Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного майданчика зі штучним (наливним) покриттям по вул. Гончара, 1 в м.Судова Вишня Мостиського району Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
1 842 554,40 UAH
UA-2020-09-10-006271-c 3c1356e198644b86b2452e95ea555342
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воїнський Іван Володимирович

+380639651861 svgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Судововишнянська міська рада Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056233
Місцезнаходження: 81340, Україна , Львівська обл., Судова Вишня, площа І.Франка,14
Контактна особа: Воїнський Іван Володимирович
+380639651861
svgromada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для здійснення закупівлі робіт - «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним (наливним) покриттям по вул. Гончара, 1 в м.Судова Вишня Мостиського району Львівської області»(з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція) тендерним комітетом проводились процедури відкритих торгів. Оголошення опубліковано в електронній системі закупівель через авторизований електронний торговельний майданчик «Держзакупівліонлайн» 28.04.2020 р. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-28-002521-b). Однак, дана процедура автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою - 20 травня 2020 р. 29.07.2020 р. тендерним комітетом знову оголошено про проведення даної процедури. (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-29-001488-c). Дана процедура знову ж таки автоматично відмінена електронною системою на підставі абз. 1 п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «ч. 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Звіт про результати процедури закупівлі автоматично сформовано електронною системою - 14 серпня 2020 р. Враховуючи те, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, наявні обґрунтовані підстави для обрання саме переговорної процедури для закупівлі робіт - «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним (наливним) покриттям по вул. Гончара, 1 в м.Судова Вишня Мостиського району Львівської області»(з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція) на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Відповідно до ст. 40 Закону замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. До переговорів запрошено учасника Мале приватне підприємство "Сян", який подавав пропозицію на участь у відкритих торгах та займається відповідним видом діяльності щодо виконання робіт. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 1. Звіт про результати процедури закупівлі від 20 травня 2020 р. 2. Звіт про результати процедури закупівлі від 14 серпня 2020 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 19:12
Оскарження наміру укласти договір: 21 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція спортивного майданчика зі штучним (наливним) покриттям по вул. Гончара, 1 в м.Судова Вишня Мостиського району Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, вул. Гончара, 1, м. Судова Вишня Мостиського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - кошти міського та обласного бюджетів. Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 10 робочих днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти міського та обласного бюджетів. Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 10-ти робочих днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

10 вересня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале приватне підприємство "Сян"
#20787427
Переможець 1 737 933,60
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 19:12

Документи

10 вересня 2020 19:12
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:11
Протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 19:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале приватне підприємство "Сян"
#20787427
1 737 933,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2020 19:12
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:11
Протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2022 10:59
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:03
Скан....pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 12:59
ДОДАТКОВА УГОДА _1 З ДОДАТКАМИ.zip зміни до договору
15 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 22:30
Договір укладений
13 жовтня 2020 22:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.10.1. Договору Сторони домовились продовжити строк виконання робіт, строк дії договору – викласти у новій редакції п.3.2., п.5.1., п.11.1., Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3 вищезазначеного Договору, а саме: «3.2.Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1 372 967.54 грн. (Один мільйон триста сімдесят дві тисячі дев’ятсот шістдесят сім гривень 54 копійки.) в т.ч.ПДВ – 228 827.92 грн., на 2021 рік – 364 966.06 грн. (Триста шістдесят чотири тисячі дев’ятсот шістдесят шість гривень 06 копійок) в т.ч. ПДВ – 60 827.68 грн.» «5.1. Строк (термін) виконання робіт - до 24.12.2021 р., згідно календарного графіку виконання робіт.» «11.1.Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 24.12.2021 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1. Договору передбачено, що внесення змін до Договору здійснюється за взаємною згодою сторін, шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої Сторони та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, у зв’язку із фактичними кошторисними призначеннями по об'єкту, Сторони за взаємною згодою вирішили доповнити п.3.2, Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3 вищезазначеного Договору та викласти його в новій редакції: Детальніше у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 737 933,60
UAH (в тому числі ПДВ 289 655,60 UAH)