Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та регенерації (відновлення) картриджів офісної техніки
Очікувана вартість
66 472,00 UAH
UA-2020-09-10-002604-c ● 62908b8cbabe494aad32166463c28ac4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Сумська регіональна філія |
Код ЄДРПОУ: | 26439220 |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Петропавлівська, буд. 86 |
Контактна особа: |
Небольсіна Юлія Володимирівна +380542655694 sumyrf@dzk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 14:13 |
Очікувана вартість: | 66 472,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 664,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з заправки та регенерації (відновлення) картриджів офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг в розмірі вартості фактично наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 12:27 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
10 вересня 2020 12:27 |
Проєкт Договору.docx | |
10 вересня 2020 12:27 |
Додаток 2 до ТД .doc | |
10 вересня 2020 12:27 |
Додаток 1 до ТД .docx | |
10 вересня 2020 12:27 |
Тендерна документація (послуги з заправки та регенерації (відновлення) картриджів офісної техніки .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-10-002604-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БМС-Лайн Сервіс, Код ЄДРПОУ:36707155
Дата подання: 06 жовтня 2020 09:51
Не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам
Замовником ДП «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» Сумська регіональна філія неправомірно визначено переможцем торгів щодо закупівлі Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ФОП Руденко Євген Миколайович, так як його пропозиція взагалі не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам Замовника торгів, та ніяким чином не може бути акцептована, зокрема:
1. Згідно Додатку 1 кваліфікаційних вимог тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності відповідним майном. Замість цього ФОП Руденко Євген Миколайович надав довідку стосовно ведення бухгалтерського обліку фізичних осіб підприємців.
Підтвердженням наявності обладнання, матеріально-технічної для фізичної особи- підприємця бази може бути документ, а саме: відомості з реєстру прав власності на нерухоме майно, договір оренди на приміщення, технічний паспорт на автомобіль, договір оренди автомобіля, договір дарування і т.п.
2. Згідно Додатку 1 п. 5 Учасник повинен надати завірену копію атестата виробництва, виданого виробнику еквівалентних витратних матеріалів уповноваженим органом, дійсного на момент подання пропозицій. ФОП Руденко Євген Миколайович надав копію атестата виробництва виданий ТОВ «В.М.» дійсний до 26 червня 2020 р.
Враховуючи вищенаведене, згідно частини першої ст.31 «Закону про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення (дискваліфікувати) тендерну ФОП Руденко Євген Миколайович та продовжити закупівлю у порядку, передбаченому діючим законодавством.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно Додатку 1 кваліфікаційних вимог тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності відповідним майном. Замість цього ФОП Руденко Євген Миколайович надав довідку стосовно ведення бухгалтерського обліку фізичних осіб підприємців.
Підтвердженням наявності обладнання, матеріально-технічної для фізичної особи- підприємця бази може бути документ, а саме: відомості з реєстру прав власності на нерухоме майно, договір оренди на приміщення, технічний паспорт на автомобіль, договір оренди автомобіля, договір дарування і т.п.
2. Згідно Додатку 1 п. 5 Учасник повинен надати завірену копію атестата виробництва, виданого виробнику еквівалентних витратних матеріалів уповноваженим органом, дійсного на момент подання пропозицій. ФОП Руденко Євген Миколайович надав копію атестата виробництва виданий ТОВ «В.М.» дійсний до 26 червня 2020 р.
Враховуючи вищенаведене, згідно частини першої ст.31 «Закону про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення (дискваліфікувати) тендерну ФОП Руденко Євген Миколайович та продовжити закупівлю у порядку, передбаченому діючим законодавством.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 15:07
Сумська регіональна філія Центру ДЗК є структурним підрозділом Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» та має забезпечувати економне використання коштів, запланованих на вирішення адміністративно-господарських питань, для забезпечення оперативної та продуктивної діяльності філії в подальшому. Керуючись засадами чесної конкуренції та економічним розподілом, враховуючи, що послуги надаються не за окремою розробленою специфікацією або технічними проектами, для яких існує постійно діючий ринок, єдиним критерієм для визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є «Ціна», що вказано у п. 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Сумської регіональної філії Центру ДЗК. Запропонована учасником-переможцем ФОП Руденком Є.М. ціна за надання послуги за предметом закупівлі «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (ДК 021:2015: 50310000-1) є найменшою із запропонованих.
Відповідно до п. 4 ч. 2 розд. 5 Тендерної документації, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи, що остаточна пропозиція учасника-переможця ФОП Руденка Є.М. є найбільш економічно вигідною та відповідає технічним і кваліфікаційним вимогам, вважаємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до п. 4 ч. 2 розд. 5 Тендерної документації, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи, що остаточна пропозиція учасника-переможця ФОП Руденка Є.М. є найбільш економічно вигідною та відповідає технічним і кваліфікаційним вимогам, вважаємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Руденко Євген Миколайович" |
43 805,00
UAH з ПДВ
|
34 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Палієнко О.Г |
51 525,00
UAH з ПДВ
|
34 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БМС-Лайн Сервіс |
58 020,00
UAH з ПДВ
|
58 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ |
66 174,00
UAH з ПДВ
|
66 174,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Руденко Євген Миколайович" #2987408034 |
Рішення скасоване |
34 994,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 16:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 жовтня 2020 00:00
|
ФОП "Руденко Євген Миколайович" #2987408034 |
Відхилено |
34 994,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 13:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 жовтня 2020 00:00
|
ФОП Палієнко О.Г #2956108656 |
Відхилено |
34 995,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 12:05
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 жовтня 2020 00:00
|
ТОВ БМС-Лайн Сервіс #36707155 |
Переможець |
58 020,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 11:34
|
ДУ 1 від 30.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 16:07
|
Договір | укладений |
17 листопада 2020 16:04
|
Протокол | укладений |
17 листопада 2020 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 59/11.20-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |