Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та регенерації (відновлення) картриджів офісної техніки
Очікувана вартість
66 472,00 UAH
UA-2020-09-10-002604-c 62908b8cbabe494aad32166463c28ac4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Небольсіна Юлія Володимирівна

+380542655694 sumyrf@dzk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Сумська регіональна філія
Код ЄДРПОУ: 26439220
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Петропавлівська, буд. 86
Контактна особа: Небольсіна Юлія Володимирівна
+380542655694
sumyrf@dzk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 14:13
Очікувана вартість: 66 472,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 664,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з заправки та регенерації (відновлення) картриджів офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг в розмірі вартості фактично наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-002604-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БМС-Лайн Сервіс, Код ЄДРПОУ:36707155
Дата подання: 06 жовтня 2020 09:51
Не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам
Замовником ДП «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» Сумська регіональна філія неправомірно визначено переможцем торгів щодо закупівлі Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ФОП Руденко Євген Миколайович, так як його пропозиція взагалі не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам Замовника торгів, та ніяким чином не може бути акцептована, зокрема:
1. Згідно Додатку 1 кваліфікаційних вимог тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності відповідним майном. Замість цього ФОП Руденко Євген Миколайович надав довідку стосовно ведення бухгалтерського обліку фізичних осіб підприємців.
Підтвердженням наявності обладнання, матеріально-технічної для фізичної особи- підприємця бази може бути документ, а саме: відомості з реєстру прав власності на нерухоме майно, договір оренди на приміщення, технічний паспорт на автомобіль, договір оренди автомобіля, договір дарування і т.п.
2. Згідно Додатку 1 п. 5 Учасник повинен надати завірену копію атестата виробництва, виданого виробнику еквівалентних витратних матеріалів уповноваженим органом, дійсного на момент подання пропозицій. ФОП Руденко Євген Миколайович надав копію атестата виробництва виданий ТОВ «В.М.» дійсний до 26 червня 2020 р.
Враховуючи вищенаведене, згідно частини першої ст.31 «Закону про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення (дискваліфікувати) тендерну ФОП Руденко Євген Миколайович та продовжити закупівлю у порядку, передбаченому діючим законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 15:07
Сумська регіональна філія Центру ДЗК є структурним підрозділом Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» та має забезпечувати економне використання коштів, запланованих на вирішення адміністративно-господарських питань, для забезпечення оперативної та продуктивної діяльності філії в подальшому. Керуючись засадами чесної конкуренції та економічним розподілом, враховуючи, що послуги надаються не за окремою розробленою специфікацією або технічними проектами, для яких існує постійно діючий ринок, єдиним критерієм для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є «Ціна», що вказано у п. 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Сумської регіональної філії Центру ДЗК. Запропонована учасником-переможцем ФОП Руденком Є.М. ціна за надання послуги за предметом закупівлі «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (ДК 021:2015: 50310000-1) є найменшою із запропонованих.
Відповідно до п. 4 ч. 2 розд. 5 Тендерної документації, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи, що остаточна пропозиція учасника-переможця ФОП Руденка Є.М. є найбільш економічно вигідною та відповідає технічним і кваліфікаційним вимогам, вважаємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Руденко Євген Миколайович" 43 805,00
UAH з ПДВ
34 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Палієнко О.Г 51 525,00
UAH з ПДВ
34 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМС-Лайн Сервіс 58 020,00
UAH з ПДВ
58 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ 66 174,00
UAH з ПДВ
66 174,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 09:21
Довідка.pdf
27 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
27 вересня 2020 14:03
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2020 14:03
04.1 Паспорт та код.pdf
27 вересня 2020 14:03
00 Проєкт Договору.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:53
технічна акредитація.pdf
25 вересня 2020 12:53
тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2020 12:53
проект договору.pdf
25 вересня 2020 12:53
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:33
Довідка дитяча праця.pdf
27 жовтня 2020 11:33
Довідка з МВС.rar
27 жовтня 2020 11:33
Довідка з МВС.pdf
27 вересня 2020 17:00
Електронний підпис
27 вересня 2020 16:56
Сертифікати завірені.pdf
27 вересня 2020 16:56
Лист-гарантія санкції.pdf
27 вересня 2020 16:56
Лист авторизація.pdf
27 вересня 2020 16:56
Довідка ст 236.pdf
27 вересня 2020 16:56
Довідка ст 17.pdf
27 вересня 2020 16:56
Договір аренда_авто.pdf
27 вересня 2020 16:56
Договір_акти.pdf
27 вересня 2020 16:56
Проект договору.pdf
27 вересня 2020 16:56
Копія протоколу.pdf
27 вересня 2020 16:56
Копія наказу.pdf
27 вересня 2020 16:56
Статут БМС копія.pdf
27 вересня 2020 16:56
Технічна пропозиція.pdf
27 вересня 2020 16:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 вересня 2020 00:50
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2020 00:50
Сертифікати.pdf
26 вересня 2020 00:50
Свідоцтво ПДВ (завірене).pdf
26 вересня 2020 00:50
Проєкт Договору.pdf
26 вересня 2020 00:50
Копія паспорта.pdf
26 вересня 2020 00:50
Договір ВМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Руденко Євген Миколайович"

ФОП Палієнко О.Г

ТОВ БМС-Лайн Сервіс

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Руденко Євген Миколайович"
#2987408034
Рішення скасоване
34 994,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 16:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 жовтня 2020 00:00
ФОП "Руденко Євген Миколайович"
#2987408034
Відхилено
34 994,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 13:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 жовтня 2020 00:00
ФОП Палієнко О.Г
#2956108656
Відхилено
34 995,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 12:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 жовтня 2020 00:00
ТОВ БМС-Лайн Сервіс
#36707155
Переможець 58 020,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 09:51

Вимога про усунення невідповідностей

Щодо виправлення невідповідностей в документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Необхідно долучити документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачені Додатку 1 Тендерної документації: 1. Документ/документи, на підтвердження права власності на майно вказане в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Відповідно до ч. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, необхідно долучити: - гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 3 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов`язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту. - довідка у довільній формі про застосування у своїй діяльності необхідних заходів із захисту довкілля. - лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: • Закону України від 14.08.2014 №1644-VII «Про санкції»; • Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 року №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; • Указу Президента України від 15.05.2017 року №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; • Указу Президента України від 14.05.2018 року №126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; • Указу Президента України від 21.06.2018 року №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; • Указу Президента України від 19.03.2019 року №82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; • Указу Президента України від 14.05.2020 року №184/2020 "Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

16 жовтня 2020 13:00
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:55
Протокол

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

21 жовтня 2020 11:59
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМС-Лайн Сервіс
#36707155
58 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 15:43
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:34
ДУ 1 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:07
Договір укладений
17 листопада 2020 16:04
Протокол укладений
17 листопада 2020 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 59/11.20-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 58 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 670,00 UAH)