Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Офісні меблі» код ДК 021:2015 – 39130000-2 (офісні меблі для навчальних закладів м. Краматорськ)
Очікувана вартість
93 250,00 UAH
UA-2020-09-10-003497-b ● c479e16b16954167894388c979e7fff0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56 |
Контактна особа: |
Катерина Ігорівна Некрасова +380500527287,+380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 93 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
стіл офісний 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
1 штуки
стіл офісний 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
6 штуки
стілець офісний 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
22 штуки
стілець офісний 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
6 штуки
вішалка для верхнього одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39136000-4 — Вішалки-плічки
4 штуки
стелаж офісний з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
10 штуки
шафа для паперів з дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
3 штуки
шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 штуки
робоче місце «Студент 2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 11:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 11:31 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
10 вересня 2020 11:31 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 11 вересня 2020 09:08
Дата відповіді: 11 вересня 2020 11:07
Шановний замовник! просимо надати білш детальний опис товару:
1. стіл офісний 2 - потрібні тумби на цьому столі? якщо так, то з дверцятами або шухлядами?
2. Стілець офісний 2 - каркас чорний, або інший?
3. Стелаж офісний з полицями, Шафа для паперів з дверцятами, Шафа для паперів - фасади (дверцята) повинні бути на всю висоту шафи, або закривати лише частково шафу?
4. Шафа для паперів з дверцятами - вказано ДСП 18мм, а на інших позиціях якої товщини ДСП? Чи можна всі позиції виготовити з ДСП 16мм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «1. Стіл офісний 2 – тумби не потрібні,
2. Стілець офісний 2 - каркас чорний/сірий,
3. Стелаж офісний з полицями – без дверцят,
Шафа для паперів з дверцятами – дверцята повинні бути на всю висоту шафи,
Шафа для паперів - можливий варіант часткового закриття окремих полиць в нижній частині шафи дверцятами.
4. Шафа для паперів з дверцятами – ДСП 18мм (можливе незначне відхилення)»
2. Стілець офісний 2 - каркас чорний/сірий,
3. Стелаж офісний з полицями – без дверцят,
Шафа для паперів з дверцятами – дверцята повинні бути на всю висоту шафи,
Шафа для паперів - можливий варіант часткового закриття окремих полиць в нижній частині шафи дверцятами.
4. Шафа для паперів з дверцятами – ДСП 18мм (можливе незначне відхилення)»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТАДНИЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3177901971 |
Переможець |
85 664,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 14:07
|
2210-284.pdf | укладений |
29 вересня 2020 14:05
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 жовтня 2020 10:01
|
85 664,00 UAH | UA138201720344260008000024755 Краматорське управління освіти |
UA163355480000026007053616101 ФОП Стадниченко Сергiй Сергiйович |
Оплачений |