Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Controllers
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu"" |
National ID: | 32955518 |
Contact point: |
Sychevska Mariay Petrivna 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 21:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 18 913 349,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 283 700,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 567400.47 UAH |
Publication date: | 10 вересня 2020 21:11 |
Enquiries until: | 02 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 жовтня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 18 913 349 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 283 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 21:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 21:35 |
ТД.docx | |
10 вересня 2020 21:13 |
Проект договору.docx |
10 вересня 2020 21:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2020 21:35 |
ТД.docx
|
|||
10 вересня 2020 21:13 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 25 технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, що викладені в додатку №4 до тендерної документації, передбачено наступне:
«Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв'язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п. 6.2.1.8. ДСТУ 4158-2003 тобто кожним із наступних способів: провідний; Ethernet; GPRS; 3G, 4G; зв’язку по оптичному каналу».
В якості підтвердження вказаної вище технічної характеристики учасник має надати документальне підтвердження згідно формуляру.
Згідно з пунктом 45 технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, що викладені в додатку №4 до тендерної документації, передбачена вимога щодо наявності безоплатної технічної підтримки та оновлення програмного забезпечення контролера протягом 3-х років, яка також має бути підтверджена документально згідно з формуляром.
Різного роду вимоги до програмного забезпечення містяться і в інших положеннях тендерної документації.
Разом з тим, у відповідності до пункту 6.1.2. ДСТУ 4158-2003 (надалі – ДСТУ) передбачено, що під час створення АСКДР різного рівня складності повинен бути використаний мінімальний комплекс технічних засобів і програмного забезпечення, що виконує задачі, поставлені перед АСКДР.
Згідно з пунктом 6.2.1.1. ДСТУ, технічне забезпечення АСКДР формують залежно від об’єкта керування, призначення та функцій АСКДР (5.1.-5.4.). Технічне забезпечення АСКДР визначають технічними завданнями на розробку. Воно містить (цілком або частково), зокрема, прилади, пристрої та програмне забезпечення для налагодження, контролю та діагностики обладнання системи в цілому.
Окрім того, загальні вимоги до програмного забезпечення викладені в пункті 6.2.2. ДСТУ.
У відповідності до пункту 3 частини 1 статті 8 Закону України «Про авторське право та суміжні права» (надалі – Закон), до об’єктів авторського права відносяться комп’ютерні програми.
Частинами 1 та 2 статті 15 Закону передбачено наступне:
«1. До майнових прав автора (чи іншої особи, яка має авторське право) належать:
а) виключне право на використання твору;
б) виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами.
Майнові права автора (чи іншої особи, яка має авторське право) можуть бути передані (відчужені) іншій особі згідно з положеннями статті 31 цього Закону, після чого ця особа стає суб’єктом авторського права.
2. Виключне право на використання твору автором (чи іншою особою, яка має авторське право) дозволяє йому використовувати твір у будь-якій формі і будь-яким способом».
Згідно із частиною 1 статті 32 Закону встановлено, що:
«1. Автору та іншій особі, яка має авторське право, належить виключне право надавати іншим особам дозвіл на використання твору будь-яким одним або всіма відомими способами на підставі авторського договору.
Використання твору будь-якою особою допускається виключно на основі авторського договору, за винятком випадків, передбачених статтями 21-25 цього Закону».
З умов закупівлі вбачається, що невід’ємною частиною поставки товару, що є предметом даної процедури закупівлі є також поставка програмного забезпечення, яке буде забезпечувати можливість керування контролерами та належне їх функціонування.
Проте, в рамках чинного законодавства України, а також законодавства іноземних юрисдикцій, право на використання програмного забезпечення може передаватись автором такого програмного забезпечення чи особою, яка має право розпоряджатись таким програмним забезпеченням виключно на підставі договору, а не, зокрема, формуляру, інструкції, тощо. Відсутність такого договору або документів, які підтверджують авторство особи щодо конкретного програмного забезпечення може свідчити про незаконність використання такою особою такого програмного забезпечення, іншими словами «піратство».
З огляду на викладене, вимагаємо доповнити умови тендерної документації положеннями, які передбачають необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій документів, які у відповідності до чинного законодавства України підтверджують їх право на використання та надання дозволу на використання замовником програмного забезпечення, яке буде передаватись такими учасниками разом із товаром, що є предметом даної процедури закупівлі, у разі укладення договору про закупівлю.
Наголошуємо на тому, що відсутність в учасника документів, що підтверджують право на використання та надання дозволу на використання програмного забезпечення покладає на замовника ризик того, що він отримає неякісне програмне забезпечення, буде використовувати його без належної правової підстави, а також те, що таке програмне забезпечення не буде належним чином обслуговуватись, зокрема, у разі технічних збоїв, що може призвести до некоректної роботи існуючої системи керування дорожнім рухом.
• Провідний.
• Ethernet.
• GPRS.
• 3G.4G.
• Звя’зку по оптичному каналу.
Згідно ДСТУ 4158-2003 в пункті 6.2.2.1 вимоги до програмного забезпечення йдеться мова, що комплекс програм АСКДР повинен забезпечувати реалізацію усіх функцій системи, визнзначених в технічному завданні на їх створення або завданні на проектування.
Будь яких посилань на Закон України «Про авторське право та суміжні права» в даному ДСТУ мова не йдеться.
Щодо пункту 45 технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, що викладені в додатку №4 до тендерної документації про наявність безоплатної підтримки та оновлення програмного забезпечення контролера протягом 3 років інформуємо, що на ЦПК АСКДР м. Києва встановлено програмне забезпечення Центральний пункт керування eTraffik версії 4.7.1TF розробки ТОВ «РОСТОК-ЕЛЕКОМ», та ТОВ «СВАРКО Україна» програмне забезпечення Claud.
Слід зазначити що, Замовник проводить тендер на закупівлю товару (контролерів) а не програмного забезпечення.
Причини для внесення змін у тендерну документацію – відсутні.
З огляду на викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000075 ● b2156e6aaac64f95b6eef06538fb3e9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 18:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
82 UA-2020-09-10-006378-c 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто
2020-12-15 14:40:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інформацію про закупівлю оприлюднено з порушенням вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Місцезнаходження: | 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОКОНТАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
18 400 000,00
UAH з ПДВ
|
14 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРОКОНТАКТ" |
18 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" |
18 820 000,00
UAH з ПДВ
|
18 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ" #14310454 |
Переможець |
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 13:41
|
Додаткова угода розірвання.pdf | укладений |
15 грудня 2020 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 18:51
|
додаткова зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 18:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 18:48
|
Договір.pdf | укладений |
09 листопада 2020 18:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 704/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |