Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контролери
Controllers
Очікувана вартість
18 913 349,00 UAH
UA-2020-09-10-006378-c 09aa10759e71462c9c3e4f4377282d96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu""
National ID: 32955518
Contact point: Sychevska Mariay Petrivna
380443741120
vdzkds@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 21:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 13:40
Очікувана вартість: 18 913 349,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 283 700,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 567400.47 UAH
Publication date: 10 вересня 2020 21:11
Enquiries until: 02 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 18 913 349 UAH including VAT
Minimal lowering step: 283 700 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Контролер дорожній з системою точного часу GPS (на 16 силових виходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Road controller with GPS time system (16 power outputs)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
83 штуки
Контролер дорожній з системою точного часу GPS (на 24 силових виходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Road controller with GPS time system (24 power outputs)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
60 штуки
Контролер дорожній з системою точного часу GPS (на 32 силових виходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Road controller with GPS time system 32 power outputs)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
7 штуки
Контролер дорожній з системою точного часу GPS (на 48 силових виходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Road controller with GPS time system 48 power outputs)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 21:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 21:35
ТД.docx
10 вересня 2020 21:13
Проект договору.docx
10 вересня 2020 21:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 21:35
ТД.docx
10 вересня 2020 21:13
ТД.docx
10 вересня 2020 21:13
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-006378-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:14310454
Дата подання: 01 жовтня 2020 15:51
Доповнення вимог тендерної документації
Шановний замовнику!
Пунктом 25 технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, що викладені в додатку №4 до тендерної документації, передбачено наступне:
«Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв'язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п. 6.2.1.8. ДСТУ 4158-2003 тобто кожним із наступних способів: провідний; Ethernet; GPRS; 3G, 4G; зв’язку по оптичному каналу».
В якості підтвердження вказаної вище технічної характеристики учасник має надати документальне підтвердження згідно формуляру.
Згідно з пунктом 45 технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, що викладені в додатку №4 до тендерної документації, передбачена вимога щодо наявності безоплатної технічної підтримки та оновлення програмного забезпечення контролера протягом 3-х років, яка також має бути підтверджена документально згідно з формуляром.
Різного роду вимоги до програмного забезпечення містяться і в інших положеннях тендерної документації.
Разом з тим, у відповідності до пункту 6.1.2. ДСТУ 4158-2003 (надалі – ДСТУ) передбачено, що під час створення АСКДР різного рівня складності повинен бути використаний мінімальний комплекс технічних засобів і програмного забезпечення, що виконує задачі, поставлені перед АСКДР.
Згідно з пунктом 6.2.1.1. ДСТУ, технічне забезпечення АСКДР формують залежно від об’єкта керування, призначення та функцій АСКДР (5.1.-5.4.). Технічне забезпечення АСКДР визначають технічними завданнями на розробку. Воно містить (цілком або частково), зокрема, прилади, пристрої та програмне забезпечення для налагодження, контролю та діагностики обладнання системи в цілому.
Окрім того, загальні вимоги до програмного забезпечення викладені в пункті 6.2.2. ДСТУ.
У відповідності до пункту 3 частини 1 статті 8 Закону України «Про авторське право та суміжні права» (надалі – Закон), до об’єктів авторського права відносяться комп’ютерні програми.
Частинами 1 та 2 статті 15 Закону передбачено наступне:
«1. До майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) належать:
а) виключне право на використання твору;
б) виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами.
Майнові права автора (чи іншої особи, яка має авторське право) можуть бути передані (відчужені) іншій особі згідно з положеннями статті 31 цього Закону, після чого ця особа стає суб’єктом авторського права.
2. Виключне право на використання твору автором (чи іншою особою, яка має авторське право) дозволяє йому використовувати твір у будь-якій формі і будь-яким способом».
Згідно із частиною 1 статті 32 Закону встановлено, що:
«1. Автору та іншій особі, яка має авторське право, належить виключне право надавати іншим особам дозвіл на використання твору будь-яким одним або всіма відомими способами на підставі авторського договору.
Використання твору будь-якою особою допускається виключно на основі авторського договору, за винятком випадків, передбачених статтями 21-25 цього Закону».

З умов закупівлі вбачається, що невід’ємною частиною поставки товару, що є предметом даної процедури закупівлі є також поставка програмного забезпечення, яке буде забезпечувати можливість керування контролерами та належне їх функціонування.
Проте, в рамках чинного законодавства України, а також законодавства іноземних юрисдикцій, право на використання програмного забезпечення може передаватись автором такого програмного забезпечення чи особою, яка має право розпоряджатись таким програмним забезпеченням виключно на підставі договору, а не, зокрема, формуляру, інструкції, тощо. Відсутність такого договору або документів, які підтверджують авторство особи щодо конкретного програмного забезпечення може свідчити про незаконність використання такою особою такого програмного забезпечення, іншими словами «піратство».

З огляду на викладене, вимагаємо доповнити умови тендерної документації положеннями, які передбачають необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій документів, які у відповідності до чинного законодавства України підтверджують їх право на використання та надання дозволу на використання замовником програмного забезпечення, яке буде передаватись такими учасниками разом із товаром, що є предметом даної процедури закупівлі, у разі укладення договору про закупівлю.

Наголошуємо на тому, що відсутність в учасника документів, що підтверджують право на використання та надання дозволу на використання програмного забезпечення покладає на замовника ризик того, що він отримає неякісне програмне забезпечення, буде використовувати його без належної правової підстави, а також те, що таке програмне забезпечення не буде належним чином обслуговуватись, зокрема, у разі технічних збоїв, що може призвести до некоректної роботи існуючої системи керування дорожнім рухом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 12:55
Шановний учаснику! Відповідно в п.25 Додатку 4 зазначено , що контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв’язком центрального пункту керування , що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п.5.2.1.8 .ДСТУ 4158-2003, тобто кожним із наступних способів:
• Провідний.
• Ethernet.
• GPRS.
• 3G.4G.
• Звя’зку по оптичному каналу.
Згідно ДСТУ 4158-2003 в пункті 6.2.2.1 вимоги до програмного забезпечення йдеться мова, що комплекс програм АСКДР повинен забезпечувати реалізацію усіх функцій системи, визнзначених в технічному завданні на їх створення або завданні на проектування.
Будь яких посилань на Закон України «Про авторське право та суміжні права» в даному ДСТУ мова не йдеться.
Щодо пункту 45 технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, що викладені в додатку №4 до тендерної документації про наявність безоплатної підтримки та оновлення програмного забезпечення контролера протягом 3 років інформуємо, що на ЦПК АСКДР м. Києва встановлено програмне забезпечення Центральний пункт керування eTraffik версії 4.7.1TF розробки ТОВ «РОСТОК-ЕЛЕКОМ», та ТОВ «СВАРКО Україна» програмне забезпечення Claud.
Слід зазначити що, Замовник проводить тендер на закупівлю товару (контролерів) а не програмного забезпечення.
Причини для внесення змін у тендерну документацію – відсутні.
З огляду на викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню

Документи

05 жовтня 2020 12:54
Відповідь на вимогу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000075 ● b2156e6aaac64f95b6eef06538fb3e9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
82 UA-2020-09-10-006378-c 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто

