Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-09-10-004616-b ● 4645ece027a2401e81adc92bcf3d3755
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №1" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006596 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 44 |
Контактна особа: |
Анастасія Пустовойт +380632287019,+380462941729 1ml@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Миру, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 11:26 |
Перелік змін_1.docx | |
23 жовтня 2020 11:26 |
ТД зі змінами 23.10_1.docx |
23 жовтня 2020 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2020 11:26 |
Перелік змін_1.docx
|
|||
23 жовтня 2020 11:26 |
ТД зі змінами 23.10_1.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-10-004616-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 21 вересня 2020 16:37
Дата подання: 21 вересня 2020 16:37
СКАРГА щодо порушення закону України «Про публічні закупівлі» та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня №1» Чернігівської міської Ради (код ЄДРПОУ 02006596), як замовником торгів було розпочато процедури відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням), кількість автомобілів – 1 штука, очікувана вартість – 2 500 000, 00 грн.
ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» є національним виробником автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT та має намір подати тендерну пропозицію та запропонувати вказані автомобілі з метою прийняття участі у даній Процедурі закупівлі, проте, не має такої змоги, оскільки Замовником у тендерній документації допущено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі та встановлено ряд дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі та дискримінують нас як учасника.
Звертаємо увагу на те, що замовник при здійсненні закупівлі товару за державні кошти, зобов’язаний неухильно дотримуватися умов, порядку та вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону публічні закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» вважає, що тендерна документація до даних торгів складена з порушенням ст.ст. 5, 22 Закону о огляду на наступне:
ПО-ПЕРШЕ, у Додатку 3 тендерної документації, в Технічній специфікації ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням), Замовником встановлено наступну вимогу до потужності двигуна: Двигун не менше 140 к.с.
Встановлення Замовником в Тендерній документації даного обмеження щодо потужності двигуна, дискримінує інших виробників автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги, які виробляють АШМД на шасі з потужністю двигуна 130 к.с.
Крім того, така вимога призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції, та здешевлення предмету закупівлі.
Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах та запропонувати до постачання спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги, тип В на базі шасі FORD TRANSIT, базове шасі повністю відповідає всім визначеним характеристикам Замовника, але має потужністю двигуна 130 к.с., однак даний автомобіль буде значно дешевше ніж у інших учасників, що дасть можливість значно зекономити бюджетні кошти.
Враховуючи вище викладене вважаємо, що дана дискримінаційна вимога щодо потужності двигуна повинна бути усунута, шляхом внесення змін до Тендерної документації, саме викладенням даної вимоги у наступній редакції: «Потужність двигуна: Не менше 130 к.с.»
ПО-ДРУГЕ, в Додатку 3 - Технічна Специфікація Таблиці 11 – Розширені медико-технічні вимоги до основного медичного обладнання та устаткування, Замовником встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування: п. 1. Основні ноші/ ноші-каталка Ручки для маневрування та піднімання/опускання нош оператором висувні (телескопічного типу).
Така вимога Замовника до нош не є обрунтованою та має дискримінаційний характер.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги вважаємо, що в пункт 1 необхідно внести зміни та медико-технічних вимог до предмету закупівлі викласти таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару.
ПО-ТРЕТЄ, в Додатку 3 - Технічна Специфікація Таблиці 11 – Розширені медико-технічні вимоги до основного медичного обладнання та устаткування, Замовником встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування: п. 2 Приймальний пристрій для нош: Розмір платформи (Д х Ш) не більше, ніж 2000 х 600 мм.
Встановлена Замовником вимога до приймального пристрою до нош є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які комплектують автомобілі швидкої медичної допомоги приймальними пристроями для нош із допустимим габаритними розмірами, які можуть мати не великі розбіги з визначними розмірами.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення дискримінаційної вимоги вважаємо, що дана вимога до приймального пристрою до нош, в Тендерній документації, повинна бути викладена в наступній редакції: «Приймальний пристрій для нош Розмір платформи (Д х Ш) не більше ніж 2000(+/-100 мм.) х 600(+/-100 мм.)».
ПО-ЧЕТВЕРТЕ, в Додатку 3 - Технічна Специфікація Таблиці 11 – Розширені медико-технічні вимоги до основного медичного обладнання та устаткування, Замовником встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування: п. 3 Вакуумний матрац Інші характеристики: - ширина не більше 80 см.
Встановлена Замовником вимога до вакуумного матрацу є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які комплектують автомобілі швидкої медичної допомоги, вакуумними матрацами, які можуть мати не великі розбіги з визначними розмірами.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення дискримінаційної вимоги вважаємо, що дана вимога до вакуумного матрацу, в Тендерній документації, повинна бути викладена в наступній редакції: «Інші характеристики: - ширина не більше 90 см.»
ПО-ПЯТЕ, в Додатку 3 - Технічна Специфікація Таблиці 11 – Розширені медико-технічні вимоги до основного медичного обладнання та устаткування, Замовником встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування: п. 6 Довга спинна дошка з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки. Максимальне навантаження не менше 200 кг.
Встановлена замовником вимога до приймального пристрою до нош є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які комплектують автомобілі швидкої медичної допомоги приймальними пристроями для нош із допустимим габаритними розмірами які можуть мати не великі розбіги з визначними розмірами.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення дискримінаційної вимоги вважаємо, що дана вимога до довгої спинної дошки з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки в Тендерній документації, повинна біт викладена у наступній редакції: «Довга спинна дошка з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки. Максимальне навантаження не менше 180 кг».
ПО-ШОСТЕ, в Додатку 3 - Технічна Специфікація Таблиці 11 – Розширені медико-технічні вимоги до основного медичного обладнання та устаткування, Замовником встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування: п. 11. Оксиметр: Повинен здійснювати моніторинг сатурації (Sp02), частоти серцевих скорочень (ЧСС), індекс перфузії (PI) та індексу якості сигналу (SIQ) за допомогою технології MASIMO SET або аналогічної.
Уважно проаналізувавши вимоги, які ставляться до даного медичного обладнання, ми дійшли висновку, що зазначені вимоги виписані під конкретний Оксиметр Rad-5 конкретного виробника Masimo, Німечинна. А отже дана вимога Замовника є дискримінаційною, що в свою чергу суперечить одному з основних принципів публічних закупівель – недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги вважаємо, що п. 11 Тендерної документації необхідно викласти в наступній редакції: «Видалити послання в пункті зазначеному вище та нижче та ті в яких міститься посилання на «Технологію MASIMO SET», так як дана вимога є дискримінаційною».
ПО-СЬОМЕ, в Додатку 3 - Технічна Специфікація Таблиці 11 – Розширені медико-технічні вимоги до основного медичного обладнання та устаткування, Замовником встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування: п. 13. Дефібрилятор-монітор з ритмом та записувачем показників пацієнта (з кардіостимуляцією)
Захист корпусу, IP не менше 44
вільне падіння, м (EN 1789) - не менше 0,75
вологість відносна (без конденсації), % 10 – 95
габарити корпусу (ШхВхГ), см не більше 29 х 28 х 21
імпульс – біфазний прямокутний
діапазон імпедансу пацієнта, Ом 25 – 300
масштаб ЕКГ, см/мВ - щонайменше: 0,25; 0,5;1; 2
функція кардістимулятора, панель керування СЛР.
імпульс - прямокутний, постійний струм захист вихідної лінії повний захист від розряду дефібрилятора, ізоляція.
Уважно проаналізувавши вимоги, які ставляться до даного медичного обладнання, ми дійшли висновку, що зазначені вимоги виписані під конкретний Дефібрилятор ZOLL M-series конкретного виробника ZOLL Medical Corporation, Німечинна. А отже дана вимога Замовника є дискримінаційною, що в свою чергу суперечить одному з основних принципів публічних закупівель – недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, на нашу думку, необхідно внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару. Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції. Дані зміни дозволять нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги вважаємо, що п. 13 Тендерної документації необхідно викласти в наступній редакції:
«Захист корпусу, IP не менше 34
габарити корпусу (ШхВхГ), см не більше 34 × 31 × 21
імпульс – біфазний
діапазон імпедансу пацієнта, Ом від 25 до175
масштаб ЕКГ, см/мВ - щонайменше:; 0,5; 1,5; 1; 2; 3
функція кардістимулятора,
імпульс - постійний струм»
ПО-ВОСЬМЕ, в Додатку 3 - Технічна Специфікація Таблиці 11 – Розширені медико-технічні вимоги до основного медичного обладнання та устаткування, Замовником встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування: п. 15 Капнометр
Портативний пристрій, масою не більше 60 г.
Живлення: автономне, від портативних елементів живлення (батарейок)
Призначений для моніторингу парціального тиску вуглекислого газу (ETCO2) і частоти дихання у дітей і дорослих.
Принцип роботи - спектрометричне вимірювання парціального тиску вуглекислого газу у прямому потоці.
Час готовності до роботи не більше 15 с.
Можливість розміщення безпосередньо на адаптері дихального контуру перед конектором пацієнта.
Можливість безпосереднього під’єднання приладу до ендотрахеальної трубки та маски пацієнта.
Параметри, що безперервно відображаються на дисплеї приладу:
-значення ETCO2 (мм рт. ст./кПа)
-частота дихання (вд/хв)
-капнограма
-індикатор стану батареї
-індикатор стану тривоги
Діапазон вимірювання вуглекислого газу не гірше ніж від 0 до 99 мм рт. ст. (0-9,9кПа)
Час відгуку не гірше 0,5 с
Діапазон вимірювання частоти дихання не гірше ніж від 3 до 150 за хвилину
Об’єм мертвого простору - не більше 6 мл
Наявність та можливість налаштування наступних візуальних та аудіо тривог:
-верхня та нижня межі ETCO2
-відсутність дихання
-забруднений адаптер
-відсутність адаптера
Прилад не потребує регулярної калібровки
Прилад повинен мати високу механічну стійкість до пошкоджень
Комплектація (не гірше):
-капнограф 1 шт.;
-адаптер капнографічний для дорослих та дітей 25 шт.;
-набір елментів живлення – 1 к-т;
-інструкція українською або російською мовою.
Хочемо звернути увагу на те, що згідно ДСТУ: 7032: 2015. таке устаткування як «Капнометр» не вимагається в Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги вважаємо, що п. 16 Тендерної документації необхідно викласти в наступній редакції:
«Модуль капнографії до дефібрилятора-монітора:
Параметр, що вимірюються EtCO2, InCO2
Діапазон вимірювань не гірше 0 - 150 мм рт.ст.
Точність вимірювань не гірше ±2мм рт.ст.
Час спрацьовування не більше ніж 60 мс
Швидкість розгортки не гірше 25.0 мм /с».»
ПО-ДЕВ’ЯТЕ, в Додатку 3 - Технічна Специфікація Таблиці 11 – Розширені медико-технічні вимоги до основного медичного обладнання та устаткування, Замовником встановлено наступну вимогу в Медико-технічних вимогах до устаткування: п. 16 Шприцевий насос:
Точність інфузії не гірше, ніж ±2 %. Наявність не менш трьох рівнів оклюзії від 40 до 120 kра. Використання шприців не гірше ніж від 10 до 60 мл. різних виробників в тому числі вітчизняних. Час роботи приладу від акумулятора повинен бути не менше 6 годин при швидкості інфузії 5 мл/год.
Така вимога Замовника до Шприцевого насосу є не обрунтованою та має дискримінаційний характер. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, необхідно внести зміни до вимог параметру обладнання таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги вважаємо, що вимога до даного обладнання визначеного п. 16. Тендерної документації повинна бути викладена в наступній редакції: «Шприцевий насос. Точність інфузії не гірше, ніж ±1 %.. Оклюзивний тиск не менше 9 рівнів. Використання шприців не гірше ніж від 10 до 50 мл. різних виробників в тому числі вітчизняних. Час роботи приладу від акумулятора повинен бути не менше 4 годин при швидкості інфузії 5 мл/год.»
Враховуючи викладене вище та керуючись ст.ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні та корупційні умови зазначені вище та привести тендерну документації у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2020 23:12
рішення від 21.09.2020 №17996.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 23:12
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.10.2020 №15513.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 19:06
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.10.2020 №16160.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 12:22
інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2020 №19341.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 19:05
рішення від 15.10.2020 №19341.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 23:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.10.2020р. №19341-р/пк-пз, тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства "Чернігівська міська лікарня №1" Чернігівської міської ради прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням).
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2020 15:58
Номер скарги: UA-2020-09-10-004616-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Скарга на бездіяльність замовника
Скарга на бездіяльність Замовника стосовно виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антионопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодаства у сфері публічних закупівель №14341-р/пк-пз від 15.10.20р.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-10-004616-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 26 жовтня 2020 18:46
Дата подання: 26 жовтня 2020 18:46
Скарга на бездіяльність замовника
Скарга на бездіяльність Замовника стосовно виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антионопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодаства у сфері публічних закупівель №14341-р/пк-пз від 15.10.20р.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2020 20:51
рішення від 28.10.2020 № 20058 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2020 20:51
Інформація про перенесення розгляду скарги від 05..11.2020 №17661.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 00:17
Інформація про перенесення розгляду скарги від 09.11.2020 №17776.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 00:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2020 №20893 .pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 20:41
рішення від 10.11.2020№20893.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 01:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 764 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" |
2 495 026,00
UAH з ПДВ
|
2 395 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
2 475 680,40
UAH з ПДВ
|
2 475 680,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС #31778059 |
Відхилено |
1 764 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 16:38
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Відхилено |
1 960 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 12:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" #43516374 |
Переможець |
2 395 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 15:17
|
Л-1151.pdf | укладений |
11 грудня 2020 15:16
|