Роботи по об’єкту: «Протиаварійні роботи при підготовці до реставрації пам’ятки архітектури національного значення - нежитлової будівлі по вул. Соборності,42 в м. Полтаві (Кадетський корпус, ох. № 577/5)»
Очікувана вартість
37 096 754,40 UAH
UA-2020-09-10-009236-b 1bb87e5f662d40ed9840b265f957a86d
Відкриті торги    Аукціон
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савченко Олена Анатоліївна

+380532642301 inbox@pl.court.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 26304855
Вебсайт: https://pl.court.gov.ua/tu17/
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 17
Контактна особа: Савченко Олена Анатоліївна
+380532642301
inbox@pl.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:32
Очікувана вартість: 37 096 754,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 185 483,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370 967,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: Орган державної влади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Закупівля проводиться під очікувані кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити повну суму в розмірі 185 483,00 грн. (сто вісімдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят три гривні 00 копійок) за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: UA328201720355179002000015950 ДКСУ м. Київ, МФО 820172, Код ЄДРПОУ 26304855 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника, має відповідати терміну дії пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту: «Протиаварійні роботи при підготовці до реставрації пам’ятки архітектури національного значення - нежитлової будівлі по вул. Соборності,42 в м. Полтаві (Кадетський корпус, ох. № 577/5)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно умов договору Пiсляоплата 10 Календарні 70
Iнша подія Замовник при наявності бюджетних коштів може надати Підряднику аванс у розмірі до 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме: в 2020 році __________ грн. (прописом), кількість платежів з попередньої оплати - ____; в 2021 році __________ грн. (прописом), кількість платежів з попередньої оплати - ____. Перерахування авансу здійснюватиметься по мірі одержання Замовником коштів на фінансування будівництва та перераховується протягом 10 календарних днів з дня надання рахунку. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний протягом 3 (трьох) місяців з дня його отримання. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання. Попередня оплата (аванс) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцю робіт (Підряднику) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договором підряду відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, затвердженого наказом від 17 березня 2020 року № 11-ОД та наказу Державної судової адміністрації України від 23.01.2020 р. № 28. Аванс 90 Календарні 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 15 вересня 2020 15:49
Дата відповіді: 16 вересня 2020 09:17
Добрий день, шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено: на підтвердження наявності трудових відносин із зазначеними у Довідці працівниками надати копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу. Чи повинен Учасник надати сторінки із записами про прийом на роботу працівника з попередніх місць роботи? Чи достатньо сторінки із записом про прийом на роботу лише на підприємстві, де працівник працює на даний час?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: першу сторінку та сторінку із записом про прийом на роботу лише на підприємстві, де працівник працює на даний час
Щодо тендерної документації
Дата подання: 15 вересня 2020 15:50
Дата відповіді: 16 вересня 2020 09:18
Доброго дня! Тендерна документація встановлює наступну вимогу: тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких зазначаються в тендерній пропозиції учасника, з обов`язковим зазначенням ПІБ особи та підписом. Просимо Замовника пояснити: вказана вимога стосується лише осіб, які мають право підпису пропозиції та осіб, які зазначені в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі виконання договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лише осіб, які мають право підпису пропозиції та осіб, які зазначені в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі виконання договору.

Актуальні тендери

До пошуку