Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісні меблі» код ДК 021:2015 – 39130000-2 (офісні меблі для навчальних закладів м. Краматорськ)
Очікувана вартість
93 250,00 UAH
UA-2020-09-10-003497-b c479e16b16954167894388c979e7fff0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 93 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
стіл офісний 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
1 штуки
стіл офісний 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
6 штуки
стілець офісний 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
22 штуки
стілець офісний 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
6 штуки
вішалка для верхнього одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39136000-4 — Вішалки-плічки
4 штуки
стелаж офісний з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
10 штуки
шафа для паперів з дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
3 штуки
шафа для паперів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 штуки
робоче місце «Студент 2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, заклади управління освіти згідно з додатком до оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 11:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
10 вересня 2020 11:31
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 11 вересня 2020 09:08
Дата відповіді: 11 вересня 2020 11:07
Шановний замовник! просимо надати білш детальний опис товару: 1. стіл офісний 2 - потрібні тумби на цьому столі? якщо так, то з дверцятами або шухлядами? 2. Стілець офісний 2 - каркас чорний, або інший? 3. Стелаж офісний з полицями, Шафа для паперів з дверцятами, Шафа для паперів - фасади (дверцята) повинні бути на всю висоту шафи, або закривати лише частково шафу? 4. Шафа для паперів з дверцятами - вказано ДСП 18мм, а на інших позиціях якої товщини ДСП? Чи можна всі позиції виготовити з ДСП 16мм?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «1. Стіл офісний 2 – тумби не потрібні,
2. Стілець офісний 2 - каркас чорний/сірий,
3. Стелаж офісний з полицями – без дверцят,
Шафа для паперів з дверцятами – дверцята повинні бути на всю висоту шафи,
Шафа для паперів - можливий варіант часткового закриття окремих полиць в нижній частині шафи дверцятами.
4. Шафа для паперів з дверцятами – ДСП 18мм (можливе незначне відхилення)»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТАДНИЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 85 664,00
UAH з ПДВ
85 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 18:13
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:11
Пропозиція.pdf
21 вересня 2020 18:11
Порівняльна таблиця.pdf
21 вересня 2020 18:11
Паспорт, инн.pdf
21 вересня 2020 18:11
Проект договору.pdf
21 вересня 2020 18:11
Довідка про товар.pdf
21 вересня 2020 18:11
Довідка про підпис.pdf
21 вересня 2020 18:11
Гарантійний термін.pdf
21 вересня 2020 18:11
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТАДНИЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТАДНИЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3177901971
Переможець 85 664,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 14:05

Документи

23 вересня 2020 14:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТАДНИЧЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3177901971
85 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2020 14:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 14:07
2210-284.pdf укладений
29 вересня 2020 14:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 жовтня 2020 10:01
85 664,00 UAH UA138201720344260008000024755
Краматорське управління освіти
UA163355480000026007053616101
ФОП Стадниченко Сергiй Сергiйович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 664,00
UAH