Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплект навчального приладдя для занять в інклюзивних класах закладів освіти Селидівської міської ради)
Очікувана вартість
24 800,00 UAH
UA-2020-09-10-002022-b 1c8d6196585243b4914f1f2306749208
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого має відповідати державним стандартам та іншим вимогам законодавства щодо показників якості для виду/роду такого товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект навчального приладдя для занять в інклюзивних класах закладів освіти Селидівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020  —  18 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого Товару - на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки Товару за умови наявності необхідних бюджетних коштів на рахунку Замовника. 2. Розрахунки проводяться на підставі накладної, виданої Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 вересня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 10:26
Звіт про укладений договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3253600631
Переможець 24 800,00
UAH
10 вересня 2020 10:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:30
Договір № 207 від 08.09.2020.PDF укладений
10 вересня 2020 10:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект навчального приладдя для занять в інклюзивних класах закладів освіти Селидівської міської ради 1 комплект 24 800,00
UAH з ПДВ