Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (послуги з демонтажу будівлі майстерні та улаштування опор під газопровід у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 42 «школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ростовська, буд. 88, ДК 021:2015 - 45111000-8 )
Очікувана вартість
526 600,00 UAH
UA-2020-09-10-007410-b dd2dbd9df8174efbb6ac1c6d63f102d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:27
Очікувана вартість: 526 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 633,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10532 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з демонтажу будівлі майстерні та улаштування опор під газопровід у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 42 «школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ростовська, буд. 88, ДК 021:2015 - 45111000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ростовська, буд. 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 14:59
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
10 вересня 2020 14:59
Додаток 4 - Проєкт договору.doc
10 вересня 2020 14:58
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 424 761,65
UAH з ПДВ
424 761,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" 524 714,04
UAH з ПДВ
524 714,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:04
кошторис.pdf
30 вересня 2020 17:04
Тендерна пропозиція.pdf
30 вересня 2020 17:04
Трудові.pdf
30 вересня 2020 17:04
ч. 2 ст. 17.pdf
30 вересня 2020 17:04
проект договір.pdf
30 вересня 2020 17:04
ст.17.pdf
30 вересня 2020 17:04
Паспорт та ІПН.pdf
30 вересня 2020 17:04
Підписаний_G0920-3993-GL_tender.pdf
30 вересня 2020 17:04
Правила безпеки.pdf
30 вересня 2020 17:04
Мат. база.pdf
30 вересня 2020 17:04
Навкол. середовище.pdf
30 вересня 2020 17:04
Лист відгук.pdf
30 вересня 2020 17:04
Дозвіл.pdf
30 вересня 2020 17:04
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 17:04
Витяг єдин. подат..pdf
30 вересня 2020 17:04
Дефектний акт.pdf
30 вересня 2020 17:04
відомості.pdf
30 вересня 2020 17:04
Довідка про ліцензію.pdf
30 вересня 2020 17:04
Вивіз сміття.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:02
Цінова оновлена.pdf
12 жовтня 2020 15:02
Кошторис оновлений.pdf
08 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:00
ч. 2 ст. 17.pdf
08 жовтня 2020 10:00
п.3 ч.1 ст.17.zip
08 жовтня 2020 10:00
п.2 ч.1 ст. 17.zip
08 жовтня 2020 10:00
п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
08 жовтня 2020 10:00
п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
08 жовтня 2020 10:00
public_doc.pdf
08 жовтня 2020 10:00
public_doc.p7s
05 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:59
Електронний підпис
30 вересня 2020 15:49
Ліцензія_копия.pdf
30 вересня 2020 15:49
G0920-3995-GL_tender.pdf
30 вересня 2020 15:49
35. Витяг ЭДРПОУ.pdf
30 вересня 2020 15:49
34. Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2020 15:49
33. Статут.pdf
30 вересня 2020 15:49
32. Довідка п. 6,12,13 ст. 17.pdf
30 вересня 2020 15:49
29. Довідка аналог. догов..pdf
30 вересня 2020 15:49
28. Довідка МТБ (2).pdf
30 вересня 2020 15:49
26. Кошторис.pdf
30 вересня 2020 15:49
15. Ліцензія.pdf
30 вересня 2020 15:49
14. Дозвіл.pdf
30 вересня 2020 15:49
13. Відгук Аквамін.pdf
30 вересня 2020 15:49
12.1. Акти до аналог..pdf
30 вересня 2020 15:49
12. Аналог. договір.pdf
30 вересня 2020 15:49
11. Трудові та накази.pdf
30 вересня 2020 15:49
9. Договора МТБ.pdf
30 вересня 2020 15:49
8. Оренда приміщення.pdf
30 вересня 2020 15:49
6. Довідка ст. 17.pdf
30 вересня 2020 15:49
3. Проект договір.pdf
30 вересня 2020 15:49
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
#2960509008
Відхилено 424 761,65
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 08:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 15:51
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"
#40767207
Переможець 524 714,04
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 18:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 09:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 01.10.2020р. 1. Замовник: 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2 ЄДРПОУ 40506248 1.3 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4 Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2 Інформація про предмет закупівлі: 3 Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015-45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (послуги з демонтажу будівлі майстерні та улаштування опор під газопровід у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 42 «школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ростовська, буд. 88, ДК 021:2015 - 45111000-8). 4 Кількість: 1 послуга. 5 Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Ростовська, буд. 88. 6 Строк надання послуг: до 20.11.2020 року. 7 Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-09-10-007410-b. Дата та час початку Аукціону: 01.10.2020 11:27 Дата та час закінчення Аукціону: 01.10.2020 11:48 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП ПАПЕТА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2960509008 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49040, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Ж/М ТОПОЛЯ-2, будинок 28, корпус 4, квартира 51, тел.: +380676164225. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова наявність в учасника складського / виробничого приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2020 р.: учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтверджуючі документи щодо права користування складським / виробничим приміщенням. 7.2 Учасником на вимогу п. 5.8 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди, або договору про надання послуг з експлуатації будівельних машин і механізмів наступних механізмів (у кількості, не менше): навантажувач (1 од.), екскаватор (1 од.). не надано у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг з експлуатації будівельних машин і механізмів на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року, та скан-копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних. 7.3 Учасником на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не надано на підтвердження наявності таких працівників у складі тендерної пропозиції надаються скановані копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або наказів про прийняття на роботу. Також надана трудова книжка на співробітника Побегай В. Й. на російській мові без перекладу на українську мову, що не відповідає вимогі. 7.4 Учасником на вимогу п. 5.10 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції не надана інформація стосовно відповідного аналогічного договору. Наданий аналогічний договір не відповідає вимогам, тобто на суму менше ніж 400,0 тис. грн. Копія договору, лист-відгук по аналогічному договору, акти виконаних робіт надані без реквізитів замовника, що відповідно до ведення діловодства не відповідає чинному законодавству. 7.5 Учасником на вимогу п. 5.11 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова наявність в учасника Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт: - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - верхолазні роботи. 7.6 Учасником на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації не надана ліцензія державної архітектурно-будівельної інспекції України на виконання видів робіт: 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.02.03 газопостачання. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити наявність в учасника складського / виробничого приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2020 р.: учасник має надати підтверджуючі документи щодо права користування складським / виробничим приміщенням. 8.2 Учасник на вимогу п. 5.8 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити обов’язкову наявність в учасника у власності або на правах оренди, або договору про надання послуг з експлуатації будівельних машин і механізмів наступних механізмів (у кількості, не менше): навантажувач (1 од.), екскаватор (1 од.). Потрібно надано у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг з експлуатації будівельних машин і механізмів на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року, та скан-копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних. 8.3 Учасник на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та надати на підтвердження наявності таких працівників у складі тендерної пропозиції скановані копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або наказів про прийняття на роботу. Також надана повторно трудову книжку на співробітника Побегай В. Й. з перекладу на українську мову. 8.4 Учасник на вимогу п. 5.10 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції та надати інформацію стосовно відповідного аналогічного договору. Також надати аналогічний договір, який буде відповідати вимогі надання аналогічного договору на суму не менше ніж 400,0 тис. грн. також надати лист-відгук по аналогічному договору та акти виконаних робіт. 8.5 Учасником на вимогу п. 5.11 розділу ІІІ тендерної документації має надати один із наступних документів: - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - Дозвіл державної служби України з питань праці на виконання робіт: - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - верхолазні роботи. 8.6 Учасник на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати ліцензія. державної архітектурно-будівельної інспекції України на виконання видів робіт: 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.02.03 газопостачання. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Документи

05 жовтня 2020 08:47
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.10.2020р. 1. Замовник: 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2 ЄДРПОУ 40506248 1.3 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А 1.4 Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2 Інформація про предмет закупівлі: 3 Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015-45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (послуги з демонтажу будівлі майстерні та улаштування опор під газопровід у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 42 «школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ростовська, буд. 88, ДК 021:2015 - 45111000-8). 4 Кількість: 1 послуга. 5 Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Ростовська, буд. 88. 6 Строк надання послуг: до 20.11.2020 року. 7 Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-09-10-007410-b. Дата та час початку Аукціону: 01.10.2020 11:27 Дата та час закінчення Аукціону: 01.10.2020 11:48 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 40767207 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 37, тел.: +380675681913. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.8 розділу ІІІ тендерної документації не надано керівництва з експлуатації або накладні на усі машини та механізми вказані у відповідній довідці матеріально-технічної бази. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5.8 розділу ІІІ тендерної документації має надати керівництва з експлуатації або накладні на усі машини та механізми вказані у відповідній довідці матеріально-технічної бази. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" #40767207

№ рішення у справі

54/41-р/к

Дата рішення у справі

17.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"
#40767207
524 714,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:04
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:53
дод.угода №1 від 23.10.2020 договір №10П_20 від 23.10.2020.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:44
договір №10П_20 від 23.10.2020.pdf укладений
23 жовтня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 10П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 524 714,03
UAH (в тому числі ПДВ 87 452,34 UAH)