Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Catering servises ( Services of the catering, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Manevychi district Volyn region)
Очікувана вартість
9 397 200,00 UAH
UA-2020-09-10-002402-c 8436a3100f1a4e299960c292130c349f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хітько Алла Борисівна

380677792104 manusz760@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192098
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська область обл., селище міського типу Маневичі, ВУЛИЦЯ 100-РІЧЧЯ МАНЕВИЧ, будинок 53
Контактна особа: Хітько Алла Борисівна
380677792104
manusz760@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya socialnogo zahistu naselennya Manevickoyi raionnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 03192098
Contact point: Hitko Alla Borysivna
380677792104
manusz760@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 08:00
Очікувана вартість: 9 397 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 986,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH
Publication date: 10 вересня 2020 12:06
Enquiries until: 03 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 жовтня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 9 397 200 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 46 986 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280350 послуга
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44601, Україна, Волинська область, Маневицький район, Маневицький район
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering servises ( Services of the catering, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Manevychi district Volyn region)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки здійснюються на підставі зведених актів приймання-передачі наданих послуг та розрахунків Пiсляоплата 4 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 12:08
ТД Маневичі 20 нова.doc
05 жовтня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 12:08
ТД Маневичі 20 нова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення окремих пунктів ТД
Дата подання: 01 жовтня 2020 23:56
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 08:49
Шановний Замовнику, За даною процедурою закуповуються Кейтерингові послуги. Послуги кейтерингу розрізняють, зокрема, за місцем та способом надання послуг, напр., приготування їжі в приміщенні або ж приготування їжі поза приміщенням, при цьому згідно Додатку 2 місцем надання послуг є кожен з навчальних закладів, зазначених у переліку. Оскільки тендерна документація та проект договору не містить умов про порядок чи процедуру взаємодії між учасником та замовником щодо використання приміщень у навчальних закладах, де буде здійснюватися приготування їжі та безпосереднє харчування дітей, просимо роз’яснити: - Хто відповідальний за надання таких приміщень у користування? - На яких умовах будуть надаватись такі приміщення учаснику? - Якщо на умовах оренди, то яким чином вирішується питання узгодження строків надання послуг з харчування з етапністю передачі майна в оренду, передбаченого Законом України «Про оренду державного та комунального майна» № 157-IX від 03.10.2019р.? - Чи обладнані приміщення, де буде здійснюватися приготування їжі, відповідними засобами для приготування їжі (плити, духовки тощо) та зберігання продуктів (холодильники, морозильні шафи тощо), який стан такого обладнання? - На яких умовах буде передаватися обладнання учаснику? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, шо відповідно до пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та метеріально-технічної бази з подальшим уточненням підтвердження вказаної інформації.
При чому додатком 2 тендерної документації передбачено саме місце надання послуг з харчування, та не вимагається приготування їжі саме в навчальних закладах.
Згідно з абзацом 2 частини 7 статті 20 Закону України «Про повну загальну середню освіту» відповідальність за організацію харчування учнів у закладах освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності, додержання вимог санітарного законодавства, законодавства про безпечність та якість харчових продуктів покладається на засновників та керівників відповідних закладів освіти.
Згідно пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про повну загальну середню освіту» засновник закладу загальної середньої освіти - орган державної влади від імені держави, відповідна рада від імені територіальної громади (громад), фізична та/або юридична особа, рішенням та за рахунок майна яких засновано заклад загальної середньої освіти або які в інший спосіб відповідно до законодавства набули прав і обов’язків засновника.
Таким чином, задля вирішення питань з отримання приміщень навчальних закладів у користування на умовах оренди, узгодження самих умови оренди, відповідних засобів для приготування їжі, зберігання продуктів, передачу певного обладнання Вам необхідно звертатись до їх засновників та керівників, а саме до Маневицької районної ради, Прилісненської сільської ради, керівників навчальних закладів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-10-002402-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 01 жовтня 2020 21:01
Вимога на умови тендерної документації.
Під час надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області, мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).

Враховуючи таку вимогу, вимагаємо надати інформацію щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей у розрізі кожного з навчальних закладів та вказати наскільки підготовленість та забезпеченість даних приміщень дозволяє здійснити дотримання всіх стадій виробничо-технологічного процесу, відповідно до системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 09:33
Повідомляємо, шо відповідно до пункт 10 додатку 2 до тендерної документації під час надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області, мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Вказанна вимога, що мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») стосується самого процесу надання кейтерингових послуг, при чому надання вказаної інформації покладається саме на учасника процедури закупівлі згідно пункту 12 додатку 2 до тендерної документації.
На даний час послуги з харчування дітей в Маневицькому районі не надаються ні Вами, ні іншою організацією, в приміщеннях страви не готуються, безпосереднє харчування дітей у навчальних закладах не здійснюється.
Тому надати зі своєї сторони запитувану інформацію щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безросереднє харчування дітей у розрізі кожного з навчальних закладів та вказати, наскільки підготовленість та забезпеченість даних приміщень дозволяє здійснити дотримання всіх стадій виробничо-технологічного процесу, відповідно до системи НАССР або інших систем забезпечення безпечості та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів в Замовника не має можливості. При чому Замовник також не входить системи органів виконавчої влади у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів належать в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Згідно стітті 5 Закону Укараїни «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» до системи органів виконавчої влади у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів належать:
- Кабінет Міністрів України;
- центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я;
- центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;
- центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (компетентний орган).
Інші органи виконавчої влади та установи не мають права встановлювати чи будь-яким іншим чином здійснювати регулювання та/або державний контроль, включаючи інформацію про харчові продукти, якщо це не передбачено цим Законом.
За відповідною інформацією Вам необхідно звертатись до компетентних органів.
Номер вимоги: UA-2020-09-10-002402-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 01 жовтня 2020 22:40
ВИМОГА
З метою усунення колізій у Тендерній документації та приведення її у відповідність законодавству щодо публічних закупівель, вимагаємо надати перелік існуючого обладнання, а саме:
- вентиляційні системи;
- холодильники;
- морозильні камери;
- електроплити;
- духові шафи;
- електросковорідки;
- розробочні столи, стелажі, яке знаходиться у їдальнях закладів освіти,
а також вказати перелік обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням необхідної кількості, якою має забезпечити їдальні Учасник, у разі визначення його переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 09:29
Повідомляємо, шо згідно з пунктом 31 частини1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 3 частини 2 сатті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При чому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить імперативних норм щодо обов’язку Замовника при закупівлі кейтерингових послуг зазначати перелік існуючого обладнання, що міститься в навчальних закладах, в тому числі вказувати перелік вентиляційних систем, холодильників ,морозильних камер, електроплит, духових шаф, електросковорідок, розборочних столів, які знаходяться у їдальнях закладів освіти, а також вказувати перелік обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням необхідної кількості, якою має забезпечити їдальні учасник.
Також хочемо відзначити, що згідно пп. 4.3 п. розділу І тендерної документації місце надання послуги: навчальні заклади, розташовані на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області, визначені у Додатку 2 до цієї Документації, а не їдальні, як тлумачите Ви в своїй вимозі, та закупівля оголошена на послуги, а не матеріально-технічну базу.
Відповідно до пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та метеріально-технічної бази з подальшим уточненням підтвердження вказаної інформації по тексту тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-09-10-002402-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 01 жовтня 2020 23:13
Вимога.
Шановний Замовнику!
Згідно п. 6.1 ч. 6 розділу VI ТД під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 % вартості договору у формі банківської гарантії.
Законом про закупівлі прямо не передбачено та не врегульовано такий вид забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю як банківська гарантія. Згідно ст. 200 ГК гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Згідно Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004р., для видачі гарантії необхідне чітке розуміння власне умов гарантії (умови, за яких надається право вимагати платіж), тобто за яке саме порушення зобов'язання боржника (учасника) відповідає гарант, оскільки такі умови є обов’язковим реквізитом гарантії.
