Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 000000000000, 000000000000000000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000000 0000000000000 000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Official name: | 0000000000000000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
0000000000000000 0000000000000 000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 14:25 |
Publication date: | 10 вересня 2020 17:58 |
Enquiries until: | 02 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 жовтня 2020 11:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 14:46 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
00000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000 |
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000 |
22 жовтня 2020 14:46 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
00000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000
|
||
18 вересня 2020 17:41 |
0000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000134 ● a7a9f178c63d40d8969379b4aca8aea9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
80 UA-2020-09-10-006148-c 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зважаючи на те, що договір від 04.11.2020 року №155/ж завершив свою дію і договірні зобов’язання між ТОВ «Вольтех» та військовою частиною А0543 припинені, усунення порушення шляхом розірвання договору неможливе. Щодо виявлених порушень надаємо пояснення: Під час розгляду зазначених порушень виявлено, що умови пункту 4 додатку 4 до тендерної документації складаються з двох частин: "Оригінал (або завірена копія) довідки з ЄДРПОУ або відомостей з реєстру ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Оригінал (дублікат) довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичної (посадової) особи від учасника, уповноваженої на підписання договору (тендерної пропозиції) у тому числі фізичної особи-підприємця) або нотаріально завірену копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою (для фізичних осіб), засвідчена учасником"; Перша частина стосується Учасників юридичних осіб (щодо ЄДРПОУ), а друга частина стосується Учасників фізичних осіб-підприємців (ідентифікаційний код), так як ТОВ «Вольтех» являється юридичною особою, то у складі пропозиції вони надали виписку ЄДРПОУ та виконали вимоги пункту 4 додатку 4 до тендерної документації. Щодо пункту 5 додатку 4 до тендерної документації: у пп.2.1, п.2, ч.V тендерної документації зазначено «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.», серед яких зазначено, що формальною помилкою являється відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу. Копію паспорта було завантажено, відсутній тільки окремий фрагмент, таким чином відсутність деяких сторінок паспорту було розцінено як формальну (несуттєву помилку), яка не впливає на зміст поданої пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною та дозволяє максимально зекономити державні кошти та виконувати вчасно завдання МОУ, тому пропозиція ТОВ «Вольтех» не підлягає відхиленню згідно Закону та не була відхиленою
2020-12-20 14:36:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | № 31/08/2021пр від 05.02.2021 |
Дата публікації: | 09 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/375/72/21 |
Дата відкриття провадження: | 16 лютого 2021 |
Документи:
10 лютого 2022 09:10
|
Електронний підпис |
09 лютого 2022 13:04
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000, 0000000000000000 обл., 000000000000, 000000000000000000000000000000000000000000000 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
0000000000000 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
0000000000000 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
000000000000000000000 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 18:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
31 грудня 2020 17:58
|
00000000 | зміни до договору |
02 грудня 2020 09:51
|
00000000000000000000000 | зміни до договору |
02 грудня 2020 09:51
|
00000000 | укладений |
04 листопада 2020 16:23
|
0000000000000000000000000000 | укладений |
04 листопада 2020 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |