Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на об'єкт: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-09 Новомиргород-Олександрівка на ділянці км 30+400 - км 48+900"
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2020-09-10-001661-c 2dd2ef2babd44a3bb9ddb0684069cf69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагула Олег Миколайович

380522378939 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Нагула Олег Миколайович
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:56
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розроблення проектної документації на об'єкт: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-09 Новомиргород-Олександрівка на ділянці км 30+400 - км 48+900"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на об'єкт: "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-09 Новомиргород-Олександрівка на ділянці км 30+400 - км 48+900"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: T-12-09 — Новомиргород - Олександрівка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 11:08
Додаток 4 до ТД ПКД КР Т-12-09 30-48 Проект договору.doc
10 вересня 2020 11:08
Додаток 5 до ТД ПКД КР Т-12-09 30-48 ТЗ.doc
10 вересня 2020 11:07
ТД ПКД КР Т-12-09 30-48.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 2 974 000,00
UAH з ПДВ
2 974 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" 4 550 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союзтранспроект 3 750 000,00
UAH з ПДВ
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» 3 940 000,00
UAH з ПДВ
3 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 4 155 000,00
UAH з ПДВ
3 898 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ" 4 200 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 5 134 000,00
UAH з ПДВ
5 134 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 5 490 000,00
UAH з ПДВ
5 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:47
Документація.pdf
02 жовтня 2020 09:47
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

12 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис
29 вересня 2020 18:05
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:58
G8319.20.7z
29 вересня 2020 17:58
6.1 Аналогічний договір.PDF
29 вересня 2020 17:58
5 Довідка про згоду ГІПа..PDF
29 вересня 2020 17:58
4 Довідка про призн ГІПа.PDF
29 вересня 2020 17:58
8.2 Тех. завдання..PDF
29 вересня 2020 17:58
8.1. Проект договору.PDF

Публічні документи

30 жовтня 2020 13:04
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:49
Довідка ДПС
30 жовтня 2020 11:14
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:11
Довідки
23 жовтня 2020 11:35
Довідки переможця
23 жовтня 2020 11:29
Довідка МВС України
02 жовтня 2020 09:11
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:07
16.Довідка про ліцензію.pdf
02 жовтня 2020 09:07
15.Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 09:07
30.Субпідрядники 2.rar
02 жовтня 2020 09:07
29.Субпідрядники 1.rar
02 жовтня 2020 09:07
14.Технічне завдання.pdf
02 жовтня 2020 09:07
13.Аналогічний договір.rar
02 жовтня 2020 09:07
22.Накази.pdf
02 жовтня 2020 09:06
4.Виписка.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:51
Технічне завдання.pdf
01 жовтня 2020 16:51
Статут.pdf
01 жовтня 2020 16:51
Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 16:51
Листи орендодавців.pdf
01 жовтня 2020 16:51
Довідки щодо санкцій.pdf
01 жовтня 2020 16:51
Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 16:51
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:54
Аналог.договір.zip
01 жовтня 2020 16:54
Сертифікат Кот_підвищ.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Протокол зборів7.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Протокол заг.зборів.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Опис до статуту.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Довідка-субпідрядники.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Довідка-санкції.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Довідка-ліцензія.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Довідка-довкілля.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Довідка ПЗ (ліцензія).pdf
01 жовтня 2020 16:54
Довідка ГІП.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Гарант.лист.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Бух.довідка.pdf
01 жовтня 2020 16:54
1.3Аналог.договір.pdf
01 жовтня 2020 16:54
1.2 Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2020 16:54
1.1Довідка обладн.pdf
01 жовтня 2020 16:54
Обладн.zip
01 жовтня 2020 16:54
Рейтинг.zip
01 жовтня 2020 16:54
Лiцензiя.zip
01 жовтня 2020 16:54
Довiренiсть_Рижий.zip
01 жовтня 2020 16:53
Гарантия_7059.zip

Публічні документи

29 вересня 2020 16:36
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:33
G8341.20.7z
29 вересня 2020 16:33
13_3 Договори_на_ПЗ.zip
29 вересня 2020 16:33
13_1_Довідка МТБ.pdf
29 вересня 2020 16:33
12_3_Довідка Згода ГІПа 30.pdf
29 вересня 2020 16:33
10 Гарантійний лист 30.pdf
29 вересня 2020 16:33
07 Довідка про ліцензії.pdf
29 вересня 2020 16:33
06_1 Статут.pdf
29 вересня 2020 16:33
03 Довідка про санкції.pdf
29 вересня 2020 16:33
02 Довідка за ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ"

ТОВ Союзтранспроект

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ»

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

ТОВ "ЄВРО БУД ПРОЕКТ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
Відхилено 2 974 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 11:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ"
#33311239
Відхилено 3 000 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 08:23
ТОВ Союзтранспроект
#32914141
Переможець 3 750 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 14:08

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (зазначено в частині І додатку 3). На виконання пункту 3.1 Додатку №3 до тендерної документації учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору (договорів) №217-т від 29 вересня 2020 р., у графі 4 якої зазначено: «2. Сума виконання договору: 1 487 350 грн. 94 коп. (один мільйон чотириста вісімдесят сім тисяч триста п’ятдесят грн. 94 коп.) без ПДВ». Однак, всупереч вимогам пункту 1.3.1 Додатку №3 до тендерної документації, у Відгуці про виконані послуги державного підприємства «Агентство місцевих доріг полтавської області» №0116/1216 від 17.07.2020 відсутня сума виконання договору. Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» наявна невідповідність між документами, наданими на підтвердження відповідності учасника не відповідає кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаю в учасника процедури закупівлі виправлення невідповідностей, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Союзтранспроект
#32914141
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 10:49
Договір 248_20(ДУ 8).pdf зміни до договору
11 грудня 2023 10:48
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 16:36
Договір 248_20 (ДУ 7).pdf зміни до договору
19 грудня 2022 16:36
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 08:22
Договір№248-20 (ДУ№6).pdf зміни до договору
26 серпня 2022 08:17
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 11:25
Договір 248_20 (ДУ 4).pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:39
Договір 248_20 (додатки).pdf укладений
03 листопада 2020 13:39
Договір 248_20.pdf укладений
03 листопада 2020 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 248/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 248/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 248/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 248/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML