Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з модернізації та доопрацювання Автоматизованої системи обліку та моніторингу об’єктів нерухомого майна комунальної власності Вінницької міської об’єднаної територіальної громади
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-09-10-004133-b 677b50b4087e4872aebe5437723b0241
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Вельгус

+380671885984 velgus20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ МУНІЦИПАЛЬНОЇ НЕРУХОМОСТІ" ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43018676
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, буд. 59
Контактна особа: Олександр Вельгус
+380671885984
velgus20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 11:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 11:50
Початок аукціону: 22 вересня 2020 13:31
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з модернізації та доопрацювання Автоматизованої системи обліку та моніторингу об’єктів нерухомого майна комунальної власності Вінницької міської об’єднаної територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Соборна, 36, м. Вінниця, Вінницька область, 21050, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технології
Дата подання: 10 вересня 2020 17:37
Дата відповіді: 11 вересня 2020 14:08
Які технології використовувались при розробці АСОКМ?
Відповідь: Для надання відповіді на Ваше запитання, просимо конкретизувати його. Так як вираз "Технології " має обширне значення.
Мова програмування
Дата подання: 11 вересня 2020 14:27
Дата відповіді: 11 вересня 2020 16:18
Які мови програмування використовувались при розробці?
Відповідь: Асокм створена на базі ЕРП системи IT-Enterprise, в програмуванні якої використовувалась мова програмування С#

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-004133-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3595004204
Дата подання: 26 вересня 2020 10:35
Вимога на кваліфікацію
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону "Про публічіні закупівлі" : “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються- навіть не існує технічної можливості. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції (якщо таке вимагається). Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій.Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій. У Постачальників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після формування повідомлення про намір укласти договір, а згідно з вимогами ч.9 ст. 14 Закону, вони не мають права це робити. При цьому можливість завантажувати документи після формування повідомлення про намір укласти договір є в процедурах закупівлі. Нагадаємо, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Тобто по-перше завантаження відредагованих документів-це правопорушення частини 9 статті 14 Закону, по-друге ЄСЗ не надає можливості у відповідності з Законом на дозавантаження або редагування будь-яких документів у складі пропозиції. Таким чином вимогу Замовника про надання документів після завершення строку подання не зможе виконати жоден Постачальник.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 вересня 2020 15:15
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-09-10-004133-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3595004204
Дата подання: 28 вересня 2020 16:23
Предмет аналогічного договору
Під час вивчення технічного завдання до предмета закупівлі Учасником було зроблено висновок, що реалізація модернізації та допрацювання автоматизованої системи повинна бути зроблена з роботою з веб-сайтом (у технічному завдання клієнт-браузер), тому було надано відповідний аналогічний за технічним зваданням приклад договору. З технічної точки зору у сфері інформаційних технологій вебсайт та програмне забезпечення пов'язані між собою поняття та кожна людина може по-своєму називати продукт з одними й тими самими технічними характеристиками. Якщо Замовник спирається саме на предмет договору "розробка пакетів програмного забезпечення" тоді ФОП Зюбіна А.В. може на підтвердження кваліфікації надати аналогічний договір саме з предметом договору "пакети програмного забезпечення".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2020 09:45
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні
закупівлі» (далі - Закон), предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються
замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної
закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або
пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет
закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом,
із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому
законодавством порядку.
Пункт 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом
Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня
2020 року № 708 (далі - Порядок) зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг
визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за
показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника .
Загальні положення Національного класифікатора України Єдиний закупівельний
словник ДК 021:2015 прийнятого та надано чинності Наказом Мінекономрозвитку України
від 23.12.2015 № 1749 (далі - ЄСЗ) визначають наступне:
Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і
складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що
описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
- перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
- перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
- перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y) ;
- перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев’ята цифра — контрольна.
Закупівля згідно з предметом закупівлі – Послуги з модернізації та доопрацювання
Автоматизованої системи обліку та моніторингу об’єктів нерухомого майна комунальної
власності Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (UA-2020-09-10-004133-b)
відноситься до класу 7 221 0000-0 “ Послуги з розробки пакетів програмного
забезпечення”, тоді як “Послуги з розробки веб-сайтів” - 72413000-8 відносяться до класу
7241 0000-7 “Послуги провайдерів”, тому наданий Учасником договір від 09.01.2020 №
01-20 не може вважатися аналогічним.
Відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону, пропозиції подаються учасниками після закінчення
строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з
окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх
встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через
електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним
замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення
учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в
оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною
системою закупівель не приймаються.
Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником
забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про
проведення спрощеної закупівлі.
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення
строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони
отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання
пропозицій.
Тому завантажений 28.09.2020 після прийняття рішення про дискваліфікацію договір
від 03.05.2020 №02-20 не може прийматися до розгляду, та вказує на порушення Учасником
ч.9 ст.14 Закону.
Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає дискваліфікацію учасника с прощеної
закупівлі UA-2020-09-10-004133-b ФОП Зюбіної Анни Володимирівни (РНОКПП
3595004204) правомірною та такою, що відповідає нормам чинного законодавства.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА 99 300,00
UAH з ПДВ
49 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛОЧКІН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 109 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОРСОФТ УКРАЇНА" 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 13:08
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:08
Паспорт_.pdf
16 вересня 2020 13:08
Лист-відгук Долір.pdf
16 вересня 2020 13:08
ІПН.pdf
16 вересня 2020 13:08
Довідка щодо стату.pdf
16 вересня 2020 13:08
Витяг ФОП Зюбіна .pdf
16 вересня 2020 13:08
Аналогіч. договір Долір.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:58
Реквізити.PDF
21 вересня 2020 10:58
Пропозиція.PDF
21 вересня 2020 10:58
Додаток.docx
21 вересня 2020 10:58
Договір.PDF
21 вересня 2020 10:58
виписка.pdf

Публічні документи

20 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
20 вересня 2020 12:49
Цінова пропозиція.pdf
20 вересня 2020 12:49
Реквізити.jpg
20 вересня 2020 12:49
Призначення директора.pdf
20 вересня 2020 12:49
Додаток 1.pdf
20 вересня 2020 12:49
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛОЧКІН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОРСОФТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА
#3595004204
Рішення скасоване 49 999,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:15
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛОЧКІН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3268022133
Рішення скасоване 50 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:15
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЮБІНА АННА ВОЛОДИМИРІВНА
#3595004204
Відхилено 49 999,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:36
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛОЧКІН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3268022133
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОРСОФТ УКРАЇНА"
#42847124
Переможець 105 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:05

Документи

25 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:28
Протокол рішення.pdf

Документи

28 вересня 2020 15:36
Електронний підпис

Документи

01 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:37
галочкин.pdf

Документи

02 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОРСОФТ УКРАЇНА"
#42847124
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 13:56
Договір № 05-10-20-1.pdf укладений
05 жовтня 2020 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 105 000,00
UAH