Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 Капуста качанна , 03221300-9 Листкові овочі , 03221112-4 Морква , 03221111-7 Буряк , 03221113-1 Цибуля ,03221100-7 Коренеплідні та бульбоплідні овочі , 03221113-1 Цибуля (часник), 03222321-9 Яблука , 03222322-6 Груші , 03222210-8 Лимони , 03222220-1 Апельсини , 03222240-7 Мандарини , 03222111-4 Банани , 03222334-3 Сливи , 03221270-9 Огірки , 03221240-0 Помідори , 03221250-3 Кабачки , 03221230-7 Перець овочевий)
Очікувана вартість
753 500,00 UAH
UA-2020-09-10-004525-c 06f66a0fe5e44c7598609e138b8c2f6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:30
Очікувана вартість: 753 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 767,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 Капуста качанна , 03221300-9 Листкові овочі , 03221112-4 Морква , 03221111-7 Буряк , 03221113-1 Цибуля ,03221100-7 Коренеплідні та бульбоплідні овочі , 03221113-1 Цибуля (часник), 03222321-9 Яблука , 03222322-6 Груші , 03222210-8 Лимони , 03222220-1 Апельсини , 03222240-7 Мандарини , 03222111-4 Банани , 03222334-3 Сливи , 03221270-9 Огірки , 03221240-0 Помідори , 03221250-3 Кабачки , 03221230-7 Перець овочевий) згідно документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37220 кілограми
03221410-3 Капуста качанна , 03221300-9 Листкові овочі , 03221112-4 Морква , 03221111-7 Буряк , 03221113-1 Цибуля ,03221100-7 Коренеплідні та бульбоплідні овочі , 03221113-1 Цибуля (часник), 03222321-9 Яблука , 03222322-6 Груші , 03222210-8 Лимони , 03222220-1 Апельсини , 03222240-7 Мандарини , 03222111-4 Банани , 03222334-3 Сливи , 03221270-9 Огірки , 03221240-0 Помідори , 03221250-3 Кабачки , 03221230-7 Перець овочевий (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 13:26
Перелік ЗМІН.pdf
21 вересня 2020 13:24
Овочі та фрукти Додаток 1 ТВ ЗМІНИ.doc
21 вересня 2020 13:23
Тендер Овочі та фрукти ЗМІНИ.doc
10 вересня 2020 15:18
Овочі фрукти Додаток 5 дислокація.doc
10 вересня 2020 15:17
Тендер Овочі та фрукти Додаток 3 ТП.doc
10 вересня 2020 15:17
Тендер Овочі та фрукти Додаток 4 проект договору.doc
10 вересня 2020 15:16
Овочі та фрукти Додаток 2 ст.17.doc
10 вересня 2020 15:16
Овочі та фрукти Додаток 1 ТВ.doc
10 вересня 2020 15:16
Тендер Овочі та фрукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-004525-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 17 вересня 2020 11:05
Просимо внести зміни
Шановний Замовник, просимо Вас внести зміни до документації, а саме в Додатку 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" зокрема до п.3.4, п.3.5 та п.3.6, де вимагаються документи і Виробника, і Постачальника. Оскільки деякі фрукти згідно вашого асортименту (банани, апельсини, лимони, мандарини ) є імпортованими, то взагалі відсутня можливість отримати такі документи від виробника. Стосовно документів виробника на овочі та фрукти вітчизняного походження, оскільки вони відносяться до первинної ланки виробництва, а саме вирощування, то для них не є обов'язковим впровадження системи НАССР та системи управління якістю, а достатньо зареєструвати потужність, як оператор ринку. Тому просимо Вас внести зміни до Додатку 1 в п.3.4, п.3.5 та п.3.6 та вимагати надати лише документи Постачальника. Також просимо в п.3.1. додати до перечня документів про якість, ще як варіант "експертний висновок або протокол досліджень", оскільки саме їх надають акредитовані лабораторії за органолептичними та фізико -хімічними показниками! Дякую!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2020 10:14
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваше зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України. У разі необхідності буде внесено відповідні зміни.

