Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, планшет та персональний комп'ютер
Очікувана вартість
140 875,00 UAH
UA-2020-09-10-008974-b ● 116e6d47312a45e3a3511cff323f25b2
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25945998 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4 |
Контактна особа: |
Людмила Гнилянська +380976911835 uoosvitalad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 140 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 408,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місцезнаходження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі- передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону спрощена закупівля.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Ноутбук ( ДК 021:2015: 30213100-6 Портативні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Планшетний ПК (ДК 021:2015: 30213200-7 Планшетні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Персональний комп’ютер у складі: монітор, процесор, материнська плата, оперативна пам’ять, SSD диск, корпус з блоком живлення ( ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Замовником у гривнях шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника виключно по факту поставки з відстрочкою платежу до 10 банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2020 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2020 12:43 |
Протокол № 81-20.PDF | |
11 вересня 2020 12:43 |
Оголошення (1).docx | |
10 вересня 2020 16:04 |
Проект договору.docx |
11 вересня 2020 12:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2020 12:43 |
Протокол № 81-20.PDF
|
|||
11 вересня 2020 12:43 |
Оголошення (1).docx
|
|||
10 вересня 2020 16:04 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 13 вересня 2020 21:30
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:59
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно ст.14 п.4 У Вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів Замовником зазначено, що Товари, які закуповуються повинні бути тільки таких характеристик та параметрів, які вказані в додатку №1. Пропозиції з гіршими характеристиками не розглядатимуться. Таким чином, комерційні пропозиції учасників, які не будуть відповідати Технічними (якісними) вимогами до товару (Додаток № 1 до оголошення) будуть відхилені замовником.
Тендер
Дата подання: 13 вересня 2020 21:31
Дата відповіді: 14 вересня 2020 12:00
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пакет програмного забезпечення LibreOffice розглядатиметься, якщо програмне забезпечення сумісне з запропонованою операційною системою та відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку №1 до Тендерної документації (Технічні вимоги).
Тендер
Дата подання: 13 вересня 2020 21:31
Дата відповіді: 14 вересня 2020 12:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно Додатку №1 до Тендерної документації (Технічні вимоги) міститься інформація про "Умови доставки товару", де детально описуються усі вимоги.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій