Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Коронарний балон-катетер для предилятації хронічних оклюзій)
CPV: 33140000-3 Medical materials (Coronary balloon catheter for predilation of chronic occluions)
CPV: 33140000-3 Medical materials (Coronary balloon catheter for predilation of chronic occluions)
Очікувана вартість
8 437 591,47 UAH
UA-2020-09-10-003865-b ● 12710cc86b464eb1a41579af8468dce4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medpro.health/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 8 437 591,47 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 187,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 10 вересня 2020 11:48 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 8 437 591 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 42 188 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9889 одиниця
Коронарний балон-катетер для предилятації хронічних оклюзій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Coronary balloon catheter for predilation of chronic occluions
CPV: 33140000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 16:55 |
Перелік змін 21.09.2020.docx | |
21 вересня 2020 16:55 |
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG (зміни).docx | |
10 вересня 2020 11:48 |
ТД.docx | |
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx | |
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 1 Тех.част..docx | |
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 2-а ст.17.docx | |
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 2 Перелік інформації МВ.docx |
21 вересня 2020 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 вересня 2020 16:55 |
Перелік змін 21.09.2020.docx
|
|||
21 вересня 2020 16:55 |
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG (зміни).docx
|
|||
10 вересня 2020 11:48 |
ТД.docx
|
|||
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
|
|||
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 1 Тех.част..docx
|
|||
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 2-а ст.17.docx
|
|||
10 вересня 2020 11:48 |
додаток 2 Перелік інформації МВ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4 до тендерної документації (Договір про закупівлю) - температурний режим постачання
Дата подання: 10 вересня 2020 15:40
Дата відповіді: 14 вересня 2020 11:49
Шановний Замовник, ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, просимо надати додаткове пояснення вимог пункту 6.1, Додаток 4 до тендерної документації «Договір про закупівлю». Вимога договору передбачає наступне: 6.1. ПОСТАЧАЛЬНИК має забезпечити необхідний температурний режим під час зберігання і транспортування продукції відповідно до вимог зберігання до її передачі ЗАМОВНИКУ. Кожна поставка має супроводжуватися датчиками температури. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці. Дані датчиків температури мають бути передані ЗАМОВНИКУ одночасно з передачею продукції. Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі не є температуро чутливою продукцією, яка вимагає особливого температурного режиму для забезпечення якого необхідні спеціальні контейнери чи холодильник. Для товарів, що пропонуються не передбачений температурний режим, а лише умова не зберігати товар під соннячним промінням, що у свою чергу не передбачає необхідності використання температурних датчиків. Також, виробник забезпечує «стрес-тести» продукції при яких товари піддаються впливу ектстримально низьких та екстримально високих температур для перевірки стабліності якості товару при можливих температурних коливаннях. Так, такі тести підтверджують, що продукція зберігає свої сталі характеристики при перебуванні протягом періоду часу при різних низьких та високих температурах. Виробник не передбачає температурний режим в технічних документах, тому для продукції не забезпечується спеціальні температурні умови та використання температурних датчиків. Додаткове комплектування поставки при системі автоматизований склад не можливе і призведе до здорожчення та ускладнення процесу постачання продукції, а в багатьох випадках до знеможливлення такої поставки. Така вимога договору в даному випадку обмежує участь постачальників із продукцією, що не є температуро чутливою та які згідно правил постачання не застосовують температурний контроль при поставці. Також, чи можливо підтвердити вимоги температурного режиму за допомогою альтернативних документів від виробника, що підтверджують безпечність і збереження якості продукції за різних температур зовнішнього середовища? Просимо Вас роз'яснити необхідність застовання температурних датчиків для товарів, що не вимагають температурного режиму зберігання/постачання. Чи можливо внести необхідні зміни, які більш чітко зазначать, що температурний контроль необхідний коли це передбачено в технічних документах/виробником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до статей 10, 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до статей 10, 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Додаток 2 до тендерної документації - щодо документів не передбачених законодавством
Дата подання: 17 вересня 2020 12:08
Дата відповіді: 17 вересня 2020 17:19
