Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області
Очікувана вартість
723 712,00 UAH
UA-2020-09-10-004303-b ● d6cf8eaf51ca46c2b28f47906e17722a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Катерина Султанова +380332778130 ketsultan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 15:09 |
Очікувана вартість: | 723 712,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 237,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; визначення мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - документи викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43025, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 1517462 у 2020 році. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 12:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 12:08 |
ПРОЄКТ договору ПКД.docx | |
10 вересня 2020 12:08 |
Документація Висоцьк-Терехи.docx | |
10 вересня 2020 12:08 |
Додатки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-10-004303-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УРБАН ПРОГРЕС, Код ЄДРПОУ:40653216
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:55
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовник. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимог до документації пропозиції учасника, для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості, тощо, на дату подання пропозиції, субліцензійні договори з усіма додатками та додатковими угодами, видаткові зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення).
Згідно протоколу № 41 від 01.10.2020 р. пропозицію ТОВ «Урбан Прогрес» було дискваліфіковано, через відсутність договору № 0468-ІВК про постачання програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів» та її оновлень. Однак повідомляємо, що даний договір не являється субліцензійним. Для підтвердження власності програмної продукції товариством надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно якої надано акт здавання-приймання ліцензійного обладнання та бухгалтерську довідку, у якій містяться відомості про інвентарний номер та балансову вартість активу.
Відтак, просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Урбан Прогрес».
Договір № 0468-ІВК про постачання програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів» та її оновлень додається.
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу № 41 від 01.10.2020 р. пропозицію ТОВ «Урбан Прогрес» було дискваліфіковано, через відсутність договору № 0468-ІВК про постачання програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів» та її оновлень. Однак повідомляємо, що даний договір не являється субліцензійним. Для підтвердження власності програмної продукції товариством надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно якої надано акт здавання-приймання ліцензійного обладнання та бухгалтерську довідку, у якій містяться відомості про інвентарний номер та балансову вартість активу.
Відтак, просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Урбан Прогрес».
Договір № 0468-ІВК про постачання програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів» та її оновлень додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 18:04
Шановний учасник, після детального розгляду Вашої вимоги, хочемо повідомити наступне. Під час розгляду документації Замовник керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (зі змінами) (надалі Закон).
Спрощена закупівля проводиться з дотриманням вимог статті 14 Закону. Частиною 11 статті 14 Закону встановлено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно абзацу другого до частини 2 ст.14 учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Згідно поданої пропозиції ТОВ «Урбан Прогрес» було надано акт приймання – передачі на «Програмне забезпечення «Інпроект-Випуск Кошторисів»ІВК 1.914.0414». Оскільки акт приймання- передачі є невід’ємною частиною договору, то він не дійсний без договору.
Зважаючи на вищевикладене, хочемо наголосити, що положеннями статті 14 Закону не передбачено можливості перегляду рішення про дискваліфікацію учасника на підставі його вимоги.
Спрощена закупівля проводиться з дотриманням вимог статті 14 Закону. Частиною 11 статті 14 Закону встановлено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно абзацу другого до частини 2 ст.14 учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Згідно поданої пропозиції ТОВ «Урбан Прогрес» було надано акт приймання – передачі на «Програмне забезпечення «Інпроект-Випуск Кошторисів»ІВК 1.914.0414». Оскільки акт приймання- передачі є невід’ємною частиною договору, то він не дійсний без договору.
Зважаючи на вищевикладене, хочемо наголосити, що положеннями статті 14 Закону не передбачено можливості перегляду рішення про дискваліфікацію учасника на підставі його вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-09-10-004303-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УРБАН ПРОГРЕС, Код ЄДРПОУ:40653216
Дата подання: 05 жовтня 2020 17:01
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовник. Згідно протоколу № 43 від 02.10.2020 р. мале приватне підприємство "Автодорсервіс" визначено переможцем закупівлі Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Повідомляємо вас, що згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагав довідку про виконання аналогічного договору (договорів). Для документального підтвердження інформації, наведеної в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Замовник вимагав:
- аналогічний виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно)
Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів № 95 від 21 вересня 2020 року в якій міститься посилання на договори № 1-09/19 від 01.09.2019 р. та № 2-09/19 від 02.09.2019 р. Проте, для документального підтвердження інформації, наведеної в довідці Учасником надано інші Договори, а саме: договір № 1-09/19 від 01.10.2019 р. та договір № 2-09/19 від 01.10.2019 р., що не відповідає вказаним відомостям у довідці.
- акт(и) здачі-прийняття виконаних робіт (надання послуг), що свідчить(ать) про повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором;
Згідно договорів № 1-09/19 від 01.10.2019 р. та № 2-09/19 від 01.10.2019 р., що надані учасником для підтвердження досвіду, договірна ціна робіт становить 629 626,32 грн та 667 224,60 грн. Для підтвердження повного виконання робіт (надавання послуг) надано акти здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 01-09/19 та № 02-09/19, згідно яких загальна вартість робіт (послуг) становить 90 977,25 грн та 49 995,75 грн відповідно. Відтак, це не відповідає вимогам Замовника та інформації, що вказана у Договорах.
- позитивний лист-відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість наданих послуг/виконаних робіт, відсутність з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо виконання або неналежного виконання умов договору.
Учасник надав відгук від 23 вересня 2020 року № 1744/1.1.3 у якому містяться відомості про договори № 1-09/19 від 01.09.2019 р. та № 2-09/19 від 01.09.2019 р., втім, це суперечить вказаним відомостям у аналогічних договорах, що надані Учасником для підтвердження виконання аналогічних робіт, та довідці про виконання аналогічних договорів.
Додатково доводимо до Вашого відома, що згідно вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагав бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості, тощо, на дату подання пропозиції, субліцензійні договори з усіма додатками та додатковими угодами, видаткові зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення). Однак, мале приватне підприємство "Автодорсервіс" надало бухгалтерську довідку, станом на 01.07.2020 року, що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно ст. 14 ч. 13 Закону України «Про Публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Отже, виходячи з вищенаведеного просимо скасувати рішення № 43 від 02.10.2020 р. про визначення переможцем закупівлі Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги Мале приватне підприємство "Автодорсервіс" .
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо вас, що згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагав довідку про виконання аналогічного договору (договорів). Для документального підтвердження інформації, наведеної в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Замовник вимагав:
- аналогічний виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно)
Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів № 95 від 21 вересня 2020 року в якій міститься посилання на договори № 1-09/19 від 01.09.2019 р. та № 2-09/19 від 02.09.2019 р. Проте, для документального підтвердження інформації, наведеної в довідці Учасником надано інші Договори, а саме: договір № 1-09/19 від 01.10.2019 р. та договір № 2-09/19 від 01.10.2019 р., що не відповідає вказаним відомостям у довідці.
- акт(и) здачі-прийняття виконаних робіт (надання послуг), що свідчить(ать) про повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором;
Згідно договорів № 1-09/19 від 01.10.2019 р. та № 2-09/19 від 01.10.2019 р., що надані учасником для підтвердження досвіду, договірна ціна робіт становить 629 626,32 грн та 667 224,60 грн. Для підтвердження повного виконання робіт (надавання послуг) надано акти здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 01-09/19 та № 02-09/19, згідно яких загальна вартість робіт (послуг) становить 90 977,25 грн та 49 995,75 грн відповідно. Відтак, це не відповідає вимогам Замовника та інформації, що вказана у Договорах.
- позитивний лист-відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість наданих послуг/виконаних робіт, відсутність з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо виконання або неналежного виконання умов договору.
Учасник надав відгук від 23 вересня 2020 року № 1744/1.1.3 у якому містяться відомості про договори № 1-09/19 від 01.09.2019 р. та № 2-09/19 від 01.09.2019 р., втім, це суперечить вказаним відомостям у аналогічних договорах, що надані Учасником для підтвердження виконання аналогічних робіт, та довідці про виконання аналогічних договорів.
Додатково доводимо до Вашого відома, що згідно вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагав бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості, тощо, на дату подання пропозиції, субліцензійні договори з усіма додатками та додатковими угодами, видаткові зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення). Однак, мале приватне підприємство "Автодорсервіс" надало бухгалтерську довідку, станом на 01.07.2020 року, що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно ст. 14 ч. 13 Закону України «Про Публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Отже, виходячи з вищенаведеного просимо скасувати рішення № 43 від 02.10.2020 р. про визначення переможцем закупівлі Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги Мале приватне підприємство "Автодорсервіс" .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 18:06
Шановний учасник, після детального розгляду Вашої вимоги, хочемо повідомити наступне. Під час розгляду документації Замовник керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (зі змінами) (надалі Закон).
Спрощена закупівля проводиться з дотриманням вимог статті 14 Закону. Частиною 11 статті 14 Закону встановлено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно абзацу другого до частини 2 ст.14 учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Зважаючи на вищевикладене, хочемо наголосити, що положеннями статті 14 Закону не передбачено можливості скасування рішення про визначення переможця на підставі вимоги одного з учасників.
Спрощена закупівля проводиться з дотриманням вимог статті 14 Закону. Частиною 11 статті 14 Закону встановлено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно абзацу другого до частини 2 ст.14 учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Зважаючи на вищевикладене, хочемо наголосити, що положеннями статті 14 Закону не передбачено можливості скасування рішення про визначення переможця на підставі вимоги одного з учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС |
484 635,00
UAH з ПДВ
|
484 635,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС |
612 000,00
UAH з ПДВ
|
590 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале приватне підприємство "Автодорсервіс" |
635 000,00
UAH з ПДВ
|
594 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" |
716 474,88
UAH з ПДВ
|
716 474,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС #37832226 |
Відхилено |
484 635,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 17:23
|
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС #40653216 |
Відхилено |
590 270,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 15:28
|
Мале приватне підприємство "Автодорсервіс" #32026061 |
Переможець |
594 760,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 17:30
|
07 10 20-пкд.PDF | укладений |
15 жовтня 2020 17:25
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 грудня 2020 12:41
|
594 760,00 UAH | UA648201720344301001107062398 ДП"Служба МАД у Волинській області |
UA253204780000026001924893242 МПП "Автодорсервіс" |
Оплачений |