Ноутбуки, планшет та персональний комп'ютер
Очікувана вартість
140 875,00 UAH
UA-2020-09-10-008974-b 116e6d47312a45e3a3511cff323f25b2
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Людмила Гнилянська
+380976911835
uoosvitalad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:58
Очікувана вартість: 140 875,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 408,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі- передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону спрощена закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Ноутбук ( ДК 021:2015: 30213100-6 Портативні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Планшетний ПК (ДК 021:2015: 30213200-7 Планшетні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Персональний комп’ютер у складі: монітор, процесор, материнська плата, оперативна пам’ять, SSD диск, корпус з блоком живлення ( ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником у гривнях шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника виключно по факту поставки з відстрочкою платежу до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 вересня 2020 12:44
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 12:43
Протокол № 81-20.PDF
11 вересня 2020 12:43
Оголошення (1).docx
10 вересня 2020 16:04
Проект договору.docx
11 вересня 2020 12:44
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2020 16:35
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2020 12:43
Протокол № 81-20.PDF
11 вересня 2020 12:43
Оголошення (1).docx
10 вересня 2020 16:04
Оголошення.docx
10 вересня 2020 16:04
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 13 вересня 2020 21:30
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:59
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно ст.14 п.4 У Вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів Замовником зазначено, що Товари, які закуповуються повинні бути тільки таких характеристик та параметрів, які вказані в додатку №1. Пропозиції з гіршими характеристиками не розглядатимуться. Таким чином, комерційні пропозиції учасників, які не будуть відповідати Технічними (якісними) вимогами до товару (Додаток № 1 до оголошення) будуть відхилені замовником.
Тендер
Дата подання: 13 вересня 2020 21:31
Дата відповіді: 14 вересня 2020 12:00
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пакет програмного забезпечення LibreOffice розглядатиметься, якщо програмне забезпечення сумісне з запропонованою операційною системою та відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку №1 до Тендерної документації (Технічні вимоги).
Тендер
Дата подання: 13 вересня 2020 21:31
Дата відповіді: 14 вересня 2020 12:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно Додатку №1 до Тендерної документації (Технічні вимоги) міститься інформація про "Умови доставки товару", де детально описуються усі вимоги.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Актуальні тендери

До пошуку