Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Липневої в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
3 258 769,00 UAH
UA-2020-09-10-002247-a ca66ae387cae471a924c3c93fd78f1a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугаєнко Людмила Вікторівна

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Бугаєнко Людмила Вікторівна
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:26
Очікувана вартість: 3 258 769,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 293,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Липневої в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Липнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 14:50
Додаток 4 проєкт договору.docx
10 вересня 2020 14:49
Додаток 3 технічне завдання.rtf
10 вересня 2020 14:49
Додаток 2.doc
10 вересня 2020 14:49
Додаток 1.doc
10 вересня 2020 14:49
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-03-000017 ● 6f0a860ce7414154ba394a0bdb05dcc7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2021 10:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.11.2021 № 633
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 633

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-09-10-002247-a 10.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-04 08:11:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Липневої в м. Хмельницькому» за ДК 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-09-10-002247-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-05 13:05:33

ПОЯСНЕННЯ

05.11.21

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-12 16:28:36

Запит про надання пояснень

Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати проектно-кошторисну документацію за робочим проектом «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Липневої в м. Хмельницькому».

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-17 17:08:39

17.11.2021р.

У зв'язку з технічною неможливістю просканувати весь пакет документів загружаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва на "Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Липневої в м. Хмельницькому "


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК"УКРКОМБУД" 3 257 700,00
UAH з ПДВ
2 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Архітектоніка 2 698 487,42
UAH з ПДВ
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» 2 770 774,93
UAH з ПДВ
2 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2020 12:08
Електронний підпис
26 вересня 2020 12:02
Установчі документи.rar
26 вересня 2020 12:02
Довідки.rar
26 вересня 2020 12:02
Д4 Договір_0001.pdf
26 вересня 2020 12:02
Д3_0001.pdf
26 вересня 2020 12:02
Д2 Відомості_0001.pdf
26 вересня 2020 12:02
Д1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:28
Довіка МВС
01 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:09
Лист п. 12ч. 1 ст. 17
01 жовтня 2020 11:09
лист ч. 2 ст. 17
25 вересня 2020 15:05
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:01
Документи ТОВ Траса.7z
24 вересня 2020 17:44
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:42
Локальний кошторис.pdf
24 вересня 2020 17:42
Договірна ціна.pdf
24 вересня 2020 17:42
ДАБІ.pdf
24 вересня 2020 17:42
Довідка з реєстру ПДВ.pdf
24 вересня 2020 17:42
Документи 1.pdf
24 вересня 2020 17:42
Документи 2.pdf
24 вересня 2020 17:42
Документи кв. вимоги.pdf
24 вересня 2020 17:42
Документи Фелмокс.7z
24 вересня 2020 17:42
Квитанція до звітів.pdf
24 вересня 2020 17:42
Нетішин Кап. ремонт.7z
24 вересня 2020 17:42
Свідоцтва ТЗ.7z
24 вересня 2020 17:42
Копія паспорта.pdf
24 вересня 2020 17:42
Наказ про підписи.pdf
24 вересня 2020 17:42
Проект договору.pdf
24 вересня 2020 17:42
Протокол засновників.pdf
24 вересня 2020 17:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 вересня 2020 17:42
Статут.pdf
24 вересня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 16:55
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:54
ст 17 2-га стор.jpg
25 вересня 2020 16:54
ст 17 1-ша ст.jpg
25 вересня 2020 16:54
пропозиція 001.jpg
25 вересня 2020 16:54
2020-09-25 вимоги.rar
25 вересня 2020 16:54
2020-09-25 довідки.rar
25 вересня 2020 16:54
Наказ директор.jpg
25 вересня 2020 16:54
УСТ ДОКИ (1).7z
25 вересня 2020 16:54
Паспорт всі сторінки_код.7z
25 вересня 2020 16:54
баланс.pdf
25 вересня 2020 16:54
квитанція_0001.pdf
25 вересня 2020 16:54
Остані змни.rar
25 вересня 2020 16:54
Статут новий.zip
25 вересня 2020 16:54
Додаток _4.rar
25 вересня 2020 16:54
кошторис.rar
25 вересня 2020 16:54
відгук 2.jpg
25 вересня 2020 16:54
відгук 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК"УКРКОМБУД"

ТОВ Архітектоніка

ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК"УКРКОМБУД"
#40819509
Відхилено 2 220 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 14:06
ТОВ Архітектоніка
#34669600
Переможець 2 580 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 12:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Архітектоніка
#34669600
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 13:26
Д.У. _4 43Т.pdf укладений
05 листопада 2021 13:24
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 10:07
д.у._3 43Т.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:16
д.у. 2 до договору _ 43Т від 19.10.20.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 15:10
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:55
Д.У._1 43 Т.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 10:35
уг 43 Т Липнева.pdf укладений
19 жовтня 2020 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення авансів
Номер договору про закупівлю: 43Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 2481497.26 грн. в т.ч. ПДВ ; зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 43Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено строк виконання робіт до 01.11.2021р., календарний графік виконання та фінансування робіт викладенно в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 43Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 063 968,70
UAH (в тому числі ПДВ 343 994,78 UAH)