2020-12-15 14:40:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інформацію про закупівлю оприлюднено з порушенням вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 жовтня 2020
UA-2020-09-10-006378-c09aa10759e71462c9c3e4f4377282d96
Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОКОНТАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:44
СТАТУТ_2020.pdf
09 жовтня 2020 17:44
Формуляр ДКД.pdf
09 жовтня 2020 17:44
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 17:44
Сертифікат на ДКД _2020р..pdf
09 жовтня 2020 17:43
Акт клас захисту.pdf
09 жовтня 2020 17:43
ОПИС_01.06.2020.pdf
09 жовтня 2020 17:43
Витяг з Реєстру ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 08:46
Електронний підпис
28 жовтня 2020 08:46
Електронний підпис
28 жовтня 2020 08:45
довідка_МВС.pdf
27 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:05
Пропозиц__я.pdf
27 жовтня 2020 14:05
протокол_2.pdf
27 жовтня 2020 14:05
Дов_зобов.pdf
27 жовтня 2020 14:05
Дов_ДПІ.pdf
27 жовтня 2020 14:05
2020-10-27-11-41-32_14310454_J1400305.XML
26 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:49
Пропозиц_я.pdf
11 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
11 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
11 жовтня 2020 19:21
SaprW_new_instr_укр.pdf
09 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:21
довдка20.pdf
09 жовтня 2020 14:01
лист_захист_5.pdf
09 жовтня 2020 14:01
сертифікат_n.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка35.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка34.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка30.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка33.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка28.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка27.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка29.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка25.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка26.pdf
09 жовтня 2020 14:00
RE5010_IE.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка22.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка23.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка21.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка17.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка18.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка13.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка14.pdf
09 жовтня 2020 14:00
SaprW_new_help_укр.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка10.pdf
09 жовтня 2020 14:00
RE5010_FO.pdf
09 жовтня 2020 14:00
iнф_тех.pdf
09 жовтня 2020 14:00
ТУ 5010_тит_л.pdf
09 жовтня 2020 14:00
ТУ 5050_тит_л.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка32.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка24.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка19.pdf
09 жовтня 2020 14:00
RE5050_IE.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка16.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка15.pdf
09 жовтня 2020 14:00
RE5050_FO.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка12.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка11.pdf
09 жовтня 2020 14:00
АКТ IP65.pdf
09 жовтня 2020 14:00
накл_дог_91_16.pdf
09 жовтня 2020 14:00
договор_200_17.pdf
09 жовтня 2020 14:00
Statut.pdf
09 жовтня 2020 14:00
договор_91_16.pdf
09 жовтня 2020 13:59
лист_згода_перс_дан.pdf
09 жовтня 2020 13:59
акт_дог_200_17.pdf
09 жовтня 2020 13:59
Svid_podat.pdf
09 жовтня 2020 13:59
вдомост.pdf
09 жовтня 2020 13:59
дов_АНАЛОГ_ДОГ.pdf
09 жовтня 2020 13:59
витяг з прот_2.pdf
09 жовтня 2020 13:59
лист_згода_дог.pdf
09 жовтня 2020 13:59
лист_гарант17.pdf
09 жовтня 2020 13:59
Витяг_ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:25
3.Повноваження та ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 14:02
6.Технічна частина.pdf
09 жовтня 2020 14:02
1.Аналогічний договір.pdf
09 жовтня 2020 14:02
4.Згода з договором.pdf
09 жовтня 2020 14:02
3.Повноваження та ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 14:02
ліцензія Банку.pdf
09 жовтня 2020 14:02
витяг з наказу Мороз.pdf
09 жовтня 2020 14:02
довіреність Мороз.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОКОНТАКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" 15 000 000,00
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 18 400 000,00
UAH з ПДВ
14 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОКОНТАКТ" 18 500 000,00
UAH з ПДВ
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" 18 820 000,00
UAH з ПДВ
18 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 08:46
Електронний підпис
28 жовтня 2020 08:46
Електронний підпис
28 жовтня 2020 08:45
довідка_МВС.pdf
27 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:05
Пропозиц__я.pdf
27 жовтня 2020 14:05
протокол_2.pdf
27 жовтня 2020 14:05
Дов_зобов.pdf
27 жовтня 2020 14:05
Дов_ДПІ.pdf
27 жовтня 2020 14:05
2020-10-27-11-41-32_14310454_J1400305.XML
26 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:49
Пропозиц_я.pdf
11 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
11 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
11 жовтня 2020 19:21
SaprW_new_instr_укр.pdf
09 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:21
довдка20.pdf
09 жовтня 2020 14:01
лист_захист_5.pdf
09 жовтня 2020 14:01
сертифікат_n.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка35.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка34.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка30.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка33.pdf
09 жовтня 2020 14:01
довдка28.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка27.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка29.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка25.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка26.pdf
09 жовтня 2020 14:00
RE5010_IE.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка22.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка23.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка21.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка17.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка18.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка13.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка14.pdf
09 жовтня 2020 14:00
SaprW_new_help_укр.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка10.pdf
09 жовтня 2020 14:00
RE5010_FO.pdf
09 жовтня 2020 14:00
iнф_тех.pdf
09 жовтня 2020 14:00
ТУ 5010_тит_л.pdf
09 жовтня 2020 14:00
ТУ 5050_тит_л.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка32.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка24.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка19.pdf
09 жовтня 2020 14:00
RE5050_IE.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка16.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка15.pdf
09 жовтня 2020 14:00
RE5050_FO.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка12.pdf
09 жовтня 2020 14:00
довдка11.pdf
09 жовтня 2020 14:00
АКТ IP65.pdf
09 жовтня 2020 14:00
накл_дог_91_16.pdf
09 жовтня 2020 14:00
договор_200_17.pdf
09 жовтня 2020 14:00
Statut.pdf
09 жовтня 2020 14:00
договор_91_16.pdf
09 жовтня 2020 13:59
лист_згода_перс_дан.pdf
09 жовтня 2020 13:59
акт_дог_200_17.pdf
09 жовтня 2020 13:59
Svid_podat.pdf
09 жовтня 2020 13:59
вдомост.pdf
09 жовтня 2020 13:59
дов_АНАЛОГ_ДОГ.pdf
09 жовтня 2020 13:59
витяг з прот_2.pdf
09 жовтня 2020 13:59
лист_згода_дог.pdf
09 жовтня 2020 13:59
лист_гарант17.pdf
09 жовтня 2020 13:59
Витяг_ПДВ.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:25
3.Повноваження та ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 14:02
6.Технічна частина.pdf
09 жовтня 2020 14:02
1.Аналогічний договір.pdf
09 жовтня 2020 14:02
4.Згода з договором.pdf
09 жовтня 2020 14:02
3.Повноваження та ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 14:02
ліцензія Банку.pdf
09 жовтня 2020 14:02
витяг з наказу Мороз.pdf
09 жовтня 2020 14:02
довіреність Мороз.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:44
СТАТУТ_2020.pdf
09 жовтня 2020 17:44
Формуляр ДКД.pdf
09 жовтня 2020 17:44
Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 17:44
Сертифікат на ДКД _2020р..pdf
09 жовтня 2020 17:43
Акт клас захисту.pdf
09 жовтня 2020 17:43
ОПИС_01.06.2020.pdf
09 жовтня 2020 17:43
Витяг з Реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОКОНТАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ"
#14310454
Переможець 14 000 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ"
#14310454
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:41
Додаткова угода розірвання.pdf укладений
15 грудня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 18:51
додаткова зменшення ціни.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 18:51
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 18:48
Договір.pdf укладений
09 листопада 2020 18:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 704/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 999 999,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 333 333,30 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін