Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
104 500,00 UAH
UA-2020-09-10-007641-b 6ab4cf50730b45078b7f190e34cbc30f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюченко Галина Олександрівна

+380542700400 sumyonko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 05480996
Місцезнаходження: 41835, Україна , Сумська обл., с Кальченки Білопільський район, вул. Центральна, 2
Контактна особа: Павлюченко Галина Олександрівна
+380542700400
sumyonko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 15:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 15:12
Початок аукціону: 23 вересня 2020 14:59
Очікувана вартість: 104 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 045,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:10
картопля.docx
14 вересня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 15:10
картопля.docx
10 вересня 2020 15:08
картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до документації
Дата подання: 11 вересня 2020 12:33
Дата відповіді: 14 вересня 2020 15:10
Доброго дня! Відповідно до умов документації Постачальник повинен надати завірені копії наступних документів: - копію довідки Сільської ради про наявність у фізичної особи земельних ділянок. Вважаємо, що даною вимогою порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" адже встановлення даної вимоги ставить в нерівні умови учасників торгів і значно звужує коло осіб, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А відповідно до ч.4 стаття 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Наявність та/або відсутність у Учасників земельних ділянок не може бути критерієм кваліфікації для потенційних учасників, просимо внести відповідні зміни до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесені зміни
Запитання, щодо поставки
Дата подання: 14 вересня 2020 16:32
Дата відповіді: 15 вересня 2020 08:34
Добрый день. Подскажите, какой график и количество поставок. Заранее благодарен.
Відповідь: поставка партіями згідно замовлення в кількості необхідній покупцю,протягом двох діб

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-007641-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2892413789
Дата подання: 27 вересня 2020 15:10
Безпідставне відхилення пропозиції
Відповідно до п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Протоколом від 25.09.2020 року № 203, Вами не доведено та не підтверджено, що пропозиція ФОП Бебко Т.Г. не відповідає вищезазначем вимогам.
Разом з цим, Вами не доведено та не обгрунтовано надійність ФОП Співак В.О., як постачальника, порівняно з ФОП Бебко Т.Г.
Враховуючи вищезазначене, Вами безпідставно відхилено пропозицію ФОП Бебко Т.Г. на підставах, не передбачених Законом та не у відповідності до вимог Закону, що є порушенням ст. 14 Закону.

Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону, учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (далі − учасник) − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з цим, виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі – система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Відповідно до п. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему.
Так, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі.
При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
У свою чергу, відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону недискримінація учасників та рівне ставлення до них визначено одним з принципів здійснення публічних закупівель.
Так, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати для учасників рівний доступ до участі в закупівлях, підтвердження особи користувача за допомогою способів ідентифікації, визначених у пункті 4 цього Порядку, під час розміщення будь-якої інформації в системі.
При цьому, пунктом 4 Порядку реєстрація користувача в системі здійснюється зокрема з використанням засобів електронної ідентифікації відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та використовують кваліфікований електронний підпис у разі розміщення інформації в системі, зокрема під час подання пропозицій/тендерних пропозицій.
Надана пропозиція ФОП Співак В.О. не містить кваліфікованого електронного підпису, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до п. 6 Оголошення (ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель), Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, а саме акт виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту в поточному місяці, яким здійснюватиметься постачання продуктів харчування.
ФОП Співак В.О. у складі своєї пропозиції надав копію акту виконаних робіт (санітарний паспорт Автомобіль Опель Віваро.pdf), який підписаний лише зі сторони Виконавця та без зазначення дати. В зв’язку з цим, ФОП Співак В.О. не надав копію акту виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту в поточному місяці, яким здійснюватиметься постачання продуктів харчування, з чого випливає, що у складі пропозиції ФОП Співак В.О. відсутній документ, який вимагався в Оголошенні.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до п. 13 ст. 14 Закону, пропозиція ФОП Співак В.О. не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з цим, Вами не відхилено пропозицію, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону.

Враховуючи вищезазначене, керуючись п. 20 ст. 14 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ФОП Бебко Т.Г. - учасник спрощеної закупівлі за номером UA-2020-09-10-007641-b, звертаюся до Вас з проханням провести закупівлю картоплі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, залишаю за собою право звернутися за відновленням своїх порушених прав до Сумської обласної ради та оскаржити рішення і дії Замовника у судовому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 18:19
Відповідно до системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР ПП -04 «Управління закупівлями, вхідний контроль, оцінка постачальників» яке діє в КНП СОР СОКОД з 15.04.2019 року, при оцінки перевага надається постачальникам за такими критеріями як якість, ціна і умови поставки товару; своєчасність поставок і надійність постачальника. Замовник має право обрати з числа Учасників ( з невеликою різницею в сумі закупівлі, в нашому випадку 1,00 ( одна гривня)) надійного учасника.
КНП СОР СОКОД має досвіт факту поставки не якісної картоплі з інших регіонів України, посередниками з документами які підтверджували якість товару. ФОП Співак В О. має власні землі про що свідчить довідка наданої Голубівською сільською радою та є аграрієм а не посередником.
Також ФОП Бебко Т.Г. в своїй пропозиції надає транспорт « Медседес Бенс» ВМ 2263 АР одномоментно для перевезення готових харчових продуктів та необроблених овочів.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником не встановлювалася вимога накладання електронного підпису учасника.

Документи

29 вересня 2020 18:19
картопля.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА 81 400,00
UAH з ПДВ
68 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СПІВАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 104 500,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 86 790,00
UAH з ПДВ
71 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович 87 780,00
UAH з ПДВ
75 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕПАНЕЦЬ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 86 680,00
UAH з ПДВ
77 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
21 вересня 2020 19:35
Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2020 19:35
Технічні вимоги.pdf
21 вересня 2020 19:35
Санітарний паспорт.pdf
21 вересня 2020 19:35
Протокол.pdf
21 вересня 2020 19:35
Паспорт.pdf
21 вересня 2020 19:35
Медична книжка водія.pdf
21 вересня 2020 19:35
Контактні дані.pdf
21 вересня 2020 19:35
ІПН.pdf
21 вересня 2020 19:35
Виписка з ЄДР.pdf
21 вересня 2020 19:35
Акт дезінфекції.pdf
21 вересня 2020 19:35
АКТ (НАССР).pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:57
цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 16:57
технічні вимоги.pdf
18 вересня 2020 16:57
санобробка 3427_6337 14.09.pdf
18 вересня 2020 16:57
Реєстрація потужності.pdf
18 вересня 2020 16:57
Проект.pdf
18 вересня 2020 16:57
проект договру.pdf
18 вересня 2020 16:57
копія ПДВ 11.02.2020.pdf
18 вересня 2020 16:57
копія Витяг з ЄДР 12.08.2020.pdf
18 вересня 2020 16:57
експертний висновок.pdf
18 вересня 2020 16:57
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:22
КАРТ 2 ч.zip
17 вересня 2020 14:22
КАРТ 1 ч.zip

Публічні документи

22 вересня 2020 12:52
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:35
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА

ФОП "СПІВАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП Безкоровайний Роман Сергійович

ФОП "СТЕПАНЕЦЬ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕБКО ТЕТЯНА ГРИГОРІВНА
#2892413789
Відхилено 68 999,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:57
ФОП "СПІВАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3174301296
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 12:27

Документи

25 вересня 2020 11:57
протокол 203.pdf

Документи

25 вересня 2020 12:26
протокол 204.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СПІВАК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3174301296
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 12:26
протокол 204.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 237.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 000,00
UAH