Проект Договору про закупівлю (додаток 4) не містить положень, що регулюють питання забезпечення виконання у формі банківської гарантії.
Окрім того, згідно ст. 547 ЦК правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій форм. В той же час, ТД,в якій міститься вимога про внесення Учасником забезпечення виконання договору в розмірі 5 % вартості договору у формі банківської гарантії, не можна вважатися правочином для цілей цієї статті, окрім того в ТД абсолютно не врегульоване питання порядку реалізації забезпечення: чіткий перелік випадків (обставин), які вважаються порушенням зобов’язання, перелік документів, на підставі яких такі обставини встановлюються, порядок повідомлення про реалізацію забезпечення і т.д. При цьому згідно тієї ж ст. 547 ЦК правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним.
В зв’язку з цим просимо роз’яснити, яким чином буде укладено згаданий правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання у формі банківської гарантії (під час укладання договору закупівлі як окремий договір, чи шляхом внесення відповідних положень до проекту договору у в момент його укладання тощо)?
Окрім того, просимо повідомити (роз’яснити) на яких умовах планується реалізація забезпечення у формі банківської гарантії, як зазначено вище (обставини, документи, процедура тощо).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 09:21
Повідомляємо, шо згідно з пунктом 31 частини1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пунктом 16 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості про розмір, вид, строк, та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Згідно частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» залишає за Замовником право вимагати забезпечення виконнная договору про закупівлю, при чому норма пункту 16 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є диспозитивною і дає можливість замовнику вимагати таке забезпечення, встановивши при цьому розмір, вид, строк, та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
При чому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить імперативних норм щодо встановлення обов’язку Замовнику в тендерній документації перераховувати чіткий перелік випадків (обставин), які вважаються порушенням зобов’язання, перелік документів, на підставі яких такі обставини встановлююються, порядок повідомлення про реалізацію забезпечення і т.д. Замовник встановлює саме внесення переможцем закупівлі забезпечення виконання договору, а не правочин в розумінні Цивільного кодексу України. Поняття гарантія (банківська гарантія) розкриває Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджений Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321. Проект договору містить положення про зобов’язання стрін та про відповідальність у випадку неналежного виконнання зобов’язань за договором (Розділи VІ та VІІ відповідно).
Реалізація забезпечення у формі банківськї гарантії передбачена статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 3, 6 розділу ІV Тендерної документації, пунктом 11.1 Розділу ХІ проекту договору, що міститься в додатку № 4 до тендерної документації.

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 22:40
ВИМОГА.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-10-002402-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 08 жовтня 2020 23:09
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Управлінням соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2020-09-10-002402-c про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)», (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Виходячи з цього та керуючись положенням ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник), вирішило прийняти участь у даній Процедурі закупівлі. Згідно ст. 5 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Після ознайомлення з тендерною документацією в чинній редакції від 10.09.2020р. (надалі – Документація), Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі з огляду на наступне.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 жовтня 2020 20:45
рішення від 12.10.2020 № 19092 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 20:45
рішення від 03.11.2020 № 20410.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 21:45

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

15 жовтня 2020 16:39
Пояснення скан.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-09-10-002402-c8436a3100f1a4e299960c292130c349f
Найменування: Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192098
Місцезнаходження: 44600, Україна, Волинська область обл., селище міського типу Маневичі, ВУЛИЦЯ 100-РІЧЧЯ МАНЕВИЧ, будинок 53
Учасник Документи Рішення
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Очікується рішення

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:02
Технічні.pdf
12 жовтня 2020 17:02
Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 9 397 200,00
UAH
9 397 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:02
Технічні.pdf
12 жовтня 2020 17:02
Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій