Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по вул. Зіньківська, 36, 36а у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 279 446,00 UAH
UA-2020-09-10-001610-a ● 3330ec3e4fab4c84aef0d3067d3ef3d4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Павленко Олександра Сергіївна (0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 15:31 |
Очікувана вартість: | 1 279 446,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,56% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна містити реквізити визначені у п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах № 639 від 15.12.2004 (зі змінами) та бути безумовною та безвідкличною.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП
Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Розмір забезпечення пропозиції: 6 000,00 грн. (шість тисяч грн. 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевої дати подання пропозицій включно.
До закінчення встановленого у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії забезпечення пропозиції учасника у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який необхідно продовжити строку дії забезпечення пропозиції Учасника.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Разом з гарантією необхідно надати сканований оригінал договору укладеного між учасником та організацією, стосовно умов надання електронної гарантії.
Пропозиція, що супроводжується сканованиморигіналом гарантії (скан-копія), оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується гарантією, на якій електронний підпис або КЕП відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та учасник відхиляється як такий, щоне надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Реквізити для оформлення забезпечення пропозиції (банківської електронної гарантії):
Назва Замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради;
Місцезнаходження Замовника: м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, 36020;
Код ЄДРПОУ: 03365854;
розрахунковий рахунок замовника: UA778201720344251001200041201 в ДКСУ м. Київ.
В електронній гарантії повинно бути зазначено строк дії електронної гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна містити реквізити визначені у п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах № 639 від 15.12.2004 (зі змінами) та бути безумовною та безвідкличною.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП
Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Розмір забезпечення пропозиції: 6 000,00 грн. (шість тисяч грн. 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з кінцевої дати подання пропозицій включно.
До закінчення встановленого у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії забезпечення пропозиції учасника у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який необхідно продовжити строку дії забезпечення пропозиції Учасника.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Разом з гарантією необхідно надати сканований оригінал договору укладеного між учасником та організацією, стосовно умов надання електронної гарантії.
Пропозиція, що супроводжується сканованиморигіналом гарантії (скан-копія), оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується гарантією, на якій електронний підпис або КЕП відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та учасник відхиляється як такий, щоне надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Реквізити для оформлення забезпечення пропозиції (банківської електронної гарантії):
Назва Замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради;
Місцезнаходження Замовника: м. Полтава, вул. Стрітенська, 19, 36020;
Код ЄДРПОУ: 03365854;
розрахунковий рахунок замовника: UA778201720344251001200041201 в ДКСУ м. Київ.
В електронній гарантії повинно бути зазначено строк дії електронної гарантії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт спортивного майданчика по вул. Зіньківська, 36, 36а у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Зіньківська, 36, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично надані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за надані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника за результатами проведеної спрощеної закупівлі | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Відстрочення оплати за виконані роботи: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
10 вересня 2020 13:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 13:12 |
Оголошення капремонт Зіньківська 36.docx | |
10 вересня 2020 13:12 |
проєкт договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" |
1 189 088,00
UAH з ПДВ
|
1 189 088,00
UAH з ПДВ
|
1 | 1 189 088 | Документи |
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ" |
1 244 669,60
UAH з ПДВ
|
1 244 669,60
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 871 268.72 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ" #42902153 |
Переможець |
1 244 669,60
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 14:52
|
Додаткова угода 2 від 04.08.2021 Зіньківська (1).pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:51
|
доп угода зіньківська (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 17:00
|
договір.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 16:43
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 жовтня 2020 11:46
|
373 400,88 UAH | UA378201720344261007100041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA168201720355389107000707940 ТОВ "ЛIДЕР СТРОЙ" |
Оплачений |
21 грудня 2020 13:36
|
2 784,65 UAH | UA378201720344261007100041201 УЖКГ виконкому Полтавської міськради |
UA873516290000000026009161607 ТОВ "Лiдер Строй" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду 25 від 29.12.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 16.2 , 17.2 Договору підряду №25 від 12.10.2020 року, на підставі п. 1 ч. 5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |