Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт спортивного майданчика по вул. Зіньківська, 36, 36а у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 279 446,00 UAH
UA-2020-09-10-001610-a 3330ec3e4fab4c84aef0d3067d3ef3d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Олександра Сергіївна

(0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Павленко Олександра Сергіївна
(0532)609432
PAVLEN4IK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:31
Очікувана вартість: 1 279 446,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,56%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна містити реквізити визначені у п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах № 639 від 15.12.2004 (зі змінами) та бути безумовною та безвідкличною.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП
Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Розмір забезпечення пропозиції: 6 000,00 грн. (шість тисяч грн. 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевої дати подання пропозицій включно.
До закінчення встановленого у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії забезпечення пропозиції учасника у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який необхідно продовжити строку дії забезпечення пропозиції Учасника.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Разом з гарантією необхідно надати сканований оригінал договору укладеного між учасником та організацією, стосовно умов надання електронної гарантії.
Пропозиція, що супроводжується сканованиморигіналом гарантії (скан-копія), оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується гарантією, на якій електронний підпис або КЕП відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та учасник відхиляється як такий, щоне надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Реквізити для оформлення забезпечення пропозиції (банківської електронної гарантії):
Назва Замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради;
Місцезнаходження Замовника: м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, 36020;
Код ЄДРПОУ: 03365854;
розрахунковий рахунок замовника: UA778201720344251001200041201 в ДКСУ м. Київ.
В електронній гарантії повинно бути зазначено строк дії електронної гарантії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по вул. Зіньківська, 36, 36а у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Зіньківська, 36, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
10 вересня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 13:12
Оголошення капремонт Зіньківська 36.docx
10 вересня 2020 13:12
проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" 1 189 088,00
UAH з ПДВ
1 189 088,00
UAH з ПДВ
1 1 189 088 Документи
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ" 1 244 669,60
UAH з ПДВ
1 244 669,60
UAH з ПДВ
1.4285714286 871 268.72 Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 12:14
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:05
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:49
Довiренiсть Гурт В.С..pdf
24 вересня 2020 11:49
Довiренiсть Байцар О.С.pdf
24 вересня 2020 11:49
Банківська Ліцензія.pdf
24 вересня 2020 11:42
Ліцензія з Додатком.PDF
24 вересня 2020 11:42
Довідка про Ліцензію.PDF
24 вересня 2020 11:42
Пояснювальна записка.PDF
24 вересня 2020 11:42
Локальний кошторис _ 2-1-1.PDF
24 вересня 2020 11:42
Гарантійний лист.PDF
24 вересня 2020 11:42
ЗВВ на будову.PDF
24 вересня 2020 11:42
Доrовірна ціна.PDF
24 вересня 2020 11:42
Відомість ресурсів _ 2-1-1.PDF
24 вересня 2020 11:42
Охорона праці - Директор.PDF
24 вересня 2020 11:41
Довідка про працівників.PDF
24 вересня 2020 11:41
Відомості про учасника.PDF
24 вересня 2020 11:41
Довідка з МВС.PDF
24 вересня 2020 11:41
Висновок СЕС.PDF
24 вересня 2020 11:41
Паспорт-Манжара В.М..PDF
24 вересня 2020 11:41
Статут.PDF
24 вересня 2020 11:41
Витяг.PDF
24 вересня 2020 11:41
Виписка.PDF
24 вересня 2020 11:41
Довідка по ст.17.PDF
24 вересня 2020 11:41
Проект договору.PDF
24 вересня 2020 11:41
Форма ПРОПОЗИЦІЇ.PDF

Публічні документи

22 вересня 2020 17:06
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:04
Установчі документи.pdf
22 вересня 2020 17:04
Протокол _7 Зіньківська.pdf
22 вересня 2020 17:04
Протокол 6.pdf
22 вересня 2020 17:04
ЗВВ та Адмін.pdf
22 вересня 2020 17:04
Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"

ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"
#42902153
Переможець 1 244 669,60
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 12:03

Документи

29 вересня 2020 12:02
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:02
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"
#42902153
1 244 669,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 12:02
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:02
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 14:52
Додаткова угода 2 від 04.08.2021 Зіньківська (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:51
доп угода зіньківська (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:00
договір.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 жовтня 2020 11:46
373 400,88 UAH UA378201720344261007100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA168201720355389107000707940
ТОВ "ЛIДЕР СТРОЙ"
Оплачений
21 грудня 2020 13:36
2 784,65 UAH UA378201720344261007100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA873516290000000026009161607
ТОВ "Лiдер Строй"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду 25 від 29.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 16.2 , 17.2 Договору підряду №25 від 12.10.2020 року, на підставі п. 1 ч. 5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 19 грудня 2020
Сума оплати за договором: 866 264,14
UAH (в тому числі ПДВ 144 377,36 UAH)