Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (лінолеум ДК 021:2015 - 44112230-9 - Лінолеум)
Очікувана вартість
44 850,00 UAH
UA-2020-09-10-006406-b de3b68d5697a4f4680a6bd307bd9ccc7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 44 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 метр квадратний
лінолеум ДК 021:2015 - 44112230-9 - Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «ДНЗ № 73» ДМР (у приміщення групових кімнат), пр. Гагаріна, буд.100-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 14:14
Додаток 6 - Проект договору.docx
10 вересня 2020 14:14
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
10 вересня 2020 14:14
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Адекватность требований Заказчика
Дата подання: 10 вересня 2020 20:17
Дата відповіді: 11 вересня 2020 09:10
Только учасники имеющие негласные гарантии от Заказчика торгов, в нынешних экономисческих обстоятельствах, согласятся поставлять товар на условиях 120 дневной отсрочки.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України Замовник має право на здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань

1. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 Кодексу.

2. Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі:

1) наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету;

2) наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі);

3) наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 43 325,10
UAH з ПДВ
43 325,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 17:23
п. 4. ч. 1. ст. 236 ГКУ;.pdf
30 вересня 2020 17:23
квітанція от 17.06.pdf
30 вересня 2020 17:23
Інформація про учасника.pdf
30 вересня 2020 17:23
Заборгов..PDF
30 вересня 2020 17:23
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
30 вересня 2020 17:23
декларація.pdf
30 вересня 2020 17:23
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
30 вересня 2020 17:23
Витяг розширений.pdf
30 вересня 2020 17:23
Vipiska2.PDF
30 вересня 2020 17:23
Vipiska.PDF
30 вересня 2020 17:23
Pasport 12-13ST.PDF
30 вересня 2020 17:23
Pasport 2ST.PDF
30 вересня 2020 17:23
Pasport 1ST.PDF
30 вересня 2020 17:23
ID KOD.PDF
30 вересня 2020 17:23
ЦІНОВА+ВИМОГИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій