Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 34920000-2 Дорожнє обладнання (Урни, лави (зі спинкою з комплектацією) в асортименті)
Очікувана вартість
928 686,53 UAH
UA-2020-09-10-007425-b 7ef7343ff9b040d482b6254be865695f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бичкова

+380675681214 bychkovaekateryna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Катерина Бичкова
+380675681214
bychkovaekateryna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 14:41
Початок аукціону: 29 вересня 2020 12:07
Очікувана вартість: 928 686,53 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 286,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


кошти міського бюджету, кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
202 штуки
Урни, лави (зі спинкою з комплектацією) в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за Товар, який вказано у Специфікації, після поставки Товару на підставі видаткової накладної та наданих документів у відповідності до п. 5.4 не пізніше 10 робочих днів з фактичної дати поставки Товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТЗ
Дата подання: 11 вересня 2020 14:57
Дата відповіді: 15 вересня 2020 08:18
Лист-запит на узгодження У тендерній документації Процедури закупівлі (відкриті торги) на закупівлю – код CPV за ДК 021:2015 34920000-2 Дорожнє обладнання (Урни, лави (зі спинкою з комплектацією) в асортименті), у Додатку 4 (технічні вимоги), Замовник надає технічні характеристики, які ми, ТОВ «ЗАПОРІЖЕНЕРГОЗАПЧАСТИНА» просимо звернути увагу та погодити зміни, які нами надаються, для раціонального та довгострокового використання предмету закупівлі в майбутньому Далі по тексту: Звертаємо Вашу увагу на певні невідповідності технічних вимог на лавки та урни, а саме у їх функціональному призначенню та бюджету закупівлі. Лава (зі спинкою з комплектацією) 1. «Настил лавки виконується з пластикового брусу» - Пластиковий брус незважаючи на всі його позитивні властивості не призначений для використання в громадських місцях з великою прохідністю людей, так як не має достатньої механічної міцності. При цьому з довжиною лавки 2000мм без поперечної зв’язківки спинки і сидіння, лавка з пластиковим брусом не прослужить і тижня, її зламають власні боковини. Хочеться зазначити, що при експлуатації лавки з пластиковими брусами, можливі вандальні пошкодження, що можуть приводити до каліцтва людей тому, що пластиковий брус, на відміну від дерев’яного, не є надійним у даному випадку. Пропонуємо застосувати дерев’яний сосновий брус. 2. «Захист виробів від корозії і старіння проводиться в два шари: перший шар методом прямого цинкування без перегріву виробів, способом газотермічного напилення або гальванічного цинкування, з товщиною шару не менше 160 мкм;» - Виконати якісно гальванічне цинкування в 160 мкм складно, великі підприємства, напевно, не візьмуться за таке замовлення, а дрібним буде практично неможливо надати необхідну якість. Вартість піскоструменевої обробки і газотермічного напилення комплекту боковин лавки, за технічними вимогами тендерної документації, перевищує половину вартості усього вибору. Пропонуємо застосувати двошарове покриття полімерною порошковою фарбою. 3. «…колір по додатковому узгодженню з Замовником» - просимо уточнити колір та вид останнього шару фарби, так як вартість фарби, в залежності від їх виду, відрізняється в рази – у два, а то і в три рази. 4. Боковини лавки за вимогами тендерної документації повинні виготовлятись з профільної труби з параметрами не менше 50х50х3. Товщина стінки профільної труби - 3мм. З точки зору механічних навантажень, строку служби та планованої антикорозійної оброки, Пропонуємо товщину стінки профільної труби - 2мм. Висновок. Після вивчення Технічних вимог Лава (зі спинкою з комплектацією) бачимо, що технічні вимоги необґрунтовано, або навмисно завищені. Якщо при виробництві дотримуватися вимог ТЗ, то вартість лавки буде в два рази вище аналогів на ринку. При цьому поєднання пластикового бруса і боковин зі сталі товщиною 3 мм з трьома шарами покриття - конструктивно неприпустимо. Просимо погодити надані нами більш вигідні конструктивні рішення, що дозволить витримати усі зазначенні вимоги щодо використання виробу. Урна 1. «…способом газотермічного напилення або гальванічного цинкування, з товщиною шару не менше 160 мкм;» - Виконати якісно гальванічне цинкування в 160 мкм складно, великі підприємства, напевно, не візьмуться за таке замовлення, а дрібним буде практично неможливо надати необхідну якість. Вартість піскоструменевої обробки і газотермічного напилення комплекту боковин лавки, за технічними вимогами тендерної документації, перевищує половину вартості усього вибору. Пропонуємо застосувати двошарове покриття полімерною порошковою фарбою. Висновок. Після вивчення Технічних вимог Урни бачимо, що технічні вимоги необґрунтовано, або навмисно завищені. Якщо при виробництві дотримуватися вимог ТЗ, то вартість Урни буде в два рази вище аналогів на ринку. Просимо погодити надані нами більш вигідні конструктивні рішення, що дозволить витримати усі зазначенні вимоги щодо використання виробу. Таким чином, якщо помірковано відкоригувати технічні вимоги до цієї закупівлі, з дотриманням всіх необхідних вимог щодо якості та антивандальних властивостей, то можливо надати більш вигіднішу пропозицію відносно якості та ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
До тендерної документації та технічних вимог не будуть вноситися зміни. Дякуємо за запитання
Надання додаткових технічних вимог.
Дата подання: 15 вересня 2020 10:29
Дата відповіді: 18 вересня 2020 08:33
У тендерній документації (Додаток 4) зазначено - «…колір по додатковому узгодженню з Замовником» - Для більш детального розрахунку вартості виробу, просимо уточнити колір та вид останнього шару фарби, так як вартість фарби, в залежності від їх виду, відрізняється в рази. Дякуємо.
Відповідь: Шановні панове! Стосовно кольору повідомляємо, що він буде визначений з переможцем закупівлі у палітрі від коричневого до чорного кольору. Щодо типу фарби необхідно керуватися вимогами Додатку №1 то ТВ, а саме: другий шар зробити порошковою емаллю в два шари, методом електростатичного напилення, з товщиною шару не менше 40 мкм. В будь-якому разі, пропунуємий товар має відповідати технічним вимогам закупівлі, та обраний матеріал для виготовлення має забезпечити його тривалу та якісну експлуатацію. Дякуємо за питання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЗУГЛА АЛІНА ВАДИМІВНА" 764 980,00
UAH з ПДВ
764 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ"" 921 900,00
UAH з ПДВ
921 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОТРАНСПОРТНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ "МАКСИМУМ" 924 936,00
UAH з ПДВ
924 936,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 12:43
Електронний підпис
28 вересня 2020 12:42
26 БАВ Довідка Додаток 10.pdf
28 вересня 2020 12:42
25 БАВ Довідка Додаток 10.pdf
28 вересня 2020 12:42
20-5 БАВ реквізити.pdf
28 вересня 2020 12:42
20-4 паспорт БАВ 3.jpg
28 вересня 2020 12:42
20-3 паспорт БАВ 1,2.jpg
28 вересня 2020 12:42
20-2 БАВ Витяг единый стр2.jpeg
28 вересня 2020 12:42
20-1 БАВ Витяг единый стр1.jpeg
28 вересня 2020 12:42
19 БАВ Витяг 21072020.pdf
28 вересня 2020 12:42
14 БАВ довідка п.13 ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
13 БАВ довідка п.12 ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
12 БАВ довідка п.11 ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
11 БАВ довідка п.10 ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
10 БАВ довідка п.8 ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
09 БАВ довідка п.7 ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
08 БАВ довідка п.5ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
07 БАВ довідка п.4 ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
06 БАВ довідка п.3 ч.1ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
05 БАВ довідка п.1 ч.1 ст17.pdf
28 вересня 2020 12:42
03-2-1 ВН №БА-44.jpeg
28 вересня 2020 12:42
03-1-1 ВН БА-65.pdf
28 вересня 2020 12:42
01 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:55
file (1).pdf
07 жовтня 2020 14:55
public_doc (1).p7s
07 жовтня 2020 14:55
58150028133163.XML
02 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:00
IMG_1713.JPG
27 вересня 2020 13:03
Електронний підпис
27 вересня 2020 13:02
паспорт якості.pdf
27 вересня 2020 13:02
відгук.pdf
27 вересня 2020 13:02
автодор_compressed (1).pdf
27 вересня 2020 13:02
19.ТУ.pdf
27 вересня 2020 13:02
18.ИСО.pdf
27 вересня 2020 13:02
9.2. Наказ директора.jpg
27 вересня 2020 13:02
9.1. Протокол директор.jpg
27 вересня 2020 13:02
7. Копія Статуту.pdf
27 вересня 2020 13:02
5. Проект договору.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 15:25
Вытяг_плател_щика_НДС_001.jpg
27 вересня 2020 15:25
Вытяг Максимум 03.03.2020.rtf
27 вересня 2020 15:25
003.jpg
27 вересня 2020 15:25
уставные.7z
27 вересня 2020 15:25
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЗУГЛА АЛІНА ВАДИМІВНА"

ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""

ТОВ "АВТОТРАНСПОРТНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ "МАКСИМУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЗУГЛА АЛІНА ВАДИМІВНА"
#3330309623
Відхилено 764 980,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:49
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""
#41886183
Переможець 921 900,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""
#41886183
921 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:15
Дод.угода №2 від 30.11.2020, Євростройпроект, перерозподіл коштів.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:10
Повідомлення про внесення змін до договору 390, дод.угода №2 від 30.11.2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:18
Дод.угода №1 від 16.11.2020 до дог.390, Євростройпроект.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:17
Повідомлення про внесення змін до дог. 390, Дод.угода №1.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:17
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 11:29
390 від 12.10.2020, Євростройпроект, лави та урни, 921 900,00.pdf укладений
12 жовтня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №1 до Технічних Вимог до Договору № 390 від 12.10.2020р. в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п. 3.5.3 розділу 3 «ЦІНА ТОВАРУ ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ» Договору № 390 від 12.10.2020 р., Сторони дійшли згоди про зміну його умов (далі – Договір), внести наступні зміни: 1.1 Викласти п. 3.1 розділу «ЦІНА ТОВАРУ ТА ЗАГАЛЬНА СУМА ДОГОВОРУ» в наступній редакції: «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 921 900,00 грн (Дев’ятсот двадцять одна тисяча дев’ятсот грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 153 650,00 грн. кошти міського бюджету в сумі – 921 900,00 грн з ПДВ. кошти підприємства в сумі – 0,00 грн з ПДВ.» Сума коштів підприємства зменшена на 89 700,00 грн. з ПДВ. Сума коштів міського бюджету збільшена на 89 700,00 грн. з ПДВ. 1.2 Викласти Додаток №1 «Специфікація» до Договору № 390 від 12.10.2020р. в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди..»
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 921 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 650,00 UAH)