаються тендерною документацією не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-009250-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД», Код ЄДРПОУ:42498978
Дата подання: 12 листопада 2020 10:08
Оскарження рішення Замовника щодо вибору переможця торгів
УПРАВЛІННЯМ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ протоколом № 520 від 05.11.2020 року ТОВ "Інтер-Панком" оголошено переможцем відкритих торгів UA-2020-09-10-009250-b, щодо виконання робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція насосної станції та обладнання, всмоктуючого та напірного трубопроводу насосної станції №VI, ПК 214+15 магістрального каналу Управління Головного Каховського магістрального каналу Інв. №101310149, за адресою Херсонська область, Каховський район» з грубим порушенням чинного законодавства та принципів визначених ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", так як відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати засвідчену копію антикорупційної програми; копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та копію наказу про затвердження антикорупційної програми.
Антикорупційна програма юридичних осіб визначених ч.2 ст. 62 ЗУ "Про запобігання корупції" затверджується на основі Типової антикорупційної програми юридичних осіб, затверженої рішенням НАЗК від 02.03.2017 р. № 75. Уповноваженим з реалізації антикорупційної програми не може бути призначено керівника юридичної особи. Про це свідчить наявність взаємних прав та обов'язків Уповноваженого і керівника юр. особи, які виключають одночасне виконання обов'язків за обома вказаними посадами однією особою. До того ж відповідно п.1 розділу 6 Типової антикорупційної програми Уповноважений Юридичної особи призначається засновниками (учасниками) або її керівником відповідно до законодавства про працю. (Призначається наказом на посаду згідно класифікатора посад, а не призначається відповідальним особа яка займає іншу посаду на підприємстві). В пропозиції ТОВ "Інтер-Панком" уповноваженим за антикорупційну програму є директор товариства не призначений на посаду згідно з трудовим законодавством України, що є грубим порушенням норм діючого законодавства.
Окрім того в пропозиції ТОВ "Інтер-Панком" відсутні такі документи як:
- Лист про залучення або не залучення субпідрядної організації до виконання робіт, який є вимогою тендерної документації відповідно до розділ 3 пункту 7 на сторінці 17.
- Лист-згода про надання забезпечення виконання договору, відповідно до розділу 6 п. 7 тендерної документації
Відповідно розділу 3 тендерної документації пропозиції учасників складатися з технічної та кваліфікаційної частини, кожна сформована частина з реєстром має бути подана окремим файлом – така вимога ТОВ "Інтер-Панком" також не виконана, пропозиції подана сукупністю файлів без зазначення приналежності до тієї чи іншої частини.
Виходячи з вищевикладеного Замовник має відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Інтер-Панком" відповідно як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі ігнорування нашої вимоги та порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, які зазначені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
З повагою
Директор ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» В. О. ФЕДЬКО
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-12-000008 • b0e7c07915da4115a13acfc7f1529dfa
Автор звернення: Кононов Олександр Ігоревич
Дата створення звернення: 2020-11-12 16:14
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Femida, [12.11.20 15:54] Доброго дня! Бажаю повідомити про порушення у сфері публічних закупівель здійснені Управлінням Головного Каховскього Магістрального каналу. Замовник 20.09.2020 року опублікував НЕ ЗАКОННЕ рішення про відміну закупівлі UA-2020-07-09-007068-c, а 10.09.2020 року, ще не відмінивши попередню закупівлю, опублікував оголошення про проведення закупівлі на ті ж самі роботи UA-2020-09-10-009250-b порушивши законодавство так як право на оголошення закупівлі повторно виникає у разі відміни торгів та необхідності проведення процедури закупівель. До того ж УПРАВЛІННЯМ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ протоколом № 520 від 05.11.2020 року ТОВ "Інтер-Панком" оголошено переможцем відкритих торгів UA-2020-09-10-009250-b, щодо виконання робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція насосної станції та обладнання, всмоктуючого та напірного трубопроводу насосної станції №VI, ПК 214+15 магістрального каналу Управління Головного Каховського магістрального каналу Інв. №101310149, за адресою Херсонська область, Каховський район» з грубим порушенням чинного законодавства та принципів визначених ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", так як відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати засвідчену копію антикорупційної програми; копію наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та копію наказу про затвердження антикорупційної програми. Антикорупційна програма юридичних осіб визначених ч.2 ст. 62 ЗУ "Про запобігання корупції" затверджується на основі Типової антикорупційної програми юридичних осіб, затверженої рішенням НАЗК від 02.03.2017 р. № 75. Уповноваженим з реалізації антикорупційної програми не може бути призначено керівника юридичної особи. Про це свідчить наявність взаємних прав та обов'язків Уповноваженого і керівника юр. особи, які виключають одночасне виконання обов'язків за обома вказаними посадами однією особою. До того ж відповідно п.1 розділу 6 Типової антикорупційної програми Уповноважений Юридичної особи призначається засновниками (учасниками) або її керівником відповідно до законодавства про працю. (Призначається наказом на посаду згідно класифікатора посад, а не призначається відповідальним особа яка займає іншу посаду на підприємстві). В пропозиції ТОВ "Інтер-Панком" уповноваженим за антикорупційну програму є директор товариства не призначений на посаду згідно з трудовим законодавством України, що є грубим порушенням норм діючого законодавства. Окрім того в пропозиції ТОВ "Інтер-Панком" відсутні такі документи як: - Лист про залучення або не залучення субпідрядної організації до виконання робіт, який є вимогою тендерної документації відповідно до розділ 3 пункту 7 на сторінці 17. - Лист-згода про надання забезпечення виконання договору, відповідно до розділу 6 п. 7 тендерної документації Відповідно розділу 3 тендерної документації пропозиції учасників складатися з технічної та кваліфікаційної частини, кожна сформована частина з реєстром має бути подана окремим файлом – така вимога ТОВ "Інтер-Панком" також не виконана, пропозиції подана сукупністю файлів без зазначення приналежності до тієї чи іншої частини. Виходячи з вищевикладеного Замовник має відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Інтер-Панком" відповідно як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Прохаю розглянути моє звернення та відновити правосуддя в сіері публічних закупівель.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІГМА ГРУП 26 035 440,00
UAH з ПДВ
25 743 625,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Панком" 28 762 470,00
UAH з ПДВ
26 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» 29 079 672,00
UAH з ПДВ
29 079 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 12:41
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:40
Технічна частина.rar

Публічні документи

13 листопада 2020 15:36
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:35
public_doc.pdf
13 листопада 2020 15:35
public_doc.p7s
12 листопада 2020 17:52
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:51
інтерпанком.pdf
12 листопада 2020 17:51
изображение_viber_2020-11-04_11-30-59.jpg
04 листопада 2020 12:49
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:47
Пiдписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
04 листопада 2020 12:47
Лист_пiдтвердження.jpg
04 листопада 2020 12:47
Пiдписаний_ГАРАНТIЯ_4124.pdf
04 листопада 2020 12:47
Пiдписаний_Лiцензiя_завiрена.pdf
04 листопада 2020 12:47
Пiдписаний_Dovirenist_Kovalenko_5669-K-O.pdf
04 листопада 2020 12:47
лист_пiдтвердження.pdf
04 листопада 2020 12:47
53_антикорупцiйна_прог.PDF
04 листопада 2020 12:47
68.pdf
04 листопада 2020 12:47
69.pdf
04 листопада 2020 12:47
13.PDF
04 листопада 2020 12:47
грошове_покриття.pdf
04 листопада 2020 12:47
67.pdf
04 листопада 2020 12:47
65.pdf
04 листопада 2020 12:47
64.pdf
04 листопада 2020 12:47
56._довiдка_про_погодження.pdf
04 листопада 2020 12:46
46.pdf
04 листопада 2020 12:46
52.pdf
04 листопада 2020 12:46
49.PDF
04 листопада 2020 12:46
51.pdf
04 листопада 2020 12:46
72.pdf
04 листопада 2020 12:46
50.pdf
04 листопада 2020 12:46
71.pdf
04 листопада 2020 12:46
35.PDF
04 листопада 2020 12:46
48.pdf
04 листопада 2020 12:46
32.PDF
04 листопада 2020 12:46
70.pdf
04 листопада 2020 12:46
47_код_доступу.PDF
04 листопада 2020 12:46
11.pdf
04 листопада 2020 12:46
31.PDF
04 листопада 2020 12:46
29.PDF
04 листопада 2020 12:46
30.pdf
04 листопада 2020 12:46
28.PDF
04 листопада 2020 12:46
25.PDF
04 листопада 2020 12:46
26.PDF
04 листопада 2020 12:46
23.PDF
04 листопада 2020 12:46
27.PDF
04 листопада 2020 12:46
2.PDF
04 листопада 2020 12:46
9.PDF
04 листопада 2020 12:46
3.pdf
04 листопада 2020 12:46
4.pdf
04 листопада 2020 12:46
41.pdf
04 листопада 2020 12:46
45.pdf
04 листопада 2020 12:46
24.PDF
04 листопада 2020 12:46
17.PDF
04 листопада 2020 12:46
21.PDF
04 листопада 2020 12:46
22.PDF
04 листопада 2020 12:46
20.PDF
04 листопада 2020 12:46
19.PDF
04 листопада 2020 12:46
18.PDF
04 листопада 2020 12:46
14.pdf
04 листопада 2020 12:46
14.1.pdf
04 листопада 2020 12:46
15.PDF
04 листопада 2020 12:46
5._копiя_паспорту.pdf
04 листопада 2020 12:46
16.4._Банк_63580994096744.pdf
04 листопада 2020 12:46
16.3._Банк_63580985985172.pdf
04 листопада 2020 12:45
12.PDF
04 листопада 2020 12:45
1-1.pdf
04 листопада 2020 12:45
6.pdf
04 листопада 2020 12:45
8.PDF
04 листопада 2020 12:45
5._копiя_коду.pdf
04 листопада 2020 12:45
2.1._ПДВ.PDF
04 листопада 2020 12:44
Згоди персональних даних.pdf
04 листопада 2020 12:44
КБ 2.pdf
04 листопада 2020 12:44
7 договір.pdf
04 листопада 2020 12:44
позитивний відгук.pdf
04 листопада 2020 12:44
штатний.pdf
04 листопада 2020 12:44
свідоцтва про одруження.pdf
04 листопада 2020 12:44
накази 1.pdf
04 листопада 2020 12:44
кваліф.pdf
04 листопада 2020 12:44
наказ..pdf
04 листопада 2020 12:44
КБ 3.pdf
04 листопада 2020 12:44
наказ мясоє(1).pdf
04 листопада 2020 12:44
згода(1).pdf
04 листопада 2020 12:44
изображение_viber_2020-11-04_11-30-59.jpg
04 листопада 2020 12:43
1ДФ.pdf
04 листопада 2020 12:43
36.PDF
04 листопада 2020 12:43
35.PDF
04 листопада 2020 12:43
диплом титоренко(1).pdf
04 листопада 2020 12:43
1ДФ квитанції.pdf
04 листопада 2020 12:43
договірна ціна.pdf
04 листопада 2020 12:43
1 тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 12:43
договірна ціна 12 .pdf
04 листопада 2020 12:43
10 план фінансування.pdf
24 жовтня 2020 18:51
Електронний підпис
24 жовтня 2020 18:29
Електронний підпис
24 жовтня 2020 18:27
53 антикорупційна прог.PDF
24 жовтня 2020 18:27
51.pdf
24 жовтня 2020 18:27
47 код доступу.PDF
24 жовтня 2020 18:27
44 відгук .pdf
24 жовтня 2020 18:27
36.PDF
24 жовтня 2020 18:27
35.1. Згоди .PDF
24 жовтня 2020 18:27
17.PDF
24 жовтня 2020 18:27
11.pdf
24 жовтня 2020 18:27
20.PDF
24 жовтня 2020 18:27
15.PDF
24 жовтня 2020 18:27
16.4. Банк 63580994096744.pdf
24 жовтня 2020 18:27
14.1.pdf
24 жовтня 2020 18:27
5. копія паспорту.pdf
24 жовтня 2020 18:27
Пiдписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
24 жовтня 2020 18:27
Пiдписаний_ГАРАНТIЯ_4124.pdf
24 жовтня 2020 18:26
грошове покриття.pdf
24 жовтня 2020 18:26
Лист підтвердження.jpg
24 жовтня 2020 18:26
трудові книжки.pdf
24 жовтня 2020 18:26
лист підтвердження.pdf
24 жовтня 2020 18:26
70.pdf
24 жовтня 2020 18:26
71.pdf
24 жовтня 2020 18:26
72.pdf
24 жовтня 2020 18:26
67.pdf
24 жовтня 2020 18:26
65.pdf
24 жовтня 2020 18:26
68.pdf
24 жовтня 2020 18:26
69.pdf
24 жовтня 2020 18:26
64.pdf
24 жовтня 2020 18:26
62. Договірна ціна 1 .pdf
24 жовтня 2020 18:26
52.pdf
24 жовтня 2020 18:26
49.PDF
24 жовтня 2020 18:26
50.pdf
24 жовтня 2020 18:26
46.pdf
24 жовтня 2020 18:26
48.pdf
24 жовтня 2020 18:26
45.pdf
24 жовтня 2020 18:26
39.1.pdf
24 жовтня 2020 18:26
39.pdf
24 жовтня 2020 18:26
40.pdf
24 жовтня 2020 18:26
41.pdf
24 жовтня 2020 18:26
39.2. 1ДФ.PDF
24 жовтня 2020 18:26
37.pdf
24 жовтня 2020 18:26
37.1 диплом.pdf
24 жовтня 2020 18:26
38. штатний розпис.pdf
24 жовтня 2020 18:26
35.PDF
24 жовтня 2020 18:26
13.PDF
24 жовтня 2020 18:26
32.PDF
24 жовтня 2020 18:26
31.PDF
24 жовтня 2020 18:26
29.PDF
24 жовтня 2020 18:26
27.PDF
24 жовтня 2020 18:26
28.PDF
24 жовтня 2020 18:26
26.PDF
24 жовтня 2020 18:26
22.PDF
24 жовтня 2020 18:26
24.PDF
24 жовтня 2020 18:26
23.PDF
24 жовтня 2020 18:26
25.PDF
24 жовтня 2020 18:26
21.PDF
24 жовтня 2020 18:26
19.PDF
24 жовтня 2020 18:26
18.PDF
24 жовтня 2020 18:26
7.PDF
24 жовтня 2020 18:26
16.3. Банк 63580985985172.pdf
24 жовтня 2020 18:26
14.pdf
24 жовтня 2020 18:26
9.PDF
24 жовтня 2020 18:26
12.PDF
24 жовтня 2020 18:26
10 план фінансування.pdf
24 жовтня 2020 18:26
2.PDF
24 жовтня 2020 18:26
1.PDF
24 жовтня 2020 18:26
6.pdf
24 жовтня 2020 18:26
1-1.pdf
24 жовтня 2020 18:26
8.PDF
24 жовтня 2020 18:26
5. копія коду.pdf
24 жовтня 2020 18:26
4.pdf
24 жовтня 2020 18:26
3.pdf
24 жовтня 2020 18:26
2.1. ПДВ.PDF

Публічні документи

24 жовтня 2020 13:09
Електронний підпис
24 жовтня 2020 13:07
Технічна частина.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Фінансова звітність.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Технічна завдання.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Статутні.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Стаття 17.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Спеціалісти.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Договірна ціна.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Проект договору.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Повноваження.pdf
24 жовтня 2020 13:07
Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІГМА ГРУП

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Панком"

ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІГМА ГРУП
#38545005
Відхилено 25 743 625,40
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Панком"
#32845450
Переможець 26 000 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 15:29

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер-Панком" (код ЄДРПОУ 32845450) в процедурі відкритих торгів ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція насосної станції та обладнання, всмоктуючого та напірного трубопроводу насосної станції №VI, ПК 214+15 магістрального каналу Управління Головного Каховського магістрального каналу Інв. №101310149, за адресою Херсонська область, Каховський район» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) у відповідності до оголошення UA-2020-09-10-009250-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет Управління Головного Каховського магістрального каналу повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтер-Панком" (код ЄДРПОУ 32845450) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція насосної станції та обладнання, всмоктуючого та напірного трубопроводу насосної станції №VI, ПК 214+15 магістрального каналу Управління Головного Каховського магістрального каналу Інв. №101310149, за адресою Херсонська область, Каховський район» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) у відповідності до оголошення UA-2020-09-10-009250-b, а саме: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. № 34 від 19 жовтня 2020 р.). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1.2.1 додатку №1 із змінами змін до тендерної документації: Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з інформацію разом з підтверджуючими документами передбачені п. 1.2.1 (В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками; За відсутності в Учасника згоди на обробку персональних даних працівника, копія витягу з трудової книжки може містити відповідні накладення, тощо, що обмежує перегляд відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; надати на кожного наведеного працівника в довідці лист – згоду у відповідності до додатку до документації; Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. Загальний стаж роботи має становити не менше 2-х років. В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів; копія діючого штатного розпису (розкладу) Учасника; копії форми «1ДФ» за всі квартали 2019 року). Крім того, на працівників Мясоєдова Наталія Ярославівна та Лавренко Ганна Трохимівна надати документи на зміну прізвища. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2)Перелік виявлених невідповідностей: Наданий аналогічний договір не в повному обсязі (п. 2.1 розділу 2 цього договору визначає, що вартість робіт, передбачених п. 1.1 Договору, визначається згідно кошторису на виконання робіт, що є невід’ємною частиною Договору), не надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору та акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору. Крім того, наданий лист відгук не відповідає вимогам встановленим п. 1.3.1 додатку №1 іззмінами змін до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П.1.3.1 додатку №1 із змінами змін до тендерної документації: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів) (у разі якщо передбачено договором); довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору; акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору; позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці 4 цього додатку (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, в тому числі місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт. Замовник приймає рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків***, якщо це зазначено у листі-відгуку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний договір в повному обсязі разом з довідкою (-ами) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору; акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору; позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці 4 цього додатку (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, в тому числі місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет Управління Головного Каховського магістрального каналу на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Панком"
#32845450
26 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 16:13
Кінець періоду оскарження: 27 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 27 листопада 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Документи:
16 листопада 2020 16:13
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:12
Протокол розгляду вимоги.pdf
16 листопада 2020 16:12
Протокол відміни тендеру.pdf