Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу в межах вул. Деміївської та провулку Деміївського в Голосіївському районі»
Очікувана вартість
1 752 153,00 UAH
UA-2020-09-10-009152-b 63fdfb7832a34c99982a1fcc307acc27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:04
Очікувана вартість: 1 752 153,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 760,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу в межах вул. Деміївської та провулку Деміївського в Голосіївському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м.Київ, сквер в межах вул. Деміївської та провулку Деміївського в Голосіївському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів.Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 16:12
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" 1 752 127,14
UAH з ПДВ
1 752 127,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ" 1 752 138,00
UAH з ПДВ
1 752 138,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:11
Статут (комлект).pdf
29 жовтня 2020 17:11
public_doc.p7s
29 жовтня 2020 17:11
Dovidka_20282659270330154737.pdf.p7s
24 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:38
Досвід 1.pdf
24 вересня 2020 12:38
Досвід 2.pdf
24 вересня 2020 12:38
Кошторис.pdf
24 вересня 2020 12:38
Комерційні пропозиції.pdf
24 вересня 2020 12:38
Статут (комлект).pdf
24 вересня 2020 12:38
Анти програма та наказ.pdf
24 вересня 2020 12:38
Договір озеленення..pdf
24 вересня 2020 12:38
Договір буд машин.pdf
24 вересня 2020 12:38
Довідки ст. 17.pdf
24 вересня 2020 12:38
69.imd

Публічні документи

25 вересня 2020 20:26
Електронний підпис
25 вересня 2020 20:26
9_Досвід.rar
25 вересня 2020 20:26
8_Договір Техніка.pdf
25 вересня 2020 20:26
7_Договір Озеленення.pdf
25 вересня 2020 20:26
6_Довідки.pdf
25 вересня 2020 20:26
5_Установчі документи.pdf
25 вересня 2020 20:26
3_Лист-згода (ДОДАТОК 3).pdf
25 вересня 2020 20:26
2_Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
Переможець 1 752 127,14
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
1 752 127,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:50
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 20:03
ду2_327.11.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:55
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:51
ДУ 1 до Д 327.11.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 10:16
Договір укладений
11 листопада 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти без зміни загальної вартості робіт Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 327/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточнениям видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 327/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 752 058,15
UAH (в тому числі ПДВ 292 009,69 UAH)