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимоги, що є дискримінаційним та потенційно обмежують конкуренцію участі в цьому тендері. А саме вимога абзацу другого, п.4, Розділу ІІ ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ , додатку 2 до тендерної документації. А саме: У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів., надання довідки від уповноваженого органу про відсутність можливості надати документ. Як учасник нерезидент ми не маємо змоги надати наказ про призначення директора, оскільки, такий документ не передбачений законодавством нашої держави. Повноваження , щодо підписантів/директорів містяться в відкритому реєстрі нашої держави, тобто інформація є публічною. Уповноважений орган не може надати інформацію/лист-роз’яснення про документ, що передбачений законами іншої держави та про юридичну суть якого цей орган не знає. Оскільки, тендерна документація вимагає офіційний документ, який уповноважений орган не може надати - це обмежує нашу можливість подавати тендерну пропозицію у зв'язку із відсутністтю запитуваного документу або листу-роз'яснення від уповноваженого органу. Норми Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») передбачають недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, заборону встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників, та передбачають забезпечення рівних умов для всіх учасників публічних закупівель. Так, п. 11 ст. 26 Закону , передбачає, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тому, вимога щодо надання офіційного документу про відсутність можливості надати документ не відповідає нормам закону про публічні закупівлі та встановлює нерівні умови для участі в закупівлі. Просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації Дякуємо за увагу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено відомості, які зазначаються у тендерній документації.
Крім того, відповідно до частини третьої цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У додатку 2 до тендерної документації замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Таким документом від уповноваженого органу може бути аналогічний за змістом документ, наприклад, свідоцтво про реєстрацію компанії, виписка з судового/господарського реєстру, тощо.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Звертаємо увагу, що учасник–нерезидент має надати додатково лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів, перелік яких зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна документація, зокрема додаток 2 «Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимог до неї», складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено відомості, які зазначаються у тендерній документації.
Крім того, відповідно до частини третьої цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У додатку 2 до тендерної документації замовником визначено перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ додатка 2 до тендерної документації учасники–нерезиденти подають інформацію (документи), відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник–нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Таким документом від уповноваженого органу може бути аналогічний за змістом документ, наприклад, свідоцтво про реєстрацію компанії, виписка з судового/господарського реєстру, тощо.
Перелік органів, які уповноважені на надання таких документів (листів) у певній іноземній державі, визначається відповідно до законодавства цієї іноземної держави (країни–учасника).
Звертаємо увагу, що учасник–нерезидент має надати додатково лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів, перелік яких зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна документація, зокрема додаток 2 «Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимог до неї», складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-10-003865-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМСАБ", Код ЄДРПОУ:31953635
Дата подання: 21 вересня 2020 13:09
Внесення змін в тендерну документацію
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі
UA-2020-09-10-003865 нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно
торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, просимо внести зміни у медико-технічні вимоги (Додаток1).
Медико-технічні вимоги до закупівлі (UA-2020-09-10-003865, ДК 021:2015 - 33140000-3 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму. Витратні матеріали для кардіохірургічних втручань) чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: переглянути медико-технічні вимоги Додатку 1, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається.
Розгорнути
Згорнути
UA-2020-09-10-003865 нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно
торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, просимо внести зміни у медико-технічні вимоги (Додаток1).
Медико-технічні вимоги до закупівлі (UA-2020-09-10-003865, ДК 021:2015 - 33140000-3 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму. Витратні матеріали для кардіохірургічних втручань) чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: переглянути медико-технічні вимоги Додатку 1, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 18:13
Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що медико-технічні вимоги даної закупівлі сформовані за аналізом ринку, чітко встановлені Замовником та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», ніяким чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не встановлюють обмеження для участі у торгах.
Інформуємо, що медико-технічні вимоги даної закупівлі сформовані за аналізом ринку, чітко встановлені Замовником та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», ніяким чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не встановлюють обмеження для участі у торгах.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 листопада 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Medtronic Trading NL B.V. | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
Balton Sp z o.o | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 12:16
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій