Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області
Очікувана вартість
723 712,00 UAH
UA-2020-09-10-004303-b d6cf8eaf51ca46c2b28f47906e17722a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Султанова

+380332778130 ketsultan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Катерина Султанова
+380332778130
ketsultan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 15:09
Очікувана вартість: 723 712,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 237,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; визначення мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - документи викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 1517462 у 2020 році. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 12:08
ПРОЄКТ договору ПКД.docx
10 вересня 2020 12:08
Документація Висоцьк-Терехи.docx
10 вересня 2020 12:08
Додатки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-004303-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УРБАН ПРОГРЕС, Код ЄДРПОУ:40653216
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:55
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовник. Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимог до документації пропозиції учасника, для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості, тощо, на дату подання пропозиції, субліцензійні договори з усіма додатками та додатковими угодами, видаткові зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення).

Згідно протоколу № 41 від 01.10.2020 р. пропозицію ТОВ «Урбан Прогрес» було дискваліфіковано, через відсутність договору № 0468-ІВК про постачання програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів» та її оновлень. Однак повідомляємо, що даний договір не являється субліцензійним. Для підтвердження власності програмної продукції товариством надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно якої надано акт здавання-приймання ліцензійного обладнання та бухгалтерську довідку, у якій містяться відомості про інвентарний номер та балансову вартість активу.

Відтак, просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Урбан Прогрес».

Договір № 0468-ІВК про постачання програмної продукції комп’ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів» та її оновлень додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 18:04
Шановний учасник, після детального розгляду Вашої вимоги, хочемо повідомити наступне. Під час розгляду документації Замовник керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (зі змінами) (надалі Закон).
Спрощена закупівля проводиться з дотриманням вимог статті 14 Закону. Частиною 11 статті 14 Закону встановлено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно абзацу другого до частини 2 ст.14 учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Згідно поданої пропозиції ТОВ «Урбан Прогрес» було надано акт приймання – передачі на «Програмне забезпечення «Інпроект-Випуск Кошторисів»ІВК 1.914.0414». Оскільки акт приймання- передачі є невід’ємною частиною договору, то він не дійсний без договору.
Зважаючи на вищевикладене, хочемо наголосити, що положеннями статті 14 Закону не передбачено можливості перегляду рішення про дискваліфікацію учасника на підставі його вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-09-10-004303-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УРБАН ПРОГРЕС, Код ЄДРПОУ:40653216
Дата подання: 05 жовтня 2020 17:01
Оскарження рішення Замовника
Шановний Замовник. Згідно протоколу № 43 від 02.10.2020 р. мале приватне підприємство "Автодорсервіс" визначено переможцем закупівлі Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Повідомляємо вас, що згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагав довідку про виконання аналогічного договору (договорів). Для документального підтвердження інформації, наведеної в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Замовник вимагав:
- аналогічний виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно)
Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів № 95 від 21 вересня 2020 року в якій міститься посилання на договори № 1-09/19 від 01.09.2019 р. та № 2-09/19 від 02.09.2019 р. Проте, для документального підтвердження інформації, наведеної в довідці Учасником надано інші Договори, а саме: договір № 1-09/19 від 01.10.2019 р. та договір № 2-09/19 від 01.10.2019 р., що не відповідає вказаним відомостям у довідці.
- акт(и) здачі-прийняття виконаних робіт (надання послуг), що свідчить(ать) про повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором;
Згідно договорів № 1-09/19 від 01.10.2019 р. та № 2-09/19 від 01.10.2019 р., що надані учасником для підтвердження досвіду, договірна ціна робіт становить 629 626,32 грн та 667 224,60 грн. Для підтвердження повного виконання робіт (надавання послуг) надано акти здачі-прийняття робіт (наданих послуг) № 01-09/19 та № 02-09/19, згідно яких загальна вартість робіт (послуг) становить 90 977,25 грн та 49 995,75 грн відповідно. Відтак, це не відповідає вимогам Замовника та інформації, що вказана у Договорах.
- позитивний лист-відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість наданих послуг/виконаних робіт, відсутність з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо виконання або неналежного виконання умов договору.

Учасник надав відгук від 23 вересня 2020 року № 1744/1.1.3 у якому містяться відомості про договори № 1-09/19 від 01.09.2019 р. та № 2-09/19 від 01.09.2019 р., втім, це суперечить вказаним відомостям у аналогічних договорах, що надані Учасником для підтвердження виконання аналогічних робіт, та довідці про виконання аналогічних договорів.
Додатково доводимо до Вашого відома, що згідно вимог Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагав бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості, тощо, на дату подання пропозиції, субліцензійні договори з усіма додатками та додатковими угодами, видаткові зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення). Однак, мале приватне підприємство "Автодорсервіс" надало бухгалтерську довідку, станом на 01.07.2020 року, що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно ст. 14 ч. 13 Закону України «Про Публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Отже, виходячи з вищенаведеного просимо скасувати рішення № 43 від 02.10.2020 р. про визначення переможцем закупівлі Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги Мале приватне підприємство "Автодорсервіс" .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 18:06
Шановний учасник, після детального розгляду Вашої вимоги, хочемо повідомити наступне. Під час розгляду документації Замовник керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (зі змінами) (надалі Закон).
Спрощена закупівля проводиться з дотриманням вимог статті 14 Закону. Частиною 11 статті 14 Закону встановлено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно абзацу другого до частини 2 ст.14 учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Зважаючи на вищевикладене, хочемо наголосити, що положеннями статті 14 Закону не передбачено можливості скасування рішення про визначення переможця на підставі вимоги одного з учасників.

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 16:55
Оскарження.pdf

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 17:00
Лист-вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС 484 635,00
UAH з ПДВ
484 635,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 612 000,00
UAH з ПДВ
590 270,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "Автодорсервіс" 635 000,00
UAH з ПДВ
594 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" 716 474,88
UAH з ПДВ
716 474,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 14:48
Електронний підпис
23 вересня 2020 14:46
1.pdf
23 вересня 2020 14:46
Документи_compressed.pdf
23 вересня 2020 14:46
ЦПУ.pdf
23 вересня 2020 14:46
Установчі.pdf
23 вересня 2020 14:46
Сертифікати.pdf
23 вересня 2020 14:46
По Муляру документи.pdf
23 вересня 2020 14:46
ОСВ.pdf
23 вересня 2020 14:46
Накази.pdf
23 вересня 2020 14:45
Довідки.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 15:16
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:48
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 15:47
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:41
проект договору.pdf
23 вересня 2020 15:41
пропозиція.pdf
23 вересня 2020 15:41
документи.pdf
23 вересня 2020 15:41
Інвентарні картки.pdf
23 вересня 2020 15:41
Субліценція.pdf
23 вересня 2020 15:41
Договір оренди.pdf
23 вересня 2020 15:41
вігук.pdf
23 вересня 2020 15:41
Рішення і статут.pdf
23 вересня 2020 15:41
сертифікат Малиха.jpg
23 вересня 2020 15:41
Свідоцтво Малиха.pdf
23 вересня 2020 15:41
Інженер консультант 1.jpg
23 вересня 2020 15:41
сертифікат геодезиста.pdf
23 вересня 2020 15:41
Малиха Оксана.jpg
23 вересня 2020 15:41
аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

Мале приватне підприємство "Автодорсервіс"

ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС
#37832226
Відхилено 484 635,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 17:23
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
Відхилено 590 270,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:28
Мале приватне підприємство "Автодорсервіс"
#32026061
Переможець 594 760,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 14:35

Документи

28 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:22
Протокол №38.PDF

Документи

01 жовтня 2020 15:28
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:27
Протокол №41.PDF

Документи

02 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:34
Протокол №43.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале приватне підприємство "Автодорсервіс"
#32026061
594 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:34
Протокол №43.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 17:30
07 10 20-пкд.PDF укладений
15 жовтня 2020 17:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2020 12:41
594 760,00 UAH UA648201720344301001107062398
ДП"Служба МАД у Волинській області
UA253204780000026001924893242
МПП "Автодорсервіс"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 594 760,00
UAH