Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептичні засоби
Очікувана вартість
53 500,00 UAH
UA-2020-09-10-004868-c a6a593bc6a49430daf59e991d7b1b9a8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюченко Галина Олександрівна

+380542700400 sumyonko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 05480996
Місцезнаходження: 41835, Україна , Сумська обл., с Кальченки Білопільський район, вул. Центральна, 2
Контактна особа: Павлюченко Галина Олександрівна
+380542700400
sumyonko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 15:45
Початок аукціону: 23 вересня 2020 11:36
Очікувана вартість: 53 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Антисептичні засоби (п/е каністра 10л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 15:44
тд а.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-004868-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 28 вересня 2020 09:52
Вимога
Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції свідчить про вашу корупційну заангажованість. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 18:22
Шановний учаснику. Ознайомилися з вимогою, поданою щодо дискваліфікації вашої тендерної пропозиції, та надаємо таку відповідь.
Оголошення про закупівлю, в тому числі й технічні (якісні) вимоги, сформовані у відповідності до Статті 14 (Спрощені закупівлі) ЗУ «Про публічні закупівлі». В розділі 4 абзац 2, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно по розділу 4 Статті 14 нами вказано засоби, які будуть розглядатися та акцептуватися. Зауважимо, ми не вказували, що аналоги не будемо розглядати, а дотрималися ЗУ «Про публічні закупівлі» вказавши антисептик та аналог до нього.
Тому, потенційні учасника які планують брати участь в закупівлі та ознайомилися з вимогами викладеними в закупівлі, мають дотримуватися цих вимог. В разі виникнення скарг/вимог на етапі уточнення, відповідно до розділу 7, Статті 14 ЗУ учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Від вас, як і від інших учасників, жодних скарг/вимог не надходило, від того ви ознайомилися та згодні з умовами закупівлі. Тоді чому зараз ви вказуєте про якісь порушення в процедурі Державних закупівель та здійснюєте тиск на тендерний комітет?
Отже, відповідно до викладеного вище, нами дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, при формуванні Закупівлі Стаття 14 розділи 1 – 6, на етапі кваліфікації Стаття 14 розділи 10 – 14. Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам викладеним в Додатку №1, а від того була відхилена відповідно до розділу 13 п. 1 Статті 14 (Спрощені закупівлі), а тому немає жодних законних підстав для задоволення вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

29 вересня 2020 18:21
відповіь антисептики.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат" 45 360,00
UAH з ПДВ
22 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА" 45 000,00
UAH з ПДВ
42 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна 53 100,00
UAH з ПДВ
49 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 16:08
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:04
Цінова пропозиція.PDF
21 вересня 2020 16:04
Манорм Експерт.pdf
21 вересня 2020 16:04
Вимоги кваліфікації.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 09:49
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:47
Цінова.pdf
17 вересня 2020 09:47
Технічна частина.pdf
17 вересня 2020 09:47
Проект договору.pdf
17 вересня 2020 09:47
Інші довідки.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фартунат"

ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА"

ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Відхилено 22 680,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:31
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА"
#1583902723
Відхилено 42 750,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:35
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна
#2081106029
Переможець 49 800,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 15:37

Документи

25 вересня 2020 15:29
протокол 205.pdf

Документи

25 вересня 2020 15:33
протокол 206.pdf

Документи

25 вересня 2020 15:36
протокол 207.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна
#2081106029
49 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2020 15:36
протокол 207.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 06.pdf укладений
06 жовтня 2020 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 800,00
UAH