Документи

21 вересня 2020 10:11
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 747 713,00
UAH з ПДВ
747 713,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД” 751 500,00
UAH з ПДВ
751 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 19:47
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:47
Довідка част. 2 ст.17 ЗУ.PDF
09 жовтня 2020 19:47
public_doc_(4).p7s
09 жовтня 2020 19:47
public_doc_(4).pdf
09 жовтня 2020 19:47
Довідка МВС.pdf
29 вересня 2020 09:21
Електронний підпис
28 вересня 2020 22:37
Електронний підпис
28 вересня 2020 22:37
Проект догов.-Дод.4.PDF
28 вересня 2020 22:37
Лист про субп..PDF
28 вересня 2020 22:37
Дислокація-Дод.5.PDF
28 вересня 2020 22:37
Гарант.лист.PDF
28 вересня 2020 22:37
5-2 Додаток до Атестату.pdf
28 вересня 2020 22:37
5-1 Атестат лабораторії.PDF
28 вересня 2020 22:37
4 Сертифікат ISO 22 000-2020 р..pdf
28 вересня 2020 22:37
3 Лист-згода.PDF
28 вересня 2020 22:37
3 Асортиментний перелік.PDF
28 вересня 2020 22:37
Лист скасув. СЕС.PDF
28 вересня 2020 22:37
Сертиф.відпов.цитрусові.PDF
28 вересня 2020 22:37
Якісні посв.овочі.PDF
28 вересня 2020 22:37
Якісне посв. гарбуз.PDF
28 вересня 2020 22:37
Тех.вим.-Дод.1.PDF
28 вересня 2020 22:37
1-3 Ст.17 ЗУ-Додаток 2.PDF
28 вересня 2020 22:37
1-3 Інф.довідка Ст.17 ЗУ.PDF
28 вересня 2020 22:37
1-2 Фінанс.звіт- 2019 рік.PDF
28 вересня 2020 22:37
1 Статут 2019 +.pdf
28 вересня 2020 22:37
1 Св-во про держ.р.pdf
28 вересня 2020 22:37
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 22:37
1 Довідка бан-23.09.2020 р..pdf
28 вересня 2020 22:37
1 Довідка 4-ОПП.PDF
28 вересня 2020 22:37
1 Витяг-19.08.2020 р..PDF
28 вересня 2020 22:37
1 Витяг ПДВ.PDF
28 вересня 2020 22:37
0 Дов.про підприємство.PDF
28 вересня 2020 22:37
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
28 вересня 2020 22:37
14 Водійські посвідчення.pdf
28 вересня 2020 22:37
13 Медичні книги працівн..pdf
28 вересня 2020 22:37
1-2 Експлікація.pdf
28 вересня 2020 22:37
1 Довідка МТБ.PDF
28 вересня 2020 22:37
Цінова-Дод.3.PDF

Публічні документи

23 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:34
Сертифікати, договір.pdf
23 вересня 2020 15:34
Сертифікати, договір.pdf
23 вересня 2020 15:34
Склади.pdf
23 вересня 2020 15:34
Сертифікати, договір.pdf
23 вересня 2020 15:34
Склади.pdf
23 вересня 2020 15:34
Працівники.pdf
23 вересня 2020 15:34
Транспорт - Оригінал.pdf
23 вересня 2020 15:34
Фінансова звітність.pdf
23 вересня 2020 15:34
Статутні оригінал.pdf
23 вересня 2020 15:34
Щодо ліцензування.pdf
23 вересня 2020 15:34
Статутні.pdf
23 вересня 2020 15:34
СТ 17 п.1-2.pdf
23 вересня 2020 15:34
Субпідряд.pdf
23 вересня 2020 15:34
Паспорт.pdf
23 вересня 2020 15:34
Про довкілля.pdf
23 вересня 2020 15:34
Акти сан.обробка авто 2020.pdf
23 вересня 2020 15:34
Витяг.pdf
23 вересня 2020 15:34
Експлуатаційний дозвіл.pdf
23 вересня 2020 15:34
Вимірювальна техніка.pdf
23 вересня 2020 15:34
Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2020 15:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 747 713,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
747 713,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 13:37
ДУ20%000.pdf зміни до договору
15 січня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:48
ДУ(пролонгація) 000.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:42
Договір(Овочі, фрукти та горіхи) ТОВ Руол Стандарт.pdf укладений
22 жовтня 2020 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ВТ/2113зм/РС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ВТ/2113зм/РС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 447 441,44
UAH (в тому числі ПДВ 74 573,57 UAH)